eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kosakowo › Przebudowa ul. Orzechowej w Pierwoszynie, gm. Kosakowo

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-10-06

Kosakowo: Przebudowa ul. Orzechowej w Pierwoszynie, gm. Kosakowo
Numer ogłoszenia: 330600 - 2014; data zamieszczenia: 06.10.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 283180 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy, ul. Żeromskiego 69, 81-198 Kosakowo, woj. pomorskie, tel. , faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ul. Orzechowej w Pierwoszynie, gm. Kosakowo.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ulicy Orzechowej w m. Pierwoszyno, gm. Kosakowo: UWAGA: Zmianie ulega technologia wykonania: NALEŻY WYKONAĆ PODBUDOWĘ GR. 20CM Z KRUSZYWA ŁAMANEGO (kruszywo pochodzi od Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia kruszywa na plac budowy. Kruszywo zeskładowano na ul. Aloesowej, 81-198 Kosakowo k/boiska sportowego. Wykonawca zapozna się z grubością uziarnienia kruszywa pochodzącego od Zamawiającego. W razie konieczności Wykonawca na własny koszt dokona doziarnienia tego kruszywa na placu budowy); NAWIERZCHNIA BITUMICZNA 3+3CM (3CM WARSTWA WIĄŻĄCA + 3CM WARSTWA ŚCIERALNA); Zamawiający do SIWZ załącza przedmiar robót jako element pomocniczy do wyceny robót, zwracamy uwagę, iż przedmiar zawiera elementy, które nie są objęte przedmiotem zamówienia. Zakres prac obejmuje: odtworzenie trasy i punktów wysokościowych - roboty pomiarowe - wytyczenie, obsługa geodezyjna bieżąca, pomiar powykonawczy, demontaż istniejącej nawierzchni z płyt YOMB, płyty nadające się do ponownego wbudowania wg. selekcji dokonanej przez Inspektora Technicznego UG Kosakowo Wykonawca zeskładuje na dz. nr 57/104, pozostałe płyty Wykonawca zutylizuje we własnym zakresie, regulację pionowej studzienek kanalizacyjnych, telekomunikacyjnych, zasuw itp., naprawę i uzupełnienie podłoża, wykonanie nawierzchni, obsadzenie opornika na długości wjazdów, dojść, przecznic, plantowanie i uporządkowanie skrajni i poboczy z wysiewem trawą, oznakowanie poziome i pionowe. Roboty należy wykonać zgodnie z: Projektem budowlanym Budowy ul. Orzechowej w Pierwoszynie gmina Kosakowo opracowanym przez Przedsiębiorstwo Projektowo-Usługowe ARTO, Specyfikacjami technicznymi Budowy ul. Magnoliowej w Mostach, gmina Kosakowo opracowanego przez Przedsiębiorstwo Projektowo-Usługowe ARTO. UWAGA: Zamówienie nie obejmuje realizacji dojść, zjazdów indywidualnych, chodnika, włączeń przecznic. Przed przystąpieniem do składania ofert Wykonawca dokona dokładnego rozpoznania co do ryzyka trudności jakie mogą wpłynąć na wykonawstwo przyjętych robót. a) Wykonawca zobowiązany jest do: zatrudnienia na swój koszt Kierownika Robót i prowadzenia dziennika budowy na formularzu dziennika budowy (egzemplarz dziennika dostarczony przez Wykonawcę podlega ostemplowaniu przez Zamawiającego przed przystąpieniem do robót); przedłożenia Zamawiającemu harmonogramu rzeczowo-finansowego w terminie 3-ch dni roboczych od podpisania umowy; w terminie 7-dni przed przystąpieniem do robót przedstawienia do akceptacji przez Zamawiającego (Referat GKOŚ) projektu tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót z uwzględnieniem ochrony ppoż, karetki pogotowia itp. i dostępu do posesji w rejonie robót; powiadamiania w postaci ogłoszenia publicznego w dwóch wskazanych przez Zamawiającego miejscach o ograniczeniach w użytkowaniu drogi lub innych utrudnieniach w związku z prowadzonymi robotami; Wykonawca zobowiązany jest wystąpić do Zarządu Drogowego dla Powiatu Puckiego i Wejherowskiego z siedzibą w Wejherowie o zezwolenie na prowadzenie robót w pasie drogowym. Ewentualne opłaty związane z uzyskaniem w/w zezwolenia pokrywa w całości Wykonawca, wykonania dokumentacji powykonawczej dla wykonanych obiektów, w tym inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej i operatu kolaudacyjnego; całość dokumentacji powykonawczej należy wykonać w wersji elektronicznej i papierowej po dwa komplety (w formacie PDF, DWG) zabezpieczenia terenu budowy, celem uniemożliwienia obecności osób trzecich w sposób zgodny z przepisami Prawa Budowlanego oraz BHP ograniczenia do minimum oddziaływania budowy na pobliskie otoczenie ustawienia na terenie placu budowy toalety przenośnej oraz do utrzymywania stanu sanitarno-porządkowego na wymaganym poziomie. zabezpieczenia w sposób skuteczny innych budynków lub obiektów, w razie zaistnienia takiej konieczności, ze względu na prowadzone roboty, zapewnienia obecności kierownika robót na cotygodniowych radach budowy łącznie ze złożeniem pisemnych informacji o postępie robót, zasilanie placu budowy w energię elektryczną i wodę leży w zakresie Wykonawcy. Koszty pobieranych na budowę mediów w całości obciążają Wykonawcę. w całym okresie gwarancyjnym Wykonawca ma obowiązek potwierdzania wpływu korespondencji