eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Włocławek › Przebudowa ulicy Zachodniej wraz z budową kolektora deszczowego do rzeki Lubieńki

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-11-10

Ogłoszenie nr 340379 - 2016 z dnia 2016-11-10 r.

Włocławek: Przebudowa ulicy Zachodniej wraz z budową kolektora deszczowego do rzeki Lubieńki
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 313678-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 319689-2016; 32090-2016


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Włocławek - Urząd Miasta Włocławek, krajowy numer identyfikacyjny 910866910, ul. ul. Zielony Rynek  11/13, 87-800  Włocławek, państwo Polska, woj. kujawsko-pomorskie, tel. (54) 414 40 00, faks (54) 414 42 57, e-mail zamowienia@um.wloclawek.pl
Adres strony internetowej (URL): www.wloclawek.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa ulicy Zachodniej wraz z budową kolektora deszczowego do rzeki Lubieńki

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

BZP.271.66.2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiot zamówienia obejmuje roboty budowlane w ramach realizacji zadania pn: Przebudowa ul. Zachodniej wraz z budową kolektora deszczowego do rzeki Lubieńki". Zamówienie obejmuje rozbudowę ulicy Zachodniej - etap I od km 0+814 do km 1+941 wraz z odcinkami przejściowymi powiązania nowych nawierzchni jezdni, ciągów pieszych z istniejącymi, budowę/przebudowę infrastruktury towarzyszącej, oraz budowę automatycznie sterowanej przepompowni, a także montaż separatora DN800 Qn/Qmax=80/800 l/s i osadnika Vc=25m3 przed wylotem do rzeki Lubieńki. Lokalizacja obiektu: Inwestycja zlokalizowana jest we Włocławku, na osiedlu Michalin. Ulica Zachodnia stanowi ciąg drogi gminnej nr 230264C. Opis stanu istniejącego: Ulica Zachodnia posiada na całym omawianym odcinku nawierzchnię gruntową. Szerokość ulicy Zachodniej wynosi ~ 4,0÷6,5m. Ulica nie jest wyposażona w chodniki ani drogi rowerowe. Ulica Zachodnia jest wyposażona w dwustronne pobocza gruntowe oraz zjazdy indywidualne do posesji i dojścia do furtek o nawierzchni: betonowej, bitumicznej, gruntowej, z płytek betonowych i kostki brukowej betonowej. W rejonie omawianych dróg zlokalizowane są następujące, nadziemne i podziemne urządzenia infrastruktury obcej: 1) odcinki sieci i przyłącza elektroenergetyczne (wraz ze słupami); 2) odcinki sieci i przyłącza wodociągowe; 3) odcinki sieci i przyłącza gazowe; 4) odcinki sieci i przyłącza kanalizacyjne; 5) odcinki sieci i przyłącza telekomunikacyjne (wraz ze słupami). W zakresie omawianego terenu znajdują się obszary zielone: drzewa, krzewy, trawniki. Opis przedmiotu zamówienia: 1) Zakres robót budowlanych obejmuje: a) budowę jezdni o nawierzchni bitumicznej dla ruchu kategorii KR3; b) rozbudowę wlotów skrzyżowań o nawierzchni bitumicznej oraz z kostki brukowej betonowej; c) budowę chodników o nawierzchni z kostki brukowej betonowej; d) rozbudowę i budowę zjazdów indywidualnych o nawierzchni z kostki brukowej betonowej; e) budowę opaski o nawierzchni z kostki brukowej betonowej; f) budowę muru oporowego; g) przebudowę istniejących elementów drogowych w celu dostosowania do elementów projektowanych; h) zagospodarowanie zielenią terenu przyległego; i) wykonanie oznakowania pionowego i poziomego; j) budowę sieci kanalizacji deszczowej (do studni D39) wraz z przykanalikami i wpustami deszczowymi i włączenie jej do istniejącego kolektora deszczowego DN800 w ulicy Jana Pawła II; k) przebudowę sieci teletechnicznej kolidującej z projektowanym układem drogowym; l) przebudowę linii oświetleniowej kolidującej z projektowanym układem drogowym; m) budowę sterownej automatycznie przepompowni ścieków Q=72m3/h w studni z kręgów O 1,5 m(wraz z szafką sterowniczą); n) montaż separatora DN800 Qn/Qmax=80/800 l/s i osadnika Vc=25m3 przed wylotem do rzeki Lubieńki na istniejącym kolektorze deszczowym DN 800 zlokalizowanym w ulicy Jana Pawła II; o) pielęgnację zieleni w okresie gwarancji.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak


II.5) Główny Kod CPV: 45233000-9
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/11/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT7199392.70
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert5
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Eurovia Polska S.A.,  bydgoszcz@eurovia.pl,  Bielany Wrocławskie; ul. Szwedzka 5 ,  55-040,  Kobierzyce,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa: PL
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa: PL

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 3492228.37
Oferta z najniższą ceną/kosztem 3492228.37
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 4309185.40
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom Tak
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 2,65%
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.