Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-12-15
Myślenice: Wynajem koparki z obsługą operatorską do eksploatacji składowiska odpadów komunalnych w Myślenicach
Numer ogłoszenia: 365773 - 2008; data zamieszczenia: 15.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Utylizacji Odpadów Sp. z o.o. , ul. Słowackiego 82, 32-400 Myślenice, woj. małopolskie, tel. 012 2720335, faks 012 2720335.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.skladowisko.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spólka prawa handlowego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wynajem koparki z obsługą operatorską do eksploatacji składowiska odpadów komunalnych w Myślenicach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wynajem maszyny typu koparka wraz z obsługą operatorską do prowadzenia eksploatacji składowiska odpadów komunalnych w Myślenicach, a polegających na: - pracach ziemnych związanych z izolacją odpadów na składowisku - kształtowaniem obwałowania składowiska - budową drogi z płyt betonowych - inne prace związane z eksploatacją składowiska Termin wykonania zamówienia- do 31.12.2009. Szacunkowa ilość przedmiotu zamówienia wynosi - 1000 godz..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.52.00.00 - Wynajem koparek wraz z obsługą operatorską .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 i 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych 3. posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj.: są dopuszczeni do obrotu gospodarczego i prowadzą działalność gospodarczą w zakresie przedmiotu dostawy 4. posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania niniejszego zamówienia, w związku z powyższym powinni wykazać się tj.: a. posiadaniem odpowiedniego sprzętu b. wykażą, że dysponują osobami, które są zdolne do wykonania zamówienia i będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia 5. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 6. Zapoznali się z wymaganiami technicznymi wymienionymi w niniejszej SIWZ 7. Przyjmą warunki umowy proponowane przez Zamawiającego..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2. Oświadczenie o nie zaleganiu przez Wykonawcę z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 3. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; Wykaz należy przygotować wg załącznika nr 4 do SIWZ 4. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. ustawy Prawo zamówień publicznych - zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ 5. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. w konsorcjum). W takim przypadku ich oferta musi spełniać następujące wymagania dodatkowe: a. w odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego w Rozdziale V pkt. 1, 2, każdy Wykonawcy przedstawia oddzielnie dokumenty, b. w odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego w Rozdziale V pkt. 3, 4, 5 Wykonawcy muszą udokumentować łączne spełnianie kryterium, c. oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich wykonawców występujących wspólnie, d. Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Uwaga! Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. e. Wypełniając formularz ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na Wykonawcę w miejscu (np. Nazwa i adres Wykonawcy) należy wpisać dane dotyczące Wykonawców a nie Pełnomocnika. 6. Koncesje, zezwolenia lub licencje jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji , zezwoleń , lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.skladowisko.com.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Utylizacji Odpadów Sp. z o.o.
32-400 Myślenice, ul. Słowackiego 82
woj. małopolskie.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.12.2008 godzina 10:00, miejsce: Zakład Utylizacji Odpadów Sp. z o.o. 32-400 Myślenice, ul. Słowackiego 82 woj. małopolskie.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z MYŚLENIC
- Nadzór inwestorski nad realizacją zadania związanego z ,,Przebudową i rozbudową budynku usług publicznych - szkoły wraz z wewnętrznymi instalacjami
- Dostawa elementów umundurowania leśnika oraz sortów BHP dla pracowników Nadleśnictwa Myślenice
- Kompleksowe zagospodarowanie działki nr 1083 w Parku Jordana w Myślenicach - plac zabaw
- Budowa i rozbudowa oświetlenia na terenie Miasta i Gminy Myślenice
więcej: przetargi w Myślenicach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.