eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa i montaż szafek uczniowskich do budynku Zespołu Szkół przy ul. Hożej 88 w Warszawie - modernizacja budynku ZS przy ul. Hożej 88. (znak sprawy ZP- 91/13).

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-08-06

Warszawa: Dostawa i montaż szafek uczniowskich do budynku Zespołu Szkół przy ul. Hożej 88 w Warszawie - modernizacja budynku ZS przy ul. Hożej 88. (znak sprawy ZP- 91/13).
Numer ogłoszenia: 316546 - 2013; data zamieszczenia: 06.08.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 272546 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Śródmieście, ul. Nowogrodzka 43, 00-691 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6998449, faks 022 6998154.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż szafek uczniowskich do budynku Zespołu Szkół przy ul. Hożej 88 w Warszawie - modernizacja budynku ZS przy ul. Hożej 88. (znak sprawy ZP- 91/13)..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż szafek uczniowskich do budynku Zespołu Szkół przy ul. Hożej 88 w Warszawie - modernizacja budynku ZS przy ul. Hożej 88, zgodnie z: 1) Specyfikacją techniczną na dostawę szafek uczniowskich do budynku Zespołu Szkół przy ul. Hożej 88 w Warszawie, wykonana w dniu 26 czerwca 2013r. przez mgr inż. Marka Świąteckiego. 2) Rysunek przedstawiający usytuowanie szafek uczniowskich w budynku Zespołu Szkół przy ul. Hożej 88, wykonany w dniu 18.06.2011r. przez ES-PRO Projektowanie i obsługa inwestycji. Ww. opracowania stanowią załącznik nr 6 do SIWZ. Zakres zamówienia obejmuje: dostawę i ustawienie szafek uczniowskich w szatni znajdującej się na terenie Zespołu Szkół przy ul. Hożej 88 w Warszawie. Zamówienie dotyczy: - dostawy i montażu szafek na 1100 miejsc w tym minimum 400 szafek pojedynczych, - szafki o wymiarach 500x300x1800 z tolerancją wymiarów +2,5% rozmieszczone zgodnie z dołączonym rysunkiem, - szafki pozostałe rozmieszczone zgodnie ze wskazaniem użytkownika na terenie obiektu. UWAGA 1. Zakupu mebli należy dokonać po sprawdzeniu wymiarów wykończonych ścian, wykonując inwentaryzację powykonawczą wielobranżową w celu ewentualnego skorygowania wymiarów mebli. 2. W ramach realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia, rozładunku, wniesienia oraz kompletnego montażu mebli w miejscach wskazanych przez Zamawiającego. 3. Dostarczone meble będą wolne od wad, fabrycznie nowe i będą odpowiadać wymaganiom określonym w polskich przepisach dotyczących instalowania tego typu mebli, w szczególności będą posiadać certyfikaty na znak bezpieczeństwa i będą odpowiadać Polskim Normom oraz aprobatom technicznym w odniesieniu do wyrobów podlegających tej certyfikacji dla obiektów użyteczności publicznej. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym w specyfikacji technicznej. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne do opisanych przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty, urządzenia i technologie spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W przypadku zaoferowania innych urządzeń niż określone w SIWZ należy dołączyć do oferty karty katalogowe tych urządzeń. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w projekcie umowy (załącznik nr 5 do SIWZ)..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.00.00 - Meble szkolne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.08.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MALOW Sp. z o.o., ul. Wojska Polskiego 114A, 16-400 Suwałki, kraj/woj. podlaskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 286178,86 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 210576,00

  • Oferta z najniższą ceną: 210576,00 / Oferta z najwyższą ceną: 304425,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.