Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-09-15
Nowy Sącz: Dostawa i sfinansowanie w formie leasingu operacyjnego zakupu jednego fabrycznie nowego samochodu ciężarowego do wywozu nieczystości stałych o DMC nie mniejszej niż 18 000 kg i pojemności zabudowy 16 m3
Numer ogłoszenia: 318270 - 2009; data zamieszczenia: 15.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: NOVA Sp. z o.o. , ul. Śniadeckich 14, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. 018 4421200, faks 018 4421200 w. 6.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.nova.nowysacz.pl, www.nova-ns.eu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka Prawa Handlowego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i sfinansowanie w formie leasingu operacyjnego zakupu jednego fabrycznie nowego samochodu ciężarowego do wywozu nieczystości stałych o DMC nie mniejszej niż 18 000 kg i pojemności zabudowy 16 m3.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa i sfinansowanie w formie leasingu operacyjnego zakupu jednego fabrycznie nowego samochodu ciężarowego do wywozu nieczystości stałych o DMC nie mniejszej niż 18 000 kg i pojemności zabudowy 16 m3 Wraz z pojazdem należy dostarczyć: instrukcję obsługi podwozia i zabudowy w języku polskim z uwzględnieniem zapobiegania awariom i usuwania skutków awarii, katalog części zamiennych, znak bezpieczeństwa CE potwierdzający, że zabudowa spełnia normę PN-EN 1501-1 dotyczącą pojazdów ładowanych z tyłu, dokumentu potwierdza?jącego spełnienie wymagań emisji EURO 4. Wymagane warunki leasingu: - okres płatności 36 miesięcy - wstępna opłata leasingowa 0% - pierwsza rata leasingowa 50000 zł netto naliczona od pierwszego miesiąca po dacie rejestracji pojazdu - pozostałe 35 rat miesięcznych równe oparte na stałej stopie procentowej - kwota wykupu 1 % wartości netto samochodu ustalonej w dacie zakupu Wymogi dotyczące podwozia : 1. Podwozie dwuosiowe, napęd 4 x 2 2. Kabina krótka 3 miejscowa 3. Szyba przednia ogrzewana elektrycznie 4. Lusterka główne regulowane elektrycznie i podgrzewane 5. Przednie światła przeciwmgielne i dalekosiężne w zderzaku 6. Kratki osłaniające reflektory 7. Belka sygnalizacyjna na dachu kabiny 8. Pneumatycznie regulowana kolumna kierownicy, w dwóch płaszczyznach 9. Ustawienie ogranicznika prędkości 85/30 km/h 10. Kierownica wielofunkcyjna 11. Komputer pokładowy informujący o zużyciu paliwa, menu w j. polskim 12. Fotel kierowcy na zawieszeniu pneumatycznym, zmiennika podwójny 13. Klimatyzacja manualna z recyrkulacją powietrza 14. Wywietrznik dachowy 15. Oś tylna na zawieszeniu pneumatycznym 16. Opony R 22,5 17. Silnik o mocy min. 280 KM, spełniający normę min. EURO 4 z zastosowaniem technologii SCR 18. Skrzynia biegów, manualna 9 - przełożeń + bieg pełzający 19. Mechaniczna blokada mechanizmu różnicowego 20. Rozstaw osi 4100 - 4200 mm 21. Hamulce tarczowe na osi przedniej i tylnej 22. Rura wydechowa do góry 23. Zderzak przedni stalowy 24. Złącze użytkowe dla śmieciarki 25. Przystawka dodatkowego odbioru mocy wraz z oprogramowaniem fabrycznym 26. Ręczny wyłącznik prądu na ramie podwozia 27. Sygnał ostrzegawczy o cofaniu 28. Podwozie przystosowane do pracy w temperaturach spadających poniżej -18oC 29. Masa własna podwozia max. 4 900 kg 30. DMC pojazdu 18 000 kg 31. Wlot powietrza na dachu kabiny 32. Kolor kabiny - SAFFRON XSC1517 33. Świadectwo homologacji na kompletny pojazd. 