eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrotoszynRoboty budowlane dla zadaniaPrzystosowanie Zespołu Szkół nr 3 w Krotoszynie do realizacji celów Lokalnego Programu Rewitalizacji

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-02-18

Krotoszyn: Roboty budowlane dla zadania: Przystosowanie Zespołu Szkół nr 3 w Krotoszynie do realizacji celów Lokalnego Programu Rewitalizacji
Numer ogłoszenia: 32533 - 2014; data zamieszczenia: 18.02.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto i Gmina Krotoszyn , ul. Hugona Kołłątaja 7, 63-700 Krotoszyn, woj. wielkopolskie, tel. 062 7227454, faks 062 7228251.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.krotoszyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlane dla zadania: Przystosowanie Zespołu Szkół nr 3 w Krotoszynie do realizacji celów Lokalnego Programu Rewitalizacji.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dla zadania :Przystosowanie Zespołu Szkół nr 3 w Krotoszynie do realizacji celów Lokalnego Programu Rewitalizacji. 2.Zakres robót składający się na przedmiot zamówienia: W ramach zadania zostanie przeprowadzona modernizacja budynku szkoły polegająca na renowacji i przebudowie pomieszczeń szkoły, termomodernizacji. W szczególności przewiduje się wykonanie robót polegających na: wymianie stolarki okiennej i częściowo drzwiowej, renowacji zabytkowej stolarki drzwiowej, poprawie izolacji cieplnej ścian zewnętrznych, stropodachów i dachów, renowacji elewacji ceglanych oraz elementów kamiennych, wykonaniu nowych wewnętrznych okładzin ściennych, wymianie instalacji elektrycznej, c.o. i wod.-kan. Ponadto w skład zadania inwestycyjnego wchodzi rozbiórka istniejącej starej sali sportowej oraz budowa nowej wraz z zagospodarowaniem terenu (m.in. droga wewnętrzna, parkingi, plac rekreacyjny oraz tereny zielone). Budynek zaprojektowano jako dwukondygnacyjny o wym. 45x53 m. W obiekcie znajdować się będą oprócz głównej sali sportowej z trybunami dwie mniejsze sale wielofunkcyjne, szatnie, węzły sanitarne, sala konferencyjna, pomieszczenia zaplecza. W ramach przedsięwzięcia należy usunąć kolizje instalacji SN, w tym rozebrać istniejącą stacje transformatorową i zbudować nową w uzgodnionym miejscu. Przedmiot umowy obejmuje także dostawę i montaż wyposażenia stałego i ruchomego oraz obsługę geodezyjną, geologiczną oraz archeologiczną budowy. 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowi załącznik A do SIWZ..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających w oparciu o art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy PZP do wysokości 20 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 39.00.00.00 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące 71.35.19.14 - Usługi archeologiczne 71.33.20.00 - Geotechniczne usługi inżynieryjne 71.35.50.00 - Usługi pomiarowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.08.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Każda składana oferta musi być zabezpieczona - przez cały okres związania ofertą wadium w wysokości 150.000,00 zł, słownie: stopięćdziesiąttysięcyzłotych

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie tj. wskaże wykonanie: minimum jednej roboty budowlanej polegającej na budowie obiektu kubaturowego o kubaturze co najmniej 28 000,00 m3 oraz wartości co najmniej 4.000.000,00 PLN brutto każde zadanie, zrealizowanych w ciągu 5 ostatnich lat przed terminem składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie. Przez ww. zadanie rozumie się roboty wykonane w ramach jednej inwestycji. Wykonawca spełni warunek, jeżeli przedstawi wykaz robót budowlanych w tym ww. oraz przedłoży dowody dotyczące najważniejszych robót, w tym ww. , określające czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujące czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Ocena spełniania ww. warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie na podstawie złożonego oświadczenia i dokumentów, określonych w pkt. IX.B 1 i 2 SIWZ oraz zał. nr 5 i 6 do SIWZ i zostanie dokonana na podstawie treści tych dokumentów według metody : spełnia/ nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. minimum następującymi osobami: 1.Przedstawicielem Wykonawcy, posiadającym:- doświadczenie jako Przedstawiciel Wykonawcy/Kierownik Zespołu/Koordynator/Kierownik Projektu przy koordynacji/zarządzaniu prac związanych z realizacją minimum jednej inwestycji polegającej na budowie/przebudowie/rozbudowie obiektu kubaturowego o wartości robót co najmniej 8.000.000,00 PLN brutto (wartość całkowita inwestycji) realizowanej w oparciu o warunki kontraktowe FIDIC lub równoważne. Przez zapis: Warunki Kontraktowe FIDIC lub równoważne, rozumie się Warunki Kontraktowe FIDIC lub inne ogólne i szczegółowe warunki kontraktowe wg prawa lokalnego poszczególnych państw. 