eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Strzelce Krajeńskie › Przebudowa trzech dróg gruntowych w miejscowości Goszczanowiec, gmina Drezdenko

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-11-29

Strzelce Krajeńskie: Przebudowa trzech dróg gruntowych w miejscowości Goszczanowiec, gmina Drezdenko
Numer ogłoszenia: 340977 - 2010; data zamieszczenia: 29.11.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 361384 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Strzelecko-Drezdenecki, ul. Ks. St. Wyszyńskiego 7, 66-500 Strzelce Krajeńskie, woj. lubuskie, tel. 095 7632380, faks 095 7631126.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa trzech dróg gruntowych w miejscowości Goszczanowiec, gmina Drezdenko.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Realizacja zamówienia polega na przebudowie trzech dróg gruntowych w miejscowości Goszczanowiec, gmina Drezdenko: Goszczanówko: Stan istniejący: Teren przeznaczony pod realizację położony jest w miejscowości Goszczanowiec gmina Drezdenko na dz. nr ewidencyjny 53, 75/1, 75/2, 177 i 313. Jest to droga gminna o nawierzchni gruntowej utwardzonej w części kruszywem naturalnym. Początek drogi jest w miejscowości Goszczanówko - skrzyżowanie z drogą gminną dz. nr 53 i 177 a koniec w1 + 296, 77 m skrzyżowanie z drogą gminną dz. nr 75/1 i 75/2. Na odcinku 1 + 100, 00 do 1 + 180, 00 istniejąca nawierzchni gruntowa przebiega poza pasem drogowym. Na odcinku 0 + 715, 00 do 0 + 732, 00 projektowanej drogi znajduje się 9 drzew, które muszą zostać usunięte. W km 0 + 818, 30 m dz. nr 313 zlokalizowany jest przepust drogowy z rur betonowych o średnicy 300 mm w bardzo złym stanie technicznym i nienormatywnej długości przeznaczony do przebudowy. Pod względem konfiguracji teren jest płaski. Rzędne terenu zawierają się w granicach 24, 40 do 25, 20 m n.p.m. Stan projektowany: Rozwiązanie sytuacyjne Dla obsługi komunikacyjnej projektuje się przebudowę drogi gminnej szerokości 3, 50 m z mijankami szerokości 5, 00 m oraz obustronnymi poboczami szerokości 1, 00 m. Długość drogi 1296, 77 m. Włączenie drogi do dróg gminnych projektuje się wyokrągleniami o promieniu łuków 5, 00 m i 6, 00 m. Uwzględniając warunki terenowe oraz warunki bezpieczeństwa zaprojektowano łuki poziome o promieniach 15, 50, 150, 200 i 300 m. Na odcinku 0 + 60, 00 do 0 + 215, 00 projektuje się zmianę trasy istniejącej drogi na całej szerokości. Na odcinkach 0 + 350, 00 do 0 + 495, 00, 0 + 500, 00 do 0 + 600, 00, 0 + 625, 00 do 0 + 672, 00, 0 + 700, 00 do 0 + 776, 00, 0 + 800, 00 do 0 + 880, 00, 0 + 985, 00 do 1 + 60, 00 i 1 + 80, 00 do 1 + 275, 00 projektuje się przesunięcie trasy projektowanej drogi o 1, 00 ÷ 1, 50 m w stosunku do istniejącej nawierzchni. Na odcinkach 0 + 120, 00 do 0 + 160, 00 i 1 + 100, 00 do 1 + 180, 00 w lokalizacji projektowanej drogi znajdują się rosnące dziko krzewy przeznaczone do usunięcia. Na odcinku 0 + 715, 00 do 0 + 732, 00 w lokalizacji projektowanej drogi znajduje się 9 drzew, które muszą zostać usunięte a pnie wykarczowane. W 0 + 818, 30 m zaprojektowano przebudowę istniejącego przepustu drogowego. Nawierzchnia Dla