eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ¦wiêtoch³owiceZakup i dostawa tablic rejestracyjnych dla potrzeb Wydzia³u Komunikacji Urzêdu Miejskiego w ¦wiêtoch³owicach na 2011 rok

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2010-12-03

¦wiêtoch³owice: Zakup i dostawa tablic rejestracyjnych dla potrzeb Wydzia³u Komunikacji Urzêdu Miejskiego w ¦wiêtoch³owicach na 2011 rok
Numer og³oszenia: 348019 - 2010; data zamieszczenia: 03.12.2010
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina ¦wiêtoch³owice reprezentowana przez Prezydenta Miasta ¦wiêtoch³owice , ul. Katowicka 54, 41-600 ¦wiêtoch³owice, woj. ¶l±skie, tel. 32 3491 800, faks 32 349 18 12.

  • Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.swietochlowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Zakup i dostawa tablic rejestracyjnych dla potrzeb Wydzia³u Komunikacji Urzêdu Miejskiego w ¦wiêtoch³owicach na 2011 rok.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa tablic rejestracyjnych dla potrzeb Wydzia³u Komunikacji Urzêdu Miejskiego w ¦wiêtoch³owicach na 2011 rok. Zamawiaj±cy szacuje, ¿e w 2011 roku dostawa tablic rejestracyjnych wyniesie: samochodowych zwyczajnych 3000 kompletów tablic samochodowych tymczasowych 50 kompletów tablic samochodowych indywidualnych 5 kompletów tablic samochodowych zabytkowych 5 kompletów tablic motocyklowych zwyczajnych 80 sztuk tablic motocyklowych tymczasowych 10 sztuk tablic motocyklowych indywidualnych 5 sztuk tablic motocyklowych zabytkowych 5 sztuk tablic motorowerowych zwyczajnych 110 sztuk tablic motorowerowych tymczasowych 10 sztuk tablic Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ zmiany ilo¶ci zamawianych tablic. Podane w niniejszym rozdziale oraz formularzu cenowym (za³±cznik nr 1 do SIWZ) ilo¶ci, s± szacunkowe. Dostawa tablic rejestracyjnych bêdzie nastêpowaæ partiami stosownie do potrzeb Zamawiaj±cego w ca³ym okresie obowi±zywania umowy. Wykonawca zobowi±zuje siê przygotowaæ i dostarczyæ rejestracje w ramach ka¿dej zamówionej partii w terminie wskazanym przez Zamawiaj±cego. Wykonawca dostarczy tablice w terminie do 4 dni kalendarzowych od dnia zg³oszenia zapotrzebowania przez Zamawiaj±cego. Tablice rejestracyjne musz± spe³niaæ wymogi okre¶lone w Rozporz±dzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 22.07.2002 w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów ( tekst jedn. z 2007r. Dz. U. nr 186, poz.1322 z pó¼n. zm.). Zamówione tablice nale¿y dostarczyæ na koszt wykonawcy do siedziby zamawiaj±cego - 41-600 ¦wiêtoch³owice ul. Katowicka 54, Wydzia³ Komunikacji pokój nr 19..

II.1.4) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych: nie.

II.1.5) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 30.19.50.00 - Tablice .

II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakoñczenie: 31.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • W celu potwierdzenia, i¿ Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci Wykonawca przedstawi: A) zezwolenie Marsza³ka Województwa na produkcjê tablic rejestracyjnych, wydane na podstawie art. 75a ustawy z dnia 20.06.1997r. Prawo o ruchu drogowym (tekst jedn. z 2005r. Dz. U. nr 108, poz. 908 z pó¼n. zm.) , a w przypadku wykonawców, którzy rozpoczêli dzia³alno¶æ gospodarcz± w zakresie produkcji tablic rejestracyjnych przed dniem 01.01.2006r. - Zezwolenie Wojewody na produkcjê tablic rejestracyjnych, przedstawione w formie orygina³u b±d¼ kopii potwierdzonej za zgodno¶æ z orygina³em przez Wykonawcê, Zamawiaj±cy oceni spe³nienie przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu stwierdzeniem: spe³nia lub nie spe³nia, w oparciu o wymagane dokumenty i o¶wiadczenia oraz zawarte w nich informacje. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia musz± dostarczyæ dokumenty, potwierdzaj±ce, ¿e ³±cznie spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu.

  • III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spe³nienia przez Wykonawcê warunków w zakresie posiadania wiedzy i do¶wiadczenia Wykonawca przedstawi dokumenty: A) o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu, B) wykaz nie mniej ni¿ 1 wykonanej/wykonywanej dostawy lub us³ugi polegaj±cej na wykonaniu tablic rejestracyjnych o warto¶ci 100.000 z³ brutto w okresie ostatnich trzech lat a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, potwierdzaj±cej, ¿e dostawy te zosta³y wykonane nale¿ycie, Zamawiaj±cy oceni spe³nienie przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu stwierdzeniem: spe³nia lub nie spe³nia, w oparciu o wymagane dokumenty i o¶wiadczenia oraz zawarte w nich informacje. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia musz± dostarczyæ dokumenty, potwierdzaj±ce, ¿e ³±cznie spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu.

