To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-08-19
Gdańsk: Roboty budowlane polegające na remoncie części dachu oraz elewacji frontowej na budynku Placówki Terenowej KRUS w Słupsku przy ul. Armii Krajowej 3
Numer ogłoszenia: 332094 - 2013; data zamieszczenia: 19.08.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 275218 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Gdańsku, ul. Trakt św. Wojciecha 137, 80-043 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 30148 93, faks 0-58 301 48 94.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlane polegające na remoncie części dachu oraz elewacji frontowej na budynku Placówki Terenowej KRUS w Słupsku przy ul. Armii Krajowej 3.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest remont części dachu od strony ul. Armii Krajowej oraz remont elewacji frontowej od strony ul. Armii Krajowej na budynku Placówki Terenowej KRUS w Słupsku przy ul. Armii Krajowej 3. UWAGA: Budynek objęty jest ochrona konserwatora zabytków - Zamawiający posiada opinię Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w sprawie sposobu realizacji prac remontowych. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera przedmiar robót oraz Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - dokumentacja ta stanowi załącznik do niniejszej SIWZ. 3.Należy uwzględnić fakt, iż wszystkie prace budowlano - remontowe muszą być wykonane, tak aby była możliwa pełna obsługa interesantów i praca pracowników Zamawiającego. W związku z tym należy uwzględnić konieczność wykonywania robót także po godzinach i w dni wolne od pracy. 4.Harmonogram poszczególnych etapów prac Kierownik budowy winien ustalać z Kierownikiem Placówki Terenowej w Słupsku. 5.Materiały użyte do wykonania zadania musza posiadać deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub aprobatę techniczną - w przypadku braku Polskich Norm przenoszących europejskie normy zharmonizowane. 6.Przy realizacji zamówienia Wykonawca umożliwi Zamawiającemu sprawdzenie, jakiego rodzaju materiały są lub mają być użyte do wykonania przedmiotu zamówienia.7.Z chwilą przejęcia terenu budowy Wykonawca staje się właścicielem i posiadaczem odpadów, z którymi będzie postępował zgodnie z obowiązującymi przepisami tj. ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 poz.21) oraz ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. - Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2008 e. Nr 25 poz. 150 ze zm.).
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.08.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
IMBUD PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANE JERZY WOŁOSZYN
jakie przetargi wygrała firma
IMBUD PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANE JERZY WOŁOSZYN
- Przedsiębiorstwo Budowlane IMBUD Jerzy Wołoszyn, ul. Wojska Polskiego 24/6, 76-200 Słupsk, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 77647,59 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 92907,53
Oferta z najniższą ceną: 92907,53 / Oferta z najwyższą ceną: 92907,53
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Dostawa kuponów podarunkowych (w formie papierowej) dla pracowników Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Gdańsku - Część II
- Rozbudowa i modernizacja miejskiego systemu monitoringu wizyjnego
- Dostawa fabrycznie nowego lekkiego pojazdu operacyjnego typu SUV
- Wykonanie pakietu ekspertyz technicznych i inwentaryzacji pomiarowych dla 7 budynków mieszkalnych wielorodzinnych na terenie miasta Gdańska
- Dostawa masztów oświetleniowych
- Zakup przełączników dostępowych
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zmiana sposobu użytkowania części budynku (piętra) placówki opiekuńczo - wychowawczej na żłobek
- Roboty budowlane w pomieszczeniach Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Pile
- Remont pomieszczeń w budynkach administrowanych przez Nadleśnictwo Janów Lubelski
- Remont lokali komunalnych 1) część 1 - ul. Wyspiańskiego 2 m. 16 2) część 2 - ul. Śmiała 5/7 m. 6 3) część 3 - ul. Dymińska 10 m. 69 4) część 4 - ul. Krasińskiego 2/4/6 m. 39
- "Przystosowanie pomieszczeń WC na potrzeby osób z niepełnosprawnościami z dostosowaniem szerokości korytarza dla potrzeb osób na wózkach w Szkole Podstawowej Nr 4 im. Jana Pawła II w Lubartowie"
- Prace modernizacyjne w Ośrodku Pomocy Społecznej Dzielnicy Praga Północ
więcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





