eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceRozbudowa systemu monitoringu wizyjnego w budynku Sądu Okręgowego w Katowicach przy ul. Francuskiej 38 poprzez dostawę i montaż 15 szt. kamer, 1 szt. karty wejść i wyjść, 1 szt. panelu połączeniowego wideo, 2 szt. monitorów LCD 20 cali

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-10-25

Katowice: Rozbudowa systemu monitoringu wizyjnego w budynku Sądu Okręgowego w Katowicach przy ul. Francuskiej 38 poprzez dostawę i montaż 15 szt. kamer, 1 szt. karty wejść i wyjść, 1 szt. panelu połączeniowego wideo, 2 szt. monitorów LCD 20 cali
Numer ogłoszenia: 344644 - 2010; data zamieszczenia: 25.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy w Katowicach , ul. Francuska 38, 40-028 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 6070169, faks 032 6070593.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa systemu monitoringu wizyjnego w budynku Sądu Okręgowego w Katowicach przy ul. Francuskiej 38 poprzez dostawę i montaż 15 szt. kamer, 1 szt. karty wejść i wyjść, 1 szt. panelu połączeniowego wideo, 2 szt. monitorów LCD 20 cali.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Rozbudowa systemu monitoringu wizyjnego w budynku Sądu Okręgowego w Katowicach przy ul. Francuskiej 38 poprzez dostawę i montaż 15 szt. kamer, 1 szt. karty wejść i wyjść, 1 szt. panelu połączeniowego wideo, 2 szt. monitorów LCD 20 cali Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę wraz z montażem systemu monitoringu wizyjnego w budynku Sądu Okręgowego w Katowicach przy ul. Francuskiej 38, zgodnie z załączoną dokumentacją jak w załącznikach: - załącznik nr 3 - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, - załącznik nr 3a - Parametry techniczne urządzeń - opis wymagań minimum, - załącznika nr 3b - Przedmiar robót, - załącznika nr 3c - Dokumentacja projektowa, Załączniki 3,3a, 3b,3c stanowią integralną część SIWZ. Dostawa z montażem obejmuje w szczególności: a) rozbudowę istniejącego systemu monitoringu wizyjnego w budynku Sądu Okręgowego w Katowicach przy ul. Francuska 38 poprzez dostawę wraz z montażem 13 szt. kamer kopułowych wewnętrznych, 2 szt. kamer szybkoobrotowych z obudową zewnętrzną z wysięgnikiem, 1 szt. karty wejść i wyjść kompatybilnej z istniejącym systemem, 1 szt. panelu połączeniowego wideo kompatybilnego z istniejącym systemem, 2 szt. monitorów LCD 20 cali, b) skonfigurowanie całości systemu monitoringu wizyjnego, c) przeszkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie eksploatacji systemu monitoringu wizyjnego po rozbudowie, d) wykonanie dokumentacji powykonawczej (tj. opis systemu - wykonanie, działanie i konfiguracja-wraz z rysunkami i schematami) - w ilości 3 egzemplarzy w formie papierowej i 1 egz. w formie elektronicznej w formacie PDF). Przedmiot zamówienia musi być wykonany z uwzględnieniem zapisów zawartych w załączniku nr 9 do SIWZ - Szczegółowe warunki wykonania przedmiotu zamówienia. Zastosowany sprzęt musi być w pełni kompatybilny z obecnie funkcjonującym systemem monitoringu wizyjnego w budynku i posiadać co najmniej takie same parametry techniczne lub wyższe oraz ma uwzględniać bezproblemową integrację z istniejącym systemem monitoringu, również w zakresie możliwości zmiennej konfiguracji podłączeń kamer z rejestratorami. Przedmiot zamówienia będzie realizowany w budynku nowym (oddanym do użytkowania w 2009 r.). Sąd Okręgowy aktualnie posiada gwarancję Wykonawcy inwestycji na użytkowany budynek. Wykonawca może zaoferować sprzęt opisany w dokumentacji projektowej, stanowiącej załącznik nr 3c do SIWZ lub równoważny, z zastrzeżeniem, że zaoferowany sprzęt musi spełniać wymagania techniczne minimum opisane w załączniku nr 3a do SIWZ. Wskazane w załączniku nr 3a do SIWZ wymagania techniczne stanowią żądania minimum. Wykonawca może zaproponować sprzęt o lepszych parametrach technicznych. Brak wskazania w ofercie parametrów technicznych oferowanego sprzętu lub zaproponowanie sprzętu o parametrach technicznych niższych niż wykazane w załączniku nr 3a do SIWZ spowoduje odrzucenie oferty. Szczegółowy zakres prac montażowych określają załączniki do SIWZ tj.: 1)Przedmiar robót - załącznik nr 3b do SIWZ, 2)Dokumentacja projektowa - załącznik nr 3c do SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.43.10 - Układanie kabli 33.19.51.00 - Monitory 35.12.53.00 - Kamery bezpieczeństwa 35.11.33.00 - Instalacje bezpieczeństwa 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 31.64.40.00 - Różne rejestratory danych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 28.