eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kozłowo › Budowa oraz modernizacja placów zabaw na terenie Gminy Kozłowo

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-11-02

Ogłoszenie nr 334721 - 2016 z dnia 2016-11-02 r.

Kozłowo: Budowa oraz modernizacja placów zabaw na terenie Gminy Kozłowo
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 307120 - 2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kozłowo, krajowy numer identyfikacyjny 53825400000, ul. ul. Mazurska  3, 13124   Kozłowo, państwo Polska, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 896 267 505, faks 896 267 502, e-mail p.jaskolski@kozlowo.pl
Adres strony internetowej (URL): www.kozlowo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa oraz modernizacja placów zabaw na terenie Gminy Kozłowo

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia pn. "Budowa oraz modernizacja placów zabaw na terenie Gminy Kozłowo" wykonanie placu zabaw w miejscowości Kozłowo na dz. nr 250/6 obręb Kozłowo oraz modernizacja poprzez doposażenie placów zabaw w następujących lokalizacjach: - plac zabaw w miejscowości Kozłowo dz. nr 8/133 obręb Kozłowo - plac zabaw w miejscowości Sątop dz. nr 9/6 obręb Santop - plac zabaw w miejscowości Cebulki dz. nr 13/12 obręb Pielgrzymowo - plac zabaw w miejscowości Niedanowo dz. nr 3/2 obręb Niedanowo - plac zabaw w miejscowości Pielgrzymowo dz. nr 113 obręb Pielgrzymowo - plac zabaw w miejscowości Lipowo dz. nr 12/5 obręb Rogóż - plac zabaw w miejscowości Szkudaj dz. nr 36 obręb Szkudaj - plac zabaw w miejscowości Gołębiewo dz. nr 10/5 obręb Wierzbowo Szczegółowy zakres zamówienia określa specyfikacja techniczna (załącznik nr 2a do SIWZ), załącznik graficzny (załącznik nr 2b do SIWZ) Zadanie to jest dofinansowane ze środków Ministerstwa Sportu w ramach Programu Rozwoju Bazy Sportowej Województwa Warmińsko - Mazurskiego na rok 2016. 1. Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert, w których poszczególne urządzenia bądź materiały wymienione w dokumentacji projektowej mogą być zastąpione urządzeniami bądź materiałami równoważnymi. Za urządzenia bądź materiały równoważne Zamawiający uzna te, które posiadają takie same lub lepsze parametry techniczne i jakościowe niż wskazane w SIWZ, a zastosowanie ich w żaden sposób nie wpłynie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań technicznych przewidzianych w przedmiarze. W przypadku zaoferowania urządzeń bądź materiałów równoważnych, Wykonawca jest zobowiązany do załączenia do oferty wykazu wyspecjalizowanych wszystkich tych urządzeń wraz z podaniem nazwy producenta, dokładnego i jednoznacznego typu urządzenia oraz załączenia stosownych dokumentów takich jak atest PZH, deklaracja zgodności producenta/aprobata techniczna, karta katalogowa producenta zawierająca wszystkie parametry techniczno-eksploatacyjne. 2. Brak w złożonej ofercie któregokolwiek z wymaganych dokumentów dotyczących urządzeń równoważnych lub zastosowania urządzeń niezgodnych ze wszystkimi parametrami określonymi w projekcie i specyfikacji technicznej będzie powodowało odrzucenie oferty. 2.1. Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji jakości na przedmiot zamówienia (tj. roboty budowlane i wbudowane materiały) na okres, co najmniej 36 miesięcy, chyba, że gwarancja producenta jest dłuższa, wówczas obowiązującą jest gwarancja producenta oraz gwarancji producenta (nie krótszej niż 12 miesięcy) . 2.2.Wykonawca zobowiązany jest do wykonania zamówienia w sposób rzetelny i terminowy, zgodnie z dokumentacją projektową, zasadami sztuki budowlanej przepisami technicznymi, zasadami bhp i ppoż., obowiązującymi normami technicznymi, przepisami prawa budowlanego oraz zaleceniami Zamawiającego, zapewnienia obsługi geodezyjnej przez cały okres trwania zamówienia. 2.3.Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia i oznakowania terenu budowy pod względem bhp i ppoż. oraz do ponoszenia odpowiedzialności wobec Zamawiającego i osób trzecich za szkody powstałe w trakcie realizacji zamówienia. Prace będą prowadzone w obrębie działek, na których znajdują się czynne obiekty budowlane. 