eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŚwidwinPrzygotowanie poczęstunku podczas Mikołajkowego Turnieju Piłki Ręcznej Dziewcząt, który odbędzie się w Sali gimnastycznej Zespołu Szkół Rolniczych CKP im. Stefana Żeromskiego w Świdwinie, ul. Szczecińska 88 w dniu 05.12.2015r. od godziny 10:00, w ramach realizacji projektu Równe szanse w zdrowiu - program profilaktyki i promocji zdrowia w Powiecie Świdwińskim

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-11-16

Świdwin: Przygotowanie poczęstunku podczas Mikołajkowego Turnieju Piłki Ręcznej Dziewcząt, który odbędzie się w Sali gimnastycznej Zespołu Szkół Rolniczych CKP im. Stefana Żeromskiego w Świdwinie, ul. Szczecińska 88 w dniu 05.12.2015r. od godziny 10:00, w ramach realizacji projektu Równe szanse w zdrowiu - program profilaktyki i promocji zdrowia w Powiecie Świdwińskim
Numer ogłoszenia: 307770 - 2015; data zamieszczenia: 16.11.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Świdwiński , ul. Mieszka I 16, 78-300 Świdwin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3650301, 3650335, faks 094 3650330.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatswidwinski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przygotowanie poczęstunku podczas Mikołajkowego Turnieju Piłki Ręcznej Dziewcząt, który odbędzie się w Sali gimnastycznej Zespołu Szkół Rolniczych CKP im. Stefana Żeromskiego w Świdwinie, ul. Szczecińska 88 w dniu 05.12.2015r. od godziny 10:00, w ramach realizacji projektu Równe szanse w zdrowiu - program profilaktyki i promocji zdrowia w Powiecie Świdwińskim.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Przygotowanie poczęstunku podczas Mikołajkowego Turnieju Piłki Ręcznej Dziewcząt który odbędzie się w Sali gimnastycznej Zespołu Szkół Rolniczych CKP im Stefana Żeromskiego w Świdwinie ul Szczecińska 88 w dniu 05.12.2015r. od godziny 10 00 w ramach realizacji projektu Równe szanse w zdrowiu program profilaktyki i promocji zdrowia w Powiecie Świdwińskim obejmujący I Zdrowy poczęstunek dla drużyn Wykonawca ma za zadanie przygotować poczęstunek w 2 turach 1 O godzinie 14 30 poczęstunek zdrowej żywności dla uczestników trenerów i obsługi Mikołajkowego Turnieju Piłki Ręcznej Dziewcząt w ilości 90 porcji Przy czym na 1 porcję składać się będzie woda mineralna niegazowana 1l w opakowaniach max 0 5 l zupa pomidorowa z ryżem porcja min 350 ml danie główne bitka schabowa porcja min 100 g sos pieczeniowy porcja min 50g ziemniaki z wody porcja min 200 g surówka z kapusty pekińskiej z papryka ogórkiem i sosem ziołowym porcja min 100g 2 O godzinie 18 30 poczęstunek zdrowej żywności dla zaproszonych drużyn Ekstraklasy trenerów i obsługi Mikołajkowego Turnieju Piłki Ręcznej Dziewcząt w ilości 60 porcji Przy czym na 1 porcję składać się będzie woda mineralna niegazowana 1l w opakowaniach max 0 5 l zupa krem z dyni porcja min 250 ml dnie główne pierś z kurczaka zapiekana w porach porcja min 120 g ryż na sypko porcja min 200g warzywa gotowane lub gotowane na parze brokuł kalafior marchew porcja min 120g sałatka ryżowa z tuńczykiem porcja min 80g paluszki krabowe z sosem czosnkowym porcja min 65g sałatka makaronowa z szynką porcja min 80g pomidor z mozarellą porcja min 65g kurczak gotowany w galarecie porcja min 80g ciasto marchewkowe porcja min 50g II Poczęstunek zdrowej żywności Wykonawca ma za zadanie zorganizować poczęstunek zdrowego żywienia dla 300 osób na 1 porcję składać się będzie sok 0,2l woda mineralna gazowana i niegazowana 1l w opakowaniach max 0 5l zupa porcja min 200 ml danie główne porcja min 100 g surówka porcja min 100g pieczywo pełnoziarniste porcja min 100g owoc porcja min 80g Przy czym Wykonawca jest zobowiązany do zróżnicowania menu i zaoferowania min sok min 3 rodzaje w ilościach proporcjonalnych woda mineralna gazowana i niegazowana w ilościach proporcjonalnych zupa co najmniej 2 rodzaje w ilościach proporcjonalnych danie główne co najmniej 3 rodzaje w ilościach proporcjonalnych surówka co najmniej 3 rodzaje w ilościach proporcjonalnych owoc min 2 rodzaje w ilościach proporcjonalnych pieczywo min 2 rodzaje w ilościach proporcjonalnych 1. Wraz z ofertą Wykonawca przedstawi Zamawiającemu propozycje menu dla Części II Poczęstunek zdrowej żywności załącznik nr 6 do SIWZ 2. Propozycja menu przedstawiona przez Wykonawcę wraz z ofertą jest wiążąca podczas realizacji zamówienia 3. Osoby podające posiłki muszą posiadać aktualne orzeczenia lekarskie do celów sanitarno epidemiologicznych o braku przeciwskazań do wykonywania prac, przy wykonywaniu których istnieje możliwość przeniesienia zakażenia na inne osoby 4. Posiłki muszą być podawane w taki sposób by nie wystygły w trakcie podawania 5. Wszystkie produkty powinny być świeże i najwyższej jakości 6. Wykonawca zobowiązany jest do dystrybucji przygotowanych potraw w sposób zapewniający zasady higieny. 