Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-02-24
Pruszcz Gdański: Prowadzenie przez ekspertów zewnętrznych wykładów, warsztatów i konsultacji grupowych w ogólnej ilości 660 godzin dydaktycznych w 20 placówkach uczestniczących w projekcie Program kompleksowego wspomagania systemu doskonalenia w powiecie gdańskim wraz z przygotowaniem materiałów szkoleniowych dla nauczycieli oraz dyrektorów szkół i przedszkoli w roku szkolnym 2013/2014.
Numer ogłoszenia: 36153 - 2014; data zamieszczenia: 24.02.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Gdański z siedzibą w Pruszczu Gdańskim reprezentowany przez Zarząd Powiatu Gdańskiego , ul. Wojska Polskiego 16, 83-000 Pruszcz Gdański, woj. pomorskie, tel. 058 6834999, faks 058 6834899.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-gdanski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prowadzenie przez ekspertów zewnętrznych wykładów, warsztatów i konsultacji grupowych w ogólnej ilości 660 godzin dydaktycznych w 20 placówkach uczestniczących w projekcie Program kompleksowego wspomagania systemu doskonalenia w powiecie gdańskim wraz z przygotowaniem materiałów szkoleniowych dla nauczycieli oraz dyrektorów szkół i przedszkoli w roku szkolnym 2013/2014..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie przez ekspertów zewnętrznych wykładów, warsztatów i konsultacji grupowych w ogólnej ilości 660 godzin dydaktycznych w 20 placówkach uczestniczących w projekcie Program kompleksowego wspomagania systemu doskonalenia w powiecie gdańskim wraz z przygotowaniem materiałów szkoleniowych dla nauczycieli oraz dyrektorów szkół i przedszkoli podczas realizacji projektu w roku szkolnym 2013/2014, realizowanego przez Powiat Gdański. Projekt współfinansowany jest w ramach POKL, Priorytet III Wysoka jakość systemu oświaty Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół. 2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia obejmuje prowadzenie przez ekspertów zewnętrznych wykładów, warsztatów i konsultacji grupowych dla 20 jednostek edukacyjnych z powiatu Gdańskiego wraz z przygotowaniem materiałów szkoleniowych. Doskonalenie polegać ma na przeprowadzeniu warsztatów, wykładów, konsultacji grupowych oraz innych fakultatywnych form spotkań takich jak: warsztaty, coaching, seminarium, doradztwo indywidualne, konsultacje, zajęcia grupowe z udziałem uczniów i nauczycieli, zajęcia z rodzicami dla 338 nauczycieli i dyrektorów szkół, w ramach 10 ofert doskonalenia określonych przez ORE, rekrutowanych przez Zamawiającego, we wskazanych przez niego miejscach na terenie powiatu gdańskiego. Przedmiotem zamówienia objętych będzie 20 placówek w tym: 2 przedszkola, 6 szkół podstawowych, 6 gimnazjów oraz 6 szkół ponad gimnazjalnych. 2.1.Zestawienie tematów form szkoleniowych z wykazem ilości godzin dydaktycznych: -Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki - 158 godzin -Wykorzystanie EWD w ewaluacji wewnętrznej szkoły - 36 godzin -Wspieranie pracy wychowawców klas - bezpieczna szkoła - 132 godziny -Postawy uczniowskie. Jak je kształtować? - 96 godzin -Praca z uczniem zdolnym - 68 godzin -Rodzice są partnerami szkoły - 38 godzin -Szkoła promuje wartość edukacji - 32 godzin -Doradztwo edukacyjno-zawodowe - 34 godziny -Efektywna organizacja pracy zespołów nauczycielskich - 32 godziny -Uczeń - aktywny uczestnik procesu uczenia się - 34 godziny. W skład form szkoleniowych wchodzą wykłady i szkolenia dla nauczycieli zgodne z tematem ofert oraz inne fakultatywne formy spotkań takie jak: warsztaty, coaching, seminarium, doradztwo indywidualne, konsultacje, zajęcia grupowe z udziałem uczniów, rodziców i nauczycieli. 