eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dzikowiec 2Zorganizowanie i przeprowadzenie kompleksowej usługi szkoleniowej dla 10 uczestników projektu systemowego p.n. Czas na aktywność w Gminie Dzikowiec realizowanego przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Dzikowcu w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działanie 7.1 Poddziałanie 7.1.1Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej , współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-08-29

Dzikowiec 2: Zorganizowanie i przeprowadzenie kompleksowej usługi szkoleniowej dla 10 uczestników projektu systemowego p.n. Czas na aktywność w Gminie Dzikowiec realizowanego przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Dzikowcu w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działanie 7.1 Poddziałanie 7.1.1Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej , współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Numer ogłoszenia: 349070 - 2013; data zamieszczenia: 29.08.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 287924 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, , 36-122 Dzikowiec 2, woj. podkarpackie, tel. 17 7442 107, faks 17 7442 107.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie kompleksowej usługi szkoleniowej dla 10 uczestników projektu systemowego p.n. Czas na aktywność w Gminie Dzikowiec realizowanego przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Dzikowcu w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działanie 7.1 Poddziałanie 7.1.1Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej , współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zorganizowanie i przeprowadzenie kompleksowej usługi szkoleniowej dla 10 uczestników projektu systemowego pn Czas na aktywność w Gminie Dzikowiec realizowanego przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Dzikowcu w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działanie 7.1 Poddziałanie 7.1.1Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej , współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie instytucji, której zadaniem będzie zorganizowanie i przeprowadzenie od mca sierpnia do listopada 2013r. szkoleń zawodowych pod nazwą : 1.Sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej dla 2 osób 90 godz.Termin realizacji zamówienia wrzesień 2013r. 2. Bukieciarstwo dla 4 osób 100 godz.Termin realizacji zamówienia sierpień / wrzesień 2013r. 3. Kucharz /cukiernik z elementami dekoracji dla 6 osób 150 godz. Termin realizacji zamówienia październik 2013r. 4. Fryzjer z elementami wizażu dla 3 osób 160 godz.Termin realizacji zamówienia sierpień / wrzesień 2013r. Sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej dla 2 osób 90 godz. ( teoria i praktyka ) Celem szkolenia jest nabycie wiedzy teoretycznej i umiejętności praktycznych potrzebnych do wykonywania pracy na stanowisku sprzedawca, zaznajomienie się z zasadami profesjonalnej obsługi klienta z technikami i strategiami sprzedaży. Poznanie podstawowych pojęć fiskalnych , obsługi kasy fiskalnej ćwiczenia ,obowiązków kasjera , prawidłowego wystawiania dokumentów sprzedażowych , etykiety i kultury zawodu sprzedawcy. W ramach szkolenia prowadzone powinno być zajęcia z zakresu bhp , przepisy sanitarno epidemiologiczne w obiekcie handlowym , zasady systemu HCCP. Bukieciarstwo dla 4 osób 100 godz. ( teoria i praktyka )Celem szkolenia jest praktyczne i teoretyczne przygotowanie jego uczestników do wykonywania pracy na stanowisku bukieciarz ,charakterystyka stanowiska pracy,omówienie przepisów bhp przygotowanie do wykonywania dekoracji okolicznościowych, kompozycji roślin o różnej tematyce, pielęgnacja kwiatów , obsługa klienta. Kucharz cukiernik z elementami dekoracji dla 6 osób 150 godz ( teoria i praktyka) Celem szkolenia jest praktyczne i teoretyczne przygotowanie uczestników do wykonywania pracy na stanowisku kucharz cukiernik z elementami dekoracji, omówienie przepisów sanitarno - epidemiologicznych, przepisów BHP i P.POŻ.Przygotowanie stanowiska pracy,organizacja pracy,zasady żywienia, poznanie procesów technologicznych produkcji potraw, receptur gastronomicznych , planowanie potraw, sporządzanie potraw z mięsa, drobiu, ryb, podrobów, półmięsnych i jarskich, przygotowanie sosów gorących dekorowanie różnorakich potraw wraz z elementami carvingu na przykładzie imprez okolicznościowych( wesela, przyjęcie komunijne,imieninowe, itp. Przygotowanie ciast ,ciasteczek, deserów, napojów zimnych i gorących. Fryzjer z elementami wizażu dla 3 osób 160 godz teoria i praktyka ).Celem szkolenia jest praktyczne i teoretyczne przygotowanie uczestników do wykonywania pracy na stanowisku fryzjer z elementami wizażu zasady BHP, organizacja pracy w salonie fryzjerskim nabycia niezbędnych umiejętności praktycznych, takich jak znajomość technik pielęgnacji włosów, strzyżenia, modelowania, koloryzacji włosów i tworzenia baleage, nauka doboru makijażu, rodzaje makijażu , makijaż dzienny wieczorowy , ślubny techniki wykonania. 