eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaUtrzymanie porządku i czystości na nieruchomościach przy ul.Ząbkowskiej 22/24/26 i Ząbkowskiej 23/25 w Warszawie. Oznaczenie sprawyZP/56/PN/2008

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-12-08

Warszawa: Utrzymanie porządku i czystości na nieruchomościach przy ul.Ząbkowskiej 22/24/26 i Ząbkowskiej 23/25 w Warszawie. Oznaczenie sprawy: ZP/56/PN/2008
Numer ogłoszenia: 355359 - 2008; data zamieszczenia: 08.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga Północ m. st. Warszawy , ul. 11 Listopada 13/15, 03-446 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 818 67 41, faks 022 818 67 41.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgn-praga-pn.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie porządku i czystości na nieruchomościach przy ul.Ząbkowskiej 22/24/26 i Ząbkowskiej 23/25 w Warszawie. Oznaczenie sprawy: ZP/56/PN/2008.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie usługi w zakresie utrzymania porządku i czystości w dwóch budynkach mieszkalnych z halami garażowymi oraz terenami zewnętrznymi utwardzonymi i terenami zielonymi, położonymi na ogrodzonych i zamykanych bramami nieruchomościach przy ul. Ząbkowskiej 22/24/26 i ul. Ząbkowskiej 23/25 w Warszawie. Powierzchnia do sprzątania: wewnątrz budynku 21.297m2; zewnątrz budynku: utwardzona 6.300m2, terenów zielonych-4.469m2..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wadium 4 000,00 zł słownie: cztery tysiące złotych.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego musi spełniać warunki udziału w postępowaniu wymagane art.22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych ( Dz.U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163 z późn. zm.) tj: 1) posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj: a) jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym; 2) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj.: a) wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 2 zamówienia trwające nieprzerwanie co najmniej przez pół roku, obejmujące sprzątanie powierzchni wewnątrz i na zewnątrz budynków, łącznie o wartości 100.000 zł oraz załączy dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie, b) dysponuje lub będzie dysponował co najmniej jednym mechanicznym urządzeniem do mycia hal garażowych -w przypadku deklaracji, że Wykonawca będzie dysponował mechanicznym urządzeniem załączy pisemne zobowiązanie podmiotu, który udostępni potencjał techniczny, c) dysponuje lub będzie dysponował do realizacji przedmiotu zamówienia osobami przeszkolonymi pod względem przepisów BHP i p.poż, w tym: co najmniej 1 osobą do nadzoru i koordynacji; 6-cioma osobami do bezpośredniej realizacji przedmiotu zamówienia; W przypadku deklaracji, że Wykonawca będzie dysponował osobami załączy pisemne zobowiązanie podmiotu, który udostępni osoby zdolne do wykonania zamówienia. 3) znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. a) posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie niższą niż 50 000,00zł oraz będzie posiadał nie niższe ubezpieczenie w okresie realizacji przedmiotu zamówienia. 4) nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z postanowień art.24 ust.1 i 2 pzp: tj. a) złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków zgodnie z postanowieniami treści siwz, b) wniesie wadium w wymaganej wysokości i terminie. 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego dokonana będzie na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów, na zasadzie spełnia-nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na formularzu stanowiącym załącznik Nr 4 do siwz; 2.aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert; 3.aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert; 4.aktualne zaświadczenie właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert; 5.Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie - załącznik Nr 5; 6.aktualną polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie niższą niż 50000,00 zł; 7.w przypadku deklaracji w ofercie, że Wykonawca będzie dysponował mechanicznym urządzeniem należy załączyć pisemne zobowiązanie podmiotu, który udostępni potencjał techniczny; 8.w przypadku deklaracji w ofercie, że Wykonawca będzie dysponował osobami należy załączyć pisemne zobowiązanie podmiotu, który udostępni osoby zdolne do wykonania zamówienia.; Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w ust. 1, składa odpowiednio dokument lub dokumenty zgodnie z postanowieniami § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz.U. Z 2006.87.605 zm.)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgn-praga-pn.waw.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Bezpłatnie do pobrania ze strony internet.lub W-wa, ul.11 Listopada 13/15 pok.101, w cenie 10,00 zł, opłata w kasie AOM4 ul.Bródnowska 24 lub 42 103015080000000550872013, albo za zaliczeniem pocztowym.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.12.2008 godzina 12:00, miejsce: Warszawa, ul. 11 Listopada 13/15, pokój 206 , piętro I..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.