Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-02-02
Świecie: Przeprowadzenie zajęć przygotowujących do egzaminu na prawo jazdy kategorii C dla 10 uczennic i uczniów Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Nowem - uczestniczek i uczestników Projektu pn.: Dobre kształcenie - lepszy start zawodowy II, realizowanego przez Powiat Świecki w latach 2010 - 2012, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2. Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Numer ogłoszenia: 32834 - 2012; data zamieszczenia: 02.02.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Świecki , ul. Gen. Józefa Hallera 9, 86-100 Świecie, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 56 83 100, faks 52 56 83 102.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat.swiecki.lo.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie zajęć przygotowujących do egzaminu na prawo jazdy kategorii C dla 10 uczennic i uczniów Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Nowem - uczestniczek i uczestników Projektu pn.: Dobre kształcenie - lepszy start zawodowy II, realizowanego przez Powiat Świecki w latach 2010 - 2012, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2. Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie zajęć przygotowujących do egzaminu na prawo jazdy kategorii C dla 10 uczennic i uczniów Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Nowem, ul. Myśliwska 1, 86 - 170 Nowe. 2. Szczegółowe wymagania Zamawiającego wobec Wykonawcy w ramach realizacji przedmiotu zamówienia: 1) Wykonawca zobowiązany jest do zorganizowania i przeprowadzenia zajęć zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 27 października 2005r. w sprawie szkolenia, egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez kierujących pojazdami, instruktorów i egzaminatorów (Dz. U. z 2005r. Nr 217, poz. 1834 z późn. zm.), mających na celu przygotowanie uczestniczek i uczestników zajęć do egzaminu państwowego na prawo jazdy kategorii C; 2) zajęcia muszą obejmować co najmniej 50 godzin w tym: a) co najmniej 20 godzin zajęć teoretycznych, b) co najmniej 30 godzin zajęć praktycznych dla każdej uczestniczki i uczestnika zajęć, chyba, że aktualne przepisy prawa będą stanowić inaczej; 3) liczba uczestniczek i uczestników biorących udział w zajęciach teoretycznych nie może być zwiększona o osoby z wolnego naboru; 4) zajęcia muszą odbywać się w godzinach poza zajęciami szkolnymi uczennic i uczniów lub w dni wolne od zajęć szkolnych; 5) zajęcia teoretyczne powinny odbywać się na terenie szkoły, w sali lekcyjnej wyznaczonej i udostępnionej nieodpłatnie przez dyrektora Szkoły. Dopuszcza się prowadzenie zajęć w siedzibie Wykonawcy lub w innym miejscu pod warunkiem zapewnienia każdej uczestniczce i uczestnikowi bezpłatnego dowozu z terenu szkoły do miejsca prowadzenia zajęć oraz odwozu z powrotem; 6) zajęcia praktyczne realizowane na utwardzonym placu manewrowym powinny odbywać się na terenie miasta Nowe. Zajęcia praktyczne w ruchu drogowym powinny odbywać się na terenie miasta, w którym przeprowadzane są egzaminy państwowe tj. Bydgoszczy lub Grudziądzu oraz na drogach dojazdowych do tego miasta. Wykonawca musi zapewnić każdej uczestniczce i uczestnikowi bezpłatny dowóz z terenu szkoły do miejsca prowadzenia zajęć oraz odwóz z powrotem. Dopuszcza się prowadzenie zajęć praktycznych: na utwardzonym placu manewrowym zlokalizowanym w innej miejscowości niż miasto Nowe oraz na terenie innych miast, w których odbywają się egzaminy państwowe, pod warunkiem zapewnienia każdej uczestniczce i uczestnikowi bezpłatnego dowozu oraz odwozu; 7) Wykonawca w zakresie świadczonej usługi zapewni każdej uczestniczce i uczestnikowi przed rozpoczęciem zajęć w ramach ceny ofertowej: a) przeprowadzenie badań lekarskich i psychologicznych - kopie dokumentacji potwierdzającej wykonanie badań należy przekazać Zamawiającemu, b) dodatkowe ubezpieczenie od nieszczęśliwych wypadków na czas trwania zajęć praktycznych i teoretycznych - kopie polisy ubezpieczeniowej należy przekazać Zamawiającemu, c) materiały szkoleniowe dla każdej uczestniczki i uczestnika, 8) Wykonawca zapewni uczestniczkom i uczestnikom w czasie trwania zajęć bezpieczne i higieniczne warunki nauki; 9) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za uczestniczki i uczestników w czasie trwania zajęć. 