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania tego warunku nastąpi na podstawie weryfikacji aktualnej Koncesji Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji wydanej dla Wykonawcy w zakresie prowadzenia działalności związanej z technicznym zabezpieczeniem obiektów, zgodnie z ustawą o ochronie osób i mienia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania tego warunku nastąpi na podstawie wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Przez zakres niezbędny do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia należy rozumieć wykonanie lub wykonywanie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 dostawy wraz z montażem w zakresie budowy lub rozbudowy systemu monitoringu wizyjnego, o wartości kontraktu co najmniej 70.000,00 zł. brutto. Do wymienionych w wykazie dostaw Zamawiający żąda załączenia dokumentów potwierdzających, że każda z tych dostaw została wykonana lub jest wykonywana należycie. Niespełnienie przez Wykonawcę któregokolwiek kryterium oceny spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia spowoduje wykluczenie Wykonawcy (wzór wykazu stanowi załącznik nr 7 do SIWZ).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania tego warunku nastąpi na podstawie wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, odpowiedzialnych za montaż urządzeń. Wykaz ma obejmować co najmniej dwie osoby posiadające licencje pracownika zabezpieczenia technicznego co najmniej 1 stopnia oraz co najmniej dwie osoby posiadające licencję pracownika zabezpieczenia technicznego 2 stopnia tj. łącznie co najmniej 4 osoby. W wykazie należy zamieścić informację na temat kwalifikacji zawodowych tych osób wymaganych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami. Niemożność wykazania się Wykonawcy dysponowaniem osobami do wykonania zamówienia jak w treści postawionych wyżej warunków, spowoduje wykluczenie Wykonawcy. Do wykazu osób Wykonawca składa oświadczenie, iż osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają powyższe uprawnienia (zał. Nr 6 do SIWZ).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    oświadczenie stwierdzające, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym (posiadają deklarację zgodności) - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 10 do SIWZ.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wykaz wskazanych części zamówienia, które Wykonawca zamierza powierzyć do realizacji podwykonawcom (załącznik nr 8 do SIWZ). 2. Pisemne zobowiązanie podmiotów, o którym mowa w pkt. VI pkt. 2 SIWZ, w przypadku gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do umowy w zakresie przedłużenia terminu realizacji przedmiotu zamówienia: a) w przypadku zaistnienia przeszkód, uniemożliwiających prowadzenie prac, za które nie odpowiada Wykonawca, np. zawieszenie prac przez Zamawiającego, b) w przypadku zmiany dokumentacji projektowej - o czas niezbędny dla dostosowania się Wykonawcy do takiej zmiany, jednak nie dłuższy niż 7 dni kalendarzowych, c) w przypadku napotkania przeszkód (w tym w szczególności nieoznaczonych w dokumentach instalacji), których istnienia mimo należytej staranności Zamawiający i Wykonawca nie mogli przewidzieć. 2. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do umowy w zakresie odbioru i rozliczenia przedmiotu umowy. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia odbiorów częściowych przedmiotu umowy, w przypadku zaistnienia obiektywnych okoliczności powodujących konieczność częściowego rozliczenia przedmiotu umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.katowice.so.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SĄD OKRĘGOWY W KATOWICACH 40-028 Katowice ul. Francuska 38 Sekcja ds. Zamówień Publicznych pokój P.009.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.11.2010 godzina 09:00, miejsce: SĄD OKRĘGOWY W KATOWICACH 40-028 Katowice ul. Francuska 38 Sekcja ds. Zamówień Publicznych pokój P.009.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.