3.2 Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji zamówienia . 1.Zamawiający zastrzega możliwość zmiany ilości kierowanych osób na poszczególne szkolenie, maksymalnie 2 osoby. 2.Godzina zajęć liczy 60 minut i obejmuje zajęcia edukacyjne liczące 45 minut oraz przerwę liczącą średnio 15 minut , długość przerw jest ustalana w sposób elastyczny przez Wykonawcę. 3.Zajęcia odbywają się w dni powszednie od poniedziałku do piątku (z wyłączeniem świąt), w przedziale czasowym od 8.00 do 16.00. 4.Wykonawca zapewnia warunki szkolenia zgodne z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy, w trakcie jego trwania. Lokal, w którym będą przeprowadzone zajęcia powinien być przestronny i przewiewny, posiadać dostęp do pomieszczeń sanitarnych. Ponadto powinien być wyposażony w pomoce dydaktyczne i sprzęt dostosowany do prowadzenia szkoleń będących przedmiotem zamówienia. 5.Każdy z uczestników szkoleń powinien mieć zapewnione samodzielne i odpowiednio (w sposób adekwatny do zakresu szkolenia) wyposażone stanowisko do nauki . 6.Zajęcia(teoretyczne i praktyczne ) zostaną przeprowadzone w miejscach odpowiednio przystosowanych do przeprowadzenia szkoleń; 7.Do przeprowadzenia zajęć praktycznych Wykonawca zapewni odpowiednią ilość niezbędnego sprzętu i materiałów umożliwiając każdemu uczestnikowi szkoleń swobodne wykonywanie zajęć praktycznych. 8.Wykonawca zapewni dla potrzeb realizacji przedmiotowych zajęć odpowiednio wykwalifikowany personel oraz odpowiedni, adekwatny do przedmiotu szkoleń, potencjał techniczny. 9.Wykonawca zapewni wszystkim uczestnikom szkolenia catering (obiad drugie danie mięsne (w piątek pierogi ruskie / ryba) + ziemniaki/ryż/frytki i surówka), kawa, herbata, soki, woda mineralna, ciastka (min 3 rodzaje), mleczko/śmietanka do kawy, cukier), w każdym dniu zajęć. 10.W trakcie szkolenia Wykonawca zapewnia uczestnikom na własność materiały szkoleniowe i dydaktyczne (tj. podręczniki ,skrypty zgodne z tematyką szkoleń, spięte trwale, notesy, długopisy, itp). Materiały te muszą być oznakowane. Oznakowanie musi być zgodne z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach PO KL wydanymi przez Departament Zarządzania Europejskim Funduszem Społecznym Ministerstwo Rozwoju Regionalnego 4 luty 2009 r. Wszystkie te materiały muszą być przygotowane i rozdane uczestnikom szkolenia najpóźniej w pierwszym dniu zajęć. Uczestnicy kwitują odbiór materiałów własnoręcznym podpisem. Pokwitowanie Zamawiający otrzyma od Wykonawcy po zakończeniu szkolenia razem z innymi materiałami niezbędnymi do rozliczenia całej usługi. 11.Każdorazowo na 2 dni przed rozpoczęciem szkolenia Wykonawca zobowiązany jest do przesłania i uzgodnienia harmonogramu zajęć danego kursu, a Zamawiający imiennej listy uczestników danego szkolenia. 12.Wykonawca zastrzega iż w okresie od sierpnia do listopada 2013r odbywać się będą spotkania uczestników projektu jeden raz w miesiącu w ramach zajęć Grupy Wsparcia ,co będzie stanowiło 1 dniową przerwę w kursie zawodowym. 13. Szkolenia mogą odbywać w miejscowości Zamawiającego tj. Dzikowiec lub na terenie miasta Kolbuszowa. 14.W przypadku szkoleń na terenie miasta Kolbuszowa Wykonawca zapewni uczestnikom projektu zwrot kosztów dojazdu na szkolenia i z powrotem. 15.Wykonawca zobowiązany jest zapewnić ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków dla wszystkich uczestników szkoleń na kwotę minimalną 10.000,00 zł. Kopię polisy ubezpieczeniowej Zamawiający otrzyma od Wykonawcy po zakończeniu szkolenia razem z innymi dokumentami niezbędnymi do rozliczenia całej usługi. 16.Wykonawca zobowiązany jest do zorganizowania i skierowania uczestników na badania sanitarno- epidemiologiczne , jeśli specyfika szkolenia tego wymaga (wliczone w koszty). 17.Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia w ramach kursów odzieży ochronnej, rękawice, fartuchy i inne środki ochrony indywidualnej, środki czystości zgodnie z obwiązującymi przepisami BHP. 18.Szkolenie zakończy się opracowaną przez Wykonawcę ankietą oceniającą szkolenie w następującym zakresie, minimum: doboru treści kształcenia, jakości materiałów szkoleniowych, przydatności materiałów szkoleniowych, jakości materiałów dydaktycznych, przydatności materiałów dydaktycznych, zastosowanych środków dydaktycznych, warunków lokalowych, organizacji szkolenia, przygotowania merytorycznego prowadzących szkolenie, sposobu prowadzenia zajęć. Wypełnione ankiety Zamawiający otrzyma od Wykonawcy po zakończeniu szkolenia razem z innymi materiałami niezbędnymi do rozliczenia całej usługi. 