nawierzchni drogi gminnej zaprojektowano konstrukcję dla ruchu KR-1 i gruntu G-1: - warstwa ścieralna z mieszanki mineralno-asfaltowej od 0 do 12, 8 grubości 5 cm, - warstwa wiążąca z mieszanki mineralno-asfaltowej od 0 do 16, 0 grubości 6 cm, - podbudowa pomocnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0 - 31, 5 o grubości 15 cm, - istniejąca nawierzchnia z kruszywa naturalnego. Przepust drogowy Dla przepustu zaprojektowano konstrukcję: - rura betonowa o średnicy 600 mm, - podbudowa żwirowa grubości 20 cm zagęszczona, - ściankę czołową zaprojektowano z betonu żwirowego B 20 szerokości 30 cm. Grunt do głębokości 1, 20 m od góry nawierzchni dogęścić do osiągnięcia wskaźnika zagęszczenia IS = 1,0. Górna powierzchnia przepustu powinna być usytuowana 45 cm od nawierzchni jezdni. Odwodnienie Odprowadzenie wód opadowych projektuje się za pomocą spadków podłużnych i poprzecznych do gruntu. Spadki nawierzchni Spadki poprzeczne Spadki poprzeczne jezdni na odcinkach prostych zaprojektowano 2 % - przekrój daszkowy. Na odcinkach 0 + 4, 55 do 0 + 15, 23 (łuk W 1), 1 + 265, 70 do 1 + 277, 96 (łuk W 12) zaprojektowano spadek poprzeczny jednostronny 2 % do wewnętrznej krawędzi łuku. Na pozostałych łukach zaprojektowano spadek daszkowy 2 %. Na odcinku 10 m od spadku jednostronnego wykonać rampę drogową względem osi drogi z przekroju jednostronnego w daszkowy. Spadki poprzeczne poboczy: - przy przekroju daszkowym 6 % - przy przekroju jednostronnym 4 % od wewnętrznej krawędzi i 2 % jak spadek jezdni od zewnętrznej krawędzi. Spadki podłużne Spadki podłużne należy wykonać zachowując rzędne istniejącej drogi zapewniając optymalizację robót ziemnych. Roboty ziemne Ze względu na charakter i rzędne drogi, roboty ziemne na przeważającym odcinku ograniczają się do wykonania koryta głębokości średni około 10 cm z przemieszczeniem gruntu z istniejącej nawierzchni na boki po obwodzie drogi. Po wykonaniu konstrukcji drogi z odłożonego materiału należy wykonać pobocza szerokości 1 m o spadkach podanych w projekcie. Na odcinku 1 + 180, 00 do 1 + 290, 00 należy wykonać korektę drogi. Na odcinku tym należy wyciąć i wykarczować 7 drzew, wykonać nowe koryto i przemieścić materiał z istniejącej drogi w miejsce nowej trasy drogi. Na odcinku 0 + 60, 00 do 0 + 215, 00 ze względu na zmianę przebiegu drogi projektuje się wykonanie koryta głębokości 30 cm. i przemieszczenie materiału z istniejącej nawierzchni i wbudowanie w nowo wykonanym korycie. Na odcinkach 0 + 350, 00 do 0 + 495, 00, 0 + 500, 00 do 0 + 600, 00, 0 + 625, 00 do 0 + 672, 00, 0 + 700, 00 do 0 + 776, 00, 0 + 800, 00 do 0 + 880, 00, 0 + 985, 00 do 1 + 60, 00 i 1 + 80, 00 do 1 + 275, 00 projektuje się przesunięcie trasy projektowanej drogi o 1, 00 ÷ 1, 50 m w stosunku do istniejącej nawierzchni. Należy na odcinkach przesunięcia trasy wykonać koryto głębokości 30 cm i przemieścić w nie część materiału z istniejącej nawierzchni. Organizacja ruchu Drogę projektuje się, jako drogę równorzędną z istniejącymi drogami i obowiązują zasady ruchu drogowego. Dane liczbowe elementów komunikacji Roboty drogowe Nawierzchnia z mieszanki mineralno-asfaltowej - warstwa ścieralna gr. 5 cm 4679, 00 m2 Nawierzchnia z mieszanki mineralno-asfaltowej - warstwa wiążąca gr. 6 cm 4836, 00 m2 Podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0 - 31, 5 gr. 15 cm 5201, 00 m2 Profilowanie i zagęszczanie poboczy szerokości 1, 00 m po obu stronach drogi z gruntu złożonego wzdłuż drogi 2608, 00 m2 Przepust z rur betonowych O 600 8,00 m Bariery energochłonne 24, 00 m Goszczanówko - Goszczanowiec: Stan istniejący: Teren przeznaczony pod realizację położony jest w miejscowości Goszczanowiec gmina Drezdenko na dz. nr ewidencyjny 177, 306, 263 i 418. Jest to droga gminna o nawierzchni gruntowej utwardzonej w części kruszywem naturalnym. Początek drogi jest w miejscowości Goszczanówko, a koniec - skrzyżowanie z drogą wojewódzką nr 157 w miejscowości Goszczanowiec. Na odcinku 0 + 410, 00 do 0 + 430, 00 istniejąca nawierzchni gruntowa przebiega poza pasem drogowym. Pod względem konfiguracji teren jest płaski. Rzędne terenu zawierają się w granicach 24, 80 do 26, 70 m n.p.m. Stan projektowany: Rozwiązanie sytuacyjne Dla obsługi komunikacyjnej projektuje się przebudowę drogi gminną szerokości 3, 50 m z mijankami szerokości 5, 00 m oraz obustronnymi poboczami szerokości 1,00 m. Włączenie drogi do istniejącej dróg projektuje się wyokrągleniami o promieniu łuków 7,00 m i 9,00 m. Uwzględniając warunki terenowe oraz warunki bezpieczeństwa zaprojektowano łuki poziome o promieniach 60, 80, 150, 200, 250, 350 m oraz przed włączeniem do drogi wojewódzkiej o promieniu 15 m. Nawierzchnia Dla nawierzchni drogi gminnej zaprojektowano konstrukcję dla ruchu KR-1 i gruntu G-1: - warstwa ścieralna z mieszanki mineralno-asfaltowej od 0 do 12, 8 grubości 5 cm, - warstwa wiążąca z mieszanki mineralno-asfaltowej od 0 do 16, 0 grubości 6 cm, - podbudowa pomocnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0 - 31, 5 o grubości 15 cm, - istniejąca nawierzchnia z kruszywa naturalnego. Odwodnienie Odprowadzenie wód opadowych projektuje się za pomocą spadków podłużnych i poprzecznych do gruntu. Spadki nawierzchni Spadki poprzeczne Spadki poprzeczne jezdni zaprojektowano 2 % spadek daszkowy. Na odcinkach 0 + 149, 26 do 0 + 174, 09 (łuk W 1), 0 + 675, 03 do 0 + 703, 01 (łuk W 3) oraz zaprojektowano spadek poprzeczny jednostronny 2 % do wewnętrznej krawędzi łuku. Na pozostałych łukach zaprojektowano spadek daszkowy 2 %. Na odcinku 10 m od spadku jednostronnego wykonać rampę drogową względem osi drogi z przekroju jednostronnego w daszkowy. Spadki poprzeczne poboczy: - przy przekroju daszkowym 6 % - przy przekroju jednostronnym 4 % od wewnętrznej krawędzi i 2 % jak spadek jezdni od zewnętrznej krawędzi Spadki podłużne Spadki podłużne należy wykonać zachowując rzędne istniejącej drogi zapewniając optymalizację robót ziemnych. Roboty ziemne Ze względu na charakter i rzędne drogi, roboty ziemne na przeważającym odcinku ograniczają się do wykonania koryta głębokości średni około 10 cm z przemieszczeniem gruntu z istniejącej nawierzchni na boki po obwodzie drogi. Po wykonaniu konstrukcji drogi z odłożonego materiału należy wykonać pobocza szerokości 1 m o spadkach podanych w