Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-11-26
Zabrze: Przedmiotem postępowania jest dostawa, montaż oraz uruchomienie mikroskopu badawczego świetlnego z kontrastem fazowym do obserwacji w świetle spolaryzowanym przechodzącym i odbitym oraz zestawem do wykonywania dokumentacji fotograficznej
Numer ogłoszenia: 333319 - 2008; data zamieszczenia: 26.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Podstaw Inżynierii Środowiska Polskiej Akademii Nauk , ul. Marii Skłodowskiej-Curie 34, 41-819 Zabrze, woj. śląskie, tel. 032 2716481, faks 0-32 2717470.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ipis.zabrze.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: PAŃSTWOWA JEDNOSTKA ORGANIZACYJNA POSIADAJĄCA OSOBOWOŚć PRAWNĄ.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem postępowania jest dostawa, montaż oraz uruchomienie mikroskopu badawczego świetlnego z kontrastem fazowym do obserwacji w świetle spolaryzowanym przechodzącym i odbitym oraz zestawem do wykonywania dokumentacji fotograficznej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż oraz uruchomienie mikroskopu badawczego świetlnego z kontrastem fazowym do obserwacji w świetle spolaryzowanym przechodzącym i odbitym oraz zestawem do wykonywania dokumentacji fotograficznej. Wymagania: 1. Statyw mikroskopu do obserwacji w świetle przechodzącym i odbitym 2. Regulowana przysłona polowa. 3. Wbudowany w statyw oświetlacz halogenowy o mocy min. 100W do światła przechodzącego. 4. Stolik mikroskopowy z możliwością obrotu większą niż 180 stopni w płaszczyźnie poziomej z mechanizmem przesuwu preparatów w osiach X, Y. Uchwyt dla 2 preparatów. 5. Miska obiektywowa dla 6 obiektywów. 6. Obiektywy z systemem optyki korygowanej do nieskończoności klasy min. plan achromat lub równoważny, o powiększeniach min.: 10x, 20x, 40x, 100x, do pracy w jasnym polu i kontraście fazowym 7. Nasadka okularowa dwuoczna z fototubusem i zwrotnicą podziału światła trójpozycyjną okular/fototubus (tylko okular, tylko kamera i z jednoczesnym podglądem okular/kamera). 8. Okular 10x, szerokokątny o polu widzenia 22 mm, z możliwością montażu mikrometrów pomiarowych, z możliwością regulacji rozstawu i regulacją dioptryjną 9. Kondensor fazowo kontrastowy z przysłoną do jasnego i ciemnego pola. 10. Układ do obserwacji jasnopolowych i ciemnopolowych w spolaryzowanym świetle przechodzącym i odbitym 11. Zapasowe żarówki halogenowe (co najmniej 2 szt.), pokrowiec na mikroskop, gumowe muszle oczne, olejek immersyjny. 12. Kolorowa kamera cyfrowa z oprogramowaniem i zasilaniem, z matrycą minimum 2/3 cali i rozdzielczością minimum 5 Mpcs współpracująca ze stacją zbierania danych. 13. Wszystkie funkcje pracy kamery mają być dostępne z poziomu oprogramowania. 14. Transmisja obrazu z kamery przez złącze USB2 z możliwością wyświetlania na monitorze 15. Możliwość pracy kamery w: jasnym i ciemnym polu oraz kontraście fazowym 16. Oprogramowanie do akwizycji obrazów i pomiarowe (min. pomiar liniowy wielkości obiektów, pola powierzchni), zgodne z system Windows XP PL lub równoważne współpracujące z system Windows XP PL , 17. Zapisywanie i odczytywanie zdjęć w formatach JPG, tiff, bmp. 18. Stacja zbierania i analizy danych - komputer o parametrach: procesor rdzeniowy min. 2,33 GHz, pamięć min. 4 GB, interfejs Firewire A Dual Bus, dysk S-ATA min. 250 GB, nagrywarka DVD, monitor LCD min. 19 cali. 19. Zapewniony serwis gwarancyjny i pogwarancyjny.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.51.00.00 - Mikroskopy .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 42.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w Postępowaniu jest wniesienie wadium. Zamawiający określa wadium na kwotę 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych).III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 4.1 Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 4.1.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 4.1.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia; 4.1.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia; 4.1.4 nie podlegają wykluczeniu z Postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy. 4.2 Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w Postępowaniu: 4.21 W zakresie warunku wskazanego w punkcie 4.1.2 wymagane jest posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia dotyczącego dostawy, montażu oraz uruchomienia mikroskopu badawczego świetlnego z kontrastem fazowym do obserwacji w świetle spolaryzowanym przechodzącym i odbitym oraz zestawem do wykonywania dokumentacji fotograficznej. