Ogłoszenie z dnia 2011-10-12
Warszawa: Dostawa artykułów biurowych, papieru kserograficznego, papieru komputerowego, artykułów czystościowych oraz tonerów do drukarek dla Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy
Numer ogłoszenia: 331112 - 2011; data zamieszczenia: 12.10.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Mokotów m. st. Warszawy, ul. Falęcka 10, 02-545 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8494466, 8495887, 6468299, faks 022 8494468.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów biurowych, papieru kserograficznego, papieru komputerowego, artykułów czystościowych oraz tonerów do drukarek dla Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa artykułów biurowych, papieru kserograficznego, papieru komputerowego, artykułów czystościowych oraz tonerów do drukarek dla Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 30.19.76.44 - Papier kserograficzny 30.19.93.30 - Papier ciągły do drukarek komputerowych 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 39.83.00.00 - Środki czyszczące .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.10.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- F.H.U. GRAWIT, ul. Regulska 43/3, 05-816 Reguły, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 53902,44 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 39445,59
Oferta z najniższą ceną: 39445,59 / Oferta z najwyższą ceną: 50027,03
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Powołując się na art. 70 ustawy Prawo zamówień publicznych zastosowano tryb zapytania o cenę, którego wartość jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp. Z uwagi na to, że przedmiotem zamówienia była dostawa towaru powszechnie dostępnego o ustalonych standardach jakościowych, który jest w pełni porównywalny, a jedynym kryterium, które go odróżnia jest cena. Artykuły biurowe, papier kserograficzny, papier komputerowy, artykuły czystościowe oraz tonery do drukarek stanowią powszechnie dostępny asortyment towarów, oferowane są na rynku przez szerokie grono potencjalnych wykonawców. Przedmiot zamówienia został opisany za pomocą odpowiednio dokładnych określeń, z zaznaczeniem, że zamawiający dopuszcza towary równoważne opisanym, zgodnie z art. 30 ust.4 ustawy Prawo zamówień publicznych.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Sprzedaż i następcze przechowywanie produktu leczniczego przeciwgruźliczego (...) postępowanie uzupełniające)
- Sprzedaż i dostawa do siedziby Zamawiającego pojemników służących do zbierania stałych, niebezpiecznych odpadów medycznych
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: Dzielna 4 m. 22 część nr 2: A. Sulkiewicza 8 m. 12
- Druk i dystrybucja publikacji wybranych wzorów matematycznych oraz wybranych wzorów i stałych fizykochemicznych
- dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych wraz z pakietami powitalnymi z logo NFZ
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych (10 pustostanów - 10 części) - Oznaczenie sprawy: DNZP.260.130.2025
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa chemicznych środków czystości, artykułów gospodarczych i higienicznych do obiektów Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Kielcach w roku 2026
- DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI DLA SP ZOZ w ŁĘCZNEJ
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do powielacza cyfrowego Riso SF 5350 E II
- Dostawy sukcesywne materiałów biurowych różnych na okres 12 miesięcy
- Dostawa materiałów dydaktycznych, terapeutycznych, pomocy edukacyjnych, sprzętu komputerowego, multimedialnego oraz wyposażenia specjalistycznego z podziałem na części".
- Dostawa artykułów biurowych, papieru oraz materiałów na zajęcia plastyczne i artystyczne na potrzeby Świetlic Środowiskowych w Nowym Sączu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