projekcie. Na odcinku 0 + 300, 00 do 0 + 450, 00 i 1 + 550, 00 do 1 + 710, 00 należy wykonać korektę drogi. Na odcinkach tych należy wykonać nowe koryto i przemieścić materiał z istniejącej drogi w miejsce nowej trasy drogi. Organizacja ruchu Drogę projektuje się jako podporządkowaną do drogi wojewódzkiej nr 157. Podporządkowanie projektuje się za pomocą znaku pionowego A - 7 (Ustąp pierwszeństwa). Dane liczbowe elementów komunikacji Roboty drogowe Nawierzchnia z mieszanki mineralno-asfaltowej - warstwa ścieralna gr. 5 cm 6272, 50 m2 Nawierzchnia z mieszanki mineralno-asfaltowej - warstwa wiążąca gr. 6 cm 6483, 50 m2 Podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0 - 31, 5 gr. 15 cm 6976, 00 m2 Profilowanie i zagęszczanie poboczy szerokości 1, 00 m po obu stronach drogi z gruntu złożonego wzdłuż drogi 3516, 00 m2 Znak drogowy A - 7 1, 00 szt. Goszczanowiec-Zielątkowo Stan istniejący Teren przeznaczony pod realizację położony jest w miejscowości Goszczanowiec gmina Drezdenko na dz. nr ewidencyjny 5, 56, 59, 77, 186 243 i 263. Jest to droga gminna o nawierzchni gruntowej utwardzonej w części kruszywem naturalnym. Początek drogi jest w miejscowości Goszczanowiec - skrzyżowanie z drogą wojewódzką nr 157 dz. nr 56 i 263, a koniec w 1 + 855,00 m dz. nr 77 w kierunku miejscowości Zielątkowo. Na odcinku 1 + 180, 00 do 1 + 290, 00 istniejąca nawierzchni gruntowa przebiega poza pasem drogowym. Na tym odcinku ciągu projektowanej drogi znajduje się 7 drzew, które muszą zostać usunięte. W 0 + 751, 00 m dz. nr 5 zlokalizowany jest przepust drogowy z rur betonowych o średnicy 300 mm w bardzo złym stanie technicznym i nienormatywnej długości przeznaczony do przebudowy. Pod względem konfiguracji teren jest płaski. Rzędne terenu zawierają się w granicach 25, 00 do 26, 20 m n.p.m. Stan projektowany Rozwiązanie sytuacyjne Dla obsługi komunikacyjnej projektuje się przebudowę drogi gminną szerokości 3, 50 m z mijankami szerokości 5, 00 m oraz obustronnymi poboczami szerokości 1, 00 m. Długość drogi 1855, 00 m. Włączenie drogi do drogi wojewódzkiej projektuje się wyokrągleniami o promieniu łuków 8, 00 m. Uwzględniając warunki terenowe oraz warunki bezpieczeństwa zaprojektowano łuki poziome o promieniach 50, 100, 125, 150, 200, 200, 300 m. Nawierzchnia Dla nawierzchni drogi gminnej zaprojektowano konstrukcję dla ruchu KR-1 i gruntu G-1: - warstwa ścieralna z mieszanki mineralno-asfaltowej od 0 do 12, 8 grubości 5 cm, - warstwa wiążąca z mieszanki mineralno-asfaltowej od 0 do 16, 0 grubości 6 cm, - podbudowa pomocnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0 - 31, 5 o grubości 15 cm, - istniejąca nawierzchnia z kruszywa naturalnego. Przepust drogowy Dla przepustu zaprojektowano konstrukcję: - rura betonowa o średnicy 600 mm, - podbudowa żwirowa grubości 20 cm zagęszczona, - ściankę czołową zaprojektowano z betonu żwirowego B 20 szerokości 30 cm. Grunt do głębokości 1, 20 m od góry nawierzchni dogęścić do osiągnięcia wskaźnika zagęszczenia IS = 1,0. Górna powierzchnia przepustu powinna być usytuowana 45 cm od nawierzchni jezdni. Odwodnienie Odprowadzenie wód opadowych projektuje