Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2006-06-09
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Słupsk: modernizacja Strzelnicy Szkoły Policji w Słupsku przy ul. Zamiejskiej 30 RZP-12/2006 Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Szkoła Policji w Słupsku, do kontaktów: Janusz Borowski, ul. Kilińskiego 42, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 059 8417203, e-mail: spslupsk.zzp@bicom.pl; sekretariat_logistyka@poczta.onet.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.slupsk.szkolapolicji.gov.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Szkoła Policji w Słupski, Janusz Borowski Piotr Zabłocki Andrzej Chodorowski Roman Lenard, ul. Kilińskiego 42, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 059 8417558, 059 8417577, 059 8417572, 059 8417570, fax 059 8417563, e-mail: zzp@slupsk.szkolapolicji.gov.pl, slupsk.szkolapolicji.gov.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szkoła Policji w Słupsku Zespól ds. Zamówień Publicznych, Janusz Borowski, ul. Kilińskiego 42, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 059 8417558, fax 059 8417563, e-mail: zzp@slupsk.szkolapolicji.gov.pl, slupsk.szkolapolicji.gov.pl. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Inny: Szkoła Policji; Porządek i bezpieczeństwo publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: modernizacja Strzelnicy Szkoły Policji w Słupsku przy ul. Zamiejskiej 30 RZP-12/2006. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Słupsk ul. Zamiejska 30. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest modernizacja strzelnicy 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Wszystkie materiały budowlane zastosowane podczas prowadzonych prac muszą spełniać wymogi Ustawy o wyrobach budowlanych. Dokumenty potwierdzające parametry jakościowe użytych materiałów, wykonawcy mają obowiązek przedstawienia zamawiającemu przed ich wbudowaniem. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.61.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych dla służb porządku publicznego lub służb ratunkowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.61.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych dla służb porządku publicznego lub służb ratunkowych Oryginalny kod CPV: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Kod CPV wg słownika 2008: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne Oryginalny kod CPV: 45.33.00.00 - Hydraulika i roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: 1.Kompletne wyposażenie technologiczne modernizowanej strzelnicy - zakres prac: 1)wykonanie i montaż kulochwytów głównych, 2)wykonanie i montaż przesłon górnych i przesłony dolnej, 3)dostarczenie i montaż trenażera DPCS, 4)dostarczenie i montaż transporterów tarcz, 5)dostarczenie obrotników - podnośników tarcz, 6)dostarczenie skrzynek bezpieczeństwa, 7)dostarczenie kompletu kulochwytów dolnych przestawnych, 8)wykonanie kompletnych układów zasilania i sterowania wszystkich urządzeń oraz ich rozruch. 2.Zakres robót budowlanych: 1)wykonanie wykopów i wywiezienie nadmiaru gruntu, 2)wykonanie ław fundamentowych oraz ścian żelbetowych i murowanych, 3)wykonanie stropu żelbetowego z podstawami pod wentylatory, 4)wykonanie i montaż konstrukcji wsporczych pod centrale wentylacyjne, 5)wykonanie izolacji przeciw wilgociowych, 6)wykonanie izolacji cieplnych (pionowych i poziomych) z wykonaniem pokrycia dachu i elewacji, 7)wybudowanie ścian działowych, 8)wykonanie posadzek, 9)wykonanie kanałów instalacyjnych w posadzkach i ścianach, 10)osadzenie stolarki budowlanej, 11)ułożenie wykładzin podłogowych i terakoty, 12)wykonanie prac tynkarskich, malarskich i ułożenie glazury, 13)montaż osłon ścian i sufitów z płyt Regupol, 14)montaż połóg z płyt Regupol z warstwą z poliuretanu (w halach strzelań), 15)montaż sufitów podwieszanych. 