III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu, nale¿y przed³o¿yæ:

    • koncesjê, zezwolenie lub licencjê
    • wykaz wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, dostaw lub us³ug w zakresie niezbêdnym do wykazania spe³niania warunku wiedzy i do¶wiadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz za³±czeniem dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e te dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:

    • o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert, a w stosunku do osób fizycznych o¶wiadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków lub za¶wiadczenie, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
    • aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego oddzia³u Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenie zdrowotne i spo³eczne, lub potwierdzenie, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, op³at, sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne i zdrowotne albo ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJ¡CYCH, ¯E OFEROWANE DOSTAWY , US£UGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJ¡ OKRE¦LONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, ¿e oferowane dostawy, us³ugi lub roboty budowlane odpowiadaj± okre¶lonym wymaganiom nale¿y przed³o¿yæ:

  • za¶wiadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jako¶ci potwierdzaj±cego, ¿e dostarczane produkty odpowiadaj± okre¶lonym normom lub specyfikacjom technicznym

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawca zobowi±zany jest dostarczyæ za¶wiadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jako¶ci potwierdzaj±ce, ¿e dostarczane produkty odpowiadaj± okre¶lonym normom lub specyfikacjom technicznym tj. aktualne certyfikaty wydane przez Instytut Transportu Samochodowego dla ka¿dego rodzaju tablic ujêtych w specyfikacji przedstawione w formie orygina³u b±d¼ kopii potwierdzonej za zgodno¶æ z orygina³em przez Wykonawcê. Wykonawca mo¿e polegaæ na wiedzy i do¶wiadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolno¶ciach finansowych innych podmiotów, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cych go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowi±zany jest udowodniæ zamawiaj±cemu, i¿ bêdzie dysponowa³ zasobami niezbêdnymi do realizacji zamówienia, w szczególno¶ci przedstawiaj±c w tym celu pisemne zobowi±zanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegaj± siê o udzielenie zamówienia ustanawiaj± pe³nomocnika -do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia - w tym z³o¿enia o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu w imieniu i na rzecz Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, albo - reprezentowania w postêpowaniu - w tym z³o¿enia o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu w imieniu i na rzecz Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

III.7) Czy ogranicza siê mo¿liwo¶æ ubiegania siê o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowi± osoby niepe³nosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona bêdzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian

Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, zawarto we wzorze umowy stanowi±cym czê¶æ SIWZ. Zamawiaj±cy okre¶la warunki zmian postanowieñ zawartej umowy na nastêpuj±ce: a) mo¿liwa jest zmiana wynagrodzenia na pisemny wniosek Wykonawcy za zgod± Zamawiaj±cego pod warunkiem zmian ustawowej stawki podatku od towarów i us³ug (VAT) b) wprowadzenie lub zmiana z przyczyn niezale¿nych podwykonawcy - w przypadkach uzasadnionych za pisemn± zgod± Zamawiaj±cego. c) zmiany w obowi±zuj±cych przepisach, je¿eli zgodnie z nimi konieczne bêdzie dostosowanie tre¶ci umowy do aktualnego stanu prawnego, d) zmiana osób odpowiedzialnych za realizacjê zamówienia po stronie Zamawiaj±cego i Wykonawcy za pisemn± zgod± Zamawiaj±cego; Wszystkie powy¿sze postanowienia stanowi± katalog zmian, na które Zamawiaj±cy mo¿e wyraziæ zgodê. Nie stanowi± jednocze¶nie zobowi±zania do wyra¿enia takiej zgody. Nie stanowi istotnej zmiany umowy, w rozumieniu art. 144 ustawy z dn. 29.01.2004 r. - Prawo zamówieñ publicznych: a) zmiana danych zwi±zanych z obs³ug± administracyjno-organizacyjn± Umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego), b) zmiana danych teleadresowych, zmiany osób reprezentuj±cych Strony. Zamawiaj±cy nie dopuszcza mo¿liwo¶ci cesji wierzytelno¶ci. Nie przewiduje siê ¿adnych przedp³at ani zaliczek na poczet realizacji przedmiotu umowy, a p³atno¶æ nast±pi zgodnie z zapisami umowy i ofert± wykonawcy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.swietochlowice.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Referat Zamówieñ Publicznych pok. 306, Urz±d Miejski ul. Katowicka 54, 41-600 ¦wiêtoch³owice, wersja papierowa w cenie 5 z³ na pisemny wniosek wykonawcy - w cenie kosztu druku i przekazania.

IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 16.12.2010 godzina 10:00, miejsce: Referat Zamówieñ Publicznych pok. 306, Urz±d Miejski w ¦wiêtoch³owicach, ul. Katowicka 54, 41-600 ¦wiêtoch³owice.

IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.