eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona GóraSTUDIUM KORYTARZOWE WRAZ Z ANALIZĄ WIELOKRYTERIALNĄ I STUDIUM TECHNICZNO - EKONOMICZNO - ŚRODOWISKOWYM WRAZ Z MATERIAŁAMI DO DECYZJI O ŚRODOWISKOWYCH UWARUNKOWANIACH DLA PRZEDSIĘWZIĘCIA POLEGAJĄCEGO NA BUDOWIE AUTOSTRADY A2 NA ODCINKU OD GRANICY PAŃSTWA (ŚWIECKO) DO PLANOWANEGO ODCINKA AUTOSTRADY A2 ŚWIECKO-NOWY TOMYŚL - DŁUGOŚĆ OK. 2 km (ETAP II)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-09-30

Zielona Góra: STUDIUM KORYTARZOWE WRAZ Z ANALIZĄ WIELOKRYTERIALNĄ I STUDIUM TECHNICZNO - EKONOMICZNO - ŚRODOWISKOWYM WRAZ Z MATERIAŁAMI DO DECYZJI O ŚRODOWISKOWYCH UWARUNKOWANIACH DLA PRZEDSIĘWZIĘCIA POLEGAJĄCEGO NA BUDOWIE AUTOSTRADY A2 NA ODCINKU OD GRANICY PAŃSTWA (ŚWIECKO) DO PLANOWANEGO ODCINKA AUTOSTRADY A2 ŚWIECKO-NOWY TOMYŚL - DŁUGOŚĆ OK. 2 km (ETAP II)
Numer ogłoszenia: 312794 - 2010; data zamieszczenia: 30.09.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Zielonej Górze , ul. Bohaterów Westerplatte 31, 65-950 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068 3255313, 3271068, 3271069, faks 068 3253468.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zielona-gora.gddkia.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: STUDIUM KORYTARZOWE WRAZ Z ANALIZĄ WIELOKRYTERIALNĄ I STUDIUM TECHNICZNO - EKONOMICZNO - ŚRODOWISKOWYM WRAZ Z MATERIAŁAMI DO DECYZJI O ŚRODOWISKOWYCH UWARUNKOWANIACH DLA PRZEDSIĘWZIĘCIA POLEGAJĄCEGO NA BUDOWIE AUTOSTRADY A2 NA ODCINKU OD GRANICY PAŃSTWA (ŚWIECKO) DO PLANOWANEGO ODCINKA AUTOSTRADY A2 ŚWIECKO-NOWY TOMYŚL - DŁUGOŚĆ OK. 2 km (ETAP II).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu zadania pod nazwą Studium korytarzowe wraz z analizą wielokryterialną i Studium Techniczno - Ekonomiczno - Środowiskowym wraz z materiałami do decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na Budowie autostrady A2 na odcinku od granicy państwa (Świecko) do planowanego odcinka autostrady A2 Świecko-Nowy Tomyśl - długość ok. 2 km (etap II). Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (t. jedn. Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz.1118 ze zm.), ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U. Nr 16 poz.93 ze zm.), ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759) i ustawie z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2008 r. nr 199, poz. 1227 wraz z późn. zm.).

