eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławRemont pomieszczeń nr 121,122,123 w budynku C-3 Politechniki Wrocławskiej przy ul. Janiszewskiego 11/17 we Wrocławiu - AC/BZP/199/2011

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-12-15

Wrocław: Remont pomieszczeń nr 121,122,123 w budynku C-3 Politechniki Wrocławskiej przy ul. Janiszewskiego 11/17 we Wrocławiu - AC/BZP/199/2011
Numer ogłoszenia: 331565 - 2011; data zamieszczenia: 15.12.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 274761 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Wrocławska, ul. Wybrzeże Wyspiańskiego 27, 50-370 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3202182,3203145, faks 071 3202143.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont pomieszczeń nr 121,122,123 w budynku C-3 Politechniki Wrocławskiej przy ul. Janiszewskiego 11/17 we Wrocławiu - AC/BZP/199/2011.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane dla zadania pod nazwą: Remont pomieszczeń nr 121,122,123 w budynku C-3 Politechniki Wrocławskiej przy ul. Janiszewskiego 11/17 we Wrocławiu. Zakres przedmiotu zamówienia: 1)Zakres robót do wykonania w ramach niniejszej umowy określony jest w dokumentacji projektowej oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, stanowiących załącznik nr 4 do niniejszej umowy. 2)Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu umowy zgodnie prawem budowlanym, warunkami technicznymi, sztuką budowlaną, fachową wiedzą, obowiązującymi normami, przepisami, w tym dozoru technicznego, bhp i ppoż. oraz w zakresie ochrony środowiska. 3)Wszystkie roboty budowlano - montażowe zostaną wykonane z fabrycznie nowych materiałów budowlanych, zapewnionych przez Wykonawcę. 4)Zamawiający przekaże protokolarnie teren budowy w terminie do 7 dni roboczych od daty zawarcia umowy. 5)Wykonawca jest odpowiedzialny za bezpieczeństwo osób upoważnionych do przebywania na terenie budowy, przy czym będzie utrzymywał teren budowy w stanie możliwie wolnym od przeszkód komunikacyjnych, zabezpieczony przed dostępem osób niepowołanych. 6)Wykonawca ponosi odpowiedzialność za sprzęt i materiały znajdujące się na terenie budowy, w celu wykonania przedmiotu umowy. Wykonawca zapewni na własny koszt i własnym staraniem dozór terenu budowy w tym robót,sprzętu i wszelkich materiałów. 7)Prace będą wykonywanie na czynnym obiekcie. Wykonawca jest zobowiązany do zabezpieczenia placu budowy celem ograniczenia zapylenia i zanieczyszczenia obiektu oraz do prowadzenia robót w sposób uniemożliwiający wejście na teren wykonywania robót osób trzecich. Szczegółowe warunki umowne realizacji przedmiotowego zamówienia publicznego zawarte są w projekcie umowy stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ. Szczegółowy zakres prac opisuje dokumentacja projektowa stanowiąca Załączniki Nr 5-7 do SIWZ.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.12.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 13.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PHU DOMINO 55-330 Miękinia, Lutynia Ul. Partyzantów 3, Lutynia ul. Partyzantów 3, 55-330 Miękinia, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 134411,08 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 107625,00

  • Oferta z najniższą ceną: 107625,00 / Oferta z najwyższą ceną: 258603,78

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.