Ogłoszenie z dnia 2010-11-05
Gorzów Wielkopolski: Dostawa jednego fabrycznie nowego samochodu 9 osobowego na użytek Inspekcji Transportu Drogowego
Numer ogłoszenia: 359554 - 2010; data zamieszczenia: 05.11.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Inspektorat Transportu Drogowego w Gorzowie Wlkp. , ul. Bierzarina 43, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 095 7210119, faks 095 7210120.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.witd.gorzow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa jednego fabrycznie nowego samochodu 9 osobowego na użytek Inspekcji Transportu Drogowego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa jednego fabrycznie nowego samochodu 9 osobowego na użytek Inspekcji Transportu Drogowego. POJAZD SAMOCHODOWY OSOBOWY: Samochód fabrycznie nowy - rok produkcji 2010. Dopuszczalna masa całkowita od 2, 7t do 3, 2 t. Rozstaw osi min. 3 400 mm Długość pojazdu zew. min. 5 150 mm Szerokość pojazdu min. (bez lusterek) 1 900 mm Wysokość min. 1 900 mm NADWOZIE: Przeszklone Drzwi boczne przesuwane z prawej strony. Drzwi tylne dwuskrzydłowe, przeszklone. SILNIK I UKŁAD NAPĘDOWY Silnik wysokoprężny z turbodoładowaniem common rail o pojemności skokowej od min. 1 900 do 2 500 cm3, i mocy min. 110 KM. Manualna 6-cio stopniowa skrzynia biegów UKŁAD HAMULCOWY I KIEROWNICZY: Układ kierowniczy ze wspomaganiem. Kolumna kierownicy z możliwością regulacji minimum w jednej płaszczyźnie. Układ hamulcowy ze wspomaganiem + ABS Kontrola trakcji ESP + ASR Hamulce tarczowe wymagane dla osi przedniej i tylnej. DODATKOWE WYPOSAŻENIE: Auto alarm + centralny zamek zdalnie sterowany. Immobiliser lub rozwiązanie równoważne. Klimatyzacja automatyczna z nawiewami do przestrzeni pasażerskiej. Dwie poduszki powietrzne (dla kierowcy i pasażera) Instalacja radiowa, radio z CD ze sterowaniem w kierownicy, głośniki, antena. Lusterka boczne z soczewkami ograniczającymi martwe pole widzenia elektrycznie regulowane, podgrzewane. Pasy bezpieczeństwa dla wszystkich siedzeń w przedziale pasażerskim Komputer pokładowy. Tapicerka siedzeń w ciemnej tonacji. Gumowa wykładzina na całej podłodze z osłoną krawędzi bocznych. Ogrzewanie z nawiewami na przedział pasażerski (drugi wymiennik ciepła umieszczony z tyłu i dogrzewacz przestrzeni pasażerskiej). Elektrycznie otwierane szyby przednie. Przesuwane szyby minimum w drugim rzędzie siedzeń. Przykrycie części bagażowej. Całkowicie tapicerowany dach. GWARANCJA I SERWIS: Minimum jedna autoryzowana stacja obsługi (ASO) na terenie województwa lubuskiego. Okres gwarancji na pojazd - nie mniej niż 24 miesiące (bez limitu kilometrów). Oferowany okres gwarancji nie może być uzależniony od wniesienia dodatkowych opłat przez Zamawiającego. Minimum 36 miesięczny okres gwarancji na powłokę lakiernicza i perforacje nadwozia. Przeglądy serwisowe minimum, co 30.000 km. OZNAKOWANIE POJAZDU: Nadwozie fabrycznie lakierowane w kolorze srebrny metalik..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.52.00 - Pojazdy silnikowe do transportu mniej niż 10 osób .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego zgodnie z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych mogą ubiegać się podmioty: 1.posiadajace uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2.posiadające niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujące potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3.znajdujemye się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4.nie podlegajace wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia tj. nie zachodzą wobec nas przesłanki zawarte w art. 24 ust. 1 i 2 ww. ustawy pozwalające wykluczyć z postępowania:
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać: 1) oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 i 24 ustawy Prawo zamówień publicznych 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli inne odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) pełnomocnictwo w przypadku, gdy WYKONAWCĘ reprezentuje pełnomocnik zawierające określenie zakresu umocowania (tj. reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego). Podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania WYKONAWCY.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.witd.gorzow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Inspektorat Transportu Drogowego
ul. Teatralna 30,
66-400 Gorzów Wlkp..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.11.2010 godzina 09:00, miejsce: Wojewódzki Inspektorat Transportu Drogowego ul. Teatralna 30, 66-400 Gorzów Wlkp..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GORZOWA WIELKOPOLSKIEGO
- Zakup wraz z dostawą mobilnego systemu kamer nasobnych.
- Zakup i dostawa używanej naczepy typu walking floor w ilości 1 sztuki
- Bezgotówkowy zakup paliw do pojazdów eksploatowanych przez WORD w Gorzowie Wlkp.
- Dostawa namiotów pneumatycznych dla Lubuskiego Urzędu Wojewódzkiego w Gorzowie Wlkp.
- Zakup i dostawa fabrycznie nowych, wyprodukowanych w 2024 r. lub w 2025 r. agregatów pompowych do wody brudnej dużej wydajności wraz z wyposażeniem i podwoziem homologowanym
- Dostawa przenośnych agregatów prądotwórczych jednofazowych 230 V dla Lubuskiego Urzędu Wojewódzkiego w Gorzowie Wlkp.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup dwóch pojazdów dla Straży Miejskiej m.st. Warszawy
- Likwidacja barier transportowych polegająca na zakupie mikrobusa na potrzeby działalności bieżącej Warsztatów Terapii Zajęciowych w Legnickim Polu IV
- Dostawa pojazdów samochodowych na potrzeby Izby Administracji Skarbowej w Opolu
- Dostawa fabrycznie nowych samochodów osobowych na rzecz Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Rejonowego Pogotowia Ratunkowego w Sosnowcu
- Dostawa samochodu na potrzeby Środowiskowego Domu Samopomocy w Dobieszczyźnie
- "Zakup i dostawa dwóch samochodów 9-osobowych przystosowanych do przewozu osób niepełnosprawnych"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





