Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-11-14
Hrubieszów: Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego oraz nadzór i rozliczenie robót przy realizacji Projektu p.n.
Przebudowa drogi powiatowej klasy G Nr 3432L Hrubieszów - Kryłów - Dołhobyczów - Granica Państwa,
- obejmująca granice miasta Hrubieszowa (ul. Nowa) na odcinkach
od km 0+745 do km 2+047 i od 2+225 do km 2+647,
- od km 2+647 do km 3+767 w m. Gródek
- od km 13+950 do km 14+956 w m. Kosmów,
- od km 14+956 do km 17+456 w m. Kryłów
- od km 19+411 do km 20+411 w m. Prehoryłe
- od km 32+600 do km 33+800 w m Siekierzyńce - Oszczów
Numer ogłoszenia: 314579 - 2008; data zamieszczenia: 14.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Hrubieszowski , ul. mjr. Henryka Dobrzańskiego "Hubala" 1, 22-500 Hrubieszów, woj. lubelskie, tel. 084 6965069, faks 084 6963856.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego oraz nadzór i rozliczenie robót przy realizacji Projektu p.n. Przebudowa drogi powiatowej klasy G Nr 3432L Hrubieszów - Kryłów - Dołhobyczów - Granica Państwa, - obejmująca granice miasta Hrubieszowa (ul. Nowa) na odcinkach od km 0+745 do km 2+047 i od 2+225 do km 2+647, - od km 2+647 do km 3+767 w m. Gródek - od km 13+950 do km 14+956 w m. Kosmów, - od km 14+956 do km 17+456 w m. Kryłów - od km 19+411 do km 20+411 w m. Prehoryłe - od km 32+600 do km 33+800 w m Siekierzyńce - Oszczów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego oraz nadzór i rozliczenie robót przy realizacji Projektu p.n. Przebudowa drogi powiatowej klasy G Nr 3432L Hrubieszów - Kryłów - Dołhobyczów - Granica Państwa, - obejmująca granice miasta Hrubieszowa (ul. Nowa) na odcinkach od km 0+745 do km 2+047 i od 2+225 do km 2+647, - od km 2+647 do km 3+767 w m. Gródek, - od km 13+950 do km 14+956 w m. Kosmów, - od km 14+956 do km 17+456 w m. Kryłów, - od km 19+411 do km 20+411 w m. Prehoryłe, - od km 32+600 do km 33+800 w m. Siekierzyńce - Oszczów. Kod CPV - 71520000-9 Usługi nadzoru budowlanego Projekt dotyczy realizacji robot drogowych, mostowych i kanału deszczowego. Zamawiający powierzy Wykonawcy funkcję Inspektora Nadzoru Inwestorskiego i nadzór nad robotami związanymi z przebudową drogi powiatowej Nr 3432L na odcinkach wskazanych w zamówieniu. 1) Branża drogowa obejmuje przebudowę drogi powiatowej Nr 3432 L na odcinkach wskazanych w zamówieniu, w zakres której wchodzą następujące roboty: a) roboty rozbiórkowe i przygotowawcze b) wzmocnienie istniejącej konstrukcji nawierzchni jezdni i jej poszerzenie do szer. 6,0m, c) przebudowa i budowa zjazdów i przepustów pod zjazdami, d) budowa zatok autobusowych, e) przebudowa i budowa chodników dla pieszych, f) umocnienie skarp i dna rowów elementami betonowymi, g) oznakowanie poziome i pionowe, h) humusowanie i obsianie skarp, 2) Branża mostowa obejmuje następujący zakres robót: a) przebudowa przepustów pod koroną drogi, 3) Branża sanitarna: a) budowę kanału deszczowego dł. około 110m Praca Inspektora nadzoru podzielona jest na następujące etapy: a- Etap I - nadzór nad realizacją kontraktu i jego rozliczenie w okresie realizacji przebudowy drogi powiatowej klasy G Nr 3432L Hrubieszów - Kryłów - Dołhobyczów - Granica Państwa, - obejmującej granice miasta Hrubieszowa (ul. Nowa) na odcinkach od km 0+745 do km 2+047 i od 2+225 do km 2+647, - od km 2+647 do km 3+767 w m Gródek - od km 13+950 do km 14+956 w m Kosmów, - od km 14+956 do km 17+456 w m Kryłów - od km 19+411 do km 20+411 w m. Prehoryłe - od km 32+600 do km 33+800 w m Siekierzyńce-Oszczów b- Etap II - kontrola Projektu w okresie gwarancji oraz przeglądy i w przypadku stwierdzenia usterek, wyegzekwowanie od Wykonawcy robót ich usunięcia, odbiory pogwarancyjne. Obowiązki Inspektora Nadzoru Inwestorskiego. 