2. Kierownikiem budowy, posiadającym: uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, upoważniające do sprawowania funkcji kierownika budowy, wydane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dn. 28 kwietnia 2006 roku w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. Nr 83 poz. 578 z późniejszymi zmianami) należącym do właściwej Izby lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów; doświadczenie w kierowaniu minimum jedną inwestycją polegającą na budowie/przebudowie/rozbudowie obiektu kubaturowego o wartości robót co najmniej 2.000.000,00 PLN brutto (wartość całkowita inwestycji). 3. Kierownikiem robót sanitarnych, posiadającym: uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, upoważniające do sprawowania funkcji kierownika robót, wydane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dn. 28 kwietnia 2006 roku w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. Nr 83 poz. 578 z późniejszymi zmianami) należącym do właściwej Izby lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów; doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi polegającymi na budowie/przebudowie/rozbudowie obiektu kubaturowego o wartości robót co najmniej 1.500.000,00 PLN brutto (wartość całkowita inwestycji). 4. Kierownikiem robót elektrycznych, posiadającym: uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, upoważniające do sprawowania funkcji kierownika robót elektrycznych, wydane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dn. 28 kwietnia 2006 roku w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. Nr 83 poz. 578 z późniejszymi zmianami) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów; doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi polegającymi na budowie/przebudowie/rozbudowie obiektu kubaturowego o wartości robót co najmniej 1.000.000,00 PLN brutto (wartość całkowita inwestycji). 5. Kierownikiem robót drogowych, posiadającym: uprawnienia budowlane w specjalności drogowej upoważniające do sprawowania funkcji kierownika robót drogowych, wydane zgodnie Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dn. 28 kwietnia 2006 roku w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. Nr 83 poz. 578 z późn. zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów; doświadczenie w kierowaniu robotami drogowymi polegającymi na budowie dróg o wartości robót co najmniej 500.000,00 PLN brutto (wartość całkowita inwestycji). Żadna osoba po stronie Wykonawcy nie może pełnić więcej niż jednej funkcji spośród opisanych w pkt. 1 - 5. Osoby, wymienione powyżej w pkt. 1-5, muszą posiadać znajomość języka polskiego, w stopniu, umożliwiającym swobodne porozumiewanie się w mowie i piśmie. O ile ten warunek, nie jest spełniony, Wykonawca obowiązany będzie zatrudnić, na swój koszt, tłumacza języka polskiego, przez cały okres realizacji umowy. Wykonawca spełni warunek, jeżeli dysponuje/będzie dysponował ww. osobami oraz oświadczy, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Ocena spełniania ww. warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów, określonych w pkt. IX.B 3 SIWZ i zał. nr 7 do SIWZ i zostanie dokonana na podstawie treści tych dokumentów według metody : spełnia/nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca znajduje się w odpowiedniej sytuacji ekonomicznej i finansowej, tj. 1. posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 5.000.000,00 PLN, oraz 2. posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości co najmniej 5.000.000,00 PLN. Wykonawca spełnia warunek, jeżeli wykaże posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej na w/w kwotę oraz ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej na w/w kwotę. Ocena spełniania ww. warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów, określonych w pkt. IX.B 4 i 5 SIWZ i zał. nr 8 i 9 do SIWZ i zostanie dokonana na podstawie treści tych dokumentów według metody : spełnia/nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik : pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy 2. W przypadku, gdy ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa do reprezentowania Wykonawców. 3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokumenty o których mowa w pkt III.4.2 niniejszego ogłoszenia każdy z Wykonawców składa odrębnie. 4. Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy PZP - w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia- załączone do oferty w oryginale. 