To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-12-08
Ogłoszenie nr 361756 - 2016 z dnia 2016-12-08 r.
Stargard: Usługa serwisowa odzieży roboczej dla pracowników MPGK Sp. z o.o. na lata 2017- 2018
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 348778-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 352287-2016
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny
81111575800000, ul.
ul. Okrzei
6,
73110
Stargard, państwo
Polska, woj.
zachodniopomorskie, tel.
91 5771274, faks
91 5772128, e-mail
tomasz.zareba@mpgk.stargard.pl ; monika.marcinkiewicz@mpgk.stargard.pl
Adres strony internetowej (URL): www.mpgk.stargard.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa serwisowa odzieży roboczej dla pracowników MPGK Sp. z o.o. na lata 2017- 2018
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):EZ-ZP-18/2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi najmu odzieży roboczej letniej i zimowej, serwisu odzieży i wynajmu szaf ubraniowych dla pracowników MPGK Sp. z o.o. z Zakładu Oczyszczania Miasta i z Zakładu Wodociągów i Kanalizacji w Stargardzie. Przedmiot zamówienia będzie realizowany w następujących lokalizacjach (wykaz ilości pracowników jest zgodny ze stanem zatrudnienia na dzień 19.10.2016 roku): - Zakład Oczyszczania Miasta - 51 pracowników, szatnie zlokalizowane przy ul. Bogusława IV 15; - Zakład Wodociągów i Kanalizacji - 25 pracowników, szatnie zlokalizowane przy ul. Bogusława IV 15; - Zakład Wodociągów i Kanalizacji - 20 pracowników, szatnie zlokalizowane na terenie oczyszczalni ścieków przy ul. Drzymały 65; - Zakład Wodociągów i Kanalizacji - 16 pracowników, szatnie zlokalizowane na terenie ujęcia wody przy ul. Warszawskiej 24 ; 1. Najem i serwis: Zestaw całoroczny - od stycznia do grudnia (52 tygodnie w roku) a) bluza (kurtka) letnia b) spodnie ogrodniczki letnie c) koszula flanelowa d) koszulka T-shirt e) czapka letnia Uzupełnienie zimowe w miesiącach od listopada do marca a) kurtka ocieplana b) spodnie ogrodniczki ocieplane c) czapka zimowa Podane powyżej ilości pracowników mają charakter szacunkowy. Zamawiający przewiduje możliwość rotacji (fluktuacji) pracowników w całym okresie obowiązywania niniejszej umowy. 2. Najem szaf ubraniowych w ilości umożliwiającej zbiorcze przechowywanie odzieży brudnej oraz pojedynczo dla każdego pracownika odzieży czystej w miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego (zestaw całoroczny plus uzupełnienie zimowe) 3. wynajmowana i dostarczana odzież robocza musi spełnić poniższe warunki: Ubrań roboczych letnich typ szwedzki Parametry tkaniny: Ubrania robocze: ( bluza) kurtka i spodnie ogrodniczki letnie i zimowe: - materiał mieszankowy o składzie 30-40% bawełny i 60-70% poliestru - gramatura min. 270 g/m2 Czapka letnia - typ baseball z usztywnionym daszkiem, kolor zielony z regulowanym zapięciem z haft loga Spółki. Czapka zimowa uszanka - 100% bawełny o gramaturze 175 g/m2, podszewka o gramaturze 100 g/m2, uszy podpinane do góry, wykończone kożuszkiem o gramaturze 700 g/m2, od środka ocieplana kożuszkiem, usztywniany daszek, kolor zielony z regulowanym zapięciem z haft loga Spółki. B l u z a - długość do bioder ze ściągaczami po obu bokach, kołnierz wykładany, rękawy zapinane na guziki/napy/zatrzaski, na dole bluzy po bokach 2 kieszenie wsuwane, u góry 2 kieszenie z patkami zapinanymi na rzep; wzmocnienie łokci dodatkową tkaniną, zapięcia na guziki/zatrzaski/napy, mocne nici, na lewej górnej kieszeni haft loga Spółki. Dookoła kończyn i tułowia naszyte podwójne pasy odblaskowe. W przypadku bluzy ocieplanej wykonanie 70% poliestry, 30% bawełna, chroniące do - 30 stop. Celcjusza, ocieplina TINSCHULATE 3M, gramatura 150 (kurtka typu pilotka). Spodnie typu "ogrodniczki" - podniesiony karczek na którym znajduje się kieszeń z klapką zapinaną na rzep; przód spodni 2 kieszenie boczne wsuwane, na bokach nogawek kieszeń na metrówkę, na całym obwodzie nogawek w dolnej części naszyte dwa pasy odblaskowe; wzmocnienie kolan dodatkową tkaniną- kieszenie nakolanniki; rozporek zapinany na guziki lub na napy, zapięcie spodni - szelki elastyczne zapinane na klamry z tworzywa sztucznego, mocne nici, z przodu na górnej kieszeni haft loga Spółki. W przypadku spodni ocieplanych wykonanie 70% poliestry, 30% bawełna, chroniące do -30 stop. Celcjusza, ocieplina THINSULATE 3M, gramatura 150. Koszule robocze flanelowe - krajowe, zapinane na guziki/zatrzaski/napy, długi rękaw, kołnierzyk usztywniony, na prawej piersi kieszonka, o gramaturze od 165 do 205g/m2, 100% bawełna, kolor przeważający zielony. Koszulki T-shirt o gramaturze min 160g/m2, 100% bawełna, na rękawach naszyte pasy odblaskowe, haft loga Spółki