1. Zakres działań: 1.1. Obowiązki ogólne. Zakres obowiązków inspektora nadzoru wynika z art. 25 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (jednolity tekst: Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118, z późn. zmianami) i obejmuje w szczególności: 1) wydawanie poleceń i instrukcji wykonawcy robót budowlanych celem prawidłowego i rzetelnego wykonania prac określonych w umowie z Wykonawcą robót, 2) przyjmowanie wniosków od Wykonawcy o wykonywanych pracach, opiniowanie i przedstawienie do akceptacji Zamawiającemu, 3) prawo wstrzymania robót, jeśli jest to konieczne dla ich prawidłowego wykonania oraz w przypadku, gdy Wykonawca nie wypełnia swych obowiązków z należytą starannością, wiedzą techniczną i postanowieniami zawartej z nim umowy, 4) kontrole jakości używanych materiałów zgodnie z prawem, żądania dodatkowych badan jakościowych, a w szczególności obowiązkowy odbiór przedstawionych przez Wykonawcę certyfikatów i deklaracji zgodności materiałów przed ich wbudowaniem, 5) żądanie usunięcia przez Wykonawcę ujawnionych wad w jakości prac oraz określenie zakresu koniecznego do wykonania robót poprawkowych, poświadczanie usunięcia przez Wykonawcę wad wykonanych robót, wnioskowanie o potrącenie z wynagrodzenia Wykonawcy kar umownych w przypadku nie usunięcia tych wad, 6) dokonywanie odbiorów częściowych, zwłaszcza prac zanikających i ulegających zakryciu, 7) udział w czynnościach odbioru końcowego, gwarancyjnego i pogwarancyjnego. W ramach tych czynności Inspektor zobowiązany jest do: a) stwierdzenia gotowości do odbioru, b) przekazania Zamawiającemu protokołów odbioru oraz dokumentacji powykonawczej. 8) dbanie o interesy Zamawiającego oraz podejmowanie czynności zapewniających techniczną poprawność realizowanej inwestycji, 9) pobyt na terenie realizowanej inwestycji oraz bieżące reprezentowanie Zamawiającego na budowie poprzez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z przepisami prawa, umowy oraz projektu, 10) potwierdzanie faktyczne wykonywanych robót oraz usunięcia wad, 11) przedkładanie pisemnych raportów dla Zamawiającego z postępu prac o zgodności postępu prac z ustalonym harmonogramem, 12) sprawdzanie obmiarów robót i kosztorysów powykonawczych oraz potwierdzenie wykonywanych robót jako podstawy do zapłaty wynagrodzenia Wykonawcy robót, 13) kontrolowanie rozliczeń zadania, w tym zużycia materiałów i weryfikacji kosztów i sprawdzanie faktur, 14) sygnalizowanie Zamawiającemu o wszelkich okolicznościach mogących mieć wpływ na terminowość oraz poprawność wykonywanych robót budowlanych oraz o wystąpieniu okoliczności nieprzewidzianych w dokumentacji projektowej, 15) udział w czynnościach przekazania Wykonawcy zadania terenu budowy i udział w naradach technicznych, 16) sprawdzanie objęcia ubezpieczeniem Wykonawcy przez cały okres budowy, 17) inspektor nadzoru, w razie konieczności, zabezpieczy nadzór w zakresie stanowiącym cześć inwestycji, w którym nie posiada on uprawnień do nadzorowania odpowiadając za efekt tak ustanowionego podwykonawstwa lub jego zaniechanie jak za własne działanie, 18) reprezentowanie interesów zamawiającego, 19) kontrolowanie przestrzegania przez Wykonawcę zasad bezpieczeństwa pracy i utrzymania porządku na terenie budowy, 20) udzielanie Wykonawcy Robót wszelkich dostępnych informacji i wyjaśnień dotyczących Kontraktu, 21) kontrola zgodności oznakowania robót z zatwierdzonym projektem tymczasowej organizacji ruchu, 22) organizowanie narad technicznych na żądanie Zamawiającego oraz sporządzanie protokołów z tych narad i przekazywanie ich Zamawiającemu i Wykonawcy w terminie 3 dni od dnia narady, 23) kontrolowanie sposobu składowania i przechowywania materiałów, oraz nadzorowanie badań materiałów i robót wykonywanych przez Wykonawcę, 24) zlecanie Wykonawcy Robót wykonania dodatkowych badań materiałów lub robót budzących Wątpliwość, co do ich jakości, 25) zlecanie wykonania kontrolnych badań laboratoryjnych i pomiarów w Laboratorium Drogowym. Co do wyboru Laboratorium Wykonawca musi uprzednio uzyskać akceptację Zamawiającego, 26) zatwierdzanie rysunków wykonawczych sporządzanych przez Wykonawcę Robót 27) weryfikowanie rysunków powykonawczych sporządzanych przez Wykonawcę Robót, 28) przygotowania do odbioru częściowego i końcowego robót, sprawdzenia kompletności i prawidłowości przedłożonych przez Wykonawcę robót dokumentów wymaganych do odbioru oraz uczestnictwo w odbiorze robót, 29) prowadzenia miesięcznych zestawień ilości i wartości wykonanych robót, 30) poświadczenia terminu zakończenia robót, 31) dostarczenia Zamawiającemu wszelkich raportów, akt, certyfikatów przygotowanych przez Wykonawcę Robót po zakończeniu robót, 32) zapobiegania roszczeniom Wykonawcy Robót, 33) powiadomienia Zamawiającego o wszelkich roszczeniach Wykonawcy Robót oraz rozbieżnościach między dokumentacją Zamawiającego a stanem faktycznym na terenie budowy, 