5. W przypadku wykonawców zagranicznych dopuszcza się równoważne kwalifikacje zdobyte w innych państwach na zasadach określonych w art. 12a ustawy z dnia 07.07.1994 r. - Prawo Budowlane (t.j. Dz. U. z 2010 r., Nr 43, poz.1623 ze zm.) z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 18.03.2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008r. , Nr 63, poz. 394 ze zm.). 6. Jeżeli Wykonawca przedstawi dokumenty, w których wartość podana będzie w innej walucie niż PLN, to dla potwierdzenia spełnienia warunku Zamawiający dokona przeliczenia tej waluty na PLN wg średniego bieżącego kursu wyliczonego i ogłoszonego przez Narodowy Bank Polski z dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu. Kursy walut dostępne są pod następującym adresem internetowym: http://www.nbp.pl/home.aspx?f=/Kursy/kursy.htm. Jeżeli w dniu opublikowaniu ogłoszenia o zamówieniu Narodowy Bank Polski nie opublikuje tabeli kursów NBP, Zamawiający przyjmie kurs przeliczeniowy wg ostatniej tabeli kursów NBP przed dniem publikacji ogłoszenia o zamówieniu.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z art. 144 Ustawy PZP Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian umowy w stosunku do treści oferty, w szczególności: 1) zmiany dokonane według zasad określonych w Klauzuli 13 Warunków Kontraktowych; 2) zmiana Czasu na Ukończenie według zasad określonych w Klauzuli 8.4 Warunków Kontraktowych; 3) zmiana dokonana na podstawie art. 23 pkt 1 ustawy Prawo budowlane, zmiana w rozwiązaniach projektowych, jeżeli są one uzasadnione koniecznością zwiększenia bezpieczeństwa realizacji robót budowlanych lub usprawnienia procesu budowy; 4) zmiana dokonana na podstawie art. 20 ust. 1 pkt. 4 lit. a) ustawy Prawo budowlane, uzgodniona możliwość wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w projekcie, zgłoszonych przez kierownika budowy lub inspektora nadzoru inwestorskiego, pod warunkiem, że zmiana ta spowodowana będzie okolicznościami zaistniałymi w trakcie realizacji robót budowlanych, których nie można było wcześniej przewidzieć; 5)Zmiana rozwiązań technicznych lub technologicznych na inne niż wskazane w dokumentacji projektowej a wynikające ze stwierdzonych wad dokumentacji projektowej lub zmianę stanu prawnego, w oparciu o które je przygotowano, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem umowy; 6)Zmiana rozwiązań technicznych lub technologicznych na inne niż wskazane w dokumentacji projektowej z uwagi na odbiegające w sposób istotny od przyjętych w dokumentacji projektowej warunków terenu budowy (napotkanych niezinwentaryzowanych sieci i instalacji), warunków geologicznych, geotechnicznych lub hydrogeologicznych, rozpoznania terenu w zakresie znalezisk archeologicznych; 7)Zmiana rozwiązań technicznych lub technologicznych na inne niż wskazane w dokumentacji projektowej w związku z pojawieniem się na rynku materiałów i urządzeń nowszej generacji pozwalających na uzyskanie lepszej jakości robót lub zaoszczędzenie przyszłych kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy 8) zmiana wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmiany przez ustawodawcę przepisów dotyczących stawki procentowej należnego podatku VAT; 9) zmiana wynagrodzenia Wykonawcy w przypadkach w szczególności określonych w Klauzuli: 1.9, 2.1, 2.5, 4.7 ,4.12 ,4.24, 7.4, 8.9, 16.1, 10.2, 10.3, 11.7, 11.8, 13.7,17.4, 19.4 Warunków Kontraktowych; 10) zmiana w przypadku regulacji prawnych wprowadzonych w życie po Dacie Wejścia Kontraktu w życie, wywołujących potrzebę jego zmiany; 11) zmiana oznaczenia danych Zamawiającego i/lub Wykonawcy; 12) zmiana Personelu Wykonawcy lub Zamawiającego; 13)zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy ze względu na zmiany terminów w Projekcie. Wskazane powyżej zmiany mogą zostać wprowadzone, jedynie w przypadku, jeżeli obydwie strony umowy zgodnie uznają, że zaszły wskazane okoliczności oraz wprowadzenie zmian jest konieczne dla prawidłowej realizacji zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krotoszyn.bip.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Krotoszynie, Zespół Zamówień Publicznych, ul. Kołłątaja 7, 63-700 Krotoszyn, pok. 48. Cena wersji papierowej z dokumentacją projekt. na płycie DVD 60 PLN +ew. koszt wysyłki..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.03.2014 godzina 10:30, miejsce: Urząd Miejski w Krotoszynie, ul. Kołłątaja 7, 63-700 Krotoszyn, punkt informacyjny -parter..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Inicjatywy JESSICA w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013 ( pożyczka nie stanowiąca pomocy publicznej na realizacje miejskich projektów rewitalizacyjnych, Priorytet IV Rewitalizacja Obszarów Problemowych, Działanie 4.1 Rewitalizacja obszarów miejskich)..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.