eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławWykonanie prac remontowych w wytypowanych pomieszczeniach D.S. Bliźniak piwnice strona męska, pomieszczenia DSS, Klub kompres, Samorząd Studencki wejście do obiektu i D.S. Jubilatka remont i malowanie korytarza III i IV piętra, malowanie 30 pokoi, instala

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-11-25

Wrocław: Wykonanie prac remontowych w wytypowanych pomieszczeniach D.S. Bliźniak piwnice strona męska, pomieszczenia DSS, Klub kompres, Samorząd Studencki wejście do obiektu i D.S. Jubilatka remont i malowanie korytarza III i IV piętra, malowanie 30 pokoi, instalacja kabin natryskowych w pokojach gościnnych AM we Wrocławiu przy ul. Wojciecha z Brudzewa 10 - 12
Numer ogłoszenia: 331129 - 2008; data zamieszczenia: 25.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Medyczna im. Piastów Śląskich , ul. Pasteura 1, 50-537 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. (071) 784 00 44; 784-11-73, faks (071) 784 00 45.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.am.wroc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie prac remontowych w wytypowanych pomieszczeniach D.S. Bliźniak piwnice strona męska, pomieszczenia DSS, Klub kompres, Samorząd Studencki wejście do obiektu i D.S. Jubilatka remont i malowanie korytarza III i IV piętra, malowanie 30 pokoi, instalacja kabin natryskowych w pokojach gościnnych AM we Wrocławiu przy ul. Wojciecha z Brudzewa 10 - 12.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie prac remontowych w wytypowanych pomieszczeniach D.S. Bliźniak- piwnice strona męska, pomieszczenia DSS, Klub kompres, Samorząd Studencki wejście do obiektu i D.S. Jubilatka - remont i malowanie korytarza III i IV piętra, malowanie 30 pokoi, instalacja kabin natryskowych w pokojach gościnnych AM we Wrocławiu przy Ul. Wojciecha z Brudzewa 10-12. Zakres prac do realizacji w pomieszczeniach budynku D.S. Bliźniak: a Piwnice -strona męska Węzeł cieplny - wybicie otworu drzwiowego, montaż drzwi - położenie tynku na ścianie - postawienie ściany działowej, wstawienie drzwi - naprawa tynków - wymiana 2szt okienek na PCV - wykonanie otworu okiennego i wstawienie okna PCV - skucie posadzki i wykonanie nowej wylewki cementowej - gładkiej - naprawa stopni schodów - wymiana kratek ściekowych - wykonanie wentylacji tezowej - wymiana drzwi wejściowych metalowych - wykonanie instalacji elektrycznej - montaż gniazdek sieciowych 32V szt. 2 i 2+0 230V szt. 6 b Piwnica strona męska- przyziemie Korytarz - naprawa schodów przy zejściu, wyłożenie grysem, wykonanie podjazdu na rowery - wyrównanie posadzki, wyłożenie wykładziną z gresu - adaptacja dwóch pomieszczeń na pomieszczenia socjalne i natrysk - remont pomieszczenia nr 1 wykonanie posadzki z gresu, malowanie emulsyjne i lamperii farba olejną - wymiana okien szt. 6 na PCV - wymiana 3 szt. drzwi z ościeżnicami na drzwi 80 - malowanie farbą emulsyjną i lamperii farbą olejną Pomieszczenie socjalne rzemieślników - wykonanie instalacji pod gniazdka 230V szt. 2 - posadzka z gresu, ściany lamperia olejna + emulsja Pomieszczenie łazienki - wykonanie instalacji wodnej i odpływowej - montaż kabiny natryskowej wolnostojącej - montaż umywalki - posadzka z gresu + ściany lamperia z gresu , pozostałe farba emulsyjna Kotłownia - zbicie odparzonych tynków, naprawa - naprawa i uzupełnienie posadzki z glazury - malowanie pomieszczenia farbą emulsyjną i lamperii farbą olejną Magazyn oleju opałowego - malowanie emulsyjne Magazyn nr 15 za kotłownią - demontaż starych elementów instalacji wentylacyjnej, c.o i wodnej - odtworzenie instalacji elektrycznej - wymiana okien metalowych na PCV - wyrównanie posadzki cementowej - demontaż drzwi i zamurowanie otworu - wykonanie posadzki z gładzi cementowej c Piwnice strona żeńska Korytarz I - przy windzie - naprawa schodów i poręczy, wyłożenie płytkami z gresu - wyrównanie posadzki, wyłożenie płytkami z gresu - malowanie ścian farbą emulsyjną i lamperii farbą olejną Magazyn nr 1 sprzętu AGD - naprawa tynku, malowanie emulsyjne i lamperii farba olejną - wyrównanie posadzki cementowej i wykonanie wylewki z gładzi cementowej - wymiana okna na PCV Magazyn nr 5 - naprawa posadzki cementowej - naprawa tynków - przecierka - wymiana okna na PCV - odgrzybianie - wykonanie posadzki z gładzi cementowej - malowanie emulsyjne Magazyn nr 2, 3 i 4 - naprawa posadzki cementowej - wykonanie posadzki z gładzi cementowej Korytarz II - wyrównanie posadzki cementowej, wyłożenie płytkami z gresu - postawienie ścianki działowej - montaż drzwi 90 - malowanie emulsyjne + lamperia farbą olejną Pomieszczenia gospodarcze - demontaż istniejącej instalacji elektrycznej - rozebranie ścianek działowych - naprawa tynków - wyrównanie posadzki cementowej - położenie płytek gresowych 30x30 cm - wymiana grzejników c.o na panelowe, o większej mocy - wykonanie w pomieszczeniu podwieszonego sufitu kasetonowego