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w punkcie 5.1.1. na łączną kwotę co najmniej 100 000 Euro (wykaz dostaw) oraz podpisanych oświadczeń zamieszczonych w formularzu cenowym oferty (załącznik nr 1 do SIWZ), 4.2.1 W zakresie warunku wskazanego w punkcie 4.1.3 ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów o których mowa w punkcie 5.1.2. oraz podpisanych oświadczeń zamieszczonych w formularzu cenowym oferty (załącznik nr 1 do SIWZ), 4.2.2 W zakresie warunków wskazanych w punkcie 4.1.1 i 4.1.4 ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w punkcie 5.1.3. oraz podpisanych oświadczeń zamieszczonych w formularzu cenowym oferty (załącznik nr 1 do SIWZ), Zamawiający wymaga potwierdzenia co najmniej 24 miesięcznej gwarancji na oferowane urządzenie. Ocena spełnienia warunków od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły - SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA - na podstawie załączonych dokumentów. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie odrzuceniem oferty..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 5.1 W celu wykazania spełnienia warunków udziału w Postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: 5.1.1 Warunki szczegółowe określone w punkcie 4.2.1 SIWZ - wraz z ofertą każdy z Wykonawców powinien złożyć oświadczenia (zawarte w formularzu cenowym oferty), że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia. Jednocześnie do oferty należy załączyć: - wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie; 5.1.2 Warunki szczegółowe określone w punkcie 4.2.2 SIWZ - wraz z ofertą każdy z Wykonawców powinien złożyć podpisane oświadczenie (znajdujące się w formularzu cenowym oferty - załącznik nr 1 do SIWZ) potwierdzające, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia. Jednocześnie do oferty należy załączyć: - polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonych działań. 5.1.3 Warunki szczegółowe określone w punkcie 4.2.3 SIWZ - do ofert każdy z Wykonawców powinien załączyć: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; - zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-9 ustawy Pzp, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 75
- 2 - dodatkowe obiektywy mikroskopu - 10
- 3 - wielkość matrycy kamery - 6
- 4 - stacja zbierania danych - procesor powyżej 2,33 GHz - 3
- 5 - stacja zbierania danych - pamięć operacyjna - 3
- 6 - stacja zbierania danych - monitor LCD powyżej 19 cali - 3
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ipis.zabrze.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Podstaw Inżynierii Środowiska PAN
ul. Skłodowskiej - Curie 34
41-819 Zabrze.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.12.2008 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Instytutu Podstaw Inżynierii Środowiska PAN ul. Skłodowskiej - Curie 34 41-819 Zabrze.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ZABRZA
- Dostawa od dnia 01.01.2026 r. do dnia 31.12.2026 r. artykułów spożywczych - różne suche, warzyw, owoców, mięs, wędlin i drobiu, nabiału do Miejskiej Bursy Szkolnej w Zabrzu
- Instalacja systemów przeciwpożarowych w budynku "A" Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu Sp. z o. o., Nr sprawy DZP/23 TP/2025
- Termomodernizacja budynku Przedszkola nr 9 przy ul. Jana Matejki 64 w Zabrzu
- Zakup wraz z dostawą drewna dla Muzeum Górnictwa Węglowego w Zabrzu
- Świadczenie powszechnych usług pocztowych dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Zabrzu w roku 2026
- ZP/2025/000630 Wykonywanie usług związanych z bieżącym utrzymaniem nieruchomości w zasobach Spółki ZBM-TBS z siedzibą w Zabrzu w 2026r.
więcej: przetargi w Zabrzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- BZP.2710.78.2025.MR Dostawa mikroskopów wraz z akcesoriami dla Wydziału Chemii Uniwersytetu Wrocławskiego.
- Doposażenie w dodatkowe pomoce dydaktyczne do prowadzonych zajęć w ramach projektu "Edukacja przyszłości w SP nr 7"
- Zamówienie na dostawę sprzętu i wyposażenia do pracowni gastronomicznej w Zespole Szkół im. Św. Kingi w Łącku w ramach projektu pn.: "Poprawa infrastruktury szkół ponadpodstawowych Powiatu (...)"
- Dostawa sprzętu w ramach projektu
- Dostawa mikroskopu 3D i stolika grzewczo-mrożeniowego - 2 części
- Zakup wraz z dostawą mikroskopów
więcej: Mikroskopy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





