eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi InowrocławRozwój infrastruktury uzdrowiskowej w Sanatorium Uzdrowiskowym Przy Tężni s.p.z.o.z. w Inowrocławiu RPO WKP - Działanie 6.2 Rozwój infrastruktury budynku ochrony zdrowia służącego do zakwaterowania C

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-10-28

Inowrocław: Rozwój infrastruktury uzdrowiskowej w Sanatorium Uzdrowiskowym Przy Tężni s.p.z.o.z. w Inowrocławiu RPO WKP - Działanie 6.2 Rozwój infrastruktury budynku ochrony zdrowia służącego do zakwaterowania C
Numer ogłoszenia: 355818 - 2011; data zamieszczenia: 28.10.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 314076 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sanatorium Uzdrowiskowe "Przy Tężni" im. dr Józefa Krzymińskiego w Inowrocławiu s.p.z.o.z, ul. Przy Stawku 12, 88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3552626, faks 052 3552626 w. 339.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozwój infrastruktury uzdrowiskowej w Sanatorium Uzdrowiskowym Przy Tężni s.p.z.o.z. w Inowrocławiu RPO WKP - Działanie 6.2 Rozwój infrastruktury budynku ochrony zdrowia służącego do zakwaterowania C.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest: Rozwój infrastruktury uzdrowiskowej w Sanatorium Uzdrowiskowym Przy Tężni s.p.z.o.z. w Inowrocławiu RPO WKP - Działanie 6.2 Rozwój infrastruktury budynku ochrony zdrowia służącego do zakwaterowania C W zakres robót do wykonania wchodzą: 1.Roboty budowlane: -wykonanie robót przygotowawczych pod wykonanie, -wymurowanie ścianek działowych, zamurowanie bruzd i otworów, obudowanie przewodów instalacyjnych, -zabetonowanie i zabudowanie otworów w stropodachu, wykonanie tynków kat III na ścianach, sufitach i ścinkach działowych, -montaż sufitów podwieszanych na korytarzach i pomieszczeniach zgodnie z przedmiarem robót, -montaż stolarki okiennej i drzwiowej wg załączonych wykazów, -montaż poręczy i uchwytów wg zestawień, -wykonanie izolacji przeciwwilgociowych, dźwiękochłonnych i termicznych na posadzkach i ścianach, -wykonanie posadzek betonowych w pomieszczeniach , -wykonanie gładzi gipsowych i malowania na ścianach i sufitach pomieszczeń, -wykonanie okładzin ściennych i posadzkowych zgodnie z przedmiarem. 2.Roboty instalacyjne: -wykonanie robót przygotowawczych pod wykonanie, wykonanie montażu rozprowadzeń i podejść instalacji wodnej i kanalizacyjnej do montowanych urządzeń, -montaż urządzeń sanitarnych / białego montażu / w łazienkach, gabinetach i pomieszczeniach gospodarczych, -montaż kanałów wentylacji mechanicznej do pomieszczeń wentylowanych, -wykonanie prób szczelności instalacji wod - kan i wentylacyjnej. 3.Roboty instalacji elektrycznej i teletechnicznych: -montaż przewodów do instalacji oświetleniowej, poboru energii, przyzywowej, telewizyjnej i telefonicznej, -montaż osprzętu do w/w instalacji z źródłami światła wg załączonego przedmiaru, -montaż zestawu TV satelitarnej wg zamieszczonej specyfikacji, -wykonanie prób i badań potwierdzających sprawność wykonanych instalacji, 4.Wyposażenie pokoi i łazienek: -wyposażenie pokoi w tapczany, szafy z chłodziarkami i meble zgodnie z załączonym przedmiarem, -wyposażenie łazienek w urządzenia wg wykazu i przedmiaru, UWAGA: Szczegółowy zakres robót i wykaz ilościowy materiałów zawiera przedmiar robót. Transport materiałów komunikacja piesza odbywać się będzie wydzieloną klatką ewakuacyjną segmentu C. 2.Przedmiot zamówienia winien być wykonany zgodnie z Ustawą z dnia 07 lipca 1994r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2010r. Nr 243, poz. 1623) i Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 21 sierpnia 2006r. w sprawie określenia wymagań, jakim powinny odpowiadać zakłady i urządzenia lecznictwa uzdrowiskowego. 3.Zobowiązuje się potencjalnych oferentów /po uprzednim zgłoszeniu telefonicznym bądź pisemnym/ do przeprowadzenia wizji lokalnej obiektów, w których ma być wykonany przedmiot zamówienia, w celu uzyskania wszelkich informacji koniecznych do właściwego przygotowania ofert i zawarcia umowy. Ponadto oferenci zobowiązani są do zapoznania się z dokumentacją techniczną i wykonawczą. Kontakt telefoniczny - Pan Karol Tabaczyński nr tel. 0 507 139 787. 4.Wykonując przedmiot umowy Wykonawca uwzględni fakt, że realizacja przedmiotu umowy odbywała się będzie w trakcie funkcjonowania Sanatorium, które prowadzi całodobową działalność leczniczą. Roboty związane z nadmiernym hałasem będą mogły być wykonywane: od 27.12.2011r. do 31.12.2011r. bez ograniczeń, od 01.01.2012r. do 11.02.2012r. od 15.00 do 20.00 po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym. 5.Oferent obowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu kosztorysu ofertowego PDF w formie papierowej oraz w formie elektronicznej. W/wym. kosztorys ofertowy winien być sporządzony w programie kosztorysowym na podstawie przedmiarów i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Postępowanie przetargowe prowadzone w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko - Pomorskiego na lata 2007 - 2013.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.10.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Janusz Norkiewicz Normax, ul. Południowa 33 a Promnice, Owińska, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 600000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 647394,59

  • Oferta z najniższą ceną: 647394,59 / Oferta z najwyższą ceną: 1090212,51

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.