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.34.10 - Ocena ryzyka i zagrożeń dla projektu budowlanego 71.31.34.40 - Usługi oceny wpływu na środowisko naturalne (EIA) dla projektu budowlanego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 275.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej: 2 usługi polegające na wykonaniu Raportów o oddziaływaniu na środowisko planowanego przedsięwzięcia polegającego na budowie/remoncie/modernizacji/rozbudowie dróg klasy A lub S lub GP o łącznej długości min. 15 km, na podstawie których uzyskano przynajmniej jedną decyzj/-ę/-e o środowiskowych uwarunkowaniach

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia legitymującymi się kwalifikacjami zawodowymi, doświadczeniem i wykształceniem odpowiednimi do funkcji, jakie zostaną im powierzone. Wykonawca przedstawi wraz z ofertą osoby, na każdą funkcję wymienioną poniżej, które spełniają następujące wymagania: 1. Stanowisko (funkcja): Kierownik zespołu opracowującego raport o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko; Minimalne wykształcenie/uprawnienia: Wykształcenie wyższe; Minimalna liczba osób: 1; Minimalne doświadczenie: W okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu pełnił samodzielną funkcję Kierownika zespołu opracowującego raport/ty o oddziaływaniu na środowisko planowan/-ego/-ych przedsięwzię/-cia/-ć w zakresie dróg klasy A lub S lub GP o łącznej długości co najmniej 15 km, na podstawie których uzyskano decyzj/-ę/-e o środowiskowych uwarunkowaniach lub był autorem lub współautorem przynajmniej 2 raportów o oddziaływaniu na środowisko planowanego przedsięwzięcia w zakresie dróg klasy A, lub S lub GP o łącznej długości co najmniej 15 km. 2. Stanowisko (funkcja): Członek zespołu wykonujący przedmiot zamówienia; Minimalne wykształcenie/uprawnienia: Wykształcenie wyższe; Minimalna liczba osób: 1; Minimalne doświadczenie: Opracował co najmniej 2 dokumentacje środowiskowe wykonane na potrzeby postępowania w sprawie oceny oddziaływania na środowisko dla dróg krajowych klasy A lub S lub GP o długości co najmniej 15 km (inwentaryzacja przyrodnicza, analizy środowiskowe, raport, ekspertyza specjalistyczna i inne o podobnym charakterze). 3. Stanowisko (funkcja): Specjalista z zakresu ochrony przyrody; Minimalne wykształcenie/uprawnienia: Wykształcenie wyższe kierunkowe (fitosocjolog, geobotanik, botanik lub inne pokrewne); Minimalna liczba osób: 1; Minimalne doświadczenie: - uczestniczył w przygotowaniu co najmniej dwóch dokumentacji środowiskowych w zakresie: A) inwentaryzacji przyrodniczej w odniesieniu do inwentaryzacji wzdłuż inwestycji liniowych (drogi, kolei), B) inwentaryzacji obszarów Natura 2000 zlecanych przez inne jednostki, C) tworzeniu planów ochrony obszarów chronionych, D) inwentaryzacji przyrodniczej na potrzeby dokumentów planistycznych* lub - jest autorem lub współautorem co najmniej dwóch publikacji naukowych z dziedziny siedlisk przyrodniczych (fitosocjologii, botaniki, geobotaniki). 4. Stanowisko (funkcja): Herpetolog; Minimalne wykształcenie/uprawnienia: Wykształcenie Wykształcenie wyższe kierunkowe (biologia, zoologia lub pokrewne); Minimalna liczba osób: 1; Minimalne doświadczenie: - uczestniczył w przygotowaniu co najmniej dwóch dokumentacji środowiskowych w zakresie: A) inwentaryzacji przyrodniczej w odniesieniu do inwentaryzacji wzdłuż inwestycji liniowych (drogi, kolei), B) inwentaryzacji obszarów Natura 2000 zlecanych przez inne jednostki, C) tworzeniu planów ochrony obszarów chronionych, D) inwentaryzacji przyrodniczej na potrzeby dokumentów planistycznych* lub - jest autorem lub współautorem co najmniej dwóch publikacji naukowych z dziedziny herpetologii.5. Stanowisko (funkcja): Ornitolog Wykształcenie wyższe kierunkowe (biologia, zoologia lub pokrewne; Minimalna liczba osób: 1; Minimalne doświadczenie: - uczestniczył w przygotowaniu co najmniej dwóch dokumentacji środowiskowych w zakresie: A) inwentaryzacji przyrodniczej w odniesieniu do inwentaryzacji wzdłuż inwestycji liniowych (drogi, kolei), B) inwentaryzacji obszarów Natura 2000 zlecanych przez inne jednostki, C) tworzeniu planów ochrony obszarów chronionych, D) inwentaryzacji przyrodniczej na potrzeby dokumentów planistycznych* lub - jest autorem lub współautorem co najmniej dwóch publikacji naukowych z dziedziny ornitologii. 