naszyty na lewej piersi a. odzież winna posiadać certyfikat CE b. tkaniny o odpowiednim standardzie jakościowym pozwalającym zachować odpowiednie rozmiarówki po upraniu w całym okresie trwania umowy c. kolor odzieży zielony RAL: 6002 lub 6001 lub 6010, d. odzież musi być nowa i oznakowana w sposób zapewniający jej identyfikację i powrót do właściwego użytkownika po usłudze serwisu, Odzież robocza. Ubrania robocze zgodne z PN-P-84525:1998 Pasy odblaskowe spełniające wymagania polskiej i europejskiej normy PN-EN ISO 20471:2013-07 o szerokości min. 5 cm. Odzież do intensywnej widzialności materiał odblaskowy klasy II. 4. Wykonawca w ramach świadczonej usługi zapewnia: o dokonanie pomiarów pracowników w celu dostarczenia odpowiedniej odzieży we właściwych rozmiarach w terminie do 1 stycznia 2017 roku (rozpoczęcie realizacji umowy) oraz ze stosownym wyprzedzeniem odzieży zimowej przed okresem wskazanym w przedmiocie zamówienia, o pranie odzieży według ustalonego harmonogramu, o dokonywanie przeróbek krawieckich, o podstawową naprawę uszkodzonej odzieży, o personalnego, numerycznego i rozmiarowego oznakowania odzieży, o odbieranie i dostarczanie odzieży ze wszystkich lokalizacji wskazanych przez Zamawiającego, o dostawy odzieży zamiennej w razie jej naturalnego zużycia lub zniszczenia np. skurczenia/zmniejszenia rozmiarówki podczas prania z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy o sortowanie i umieszczanie w wynajmowanych szafkach znajdujących się u Zamawiającego (odzież czysta oddzielnie dla każdego pracownika imiennie, odzież brudna w szafce zbiorczej) wg. częstotliwości określonych w przedmiocie zamówienia i w uzgodnionym z Zamawiającym dniu tygodnia w godzinach od 7.00 do 15.00. o dostosowanie ilości odzieży w obrocie do fluktuacji kadr - zmiana odzieży w przypadku zwalnianych i nowoprzyjętych pracowników w okresie pierwszych 20 miesięcy realizowania umowy. Zamawiający na podstawie danych z ostatnich 24 miesięcy ustala poziom fluktuacji kadr na poziomie 11 zwolnionych i 11 zatrudnionych. o w ciągu max 14 dni od zgłoszenia nowoprzyjętego pracownika Wykonawca dostarczy odzież w wymaganym rozmiarze, zgodnie z harmonogramem przydziału letnia lub zimowa odzież (zgodnie z porą roku). o w przypadku zmiany stanu zatrudnienia u Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany będzie uwzględnić to w comiesięcznych rozliczeniach (faktury VAT). o fakturowanie oddzielne dla każdego z punktów obsługowych tj. 2 punkty przy ul. Bogusława IV 15, 1 punkt przy ul. Drzymały 65, punkt przy ul. Warszawskiej 24. 4.1. Przez podstawową naprawę, o której mowa w pkt. 4, strony rozumieją naprawy związane z użytkowaniem a w szczególności: usunięcie i przyszycie uszkodzonego zamka, przyszycie guzika/napy/zatrzasku, naprawę rozcięć do 10 cm, zszycie szwów i innych uszkodzeń materiału - jeżeli nie wpłyną negatywnie na estetykę i bezpieczeństwo odzieży. Wykonawca zobowiązany jest przedstawić wraz z pisemną ofertą po jednym egzemplarzu próbki w postaci wzoru oferowanej w postępowaniu przetargowym odzieży tj. bluza (kurtka) letnia, spodnie ogrodniczki letnie, koszula flanelowa, koszulka T-shirt, kurtka zimowa-ocieplana, spodnie ogrodniczki zimowe-ocieplane. Po zakończeniu postępowania przetargowego próbki odzieży zostaną niezwłocznie zwrócone Wykonawcy na ich wniosek. Nie dotyczy to próbki Wykonawcy, którego oferta została wybrana (art. 97 ust. 2 PZP) Uwaga: Zamawiający wymaga aby, umowa o udzielenie zamówienia publicznego została podpisana w siedzibie Zamawiającego tj. w Stargardzie przy ul. S.Okrzei 6.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
18100000-0
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
| IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT350000.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 445768.96 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa | |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI STARGARD
- Dostawa jednostek komputerowych wraz z oprogramowaniem
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca jej sprzedaż i dystrybucję na potrzeby Stargardzkiej Agencji Rozwoju Lokalnego Sp. z o.o. w Stargardzie
- USŁUGI DOZORU STARGARDZKIEGO CENTRUM KULTURY I OCHRONY IMPREZ ARTYSTYCZNYCH, NIEMASOWYCH ORGANIZOWANYCH PRZEZ STARGARDZKIE CENTRUM KULTURY
- Obsługa remontowa i eksploatacyjna dróg gminnych na terenie Stargardu w 2026 -2027 roku
- Dostawa mobilnego agregatu prądotwórczego w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej
- Dostawa wielozadaniowego modułu kryzysowego w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej
więcej: przetargi STARGARD »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