się za pomocą spadków podłużnych i poprzecznych do gruntu. Spadki nawierzchni Spadki poprzeczne Spadki poprzeczne jezdni zaprojektowano 2 % spadek daszkowy. Na odcinkach 0 + 491, 24 do 0 + 571, 78 (łuk W 6), 0 + 751, 78 do 0 + 762, 18 (łuk W 7), 0 + 967, 31 do 0 + 999, 00 (łuk W 10), 1 + 371, 91 do 1 + 389, 49 (łuk W 12), 1 + 846, 49 do 1 880, 49 (łuk W 15) zaprojektowano spadek poprzeczny jednostronny 2 % do wewnętrznej krawędzi łuku. Na pozostałych łukach zaprojektowano spadek daszkowy 2 %. Na odcinku 10 m od spadku jednostronnego wykonać rampę drogową względem osi drogi z przekroju jednostronnego w daszkowy. Spadki poprzeczne poboczy: - przy przekroju daszkowym 6 % - przy przekroju jednostronnym 4 % od wewnętrznej krawędzi i 2 % jak spadek jezdni od zewnętrznej krawędzi Spadki podłużne Spadki podłużne należy wykonać zachowując rzędne istniejącej drogi zapewniając optymalizację robót ziemnych. Roboty ziemne Ze względu na charakter i rzędne drogi, roboty ziemne na przeważającym odcinku ograniczają się do wykonania koryta głębokości średni około 10 cm z przemieszczeniem gruntu z istniejącej nawierzchni na boki po obwodzie drogi. Po wykonaniu konstrukcji drogi z odłożonego materiału należy wykonać pobocza szerokości 1 m o spadkach podanych w projekcie. Na odcinku 1 + 180, 00 do 1 + 290, 00 należy wykonać korektę drogi. Na odcinku tym należy wyciąć i wykarczować 7 drzew, wykonać nowe koryto i przemieścić materiał z istniejącej drogi w miejsce nowej trasy drogi. Organizacja ruchu Drogę projektuje się, jako podporządkowaną do drogi wojewódzkiej nr 157. Podporządkowanie projektuje się za pomocą znaku pionowego A - 7 (Ustąp pierwszeństwa). Dane liczbowe elementów komunikacji. Roboty drogowe Nawierzchnia z mieszanki mineralno-asfaltowej - warstwa ścieralna gr. 5 cm 6812, 00 m2 Nawierzchnia z mieszanki mineralno-asfaltowej -warstwa wiążąca gr. 6 cm 7039, 00 m2 Podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0 - 31, 5 gr. 15 cm 7555, 50 m2 Profilowanie i zagęszczanie poboczy szerokości 1, 00 m po obu stronach drogi z gruntu złożonego wzdłuż drogi 3781, 50 m2 Przepust z rur betonowych O 600 8,00 m Bariery energochłonne 24, 00 m Znak drogowy A - 7 1, 00 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w dokumentacji technicznej, która stanowi załącznik do niniejszej specyfikacji. Czasowe projekty organizacji ruchu oraz decyzje zezwalające na prowadzenie robót w pasie drogowym zostaną dostarczone Wykonawcy w dniu przekazania placu budowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest załączonej dokumentacji technicznej.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.30 - Roboty w zakresie kształtowania dróg i autostrad .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.11.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Eurovia Polska S.A., ul. Szwedzka 5, 55-040 Bielany Wrocławskie, Kobierzyce, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3610454,05 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2784766,11

  • Oferta z najniższą ceną: 2784766,11 / Oferta z najwyższą ceną: 2784766,11

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.