3.Przedmiot robót elektrycznych - wykonanie instalacji elektrycznych podstawowych i niskoprądowych. 1)Roboty elektryczne podstawowe: a)wykonanie linii kablowej, b)wykonanie wewnętrznych linii zasilających, c)wykonanie i montaż rozdzielni nn., d)wykonanie instalacji elektrycznych p/t gniazd wtykowych, e)montaż gniazd wtykowych, f)wykonanie instalacji siłowych 400 V p/t dla zasilenia urządzeń wentylacji mechanicznej i centrali wentylacyjnej, g)wykonanie instalacji elektrycznych oświetleniowych układanych w kanałach technicznych ( na hali strzelań ) oraz p/t, h)montaż wyłączników i opraw oświetleniowych, i)wykonanie oświetlenia zewnętrznego, j)wykonanie instalacji odgromowej, k)wykonanie połączeń wyrównawczych miejscowych i głównych. 2)System kontroli dostępu: a)wykonanie instalacji elektrycznych p/t dla zasilenia urządzeń systemu, b)układanie kabli sterowniczych, linii magistralowych i dozorowych w rurkach PCV, p/t, c)montaż elementów systemu: zwory elektromagnetyczne, przyciski awaryjnego otwierania drzwi, oprawy sygnalizacji świetlnej \uwaga strzelanie\ (koloru czerwonego) nad drzwiami wejściowymi do hali strzelań, lampy sygnalizacji świetlnej (koloru czerwonego i zielonego) nad stanowiskami strzeleckimi, pulpity sterownicze systemu w sterowniach, centrala alarmowa z zasilaczem i adapterem, koncentratory, akumulatory. 3)System nagłośnienia: a)układanie instalacji elektrycznej zasilającej i sygnałowej w rurkach PCV, p/t, b)montaż szafy nagłośnieniowej wraz z osprzętem i wyposażeniem, c)montaż UPS, d)montaż głośników skrzynkowych, e)montaż mikrofonów przenośnych, f)mikrofony na statywie stołowym. 4)Sieć strukturalna i dedykowana oraz telefoniczna: a)układanie instalacji elektrycznej zasilania dedykowanego w kanałach kablowych i rurkach PCV - p/t, b)układanie instalacji okablowania strukturalnego i telefonicznego w kanałach kablowych i rurkach PCV - p/t, c)montaż gniazd wtykowych z/u typu DATA, d)montaż gniazd RJ 45 5e, e)montaż wraz z podłączeniem wyposażenia w istniejącej szafie rozdzielczej 19\, f)montaż UPS, g)montaż aparatów telefonicznych. 5)Monitoring obiektu - CCTV: a)układanie instalacji elektrycznej zasilającej w rurkach PCV, p/t, b)układanie kabli wizyjnych i antenowych w rurkach PCV, p/t, c)montaż kamer zewnętrznych kompletnych (kamera, obiektyw, obudowa z grzałką i wentylatorem, przesłona przeciwsłoneczna), d)multiplekser, e)monitor, f)komputer PC (wyposażenie zgodne z dokumentacją techniczną) montowany na ramieniu wysięgnikowym. 4.Roboty sanitarne: 1)wykonanie instalacji wodnej wewnątrz budynku z istniejących instalacji, 2)wykonanie instalacji kanalizacji sanitarnej do istniejących instalacji wewnątrz budynku hotelowego, 3)wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej pomieszczeń strzelnicy, 4)wykonanie instalacji centralnego ogrzewania, 5)wykonanie instalacji kanalizacji deszczowej na zewnątrz budynku. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 41
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 30000.00 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają nw. warunki: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą \spełnia - nie spełnia\, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w dziale IX specyfikacji istotnych warunków zamówienia zwanej dalej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Pzp wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w § 1 ust. 1 pkt 2, 3, i 5 oraz w pkt 4 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z dnia 24 maja 2006 r. Nr 87, poz. 605) zwanym dalej rozporządzeniem, składa: 1)dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a.nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert b.nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. c.nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2)Zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Pzp. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis § 2 ust. 2 rozporządzenia stosuje się odpowiednio. 6.Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą pełnić funkcję kierownika budowy posiadają: 1)wymagane uprawnienia do kierowania robotami w branży elektrycznej, budowlanej i sanitarnej, 2)zaświadczenie potwierdzające przynależność do właściwej Izby Samorządu Zawodowego. 7.Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - załącznik nr 3. Do wykazu należy dołączyć dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać roboty elektryczne posiadają świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji w grupie G1 w odpowiednim zakresie oraz dokumenty stwierdzające że osoby, które będą wykonywać roboty budowlane i sanitarne posiadają stosowne uprawnienia (kwalifikacje). 8.Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w wysokości nie niższej niż 150 tys. zł, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Z informacji musi wynikać stan posiadanych środków lub zdolność kredytowa określona w złotych na dzień wystawienia dokumentu. 9.Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 10.Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp - załącznik nr 4. 11.Oświadczenie upoważniające zamawiającego do zapłaty należności za wykonane roboty bezpośrednio dla podwykonawcy (w przypadku zamiaru powierzenia części robót podwykonawcy) - załącznik nr 5. 12.Oświadczenie, że przedmiot zamówienia zostanie wykonany bez udziału podwykonawców (w przypadku zamiaru samodzielnej realizacji zmówienia) - załącznik nr 6. 13.Oświadczenie, że przedmiot zamówienia zostanie wykonany wspólnie - załącznik nr 7. 14.Kserokopię dowodu wniesienia wadium albo inne dokumenty (patrz dział VIII SIWZ).
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 95 2. gwarancja 5 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: slupsk.szkolapolicji.gov.pl. Opłata: 163 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: PRZY ODBIORZE OSOBISTYM PŁATNE GOTÓWKĄ W KASIE SZKOŁY POLICJI LUB ZA ZALICZENIEM POCZTOWYM PRZY PRZEKAZANIU ZA POŚREDNICTWEM POCZTY. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.07.2006 godzina 09:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 07.07.2006, godzina 09:15, Klub Słuchacza Szkoły Policji w Słupsku przy ul. Kilińskiego 42.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: Zamawiający zaprasza na spotkanie wykonawców w dniu 30 czerwca 2006 r. o godz. 1000 do Wydziału GMTiT Szkoły Policji przy ul. Kilińskiego 44 w celu przeprowadzenia wizji lokalnej obiektu przewidzianego do remontu oraz wyjaśnienia ewentualnych wątpliwości dotyczących SIWZ. 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 05.06.2006.
INNE PRZETARGI Z SŁUPSKA
- Dostawa odczynników wraz z dzierżawą analizatora do IHC - 125/TP/2025
- USŁUGA SPORZĄDZANIA ANALIZ W ZAKRESIE BENCHMARKINGU I OPTYMALIZACJI PRACY SZPITALA - 129/TP/2025
- Dostawy pstrąga świeżego, fileta dorsza świeżego ze skórą, śledzia matias oraz makreli wędzonej.
- Świadczenie usługi polegającej na kontroli biletów w pojazdach słupskiej komunikacji miejskiej i windykacji nałożonych opłat dodatkowych
- Usługa ubezpieczenia podmiotu
- Świadczenie usługi transportowej w 2026 roku
więcej: przetargi w Słupsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa przedszkola i klubu dziecięcego w Lubieszowie
- Budowa I etapu szkoły podstawowej przy ul. Trzcinowej w Redzie z opcją w formule "doprojektuj i wybuduj"
- Poprawa BRD w ciągu drogi krajowej nr 83 w m. Biskupice w woj. łódzkim
- Remont ul. Leśnej w Michalowie-Reginowie
- "Poprawa efektywności energetycznej obiektów użyteczności publicznej na terenie gminy Baranów Sandomierski" - OSP Kaczaki i OSP Marki"
- Przebudowa i budowa obiektów budowlanych na terenie stadionu miejskiego w Grójcu - etap II
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





