To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-10-29
Strzyżów: pełnienie funkcji INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO w projekcie ROZBUDOWY, NADBUDOWY, ZMIANY SPOSOBU UŻYTKOWANIA SZPITALA POWIATOWEGO W STRZYŻOWIE - SEGMENT E i F
Numer ogłoszenia: 307581 - 2010; data zamieszczenia: 29.10.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 235447 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej, ul. Dąbrowskiego 10, 38-100 Strzyżów, woj. podkarpackie, tel. 017 2761058, faks 017 2761058.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: pełnienie funkcji INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO w projekcie ROZBUDOWY, NADBUDOWY, ZMIANY SPOSOBU UŻYTKOWANIA SZPITALA POWIATOWEGO W STRZYŻOWIE - SEGMENT E i F.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sprawowanie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotą budowlaną stanowiącą realizację zadania inwestycyjnego pod nazwą: Rozbudowa, nadbudowa i zmiana sposobu użytkowania Szpitala Powiatowego w Strzyżowie w zakresie segmentu E i F. Robota budowlana została szczegółowo opisana w dokumentacji projektowej, przedmiarach robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Powierzchnia użytkowa objęta pracami budowlanymi wynosi około 1250 m2. 2. Do obowiązków Inspektora nadzoru należy pełny zakres czynności określonych w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 ze zm.), czynności wymienionych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz wynikających z oferty Inspektora nadzoru, w tym w szczególności: 1) reprezentowanie Zamawiającego na budowie poprzez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i wydanym pozwoleniem na roboty budowlane, przepisami prawa oraz zasadami wiedzy technicznej, 2) sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie w tym uczestniczyć w czynnościach kontrolnych; certyfikatów na znak bezpieczeństwa, deklaracji zgodności lub certyfikatu zgodności z Polską Normą lub aprobat technicznych a także innych dokumentów związanych ze sprawdzanymi materiałami lub urządzeniami, 3) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, 4) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad w tym sprawdzanie i potwierdzanie Protokołu zaawansowania robót nie później niż 3 dni robocze od dostarczenia protokołu, a także, na żądanie Zamawiającego, kontrolowanie rozliczeń budowy. 3. Ponadto Inspektor nadzoru zobowiązuje się do wykonania wszelkich innych czynności koniecznych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, w szczególności: 1) wydawać kierownikowi budowy lub kierownikowi robót poleceń potwierdzonych wpisem do dziennika budowy dotyczących wykonywania prób, wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych, 2) kontrola i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, 3) żądać od kierownika budowy lub kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać straty materialne, zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę, 4) prowadzić nadzór nad prawidłowym przebiegiem robót zgodnie z umową, 5) kontrola i weryfikacja wszelkich przedkładanych przez Wykonawcę robót budowlanych dokumentów, 6) organizowanie i prowadzenie narad technicznych, problemowych i innych spotkań w zależności od potrzeb, nie rzadziej niż raz w miesiącu, 7) rozstrzygać wątpliwości natury technicznej powstałe w toku prowadzonych robót, a w razie wątpliwości zasięganie opinii autora projektu, 8) kontrolować i weryfikować stan realizacji budżetu inwestycji w oparciu o kosztorys ofertowy Wykonawcy, 9) weryfikacja, analizowanie i zatwierdzanie do zapłaty faktur wystawionych przez Wykonawcę robót budowlanych w związku z realizacją umowy na roboty budowlane, 10) uczestniczyć przy przeprowadzeniu wszystkich prób, pomiarów i sprawdzeń, 11) egzekwowanie od Wykonawcy dodatkowych badań i pomiarów, względnie przeprowadzenia badań niezależnych, w przypadku wątpliwości co do wiarygodności badań Wykonawcy robot budowlanych, 12) uczestniczyć w komisji odbioru końcowego inwestycji oraz komisjach odbiorów gwarancyjnych, 13) sprawdzanie ważności ubezpieczeń osób zatrudnionych oraz używanego sprzętu, 14) kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywanie w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla właściwego procesu budowlanego, 15) z zastrzeżeniem postanowień § 6 umowy; sporządzanie protokołu konieczności w przypadku wystąpienia robót dodatkowych w myśl art. 67 ust. 5 ustawy - Prawo zamówień publicznych, 16) uzgadnianie z Wykonawcą robót budowlanych rodzaju dokumentacji powykonawczej, sprawdzanie jej i zatwierdzanie w porozumieniu z Zamawiającym, 17) przygotowanie w imieniu Zamawiającego kompletu dokumentów związanych z uzyskiwaniem wszelkich niezbędnych uzgodnień i opinii wymaganych przepisami (PIP, Straż Pożarna, Sanepid, WIOŚ itp.) w celu otrzymania pozwoleń na użytkowanie zrealizowanego obiektu lub jego części, odbiorem końcowym. 18) zarządzanie całym procesem przekazania obiektu do użytkowania.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Niniejsze zamówienie jest prowadzone w ramach projektu pod nazwą: ROZBUDOWA, NADBUDOWA, ZMIANA SPOSOBU UŻYTKOWANIA SZPITALA POWIATOWEGO W STRZYŻOWIE współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej 5 Infrastruktura publicza, działanie 5.2 Infrastruktura ochrony zdrowia i pomocy społecznej Schemat A Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007-2013.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.10.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
NIERUCHOMOŚCI KANCELARIA BEATA MARTA KUCHARZYK
jakie przetargi wygrała firma
NIERUCHOMOŚCI KANCELARIA BEATA MARTA KUCHARZYK
- Nieruchomości Kancelaria Beata Marta Kucharzyk, ul. Graniczna 13, 11-400 Kętrzyn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 63985,86 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 71999,52
Oferta z najniższą ceną: 71999,52 / Oferta z najwyższą ceną: 97600,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI STRZYŻÓW
- Dostawa środków do dezynfekcji i utrzymania higieny szpitalnej
- "Przebudowa drogi powiatowej nr 1915 R Pstrągowa - Nowa Wieś - Czudec w miejscowościach Pstrągowa i Nowa Wieś wraz z poprawą warunków bezpieczeństwa pieszych".
- "Przebudowa kompleksu "ORLIK" w Strzyżowie" w ramach zadania pn. "Modernizacja kompleksu sportowego Moje Boisko - Orlik 2012 przy ul. Daszyńskiego 4 w Strzyżowie".
więcej: przetargi STRZYŻÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełn kompl, wiel nadzoru inw nad zad pn.: Bud sieci kan sanit w msc. Dąbrówka i Buczków oraz sieci wod w msc.i Dąbrówka, gm Rzezawa
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji robót: "Zaprojektuj i wybuduj" Nadbudowa i przebudowa oraz wyposażenie budynku Zakładu Opiekuńczo - Leczniczego ZP14/2025
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego "Termomodernizacja szkół w Zielonej Górze : Zespół Szkół i Placówek Kształcenia Zawodowego ul. Botaniczna 54 i 58.
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego "Termomodernizacja Szkół w Zielonej Górze: Szkoła Podstawowa nr 13 ul. Fryderyka Chopina nr 18a"
- Usługa pełnienia funkcji nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania o nazwie: "Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej - Ratusza - Urzędu Gminy Miejskiej Kłodzko".
- Nadzór inwest. i rozlicz.finansowe i rzeczowe-funkcja Inżyniera przy realizacji zam"Rozbudowa DW 812 Biała Podlaska-Wisznice-Włodawa - Chełm-Rejowiec-Krasnystaw na odc. od km 61+535 do km ok.70+756,50
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.