2.2.Podział tematów doskonalenia na poszczególne placówki oświatowe: Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki: -Zespół Kształcenia Podstawowego i Gimnazjalnego w Kolbudach - Gimnazjum -Zespół Szkół Rolniczych Centrum Kształcenia Praktycznego w Rusocinie - Technikum -Zespół Szkół Ogrodniczych i Ogólnokształcących w Pruszczu Gdańskim - Liceum -Liceum Ogólnokształcące nr 1 w Pruszczu Gdańskim -Zespół Szkół w Mierzeszynie - Szkoła Podstawowa -Wykorzystanie EWD w ewaluacji wewnętrznej szkoły -Zespół Szkół w Rotmance - Gimnazjum Wspieranie pracy wychowawców klas - bezpieczna szkoła/przedszkole -Szkoła Podstawowa w Giemlicach -Przedszkole Miejskie nr 3 w Pruszczu Gdańskim -Zespół Szkół w Suchym Dębie - Szkoła Podstawowa -Gminne Przedszkole w Kolbudach Postawy uczniowskie. Jak je kształtować? -Zespół Szkół w Cedrach Wielkich Gimnazjum -Zespół Szkół w Cedrach Małych - Gimnazjum -Zespół Szkół Rolniczych Centrum Kształcenia Praktycznego w Rusocinie - Szkoła Zawodowa Praca z uczniem zdolnym -Gimnazjum w Trąbkach Wielkich -Zespół Szkół w Straszynie - Szkoła Podstawowa -Rodzice są partnerami szkoły -Szkoła Podstawowa nr 3 w Pruszczu Gdańskim -Szkoła promuje wartość edukacji -Zespół Szkół Ogrodniczych i Ogólnokształcących w Pruszczu Gdańskim - Technikum -Doradztwo edukacyjno-zawodowe -Zespół Szkół Ogrodniczych i Ogólnokształcących w Pruszczu Gdańskim - Szkoła Zasadnicza Efektywna organizacja pracy zespołów nauczycielskich -Zespół Szkół w Przywidzu - Szkoła Podstawowa -Uczeń - aktywny uczestnik procesu uczenia się -Publiczne Gimnazjum w Pszczółkach 3. Zamawiający dopuszcza zatrudnienie podwykonawcy/podwykonawców. 4. W przypadku zatrudnienia podwykonawcy/ podwykonawców, w oparciu o art. 36b ust. 1 Ustawy Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie informacji na temat części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. Do oferty należy załączyć informację na ten temat (wzór zał. nr 7 do SIWZ). 5. Realizacja form doskonalenia w okresie 03.2014 do 25.06.2014 obejmuje: 5.1. Wykłady i szkolenia dla nauczycieli zgodnie z wybranymi ofertami w modułach złożonych z 4 godzin dydaktycznych (z 1 przerwą) - 88 grup po 4 godziny = 320 godzin dydaktycznych w grupach: -Wykład do 50 osób -Szkolenie do 20 osób 5.2. inne fakultatywne formy spotkań (warsztaty, zajęcia z udziałem rodziców i uczniów, coaching, doradztwo indywidualne, konsultacje grupowe) zgodnie z wybranymi ofertami w modułach złożonych z 2 godzin dydaktycznych - 178 grup po 2 godziny = 340 godzin dydaktycznych w grupach do 30 osób 5.3. Liczebność grupy uzależniona jest od ilości zatrudnionych nauczycieli w placówce oraz ilości grup. 5.4. Termin i godziny spotkań będą uzgadniane z dyrektorem, aby dostosować się do warunków każdej placówki. Zajęcia, konsultacje winny być prowadzone w danym dniu szkoleniowym w godzinach popołudniowych, w module 4 lub 2 godzinnym. 5.5. Po wyborze najkorzystniejszej oferty, a przed podpisaniem umowy wybrany Wykonawca ma obowiązek dostarczyć do zamawiającego dokumenty potwierdzające kwalifikacje i staż pracy osób realizujących zamówienie, zgodnie z wymaganiami zawartymi w SIWZ. Po podpisaniu umowy Zamawiający ustali z Wykonawcą szczegółowy harmonogram zajęć. Harmonogram ma być dostosowany do godzin pracy szkoły. 5.6. Zamawiający wymaga, by szkolenia odbywały się zgodnie z opisem programów szkoleń dostarczonym przez Zamawiającego. 5.7. Zamawiający wymaga, by Wykonawca - nie później niż na 3 dni przed rozpoczęciem każdego ze szkoleń opracował, przedstawił i uzgodnił z Zamawiającym szczegółowy scenariusz szkoleń wraz z załącznikami. 5.8. Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do przedłożenia w terminie na 3 dni przed realizacją danej formy doskonalenia następujących dokumentów: -programu warsztatów w oparciu o daną ofertę doskonalenia, -scenariuszy (konspektów) wszystkich trzech form doskonalenia nauczycieli, -innych materiałów metodycznych: scenariuszy, ćwiczeń, prezentacji multimedialnych itp. 5.9. Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do przedłożenia w terminie 3 dni po realizacji danej formy doskonalenia następujących dokumentów: -list obecności nauczycieli i dyrektorów, dzienniki zajęć -wypełnionych ankiet ewaluacyjnych i kwestionariuszy, -wytworów pracy nauczycieli i dyrektorów. 5.10.Wykonawca zobowiązany jest do poniesienia kosztów przejazdów do szkół i przedszkoli osób prowadzących formy doskonalenia. 5.11.Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania certyfikatów ukończenia warsztatów w oparciu o daną ofertę doskonalenia dla wszystkich uczestników. 5.12.Zamawiający zastrzega sobie prawo do obserwacji prowadzonych form doskonalenia. Osobami upoważnionymi do działania w tym zakresie są Szkolni Organizatorzy Rozwoju Edukacji, Kierownik Projektu oraz osoby oddelegowane przez IP 2..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe 80.40.00.00 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 26.06.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający oceni warunek za spełniony, gdy Wykonawca wykaże się prowadzeniem działalności gospodarczej w zakresie związanym z prowadzeniem szkoleń dla dorosłych. Wykonawca musi posiadać wpis do rejestru placówek doskonalenia nauczycieli.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował (lub realizuje) minimum 10 co najmniej 5 godzinnych form doskonalenia nauczycieli (szkolenia, warsztaty, wykłady, konsultacje grupowe). Usługi mogły być realizowane w ramach jednego zamówienia lub odrębnych zamówień. W tym celu należy do oferty dołączyć wypełnione oświadczenie- zał. nr 4 do SIWZ. UWAGA: Dowodami, o których mowa w pkt 2.1 są: - poświadczenia , z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw i usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo ofert. - w przypadku zamówień na dostawy lub usługi - oświadczenie wykonawcy-jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wymaga dokumentów potwierdzających spełnienie tego warunku.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający oceni warunek za spełniony, gdy Wykonawca wykaże się dysponowaniem minimum 10 osobami, które będą realizować zamówienie, z których każda posiada: -wykształcenie wyższe II stopnia, -posiada przygotowanie do pracy eksperta (jest/była konsultantem lub doradcą metodycznym, ma ukończone kursy lub studia przygotowujące do pracy trenera - certyfikat trenerski, edukatora - certyfikat edukatorski, coacha), -min. 10 lat doświadczenia zawodowego w działaniach związanych z edukacją dorosłych, -doświadczenie w realizacji minimum 10 szkoleń - formy doskonalenia nauczycieli o których mowa w opisie przedmiotu zamówienia (rozdział II pkt 2) lub zbliżonych merytorycznie. W tym celu należy do oferty dołączyć wypełnione oświadczenie- zał. nr 6 do SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wymaga dokumentów potwierdzających spełnienie tego warunku.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. formularz ofertowy (wzór zał. Nr 1 do SIWZ), 2. wykaz wykonanych/wykonywanych usług (wzór zał. Nr 4 do SIWZ), 3. podpisany wzór umowy (zał. Nr 5 do SIWZ), 4. oświadczenie o posiadanym potencjale kadrowym (wzór załącznik nr 6) 5. informacja na temat części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcom (wzór zał. Nr 7 do SIWZ), 6. oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej (zał. Nr 8 do SIWZ). 7. wykaz obszarów terytorialnych wykonanych usług szkoleniowych w okresie ostatnich 2 lat (2012 - 2013)(wzór załącznik nr 9) 8. oświadczenie o posiadaniu doświadczenia w prowadzeniu zajęć z grupami dorosłych(wzór załącznik nr 10) 9. oświadczenie o kwalifikacjach osób uczestniczących w wykonaniu zamówienia (wzór załącznik nr 11 )
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 70
