To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-01-07
Warszawa: Zakup usług polegających na organizacji wystąpienia narodowego podczas Międzynarodowych Targów Grüne Woche, które odbędą się w dniach 17-26 stycznia 2014 roku w Berlinie
Numer ogłoszenia: 3337 - 2014; data zamieszczenia: 07.01.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 276007 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Fundacja Programów Pomocy dla Rolnictwa FAPA, ul. Wspólna 30, 00-930 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 623 19 23, faks 22 623 19 09.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Fundacja.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup usług polegających na organizacji wystąpienia narodowego podczas Międzynarodowych Targów Grüne Woche, które odbędą się w dniach 17-26 stycznia 2014 roku w Berlinie.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest organizacja wystąpienia narodowego podczas Międzynarodowych Targów Grüne Woche, które odbędą się w dniach 17-26 stycznia 2014 roku w Berlinie. Wykonawca zapewni: I) wykonanie zabudowy polskiego stoiska narodowego, czyli montaż i demontaż według projektu zaakceptowanego przez Zamawiającego. Zamawiający przekaże teren zabudowy Wykonawcy w dniu 13.01.2014 r. (mapka załącznik nr 7 do SIWZ). Wykonawca wykona zabudowę do dnia 16 stycznia 2014 r. do godz. 10.00. II) wykonanie dwóch projektów graficznych zabudowy stoiska narodowego spełniającego poniższe minimalne wymagania: - wykonanie zabudowy wystawienniczej o powierzchni wystawienniczej 170 m2, w tym wyposażenie stoiska w elementy zabudowy określone w wykazie wyposażenia załącznik nr 8 do SIWZ, wykonanie zaplecza kuchennego, zaplecza na materiały informacyjno - promocyjne, sali konferencyjnej, miejsca do wykonywania pokazów gotowania oraz degustacji kuchni polskiej, III) 50 kart wielokrotnego wstępu na czas trwania targów; IV) 10 kart wjazdowych (7 na samochody osobowe, 1 na busa 20 osobowego, 1 na busa do 3,5 tony, 1 na samochód chłodnię) na czas trwania targów umożliwiających poruszanie się po terenie targów i parkowanie bezpośrednio na parkingu przy hali 11.2; V) 2 hostessy na cały okres targów, władające biegle językiem niemieckim i polskim, VI) wykonanie instalacji elektrycznej i zapewnienie przyłącza całodobowego prądu wraz z pokryciem kosztów zużycia energii elektrycznej w okresie trwania targów; VII) wykonanie instalacji wodno - kanalizacyjnej i zapewnienia przyłącza wodociągowego z dwoma zlewozmywakami dwukomorowymi wraz z pokryciem kosztów zużycia wody i odprowadzenia ścieków do sieci wodno - kanalizacyjnej w okresie trwania targów; VIII) wyposażenie stoiska w internet wraz z pokryciem kosztów związanych z korzystaniem z przesyłu i odbioru danych w okresie trwania targów, IX) sprzątanie stoiska w dniach 17-26 stycznia 2014 r. po każdym dniu targów, X) demontaż stoiska w dniu 26.01.2014 r. do godz. 24:00, XI) obsługę gastronomiczną spotkań organizowanych na stoisku w terminie od dnia 17.01.2014 r. do dnia 26.01.2014 r. w tym: 1) w terminie od dnia 17 stycznia do dnia 19 stycznia 2014 r. w na stoisku Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi w hali 11.2: - codziennie od godz. 9:00 do godz. 10:30 zimne przekąski (wędliny, sery, owoce, pieczywo) dla maksymalnie 25 osób, - codziennie od godz. 13:00 do godz. 16:00 zestaw obiadowy, dwudaniowy dla maksymalnie 25 osób: I danie - zupa, II danie zestaw z mięsem, zestaw wegetariański, surówki, owoce na platerach, deser (porcja ciasta lub deser w pucharkach), - zimne napoje gazowane i soki, 2) w terminie od dnia 20 stycznia do dnia 26 stycznia 2014 r. w na stoisku Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi w hali 11.2: - codziennie od godz. 9:00 do godz. 10:30 zimne przekąski (wędliny, sery, owoce, pieczywo) dla maksymalnie 10 osób, - codziennie od godz. 13:00 do godz. 15:00 zestaw obiadowy, dwudaniowy dla maksymalnie 10 osób: I danie - zupa, II danie zestaw z mięsem, zestaw wegetariański, surówki, owoce na platerach, - zimne napoje gazowane i soki dla maksymalnie 10 osób.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.95.00.00 - Usługi w zakresie organizowania wystaw, targów i kongresów 55.30.00.00 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Schemat III Pomocy Technicznej Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.01.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- AMCAPITAL Sp. z o.o., ul. Jeziorańska 8, 60-461 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 243902,44 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 198769,00
Oferta z najniższą ceną: 198769,00 / Oferta z najwyższą ceną: 327918,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Zakup 6 budek wartowniczych na potrzeby ochrony obiektu KPRM przy Al. Ujazdowskich 1/3 w Warszawie
- Dostawa sprzętu medycznego do Wojskowego Instytutu Medycznego - PIB
- Dostawa mebli II dla Szpitala Bielańskiego w Warszawie (ZP-117/2025)
- "Pozyskanie fabrycznie nowego pojazdu ciężarowego z adaptacją na cele wywrotki"
- Wyposażenie pracowni naukowej FabLab Czacha Dymi! w sprzęt do prowadzenia doświadczeń
- Dostawa sprzętu komputerowego dla FINA
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Świadczenie kompleksowej usługi hotelarskiej w ramach projektu "Utworzenie i Wsparcie Funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności przy ZSTiOzOI im. St. Staszica w Białymstoku"
- Szkolenie alpejskie ratowników górskich - przygotowanie do transgranicznych działań ratowniczych w okresie zimy, organizowanego w ramach współpracy transgranicznej GOPR i Horskiej Służby
- Kompleksowa organizacja 7 wydarzeń finałowych konkursu dla pracodawców i młodzieży "Mistrzowie Pomorza Zachodniego"
- Świadczenie usług hotelarskich, restauracyjnych i zapewnienia sal szkoleniowo-dydaktycznych podczas wyjazdu realizowanego w ramach działania pn. "Kluby Małopolskiej Pieczy Rodzinnej" postępowanie nr 2
- Usługi społeczne - Świadczenie usług w zakresie całodziennego wyżywienia osób zatrzymanych i osadzonych w Pomieszczeniach dla Osób Zatrzymanych (PdOZ) garnizonu mazowieckiego
- Usługa cateringowa i wynajem sali konferencyjnej na organizację spotkania roboczego dla 120 osób
więcej: Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





