eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jastrzębie ZdrójWydawanie gorącego posiłku lub suchego prowiantu osobom znajdującym się w trudnej sytuacji życiowej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-10-18

Jastrzębie Zdrój: Wydawanie gorącego posiłku lub suchego prowiantu osobom znajdującym się w trudnej sytuacji życiowej
Numer ogłoszenia: 333916 - 2010; data zamieszczenia: 18.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Opolska 9, 44-335 Jastrzębie Zdrój, woj. śląskie, tel. 32 43 49 600, faks 32 47 40 146.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.opsjastrzebie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wydawanie gorącego posiłku lub suchego prowiantu osobom znajdującym się w trudnej sytuacji życiowej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3.1. Przygotowanie i wydawanie około 45540 gorących posiłków lub porcji suchego prowiantu w okresie 13 miesięcy, dla klientów Ośrodka Pomocy Społecznej w Jastrzębiu Zdroju, znajdujących się w trudnej sytuacji życiowej z terenu Miasta Jastrzębie Zdrój. 3.2. Uwaga: w trakcie realizacji zamówienia ilość gorących posiłków lub porcji suchego prowiantu może ulec zmniejszeniu w przypadku zmiany ilości osób deklarujących chęć korzystania z w/w posiłków lub porcji suchego prowiantu. 3.3. Usługa winna mieć charakter stacjonarny w lokalu, do którego wykonawca posiada tytuł prawny, przystosowanym do świadczenia usług gastronomicznych i spełniającym wymagania sanitarne określone w odrębnych przepisach, wskazanym przez Wykonawcę i położonym na terenie Miasta Jastrzębie Zdrój. Wykonawca zobligowany jest do umożliwienia spożywania posiłków wewnątrz lokalu oraz wydawania gorących posiłków w naczyniach jednorazowego bądź wielokrotnego użytku. 3.4. Usługa polega na przygotowaniu i wydawaniu gorącego posiłku lub suchego prowiantu w oparciu o obowiązujące normy kaloryczności oraz normy sanitarne osobom ubogim kierowanym przez Ośrodek Pomocy Społecznej w Jastrzębiu Zdroju. 3.5. Personel zatrudniony w lokalu wskazanym przez wykonawcę powinien posiadać aktualne książeczki zdrowia potwierdzające dobry stan zdrowia tego personelu. 3.6. Gorące posiłki wydawane będą codziennie od poniedziałku do piątku (oprócz dni świątecznych, sobót i niedziel), natomiast na dni świąteczne, soboty i niedziele będzie wydawany suchy prowiant (konserwy, pieczywo i inne produkty spożywcze nadające się do spożycia jako suchy prowiant). Suchy prowiant będzie wydawany w dniu poprzedzającym dzień świąteczny lub sobotę w ilości porcji odpowiadającej ilości dni świątecznych. 3.7. Jakość usług Wykonawcy w wykonaniu zamówienia oceniać będzie upoważniony pracownik Ośrodka Pomocy Społecznej w Jastrzębiu Zdroju, poprzez wyrywkowe kontrole, z których przedstawione będą Wykonawcy protokoły pokontrolne wraz z wiążącymi zaleceniami. Kontrole będą przeprowadzane nie rzadziej niż raz na kwartał. Kopię protokołu pokontrolnego sporządzonego przez upoważnionego pracownika Ośrodka Pomocy Społecznej w Jastrzębiu Zdroju otrzyma Wykonawca oraz Dyrektor Ośrodka Pomocy Społecznej w Jastrzębiu Zdroju..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Przedmiot zamówień uzupełniających jest tożsamy z zamówieniem podstawowym. Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień uzupełniających maksymalnie w wysokości 50% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.00.00 - Usługi podawania posiłków 55.32.10.00 - Usługi przygotowywania posiłków .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zakazuje się istotnych zmian niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy z zastrzeżeniem ust. 2. 2. Dopuszcza się dokonywanie zmian treści niniejszej umowy w podanym niżej zakresie: a) Jeżeli w toku realizacji niniejszej umowy zaistniałaby konieczność zmiany siedziby lokalu, o którym mowa w § 1 ust. 3 i 4 niniejszej umowy, na inny lokal spełniający wymogi określone w §1 ust. 3 niniejszej umowy, Wykonawca winien niezwłocznie zawiadomić o tym Zamawiającego. Na tej podstawie zostanie wprowadzony aneks do niniejszej umowy, po przedłożeniu Zamawiającemu dokumentów potwierdzających dysponowanie przez Wykonawcę lokalem, w którym świadczona będzie usługa. b) W zakresie podwykonawców, wskazanych na etapie złożonej oferty, lub których konieczność ujawnienia wynikła na etapie realizacji zamówienia, którym wykonawca powierzył lub ma zamiar powierzyć wykonanie części zamówienia. c) W przypadku zmiany wysokości obowiązujących stawek podatku VAT dotyczących przedmiotu umowy w okresie obowiązywania niniejszej umowy, Zamawiający będzie zobowiązany do uiszczania zgodnie z niniejszą umową ceny brutto z tytułu prawidłowego wykonania niniejszej umowy przez Wykonawcę uwzględniającej nowe, aktualnie obowiązujące wysokości stawek podatku VAT zgodnie z fakturami wystawionymi przez Wykonawcę. 3. Warunkiem dokonania w/w zmian jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą wraz z opisem i uzasadnieniem proponowanej zmiany. 4. Zmiana postanowień zawartej umowy dokonywana będzie w formie pisemnej pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.jastrzebie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Opolska 9, 44-335 Jastrzębie Zdrój, pokój nr 40.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.10.2010 godzina 10:45, miejsce: Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Opolska 9, 44-335 Jastrzębie Zdrój, pokój nr 40.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.