34) sprawdzenia ostatecznej kwoty należnej Wykonawcy Robót, 35) rozliczenia umowy o roboty budowlane w przypadku jej wypowiedzenia; 36) wydania polecenia przyspieszenia lub opóźnienia tempa robót; 37) wystawiania wszelkich niezbędnych dokumentów wymaganych przez Zamawiającego oraz/lub Instytucje Finansujące, lub procedury wdrażania projektu (w zależności od źródła finansowania); 38) udziału w przygotowaniu raportów i sprawozdań wymaganych przez Zamawiającego i procedury wdrażania projektu (w zależności od źródła finansowania ); 39) udział w rozwiązywaniu wszelkiego rodzaju skarg i roszczeń osób trzecich wywołanych realizacją Kontraktu. Inspektor będzie decydować o: - dopuszczeniu materiałów, prefabrykatów i wszystkich elementów i urządzeń przewidzianych do wbudowania i wykorzystania przy realizacji robót; - zatwierdzeniu receptur i technologii proponowanych przez Wykonawcę Robót; - dopuszczeniu do pracy wytwórni mas bitumicznych i betonowych, wytwórni prefabrykatów oraz sprzętu i środków transportu Wykonawcy Robót; - wstrzymaniu robót prowadzonych w sposób zagrażający bezpieczeństwu lub niezgodnie z wymaganiami Kontraktu; - sposobie zabezpieczenia wykopalisk odkrytych na terenie budowy. Inspektor będzie wnioskować o: - wprowadzenie zmian w dokumentacji projektowej; - przeprowadzenie niezbędnych badań i pomiarów lub ekspertyz przez niezależnego Inspektora; - zlecenie usunięcia wad stronie trzeciej, w przypadku gdy Wykonawca Robót nie usunie ich w wyznaczonym terminie; - zmianę terminu wykonania robót w umowie o roboty budowlane, kiedy zmiana taka nie wynika z winy czy zaniedbań Wykonawcy Robót; - zlecenie wykonania robót dodatkowych. Inspektor będzie akceptować: propozycję Wykonawcy Robót odnośnie zmiany kierownika budowy lub robót na inną osobę niż wskazana w ofercie Wykonawcy Robót; 1.2. Etap po zakończeniu robót W okresie Zgłaszania Wad i bezpośrednio po nim, do zadań Inspektora będzie należało: - finalizacja zadań wynikających z obowiązków na etapie budowy; - dokonywanie inspekcji i nadzór nad robotami zaległymi oraz robotami niezbędnymi do usunięcia wad - odbiór wykonanych robót związanych z usunięciem wad; - wspieranie Zamawiającego w negocjacjach dotyczących nierozstrzygniętych roszczeń i sporów; - udział w odbiorach pogwarancyjnych.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości 6 000,00 zł (słownie złotych: sześć tysięcy 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w formach określonych w art. 45, ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić na konto Starostwa Powiatowego w Hrubieszowie, konto Nr 46 1930 1754 2010 4501 6929 0007 4. W ofercie należy złożyć dokument potwierdzający wniesienie wadium. UWAGA: Wadium wnoszone w formie pieniężnej uważa się za wniesione w terminie, jeżeli wpłynie na konto Starostwa Powiatowego przed upływem terminu składania ofert.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy udokumentują przez stosowne zaświadczenia lub oświadczenia, że spełniają następujące warunki: 1) Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi. 2) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 3) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 4) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 5) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6) Akceptują warunki zawarte w niniejszej specyfikacji. 2. Ponadto Wykonawca musi spełniać następujące warunki udziału: 1) Dysponowanie osobą/osobami do pełnienia funkcji inspektora nadzoru, przewidzianymi do realizacji usługi, posiadającymi uprawnienia budowlane do nadzorowania robót dla branży drogowej, mostowej i sanitarnej. Wykazani inspektorzy powinni posiadać aktualne zaświadczenia o przynależności do Okręgowej Izby inżynierów Budownictwa i posiadać wymagane ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej. 2) Wykonanie w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 2 usług odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia (tzn. pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego przy budowie, rozbudowie, przebudowie dróg klasy techn. G lub wyższych) o zakresie nie mniejszym niż 1,5 km w jednym odcinku dla każdej z nich, przy czym min. jedna z robót objętych nadzorem była współfinansowana ze środków unijnych. Należy podać przedmiotu usług, źródło z którego zadanie objęte nadzorem było współfinansowane, daty wykonania usługi, odbiorców oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że usługi nadzoru został wykonane należycie. 