wraz z izolacją - odtworzenie instalacji elektrycznej - montaż opraw oświetleniowych szt. 8 - montaż gniazd wtykowych 230V podwójnych szt. 8 - montaż wyłącznika podwójnego szt. 1 d Klub studencki + samorząd studencki - demontaż zniszczonych podwieszanych sufitów - demontaż starej instalacji wentylacyjnej - demontaż boazerii - odtworzenie instalacji elektrycznej - wykonanie sufitów podwieszanych - wymiana stolarki drzwiowej drewnianej i z PCV - zbicie uszkodzonych tynków, uzupełnienie tynków - rozbiórka ścianek działowych - wykonanie nowych wylewek pod posadzki we wskazanych pomieszczeniach - wykonanie nowych posadzek z gresów we wskazanych pomieszczeniach - wykonanie nowych tynków - wykonanie nowej wykładziny ściennej z płytek - montaż nowego osprzętu w łazienkach - demontaż starych posadzek - wymiana stolarki okiennej na PCV - wykonanie robot malarskich - wykonanie nowych sanitariatów - odgrzybienie ścian w pomieszczeniach samorządu studenckiego e Parter strona męska + wejście do działu Spraw Studenckich + pomieszczenia - wykonanie sufitów podwieszanych - odtworzenie instalacji elektrycznej - rozbiórka ścianek działowych - rozbiórka posadzek z płytek PCV - wykonanie robót malarskich - wykonanie nowych posadzek z płytek typu gres i paneli - wymiana stolarki drzwiowej drewnianej i PCV - wykonanie okładziny ściennej z płytek- pomieszczenie socjalne - montaż armatury sanitarnej- pomieszczenie socjalne f Daszki wejściowe do D.S . Bliźniak szt. 2 -rozbiórka pokrycia z papy i wykonanie nowego - wykonanie nowych obróbek blacharskich - skucie zmurszałych tynków - gruntowanie preparatem wzmacniającym i grzybobójczym - wykonanie uzupełnienia tynku - wykonanie nowych tynków - malowanie ścian i sufitów - wykonanie nowych posadzek i okładziny schodów z płytek - odtworzenie instalacji elektrycznej 2.4 Zakres prac do realizacji w pomieszczeniach budynku D.S. Jubilatka a Remont korytarzy II i IV piętra, 30 pokoi - wykonanie robót malarskich - wymiana uszkodzonej stolarki drzwiowej szt. 4 - uzupełnienie tynków b Pokoje gościnne szt. 3 - wykonanie ścianek łazienek w pokojach - wykonanie izolacji pionowej i poziomej - wykonanie wykładziny ściennej z płytek.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.33.24.00 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 6.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Kwota wadium wynosi 30.000,00 PLN (słownie: trzydzieści tysięcy i 00- 100 PLN 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach : a w pieniądzu, przelewem na konto zamawiającego: BZ WBK S.A. 16 O- Wrocław 72109024020000000630000428 b w poręczeniach bankowych, c gwarancjach bankowych, d gwarancjach ubezpieczeniowych, e poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. W przypadku wniesienia wadium w jednym ze sposobów wymienionych powyżej w pkt. b-e, należy zaznaczyć w ofercie, czy dokument taki zamawiający ma zwrócić Wykonawcy. 4. Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu należy złożyć w siedzibie Zespołu ds. Zamówień Publicznych AM we Wrocławiu, ul. Mikulicza - Radeckiego nr 5, 50-368 Wrocław pokój 221, przed terminem wyznaczonym do składania ofert. Oferty bez dowodu wniesienia wadium nie będą rozpatrywane. 5. Wykonawca, którego oferta została wybrana, traci wadium wraz z odsetkami na rzecz zamawiającego w przypadku, gdy: a odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy terminie wyznaczonym w umowie 7 dni po podpisaniu umowy . c zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 6. Zwrot wadium nastąpi w trybie przepisu art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca składający ofertę nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Pzp., zgodnie z którym wyklucza się: a wykonawców, którzy wyrządzili szkodę nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, jeżeli szkoda ta została stwierdzona prawomocnym orzeczeniem sądu wydanym w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania. b wykonawców, w stosunku do których otwarto likwidację lub których upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli poprzez likwidację majątku upadłego; c wykonawców, którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; d osoby fizyczne, które prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; e spółki jawne, których wspólnika prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; f spółki partnerskie, których partnera lub członka zarządu prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; g spółki komandytowe oraz spółki komandytowo-akcyjne, których komplementariusza prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celuh) osoby prawne, których urzędującego członka organu zarządzającego prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; h podmioty zbiorowe, wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary; i wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-3. 2. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się również wykonawców, którzy: a wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji; przepisu nie stosuje się do wykonawców, którym udziela się zamówienia na podstawie art. 62 ust. 1 pkt 2 lub art. 67 ust. 1 pkt 1 i 2; b złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania; c nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3; 3. Zamawiający zawiadamia równocześnie wykonawców, którzy zostali wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne, z zastrzeżeniem art. 92 ust. 1 pkt 3. Pzp. 4. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 5. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 6. Wykonawcy, zgodnie z art.23 Pzp, mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. a W takim przypadku wymagane jest: -ustanowienie pełnomocnika lidera do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego do oferty należy załączyć pełnomocnictwo; -dołączenie aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej oddzielnie przez każdy podmiot występujący wspólnie; -złożenie w ofercie, przez każdego Wykonawcę występującego wspólnie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wraz z dokumentami potwierdzającymi zgodnie z zapisem w rozdz. V oraz udokumentowanie, że razem spełniają wymagania art. 22 ust.1 dotyczące wiedzy, doświadczenia, potencjału technicznego; b Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy art.141 Pzp. c Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie; d Wszelka korespondencja dokonywana będzie z Wykonawcą występującym jako reprezentant pozostałych partnerów liderem. 7. Ocena spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana metodą spełnia-nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach, jakich żąda Zamawiający, z zastrzeżeniem wykorzystania przepisu art. 26 ust. 3 i ust. 4 Pzp..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: . Do oferty należy dołączyć: - Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy do przetargu nr AM-AZ-PN-186-08 z ceną ofertową netto i brutto realizacji całego zamówienia; - Załącznik nr 2 - Oświadczenie o spełnianiu warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych; - Załącznik nr 3 - wykaz min. 3 wykonanych robót budowlanych zrealizowanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. - Załącznik nr 4 - Wykaz osób z odpowiednimi kwalifikacjami i doświadczeniem zawodowym co najmniej 3-letnim, przy pełnieniu funkcji kierowników robót Wykonawca przedstawi kopię zaświadczenia o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego wydane przez tę jednostkę, potwierdzoną za zgodność z oryginałem, w następujących branżach: . budowlanej . instalacyjnej w zakresie instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych . instalacyjnej w zakresie instalacji elektrycznych Każdy ww kierownik robót winien posiadać aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego wydane przez tę jednostkę; - Załącznik nr 5 - podpisany projekt umowy; - Załącznik Wykonawcy - Kosztorys ofertowy opracowany na podstawie przedmiarów robót i wykazu materiałów, Specyfikacji wykonania i odbioru robót - Załącznik Wykonawcy - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - Załącznik Wykonawcy - Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają one z przepisów prawa lub innych dokumentów złożonych w ofercie. - Załącznik Wykonawcy - potwierdzenia wniesienia wadium. - Załącznik Wykonawcy - Zaświadczenie, że oferent nie zalega z płatnościami w ZUS i US lub, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie płatności na raty, wystawione nie wcześniej niż 3 miesięcy przed terminem składania ofert. 2.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie np. spółki cywilnej lub konsorcjum dokumenty wymienione jako załącznik nr 2 oraz załącznik Wykonawcy - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, powinien dołączyć każdy podmiot występujący wspólnie; pozostałe dokumenty należy wspólnie opracować i podpisać np. przez osoby-ę upełnomocnione upełnomocnioną. Informacje zamieszczone w zał. 3 i 4 przez wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie rozpatrywane będą łącznie. 3.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości ani nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie termin ważności dokumentu 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt.3, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z zachowaniem podanego w pkt. 3 terminu ważności dokumentu.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.am.wroc.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół ds. Zamówień Publicznych Akademii Medycznej we Wrocławiu przy ul. Mikulicza-Radeckiego 5, pokój 221, II piętro.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.12.2008 godzina 09:00, miejsce: Zespół ds. Zamówień Publicznych Akademii Medycznej we Wrocławiu przy ul. Mikulicza-Radeckiego 5, pokój 221, II piętro.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.