- 2 - łączne kwalifikacje 10 osób uczestniczących w wykonaniu zamówienia - 10
- 3 - Doświadczenie w prowadzeniu zajęć z grupami dorosłych na terenie większym niż jedno województwo w ciągu ostatnich 2 lat pracy - 10
- 4 - Doświadczenie w prowadzeniu zajęć z grupami dorosłych w ciągu ostatnich 2 lat pracy - 10
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający zgodnie z art. 144 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednego ze zdarzeń: a) wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, w tym zmiany stawki podatku VAT, mające wpływ na wysokość ceny brutto za świadczoną usługę, W przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT, należne Wykonawcy z tytułu wykonania przedmiotu umowy wynagrodzenie zostanie ustalone z uwzględnieniem stawki podatku wynikającej z obowiązujących przepisów. Zmiana wysokości wynagrodzenia dotyczyć będzie usług wykonanych po dacie podpisania aneksu. b) wystąpienia uzasadnionej konieczności zmiany osób, wyznaczonych przez strony do realizacji przedmiotu umowy na inne uprawnione osoby, o podobnych kwalifikacjach zawodowych . 2. Strona występująca o zmianę postanowień umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia okoliczności, o których mowa w pkt. 1. Wniosek o zmianę postanowień umowy musi być wyrażony na piśmie. Zmiana umowy może nastąpić wyłącznie w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-gdanski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Pruszczu Gdańskim, ul. Wojska Polskiego 16, pok. nr 122. Specyfikacja nieodpłatna - ewentualne koszty przesyłki ..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.03.2014 godzina 11:30, miejsce: Starostwo Powiatowe w Pruszczu Gdańskim, ul. Wojska Polskiego 16, 83 - 000 Pruszcz Gdański, Sekretariat pok. Nr 101 Termin otwarcia ofert: 07.03.2014 r., o godz. 12:00.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program kompleksowego wspomagania systemu doskonalenia w powiecie gdańskim, realizowanego przez Powiat Gdański. Projekt współfinansowany jest w ramach POKL, Priorytet III Wysoka jakość systemu oświaty Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z PRUSZCZA GDAŃSKIEGO
- Roboty budowlane polegające na remoncie instalacji, przewodów infrastruktury grzewczej wraz z robotami towarzyszącymi w lokalach mieszkalnych położonych na terenie powiatu tczewskiego i gdańskiego- II
- Dostawa samochodu dostawczego do 18t z urządzeniem hakowym, z finansowaniem w formie leasingu operacyjnego (powtórzone)
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby Gminy Miejskiej Pruszcz Gdański i jednostek podległych
- Dostawa maszyn i urządzeń do robót ziemnych w ramach projektu pn.: "Rozwój infrastruktury szkół zawodowych w powiecie gdańskim - etap II"
- Zakup defibrylatora
więcej: przetargi w Pruszczu Gdańskim »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Szkolenie alpejskie ratowników górskich - przygotowanie do transgranicznych działań ratowniczych w okresie zimy, organizowanego w ramach współpracy transgranicznej GOPR i Horskiej Służby
- Udzielnie wsparcia specjalistycznego w formie szkoleń i warsztatów dla uczniów i nauczycieli Zespołu Szkół Ekonomicznych im. Tadeusza Kotarbińskiego w Radomsku.
- Usługi szkoleniowe w zakresie realizacji szkoleń/kursów zawodowych dla uczniów i nauczycieli w ramach realizacji projektu pn.: "Droga do sukcesu"
- Usługi szkoleniowe w zakresie realizacji szkoleń/kursów zawodowych dla uczniów i nauczycieli w ramach realizacji projektu pn.:"Wykwalifikowany absolwent = znakomity pracownik"
- Usługi szkoleniowe w zakresie realizacji szkoleń/kursów zawodowych dla uczniów i w ramach realizacji projektu pn.: "Absolwent ZS nr 2 w Wieluniu - nowe umiejętności w transformacji"
- Cyberbezpieczna Gmina Kołbiel
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