34. Pokrowce na fotele - 2 komplety 35. Dywaniki gumowe Wymogi dotyczące zabudowy: 1. Zabudowa skrzyniowa z urządzeniem zasypowym tylnym 2. Skrzynia ładunkowa prostokątna, o prostych ścianach i podłodze, profilowana, ożebrowana profilem zamkniętym 3. Podłoga skrzyni ładunkowej płaska 4. Pojemność skrzyni ładunkowej - 16 m3 5. Kolor zabudowy - SAFFRON XSC1517 6. Skrzynia ładunkowa posiadająca drzwi kontrolne na bocznej ścianie 7. Objętość kosza zasypowego min. 2,8 m3 8. Odwłok wykonany z blachy typu Hardox o grubości od 4 do 8 mm 9. Mechanizm zgniatania liniowo - płytowy, czyli tzw. szufladowy 10. Stopień zagęszczenia odpadów minimum 1 : 5 11. Możliwość zmiany ciśnienia (stopnia zagęszczenia) w układzie hydraulicznym - przełączenie w pulpicie w kabinie kierowcy na kilka wariantów: surowce wtórne, gabaryty, papier, odpady komunalne 12. Uniwersalne urządzenie załadowcze dostosowane do współpracy z pojemnikami od 60 do 1100 litrów 13. Dwuetapowy proces podnoszenia pojemnika: I. prostopadłe unoszenie pojemnika II. obrót 14. Przełącznik do ustawienia dwóch prędkości podnoszenia zasypu: dla pojemników o pojemności do 240 l i powyżej 15. Czasy opróżniania pojemników: 60 litrów - max. 8 s 1100 litrów - max. 11 s 16. Część tylna (odwłok) posiadająca automatyczne blokowanie i odblokowywanie 17. Siłowniki prasy zgniatającej bez wewnętrznych czujników zbliżeniowych i krańcowych, umieszczone na zewnątrz odwłoka 18. Układ uwalniania zakleszczonych przedmiotów 19. Króciec odpływowy w wannie załadowczej z kurkiem spustowym 20. Kamera wraz z mikrofonem umieszczona z tyłu zabudowy oraz monitor i głośnik zainstalowane w kabinie kierowcy 21. Dwa wyłączniki bezpieczeństwa 22. Sterownik dla automatycznego cyklu załadunku oraz cyklu pojedynczego 23. Sterowanie ręczne 24. Sterowanie urządzeniem zasypowym umieszczone po obu stronach odwłoka 25. Sterowanie płytą wypychającą wysuwanie i wsuwanie odbywa się, ze stanowiska na zewnątrz z boku skrzyni ładunkowej lub z pulpitu sterowniczego znajdującego się przy siedzeniu w kabinie kierowcy 26. Możliwość odczytu w urządzeniu rejestrującym liczby cykli pracy: prasy zagęszczającej, podnoszenia i opuszczania odwłoka oraz czasu pracy pompy hydraulicznej, przez osoby nadzorujące pracę obsługi 27. Możliwość wykonania auto diagnozy sprawności układu elektrycznego przez urządzenie znajdujące się w kabinie kierowcy 28. Włączanie przystawki odbioru mocy poprzez sprzęgło elektromagnetyczne 29. Instalacja hydrauliczna powinna być zasilana przez pompę dwustrumieniową o wydajności min. 40 l/min i 120 l/min 30. Krawędź zasypu położona na wysokości 1400 mm 31. Zabudowa wykonana ze stali o podwyższonej odporności na ścieranie i korozje, min 2 krotnie gruntowana i lakierowana w barwach Zamawiającego 32. Oświetlenie wg obowiązujących obecnie przepisów: światła hamowania, postojowe, kierunkowskazy oraz dwa światła alarmowe kogut z przodu i z tyłu pojazdu 33. Reflektor roboczy w odwłoku 34. Pasy odblaskowe ( ostrzegawcze ) na kabinie i odwłoku 35. Błotniki kół tylnych z chlapaczami 36. Dwa stopnie dla ładowaczy wraz z czujnikami (jazda do przodu przy obciążonym stopniu max 30km/h, jazda do tyłu niemożliwa) - automatyczna informacja w kabinie kierowcy o tym który stopień jest zajęty 37. Sygnał dźwiękowy przy cofaniu się pojazdu do tyłu 38. Zamykana skrzynka na narzędzia montowana pod zabudową 39. Tablice reklamowe na całej powierzchni bocznych ścian skrzyni ładunkowej wykonane z aluminium 40. Zabudowa przygotowana do zbiórki i transportu bio odpadów (w pełni uszczelniona ze zbiornikiem na odcieki) 41. Zabudowa musi odpowiadać wytycznym 89/392 EWG i posiadać znak CE parametry dotyczące skrzyni ładunkowej i wanny załadowczej wg EN 1501-1 wraz ze zmianami obowiązującymi na dzień składania oferty. Warunki gwarancji: 1. dla podwozia i kabiny - minimum 24 miesiące 2. dla układu napędowego - minimum 24 miesiące 3. dla zabudowy śmieciarki - minimum 24 miesiące Pozostałe wymagania zamawiającego związane z przedmiotem zamówienia: 1.Samochód musi spełniać wszystkie warunki określone w pkt III niniejszej specyfikacji. 2. Samochód będzie dostarczony przez autoryzowanego przedstawiciela producenta w Polsce. 3. Czas reakcji serwisu nie będzie dłuższy niż 24 godziny. 