3. W przypadku podmiotów składających wspólną ofertę warunki opisane w punkcie V.2.1) i V.2.2) muszą być spełnione łącznie przez składających wspólną ofertę. 4. Ocena spełniania warunków, dokonywana będzie w następujący sposób: spełnia nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca załączy do oferty następujące dokumenty: 1) Oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 pkt.1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych (wzór - zał. B). 2) Dokument uprawniający Wykonawcę do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Wykaz minimum 2 usług zrealizowanych przez Wykonawcę w ostatnich trzech latach przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie (wzór - zał. C) wraz z załączonymi dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie. 4) Wykaz osób przewidzianych do realizacji usługi, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca (wzór - zał. D), wraz z załączonymi kserokopiami odpowiednich uprawnień budowlanych do nadzorowania robotami dla branży drogowej, mostowej i sanitarnej, oraz aktualnych zaświadczeń o przynależności do Okręgowej Izby inżynierów Budownictwa i posiadaniu wymaganego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej. Ponadto, jeżeli Wykonawca w załączniku D wykazał osoby, którymi będzie dysponował, należy dołączyć oryginał pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. 2. Ponadto Wykonawca obowiązany jest dołączyć do oferty: 1) Dowód wniesienia wadium. 2) Formularz ofertowy (wzór - zał. A). 3) W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia, do oferty należy załączyć dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z art. 23 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4) W przypadku podpisania oferty i innych dokumentów przez osobę osoby, które nie są wymienione w odpisie z właściwego rejestru albo zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, do oferty należy załączyć dokument potwierdzający prawo do reprezentowania podmiotu przez osobę/osoby podpisujące ofertę. 3. Dokumenty należy sporządzić zgodnie ze wzorami dołączonymi do SIWZ w sposób wymieniony w pkt. XI.2. Pozostałe dokumenty mogą być złożone w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli, wymienione w pkt. XI.2. 4. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz (art. 45 ust. 6 pkt 2-5 ustawy Prawo zamówień publicznych) musi być złożone w formie oryginału. 5. W przypadku podmiotów składających wspólną ofertę dokumenty określone w pkt. VI.1.1 i VI.1.2 powinny zostać złożone z osobna przez każdy podmiot. Pozostałe dokumenty powinny zostać złożone wspólnie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.starostwo.hrubieszow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Hrubieszowie ul. mjr. H. Dobrzańskiego Hubala 1
22-500 Hrubieszów.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.11.2008 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Hrubieszowie ul. mjr. H. Dobrzańskiego Hubala 1 22-500 Hrubieszów Sekretariat pok. Nr 1.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007-2013.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi nadzoru inwestorskiego przy realizacji przedsięwzięcia pn. "Sprawiedliwa transformacja poprzez instalacje odnawialnych źródeł energii w budynkach prywatnych w Gminie Dobryszyce"
- "Usługa Inżyniera Kontraktu dla realizacji zadania pn. "Adaptacja obiektu dawnego kościoła Mennonitów na cele działalności Cappelli Gedanensis"
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania pn. "Przebudowa drogi powiatowej nr 1846L na odcinku od km 0+009,00 do km 2+150,00 w miejscowości Pobołowice"
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad zadaniem "Kompleksowa termomodernizacja budynku Starostwa Powiatowego w Myszkowie"
- Pełnienie funk.Inspekt.Nadzoru Inwestorsk.nad realizacją zad. "Przebudowa placu manewrowego przy ul. Wyszyńskiego w Gł-zach oraz budowa ścieżki pieszo- row. w m.Bodzanów, - w systemie "zapr. i wyb."
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego robót instalacyjnych sanitarnych dla Zarządu Budynków Komunalnych w Elblągu.
więcej: Usługi nadzoru budowlanego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