6. Stanowisko (funkcja): Projektant drogowy; Minimalne wykształcenie/uprawnienia: Wykształcenie wyższe, uprawnienia projektowe drogowe; Minimalna liczba osób: 1; Minimalne doświadczenie: wykonał co najmniej 3 projekty dróg klasy co najmniej GP o długości łącznej min. 15 km 7. Stanowisko (funkcja): Akustyk; Minimalne wykształcenie/uprawnienia: Wykształcenie wyższe kierunkowe; Minimalna liczba osób: 1; Minimalne doświadczenie: wykonał minimum 2 opracowania uwzględniające analizę hałasu dla dróg klasy co najmniej GP (raport oddziaływania na środowisko, analizę porealizacyjną, program walki z hałasem) * za wystarczające uznaje się uczestnictwo w przygotowaniu dwóch opracowań z tylko jednego zakresu z określonych w pkt. A-D lub po jednym z dowolnych dwóch zakresów określonych w pkt. A-D.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

A) ZAMAWIAJĄCY przewiduje możliwość zmiany terminów wykonania poszczególnych etapów umowy w przypadku wystąpienia przyczyn których w dniu podpisania umowy nie był w stanie przewidzieć: -wezwania organów administracji publicznej, organizacji ekologicznych i innych podmiotów do uzupełnień Materiału Projektowego lub jego poszczególnych części, -ustosunkowanie się do wniesionych skarg i wniosków do przedsięwzięcia dla, którego jest opracowywany Materiał Projektowy lub jego poszczególne części, - uzasadnione trudności w pozyskiwaniu materiałów wyjściowych do opracowania Materiału Projektowego lub jego poszczególnych części, - zmiana przepisów prawnych lub ich brak oraz ewentualne trudności w ich interpretacji przez organy administracji publicznej, - polecenie zmiany przez Zamawiającego. B) 1. ZAMAWIAJĄCY ma prawo polecić dokonywanie zmiany w Umowie, tj. nakazać: a) pominąć jakiś element zamówienia, b) zmienić kolejność i termin wykonania elementów zamówienia, a WYKONAWCA powinien wykonać każde z tych poleceń. 2. ZAMAWIAJĄCY zastrzega sobie prawo do zmiany zakresu usług objętych zamówieniem. 3. Polecenie przez ZAMAWIAJĄCEGO zmiany nie unieważnia w jakiejkolwiek mierze Umowy, ale skutki zmiany mogą stanowić podstawę do modyfikacji - na wniosek WYKONAWCY - wynagrodzenia i terminu zakończenia usług objętych niniejszą umową. C) 1. WYKONAWCA może wystąpić do ZAMAWIAJĄCEGO o przedłużenie okresu realizacji Umowy, dołączając odpowiednie uzasadnienie, jeśli termin wykonania opracowań może nie być dotrzymany z powodu siły wyższej lub wystąpienia innych okoliczności, mających wpływ na termin wykonania, co nie wynika z winy WYKONAWCY. 2. O interpretacji zdarzenia siły wyższej i ewentualnym uznaniu przedłużenia terminu wykonania usług z tego powodu, będzie decydował ZAMAWIAJĄCY w trakcie realizacji usług, po złożeniu pisemnego wniosku WYKONAWCY. D) Dopuszcza się zmianę ceny umownej przedmiotu zamówienia w przypadku urzędowej zmiany stawki podatku VAT.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Zielonej Górze, ul. Bohaterów Westerplatte 31, 65-950 Zielona Góra, pokój nr 2, parter. cena SIWZ: 53,40 PLN (+koszty wysyłki).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.10.2010 godzina 09:30, miejsce: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Zielonej Górze, ul. Bohaterów Westerplatte 31, 65-950 Zielona Góra, w pokoju nr 2, parter.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.