Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-08-22
Opole: DOSTAWĘ DROBNEGO SPRZĘTU LABORATORYJNEGO , ODCZYNNIKÓW ORAZ SZCZEPIONEK PROFILAKTYCZNYCH DLA SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ ŚRÓDMIEŚCIEW OPOLU
Numer ogłoszenia: 310816 - 2012; data zamieszczenia: 22.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej "Śródmieście" , ul. Waryńskiego 30, 45-047 Opole, woj. opolskie, tel. 0-77 4412072, faks 0-77 4412072.
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.srodmiescie.opole.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWĘ DROBNEGO SPRZĘTU LABORATORYJNEGO , ODCZYNNIKÓW ORAZ SZCZEPIONEK PROFILAKTYCZNYCH DLA SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ ŚRÓDMIEŚCIEW OPOLU.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1: Odczynniki odbiałczające do analizatora biochemicznego ACCENT 200- 32 op.Zadanie nr 2: Materiały zużywalne do analizatora biochemicznego ACCENT 200- 120 szt.Zadanie nr 3: Szczepionka przeciw grypie- 2.000 szt. Zadanie nr 4: Alkohol etylowy 70%- 20 l Zadanie nr 5: Statyw do probówek 9szt.Zadanie nr 6: Żarówki do fotometru Epoll 20 - 3 szt. Zadanie nr 7: Szczepionka przeciw kleszczowemu zapaleniu mózgu dla dzieci- 50 dawek Zadanie nr 8: Worki na odpady medyczne 120 l - 12.000szt. Zadanie nr 9: Sterylne paski fluoresceinowe. - 2.200 szt..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 33.14.10.00-0, 33.65.16.00-4, 33.63.16.00-8, 38.43.70.00-7, 38.51.95.00-1, 33.12.41.31-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie dokumentu złożonego przez Wykonawcę
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym
inne dokumenty
W zależności od oferowanych wyrobów: zgłoszenie do Rejestru Wyrobów Medycznych, wpis do Rejestru środków farmaceutycznych. pozwolenie na dopuszczenie do obrotu produktu leczniczego.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Formularz ofertowy,dokumenty dotyczące wpisu wystawione nie wczwśniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu na składanie ofert: wypis z KrajowegoRejestru Sądowego lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.srodmiescie.opole.pl oraz bip.um.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Śródmieście w Opolu ul. Waryńskiego 30 45-047-Opole.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.08.2012 godzina 13:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Śródmieście w Opolu ul. Waryńskiego 30 45-047-Opole sekretariat pok. 17.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Odczynniki odbiałczające do analizatora biochemicznego ACCENT 200.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odczynniki odbiałczające do analizatora biochemicznego ACCENT 200-32op..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Materiały zużywalne do analizatora biochemicznego ACCENT 200.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Materiały zużywalne do analizatora biochemicznego ACCENT 200 -120 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Szczepionka przeciw grypie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczepionka przeciw grypie -2000 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.65.16.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Alkohol etylowy 70%-.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Alkohol etylowy 70%- 20l..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Statyw do probówek.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Statyw do probówek -9 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.70.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Żarówki do fotometru Epoll 20.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Żarówki do fotometru Epoll 20 - 3 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.51.95.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Szczepionka przeciw kleszczowemu zapaleniu mózgu dla dzieci.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczepionka przeciw kleszczowemu zapaleniu mózgu dla dzieci -50 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.65.16.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Worki na odpady medyczne 120 l.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Worki na odpady medyczne 120 l -12.000 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Sterylne paski fluoresceinowe..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sterylne paski fluoresceinowe. -2.200 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.31-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Opracowanie i wdrożenie Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji.
- Remont w budynku administracyjnym KOWR OT w Opolu przy ul. 1 Maja 6 z podziałem na 2 zadania częściowe.
- Wykonanie systemu zamknięć ogniowych (montaż elektrotrzymaczy) w budynku Politechniki Opolskiej przy ul. Mikołajczyka 5 w Opolu na potrzeby projektu "Równi w edukacji - POczuj dostępność".
- Dostawa pojazdów samochodowych na potrzeby Izby Administracji Skarbowej w Opolu
- Dostawa sprzętu komputerowego
- Usługa wynajmu powierzchni konferencyjno-szkoleniowej z usługą hotelową, cateringową oraz organizacyjną, obejmująca logistykę pobytu uczestników wizyty studyjnej w Brukseli w dniach 02-04.12.2025r
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- 68.25 Sprzedaż i dostawa jednorazowego i drobnego sprzętu medycznego oraz części wymiennych eksploatacyjnych do aparatów dla potrzeb Stacji Dializ Szpitala Specjalistycznego im.E.Biernackiego w Mielcu
- Dostawa odczynników oraz materiałów eksploatacyjnych z podziałem na 5 zadań dla Laboratorium Diagnostycznego Powiatowego Szpitala im. Władysława Biegańskiego w Iławie
- Uzupełnienie zasobów niezbędnych do realizacji zadań ochrony ludności i obrony cywilnej, poprzez zakup sprzętu i wyposażenia z Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
- Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku na okres 3 miesięcy
- Dostawa preparatów do dezynfekcji pomieszczeń metodą zamgławiania
- żakup i dostawa odczynników/pasków testowych wraz z dzierżawą automatycznego systemu analizy moczu dla zakładu diagnostyki laboratoryjnej ŚĆÓ w Kielcach IZP.2411.219.2025.JM
więcej: Paski odczynnikowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