3. Obowiązki Wykonawcy wynikające z realizacji przedmiotu zamówienia: 1) oznakowanie sal, w których będą prowadzone zajęcia teoretyczne oraz dokumentacji zajęć, wywieszanie plakatów, posługiwanie się logotypami UE oraz PO KL itp. zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach PO KL wydanymi przez Departament Zarządzania Europejskim Funduszem Społecznym - Ministerstwo Rozwoju Regionalnego - 4 luty 2009 r.; 2) poinformowanie uczestniczek i uczestników zajęć, iż są one współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego; 3) przeprowadzenie z uczestniczkami i uczestnikami zajęć rozmowy sterowanej na temat równości płci na pierwszych zajęciach; 4) przeprowadzenie na początku i na końcu zajęć ankiety (opracowanej przez Wykonawcę) mierzącej poziom wiedzy i umiejętności uczestniczek i uczestników; ankieta musi zawierać co najmniej 20 pytań z zakresu wiedzy teoretycznej i praktycznej; 5) opracowanie i uzgodnienie z koordynatorem szkolnym i dyrektorem szkoły harmonogramu zajęć teoretycznych i praktycznych; 6) niezwłoczne powiadamianie koordynatora szkolnego o wszelkich zmianach w ustalonym harmonogramie zajęć; 7) bieżące sporządzanie dokumentacji związanej z realizacją zadania, w szczególności prowadzenie Dziennika zajęć i List obecności uczestniczek i uczestników zajęć na formularzach, których wzór określi Zamawiający; 8) niezwłoczne informowanie koordynatora szkolnego o nie zgłoszeniu się którejkolwiek uczestniczki lub uczestnika na zajęcia, przerwaniu zajęć lub rezygnacji z uczestnictwa oraz innych sytuacjach, które mają wpływ na realizację programu zajęć; 9) poddanie się kontroli dokonywanej przez uprawnione podmioty w zakresie prawidłowości realizacji zadania; 10) wypracowanie następujących rezultatów: a) co najmniej 90 % uczestniczek i uczestników zakończy udział w zajęciach, b) u uczestniczek i uczestników zajęć nastąpi przyrost wiedzy i umiejętności w zakresie wiedzy specjalistycznej o minimum 40% w stosunku do stanu początkowego; 11) zorganizowanie i przeprowadzenie egzaminu wewnętrznego dla uczestniczek i uczestników zajęć; 12) przygotowanie i wydanie uczestniczkom i uczestnikom, którzy ukończyli zajęcia, zaświadczenia o ukończeniu zajęć na drukach opatrzonych logotypami PO KL i UE; 13) zapewnienie uczestniczkom i uczestnikom, którzy ukończyli zajęcia, pomocy przy zgłaszaniu się na egzamin państwowy; 14) przekazanie Zamawiającemu całej dokumentacji z prowadzonych zajęć, w szczególności: Dziennika zajęć, List obecności, ankiet mierzących poziom wiedzy i umiejętności uczestniczek i uczestników zajęć, protokołu z egzaminu wewnętrznego, rejestru wydanych zaświadczeń, itp., w terminie do 10 dni od ich zakończenia.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.41.12.00 - Usługi szkół nauki jazdy .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest złożyć aktualny wpis do rejestru przedsiębiorców prowadzących ośrodki szkolenia kierowców, prowadzonego przez starostę właściwego ze względu na miejsce wykonywania działalności objętej wpisem - zgodnie z art. 103 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2005 r. Nr 108, poz. 908 z późn. zm.). Ocena spełniania w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia na podstawie dokumentów i oświadczeń, o których mowa w Rozdziale VIII SIWZ. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać, że wykonawca spełnia w/w warunek. Nie spełnienie chociażby jednego z wyżej wymienionych warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku wystarczy dołączone do oferty przez Wykonawcę Oświadczenie z wykorzystaniem wzoru Załącznik nr 3 do SIWZ. Ocena spełniania w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia na podstawie dokumentów i oświadczeń, o których mowa w Rozdziale VIII SIWZ. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać, że wykonawca spełnia w/w warunek. Nie spełnienie chociażby jednego z wyżej wymienionych warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej dwoma samochodami przystosowanymi do nauki jazdy na prawo jazdy kat. C - z wykorzystaniem wzoru Załącznik nr 5 do SIWZ. Ocena spełniania w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia na podstawie dokumentów i oświadczeń, o których mowa w Rozdziale VIII SIWZ. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać, że wykonawca spełnia w/w warunek. Nie spełnienie chociażby jednego z wyżej wymienionych warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej dwiema osobami, które posiadają uprawnienia instruktora zgodnie z art. 105 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2005r. Nr 108 poz. 908 z późn. zm.) - z wykorzystaniem wzoru Załącznik nr 6 do SIWZ. Ocena spełniania w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia na podstawie dokumentów i oświadczeń, o których mowa w Rozdziale VIII SIWZ. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać, że wykonawca spełnia w/w warunek. Nie spełnienie chociażby jednego z wyżej wymienionych warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku wystarczy dołączone do oferty przez Wykonawcę Oświadczenie z wykorzystaniem wzoru Załącznik nr 3 do SIWZ. Ocena spełniania w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia na podstawie dokumentów i oświadczeń, o których mowa w Rozdziale VIII SIWZ. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać, że wykonawca spełnia w/w warunek. Nie spełnienie chociażby jednego z wyżej wymienionych warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru Załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Dokument potwierdzający uprawnienia osoby/osób do złożenia oferty, w przypadku, gdy to nie wynika z innych załączonych do oferty dokumentów (np. pełnomocnictwo osoby/osób podpisujących ofertę, w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie, o ile ofertę składa pełnomocnik, aktualny dokument rejestrowy z którego wynika umocowanie do podpisania oferty). 3. Aktualny wpis do rejestru przedsiębiorców prowadzących ośrodki szkolenia kierowców, prowadzonego przez starostę właściwego ze względu na miejsce wykonywania działalności objętej wpisem. 4. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - z wykorzystaniem wzoru Załącznik nr 7 do SIWZ - jeżeli dotyczy.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmian w zawartej umowie w zakresie: 1) przesunięcia terminu wykonania przedmiotu zamówienia w następujących przypadkach: a) zmiany we wniosku o dofinansowanie Projektu pn.: Dobre kształcenie - lepszy start zawodowy II, a w szczególności zmiany harmonogramu realizacji zadań, b) zdarzeń losowych leżących po stronie uczestniczki lub uczestnika Projektu, uzasadniających przedłużenie terminu zakończenia zajęć; 2) zmiany wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku rezygnacji lub przerwania zajęć przez uczestniczkę/uczestnika w trakcie ich trwania i nie uzupełnienia składu osobowego grupy; 3) zmiany osoby do kontaktu ze strony Wykonawcy lub zmiany osoby do kontaktu ze strony Zamawiającego; 4) zaistnienia obiektywnych, niezależnych od stron przeszkód w realizacji umowy w dotychczasowym kształcie. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić również w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa mających wpływ na realizację przedmiotu zamówienia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.swiecki.lo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zespół Ekonomiczno - Administracyjny Szkół
ul. Gen. J. Hallera 9, pok. 405, 86 - 100 Świecie.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.02.2012 godzina 14:00, miejsce: Powiatowy Zespół Ekonomiczno - Administracyjny Szkół ul. Gen. J. Hallera 9, pok. 405, 86 - 100 Świecie.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego, Projektu Dobre kształcenie - lepszy start zawodowy II, Nr Projektu WND-POKL.09.02.00-04-010/10.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ŚWIECIA
- DOSTAWY MIĘSA I WĘDLIN DO PRZEDSZKOLI PUBLICZNYCH, ŻŁOBKÓW MIEJSKICH ORAZ SZKÓŁ PODSTAWOWYCH Z TERENU GMINY ŚWIECIE W OKRESIE 01.09.2025 DO 30.06.2026
- DOSTAWY MLEKA I JEGO PRZETWORÓW DO PRZEDSZKOLI PUBLICZNYCH, ŻŁOBKÓW MIEJSKICH ORAZ SZKÓŁ PODSTAWOWYCH Z TERENU GMINY ŚWIECIE W OKRESIE 01.09.2025 DO 30.06.2026
- DOSTAWY RÓŻNYCH ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH DO PRZEDSZKOLI PUBLICZNYCH, ŻŁOBKÓW MIEJSKICH ORAZ SZKÓŁ PODSTAWOWYCH Z TERENU GMINY ŚWIECIE W OKRESIE 01.09.2025 DO 30.06.2026
- Świadczenie usługi w zakresie prania oraz wynajmu odzieży i pościeli
- Budowa drogi dla pieszych i rowerów wraz z oświetleniem parkowym i zagospodarowaniem parku, na odcinku od ul. Żwirki i Wigury do ROD Relaks w Świeciu - etap II
więcej: przetargi w Świeciu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Szkolenie przygotowujące do egzaminu dopuszczającego do kierowania pojazdem samochodowym o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 3,5 t dla strażaka ratownika Ochotniczych Straży Pożarnych
- ZORGANIZOWANIE I PRZEPROWADZENIE KURSU PRAWA JAZDY KATEGORII B
- Przeprowadzenie kursów i egzaminów na prawo jazdy kat. B
- Szkolenie przygotowujące do egzaminu dopuszczającego do kierowania pojazdem samochodowym o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 3,5 t dla strażaka ratownika Ochotniczych Straży Pożarnych
więcej: Usługi szkół nauki jazdy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.