eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jodłowa › Przebudowa drogi gminnej Węzia Górka o nr ewid. gruntu 3694/2 w miejscowości Jodłowa w km 0+000-0+450

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-11-04

Jodłowa: Przebudowa drogi gminnej Węzia Górka o nr ewid. gruntu 3694/2 w miejscowości Jodłowa w km 0+000-0+450
Numer ogłoszenia: 364772 - 2014; data zamieszczenia: 04.11.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 214969 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Jodłowa, Jodłowa 1A, 39-225 Jodłowa, woj. podkarpackie, tel. 14 683 30 53;683 30 46;6302001, faks 14 630 20 02;683 30 44.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi gminnej Węzia Górka o nr ewid. gruntu 3694/2 w miejscowości Jodłowa w km 0+000-0+450.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przebudowę drogi należy rozpocząć od obustronnego, mechanicznego ścięcia poboczy z odwiezieniem ścinki na odległość do 1 km. Kolejnym etapem będzie oczyszczenie rowów odwadniających z namułu, z wyprofilowaniem dna i skarp oraz wymiana uszkodzonych i niedrożnych rurowych przepustów betonowych na nowe, wykonane z rur kanalizacyjnych typu PRAGMA PP SN 8, DN/ID 400 mm, ułożonych na ławie żwirowej o grubości warstwy 25 cm po zagęszczeniu. Rury przepustowe należy obsypać piaskiem, a następnie warstwą gruntu, stanowiącą podłoże pod wykonanie podbudowy z kamiennego kruszywa łamanego o grubości 30 cm po zagęszczeniu. Wszystkie wloty i wyloty wyremontowanych przepustów należy obudować betonowymi ściankami czołowymi. Na powierzchni najbardziej zdeformowanych i uszkodzonych odcinkach jezdni bitumicznej przyjęto miejscowe wyrównanie wyrw i nierówności mieszanką mineralno - bitumiczną, a na całej długości przebudowywanej drogi wzmocnienie (zbrojenie) projektowanej nawierzchni bitumicznej siatką z włókien szklanych, o wytrzymałości 50 x 50 kN, dostosowaną do wbudowania w nawierzchniach bitumicznych dróg. Siatkę należy wbudować na warstwie profilowej z mieszanki mineralno - bitumicznej, o grubości 3 cm po zagęszczeniu, ułożonej na wcześniej oczyszczonej i skropionej asfaltem istniejącej, zniszczonej nawierzchni jezdni. Przed przystąpieniem do układania warstwy ścieralnej, cała wzmocniona siatką powierzchnia podłoża, podlegać będzie również dokładnemu skropieniu asfaltem w ilości 0,5 kg/m2 powierzchni. Na całym odcinku drogi przewidziano ułożenie wierzchniej warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno - asfaltowej, grysowo - żwirowej, Standard II, o grubości 3 cm po zagęszczeniu. Projektowana przebudowa drogi, na całej jej długości zachowuje dotychczasową szerokość jezdni równą 2,70 m. Nową nawierzchnię jezdni należy wyprofilować z 2% spadkiem poprzecznym w kierunku rowów odwadniających. W miejscach styku projektowanej nawierzchni jezdni z inną, istniejącą nawierzchnią bitumiczną, niezbędne jest wykonanie mechanicznego frezowania nawierzchni asfaltowej na zimno, z wywozem ścinki na odległość do 1 km. Głębokość frezowania 4 cm. Po wykonaniu nawierzchni bitumicznej należy wyrównać, wyprofilować i utwardzić mieszanką tłuczniową obustronne pobocza drogowe o szerokości 30 cm. Grubość warstwy utwardzenia poboczy 6 cm. Należy również uwzględnić właściwe wyprofilowanie i połączenie nowej nawierzchni jezdni drogowej z istniejącymi nawierzchniami zjazdów do przylegających posesji i nieruchomości, całkowicie eliminujące jakiekolwiek pogorszenie stanu technicznego istniejących obiektów. Do tego celu przewidziano zastosowanie kruszywa kamiennego o granulacji pozwalającej na właściwe zaklinowanie wbudowanych warstw wyrównujących. Wykonanie w/w robót jest konieczne ze względu na podniesienie niwelety jezdni drogowej o średnią bezwzględną wielkość 6 cm..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.10.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Eurovia Polska S.A., Bielany Wrocławskie ul. Szwedzka 5, 55-040 Kobierzyce, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 119131,66 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 133927,33

  • Oferta z najniższą ceną: 133927,33 / Oferta z najwyższą ceną: 133927,33

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.