7. Organizacja i uzyskanie stosownych decyzji pozwoleń niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia należy do obowiązków Wykonawcy 8. Wykonawca zapewni dietetyka który przygotuje menu zgodne z zasadami zdrowego żywienia. 9. Usługa obejmuje w ramach wynagrodzenia dostarczenie zastawy i sztućców nie jednorazowego użytku dla uczestników trenerów i obsługi zawodów oraz zaproszonych drużyn Ekstraklasy trenerów i obsługi oraz dostarczenie w ramach wynagrodzenia zastawy i sztućców jednorazowego użytku dla 300 osób uczestniczących w Poczęstunku zdrowej żywności w ilości zapewniającej płynne wydawanie posiłków 10. Usługa obejmuje również nakrycie stołów tj użycie obrusów dekoracji i obsługę serwisu kelnerskiego i sprzątającego wraz z odbiorem resztek pokonsumpcyjnych 11. Usługa obejmuje również transport w obie strony wyposażenia osób i produktów wykorzystywanych przez Wykonawcę w trakcie świadczenia usługi oraz usunięcie pozostałych resztek posiłków i pozostałych naczyń z terenu całkowite sprzątnięcie 12. Wykonawca ma obowiązek zapewnić pojemniki na resztki pokonsumpcyjne oraz odpady jednocześnie zapewniając odbiór i utylizację odpadów Wykonawca uporządkuje zajmowany teren 13. Poczęstunek zdrowej żywności ma się odbywać od godziny 14:00 14. Zamawiający udostępni Wykonawcy pomieszczenia do dystrybucji żywności 15. Wynagrodzenie obejmuje wszystkie opłaty w tym również koszty zużycia energii co pozostaje do uregulowania przez Wykonawcę 16. W ramach Poczęstunku zdrowej żywności Wykonawca zapewni osobę dystrybuującą owoce osoba w przebraniu Mikołaja z koszem owoców która będzie częstować zgromadzoną na trybunach publiczność 17. Osoba do kontaktów w celu wizji lokalnej terenu Pan Zbieg Maciej tel 94 365 25 82 18. Wykonawca winien jest zaoferować zrealizowanie przedmiotu zamówienia zgodnie z zapisami SIWZ.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.00.00 - Usługi podawania posiłków 55.32.10.00 - Usługi przygotowywania posiłków 55.32.20.00 - Usługi gotowania posiłków .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 05.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do SIWZ).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do SIWZ).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do SIWZ).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni ten warunek jeżeli będzie dysponował: 1. Dietetyk - min. 1 osoby: technik żywienia lub technolog żywienia lub inżynier żywności lub osoba, która ukończyła studia wyższe na kierunku dietetyka zgodnie ze standardami kształcenia określonymi w odrębnych przepisach i uzyskała tytuł licencjata lub magistra na tym kierunku. 2. Kucharz - min. 2 osoby z min. zawodowym wykształceniem w kierunku gastronomicznym lub nauczyciel praktycznej nauki zawodu kucharza lub technik żywienia. 3. Pomoc kuchenna kelner - min 4 osoby z min. zawodowym wykształceniem w kierunku gastronomicznym

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do SIWZ).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 70
  • 2 - Termin platności - 30

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.powiatswidwinski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe ul. Mieszka I 16 78-300 Świdwin.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.11.2015 godzina 11:00, miejsce: Starostwo Powiatowe ul. Mieszka I 16 78-300 Świdwin Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt finansowany jest ze środków Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2009-2014 oraz budżetu państwa w ramach programu PL13 Ograniczenie społecznych nierówności w zdrowiu..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.