2.4.Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia terenu budowy przed wejściem osób trzecich. W związku z tym, że prace będą realizowane na czynnym obiekcie (tereny funkcjonujących szkół) Wykonawca będzie zobowiązany do wygrodzenia placu, na którym będą prowadzone roboty budowlane oraz ewentualnego zaplecza budowy i zabezpieczenia go przed wstępem uczniów, co najmniej do momentu odbioru końcowego. 2.5.Wykonawca zrealizuje zamówienie z materiałów i urządzeń własnych, nowych, nieużywanych (rok produkcji nie starszy niż, 2016) przy czym muszą one posiadać wymagane prawem certyfikaty, atesty i zaświadczenia o dopuszczeniu zastosowanych materiałów do stosowania w budownictwie zgodnie z art. 10 ustawy z dnia 07.07.1994r. Prawo budowlane. 2.6.Wykonawca jest zobowiązany na uzasadnione żądanie Zamawiającego do przedłożenia dowodów zakupu materiałów podstawowych i atestów stwierdzających zgodność użytych materiałów z obowiązującymi normami oraz przedłożenia na zakupione przez siebie materiały kart katalogowych i wszelkich innych dokumentów koniecznych do realizacji uprawnień wobec producenta lub sprzedawcy materiałów. 2.7.Wykonawca zobowiązany jest do pisemnego zgłaszania Zamawiającemu do odbioru roboty zanikowe lub ulegające zakryciu. Nie zgłoszenie tych Zamawiającemu do żądania odkrycia robót i przywrócenia stanu poprzedniego na koszt i ryzyko Wykonawcy. 2.8.Wykonawcę zobowiązuje się do przerwania robót na żądanie Zamawiającego oraz zabezpieczenia wykonanych robót. 2.9.Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu budowy po zakończeniu robót (tj. do usunięcia wszelkich nieczystości stałych lub płynnych powstałych w trakcie prowadzenia robót budowlanych). 2.10.Wykonawcę zobowiązuje się do zapewnienia dostępu na teren budowy oraz miejsc gdzie są prowadzone roboty budowlane lub gdzie przewiduje się ich wykonanie, a są związane z realizacją przedmiotu zamówienia, a także przeprowadzania wizytacji i kontroli na każdym etapie jego realizacji przedstawicielom Zamawiającego. 2.11.Wykonawca zobowiązany jest do dostosowania się do decyzji Zamawiającego, który na każdym etapie realizacji zamówienia będzie mógł przerwać prace na skutek zastosowania materiałów, które nie będą zgodne z wymaganiami określonymi w art.10 ust.1 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane. Rezygnacja powinna nastąpić pisemnie, niezwłocznie po stwierdzeniu niezgodności. Zastosowane materiały inne niż wyżej wymienione po stwierdzeniu nieprawidłowości Wykonawca niezwłocznie zdemontuje na koszt własny. 2.12.Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć na żądanie Zamawiającego własnym kosztem i staraniem wszelkie pomiary, atesty i niezbędne badania wykonane przez właściwe i niezależne jednostki badawcze. 2.13.Wszelkie szkody, jakie powstaną w wyniku prowadzonych prac przez Wykonawcę, Wykonawca usunie własnym staraniem i na koszt własny. 2.14. Wykonawca jest zobowiązany do przeprowadzenia trzech corocznych przeglądów urządzeń w ramach, których wykona wszystkie niezbędne czynności konserwujące i naprawcze, które nie będą wynikały z wandalizmu. Za roczne przeglądy oraz związaną z nimi konserwację i ew. naprawy Wykonawcy nie będzie przysługiwało dodatkowe wynagrodzenie.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 37535200-9
Dodatkowe kody CPV: 45112723-9, 45223800-4,

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/10/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT169039.00
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert4
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Apis Jadwiga Oziębło,  ,  ul. Kolaniki 19,  37-500,  Jarosław,  kraj/woj. podkarpackie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 200077.95
Oferta z najniższą ceną/kosztem 200077.95
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 207865.70
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.