i pisemnego powiadamiania Zamawiającego o każdorazowej zmianie danych teleadresowych. Jeżeli Wykonawca niedopełnia tego obowiązku, korespondencję skierowaną na znane Zamawiającemu adresy i potwierdzoną poprzez operatora korespondencji listowej lub elektronicznej, będzie uznana za doręczoną; w okresie gwarancyjnym, nie rzadziej niż raz do roku Wykonawca ma obowiązek przeprowadzenia z Zamawiającym przez swojego upełnomocnionego na piśmie Przedstawiciela, przeglądu gwarancyjnego którego ustalenia będą zaprotokołowane i wykonane przez Strony. b) Pozostałe warunki zamówienia materiał na podbudowę w postaci kruszywa betonowego (krusz-bet) jest dostępny na placu składowym Zamawiającego w Kosakowie ul. Aloesowa, Wykonawca będzie na własny koszt pobierał krusz-bet z placu Zamawiającego i na własny koszt dostarczał go na teren budowy wraz z załadunkiem i rozładunkiem, przekazanie przedmiotu umowy nastąpi z zachowaniem warunków technicznych i formalnych określonych w Dokumentacji i Umowie, wykonawca zobowiązany jest do kompletnego uprzątnięcia terenu a także naprawy ewentualnych zniszczeń powstałych w wyniku prowadzonych robót wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej oraz obowiązującymi w tym zakresie przepisami, normami technicznymi i prawnymi wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji poprawnego i dobrego jakościowo wykonania przedmiotu umowy na okres 36 m-cy od daty jego odbioru. roboty podlegają odbiorowi przez nadzór inwestorski na formularzach UG Kosakowo: przekazanie przedmiotu umowy nastąpi z zachowaniem warunków technicznych i formalnych określonych w Dokumentacji Przetargowej. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do kompletnego uprzątnięcia terenu a także naprawy ewentualnych zniszczeń powstałych w wyniku prowadzonych robót, warunkiem niezbędnym przystąpienia Zamawiającego do odbioru jest przedstawianie przez Wykonawcę pomiaru powykonawczego z klauzulą geodety dot. zgodności wykonania robót z projektem. c) Kompletny operat kolaudacyjny powinien zawierać: 1.Materiały przygotowane przez Inspektora Nadzoru - do wglądu w szczególności umowa wraz z dokumentami przetargowymi, rozliczenie końcowe, wyniki badań kontrolnych lub sprawdzających wykonanych przez niezależne laboratorium (w przypadku zlecenia wykonania takich badań przez Inspektora Nadzoru), wyliczenie potrąceń z tytułu złej jakości robót. 2. Materiały dostarczane przez Wykonawcę : dokumentacja projektowa ze zmianami naniesionymi i zatwierdzonymi przez projektanta, szczegółowe specyfikacje techniczne, uwagi i zalecenia Inżyniera/Inspektora Nadzoru i ich wykonanie szczególnie dla robót zanikających i zakrywanych, recepty i ustalenia technologiczne, dziennik budowy i książka obmiarów, wyniki pomiarów kontrolnych oraz badań i oznaczeń laboratoryjnych zgodne z SST i PZJ, atesty jakościowe wbudowanych materiałów, opinię technologiczną sporządzoną na podstawie wszystkich badań i pomiarów załączonych do dokumentów odbioru, a wykonanych zgodnie z PZJ i SST, przedłożenia protokołów odbioru pasa drogowego a także wszystkich innych terenów zajmowanych na czas budowy; protokołów odbioru przyłączy i przebudowy elementów uzbrojenia podziemnego; sprawozdanie techniczne zawierające: zakres i lokalizację robót, uwagi dotyczące realizacji robót, data rozpoczęcia i zakończenia robót, geodezyjną inwentaryzację powykonawczą obiektu, oświadczenie Kierownika budowy o zakończeniu robót wykonanych zgodnie z dokumentacją projektową wraz z naniesionymi zmianami i ich argumentacją (w przypadku ich wystąpienia). d) Organizacja ruchu. Na czas prowadzenia robót ulice należy zamknąć dla ruchu, z wyjątkiem ruchu pojazdów budowy oraz mieszkańców. Wykonawca robót powinien wyznaczyć tymczasowe ciągi piesze. Przed przystąpieniem do ustawienia organizacji ruchu wykonawca zobowiązany jest ustalić tymczasową organizację ruchu z Zarządcą Drogi oraz zawiadomić mieszkańców przyległych posesji o terminie i sposobie prowadzonych robót, w celu zapewnienia bezpiecznego wjazdu i wyjazdu z posesji. e) Przy realizacji zamówienia należy uwzględnić poniższe wytyczne Zamawiającego z uwzględnieniem Rozp. Min.Trans.i Gosp.Mor. z dnia 2 marca 1999 r. (z późn.zm) w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie, oraz Ustawy z dnia 07 lipca 1994r. - Prawo budowlane, Ustawy Prawo o ruchu drogowym z dnia 20 czerwca 1997r. oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczenia w drogach..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.09.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • STRABAG Sp. z o.o., Ul. Parzniewska 10, 05-800 Pruszków, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 365853,66 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 294976,77

  • Oferta z najniższą ceną: 294976,77 / Oferta z najwyższą ceną: 294976,77

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.