19.Po zakończeniu szkolenia, kursy zakończą się egzaminem sprawdzającym wiadomości i umiejętności z zakresu danego kursu oraz wydaniem zaświadczeń dla uczestników projektu potwierdzające ukończenie kursu i zdobycie umiejętności, uprawnień i wiedzy zgodnej z jego programem według wzoru stanowiącego załącznik do Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z 11 lutego 2012r, w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz,U z 2012 poz.186 z póz zmian). Ponadto wydane certyfikaty, dyplomy lub zaświadczenia będą oznakowane logiem Europejskiego Funduszu Społecznego i informacją, że projekt był współfinansowany ze środków EFS zgodne z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach PO KL wydanymi przez Departament Zarządzania Europejskim Funduszem Społecznym - Ministerstwo Rozwoju Regionalnego 4 luty 2009 r. Zaświadczenia/certyfikaty o ukończeniu kursów Wykonawca przekaże w posiadanie uczestnikom za potwierdzeniem czytelnym podpisem w wykazie wydanych zaświadczeń. Zamawiający otrzyma potwierdzenie odbioru zaświadczeń/certyfikatów od Wykonawcy po zakończeniu szkolenia razem z innymi materiałami niezbędnymi do rozliczenia całej usługi. 20.Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia i przedstawienia zamawiającemu dokumentacji szkolenia tj. dziennika zajęć zawierającego: program i harmonogram szkolenia, wskazanie osób prowadzących zajęcia, wymiar godzin i tematy zajęć edukacyjnych, list obecności w każdym dniu zajęć; ankiet oceniających szkolenie; potwierdzenia odbioru przez uczestnika materiałów szkoleniowych w pierwszym dniu zajęć, potwierdzenia odbioru przez uczestnika wyżywienia w każdym dniu zajęć. zaświadczenia lub certyfikaty o ukończeniu szkolenia; potwierdzenia odbioru przez uczestnika zaświadczeń o ukończeniu szkolenia, polisy ubezpieczeniowej od następstw nieszczęśliwych wypadków wszystkich uczestników zajęć, list potwierdzających zwrot kosztów dojazdu na miejsce szkolenia i z powrotem , rejestru niezbędnych badań lekarskich uczestników szkolenia jeżeli specyfika kursu tego wymaga, protokołu z przeprowadzonego egzaminu końcowego szkolenia (jeśli taki egzamin został przeprowadzony), zdjęć umieszczanych na płycie CD z każdego szkolenia. Dokumentacja ta będzie sporządzona według zaleceń Zamawiającego, tzn. Wykonawca zobowiązany jest umieszczać informacje o realizowaniu szkolenia finansowanego z funduszy europejskich na wszystkich dokumentach związanych z jego realizacją oraz w ten sam sposób oznakować miejsce prowadzenia zajęć, zgodne z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach PO KL wydanymi przez Departament Zarządzania Europejskim Funduszem Społecznym Ministerstwo Rozwoju Regionalnego 4 luty 2009 r. 21.Wykonawca przygotowuje materiały szkoleniowe dla uczestników oraz dokumenty szkolenia oznakowane poprzez umieszczenie logo UE i EFS oraz informacji o środkach współfinansowania projektu zgodne z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach PO KL wydanymi przez Departament Zarządzania Europejskim Funduszem Społecznym Ministerstwo Rozwoju Regionalnego 4 luty 2009r. 22.Dokumenty w postaci kserokopii powinny być potwierdzone za zgodność z oryginałem. 23.Zamawiający przekaże Wykonawcy w dniu podpisania umowy ilościowy wykaz uczestników każdego kursu i wszelkie dane osobowe niezbędne do prawidłowej organizacji szkoleń a Wykonawca zobowiązany będzie do przestrzegania przepisów Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101 poz. 926, z późn. zm.) przy gromadzeniu oraz przetwarzaniu danych osobowych osób skierowanych na szkolenie..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Czas na aktywność w gminie Dzikowiec projekt systemowy realizowany przez GOPS w ramach Program Operacyjnego Kapitał Ludzki Działanie 7.1 Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i Upowszechnianie aktywnej Integracji przez ośrodki pomocy społecznej współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.08.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Doskonalenia Zawodowego w Rzeszowie Ośrodek Kształcenia Zawodowego w Kolbuszowej ul. Janka Bytnara 2, Kolbuszowa, 36-100 KOlbuszowa, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 39035,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 28150,00

  • Oferta z najniższą ceną: 28150,00 / Oferta z najwyższą ceną: 44960,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.