4. Leasingowany pojazd bez limitu kilometrów. 5. Świadectwo homologacji na kompletny pojazd. 6. Autoryzowany serwis dla podwozia, w odległości nie większej, niż 120 km od siedziby Zamawiającego. 7. Dostawca zapewni nieodpłatną kalibrację tachografu cyfrowego. 8. Autoryzowany serwis dla zabudowy w siedzibie zamawiającego, a jeżeli czas naprawy przekracza 48 godzin od przyjazdu serwisu Wykonawca dostarcza pojazd zastępczy. Ubezpieczenie OC, AC i NW pojazdu na koszt Zamawiającego przez okres trwania umowy. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych i wariantowych. Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej. Zamawiający nie dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających. Wymagania stawiane Wykonawcy: Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.45.10 - Pojazdy do transportu odpadów 66.11.40.00 - (3) Usługi leasingu finansowego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 7.000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych). 1. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) w pieniądzu b) poręczeniach bankowych oraz poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym c) gwarancjach bankowych d) gwarancjach ubezpieczeniowych e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dn. 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz.1158, z późn. zm.). Wadium w formie przelewu Wykonawca wpłaca na konto Zamawiającego: Kredyt Bank S.A. O/N. Sącz Nr 33 1500 1559 1215 5001 7026 0000 z zaznaczeniem, że dotyczy postępowania na: Dostawa i sfinansowanie w formie leasingu operacyjnego zakupu jednego fabrycznie nowego samochodu ciężarowego do wywozu nieczystości stałych o DMC nie mniejszej niż 18 000 kg i pojemności zabudowy 16 m3 Zamawiający nie dopuszcza wpłat wadium w swojej kasie. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli przed upływem terminu składania ofert znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego - do oferty prosimy załączyć kserokopię przelewu. 2. Zamawiający dokona niezwłocznie zwrotu wadium, jeżeli: 1) upłynął termin związania ofertą, 2) zawarto umowę w sprawie Dostawy i sfinansowania w formie leasingu operacyjnego zakupu jednego fabrycznie nowego samochodu ciężarowego do wywozu nieczystości stałych o DMC nie mniejszej niż 18 000 kg i pojemności zabudowy 16 m3 3) Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich składania. 3. Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie na pisemny wniosek wykonawcy, który: 1) wycofał ofertę przed upływem terminu do składania ofert, 2) został wykluczony z postępowania, 3) którego oferta została odrzucona. Złożenie przez Wykonawcę, którego oferta została odrzucona lub wykluczonego z postępowania wniosku o zwrot wadium jest równoznaczne ze zrzeczeniem się przez Wykonawcę prawa do wniesienia protestu. 4. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwróci wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było one przechowywane, pomniejszonymi o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 5. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Z ubiegania się o zamówienie publicznego wyklucza się wykonawców, którzy: 2.1 wyrządzili szkodę, nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, jeżeli szkoda ta została stwierdzona prawomocnym orzeczeniem sądu wydanym w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania; 2.2 nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4.; 2.3 podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych; 2.4 wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji; 2.5 złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania; 2.6 nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Prawa zamówień publicznych; 2.7 nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. 3. Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli: 3.1 jest niezgodna z ustawą: 3.2 jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt 3; 3.3 jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji; 3.4 zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia; 3.5 została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub niezaproszonego do składania ofert; 3.6 zawiera błędy w obliczeniu ceny; 3.7 wykonawca w terminie 3 dni od doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3; 3.8 jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów. 4. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 5. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: A.1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1. B. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności składa następujące dokumenty: B.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B.2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. B.3) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2. B.4) Oświadczenie Wykonawcy, iż nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych - załącznik nr 2. B.5) Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem publicznym. C. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: C.1) Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. B. składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt. C zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w niniejszym pkt. C. D. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: D.1 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w pkt. B dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie E. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów: E.1 Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem. E.2 Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. F. Załącznikiem do składanej oferty będzie projekt umowy przedłożony przez Wykonawcę..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.nova.nowysacz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ będzie udostępniona od dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych do upływu terminu składania ofert na stronie internetowej Zamawiającego: www.bip.nova.nowysacz.pl.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.09.2009 godzina 09:00, miejsce: NOVA Sp. z o.o. ul. Śniadeckich 14 33-300 Nowy Sącz Sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z NOWEGO SĄCZA
- Dostawa sprzętu i wyposażenia dla SGR
- Dostawa 25 kompletów hełmów ochronnych, kamizelek ochronnych oraz gogli
- BZP.271.100.2025 Wykonania robót budowlanych (...) "Budowa hali sportowej przy Zespole Szkół Ekonomicznych - Szkole Podstawowej nr 7 w Nowym Sączu wraz z infrastrukturą techniczną (....)"
- Dostarczenie i montaż lady trawiennej dla Wydziału Nauk Społecznych i Sztuki Akademii Nauk Stosowanych w Nowym Sączu - II postępowanie
- BZP. 271.106.2025 Wykonanie usługi w zakresie bieżącego utrzymania sieci kanalizacji deszczowej na terenie miasta Nowego Sącza.
- BZP.271.109.2025 Zakup samochodu cysterny na potrzeby Spółki Sądeckich Wodociągów w Nowym Sączu.
więcej: przetargi w Nowym Sączu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa pojazdu specjalistycznego - samochodu ciężarowego z zabudową hakową do Miejskiego Zakładu Oczyszczania w Wołominie sp. z o.o.
- Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu nowej zamiatarki wielofunkcyjnej przegubowej o DMC 3 500 kg
- "Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu fabrycznie nowego samochodu dostawczego na potrzeby Copernicus PL Sp. z o.o. (II)"
- Dostawa pojazdu specjalistycznego - śmieciarki o pojemności min. 16 m3 zabudowanej na podwoziu samochodu ciężarowego 2-osiowego o DMC 18 000 kg
- Dostawa używanych pojazdów ciężarowych
- ZAKUP UŻYWANEGO POJAZDU CIĘŻAROWEGO DO WYWOZU ODPADÓW - ŚMIECIARKA JEDNOKOMOROWA
więcej: Pojazdy do transportu odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





