Warszawa: Modernizację głównej klatki schodowej i korytarzy w budynku biurowym IMGW - PIB Oddział w Poznaniu przy ul. Dąbrowskiego 174/176 - Zamówienie dodatkowe.
Numer ogłoszenia: 300755 - 2011; data zamieszczenia: 17.11.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej - Państwowy Instytut Badawczy, ul. Podleśna 61, 01-673 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 5694230, 5694416, 5694263, faks 22 5694415.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowy Instytut Badawczy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizację głównej klatki schodowej i korytarzy w budynku biurowym IMGW - PIB Oddział w Poznaniu przy ul. Dąbrowskiego 174/176 - Zamówienie dodatkowe..
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót dodatkowych. Konieczność wykonania zamówienia dodatkowego spowodowana jest powstaniem zacieków i awarią instalacji oświetleniowej na korytarzu w wyniku opadów atmosferycznych w dniach 10 i 11 października 2011r. Na tę okoliczność w dniu 12.10.2011r. sporządzony został protokół konieczności. Zakres prac: zdemontowanie zniszczonego sufitu podwieszanego z płyt gipsowo - kartonowych, zdemontowanie kabli instalacji oświetleniowej i lampy, osuszenie stropu za pomocą nagrzewnic, zabezpieczenie stropu preparatami grzybobójczymi, wykonanie gładzi gipsowych na stropie, zamontowanie nowych kabli instalacji oświetleniowej, zamontowanie lampy..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.10.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
EUGENIUSZ NOWAK "MALBUD" ZAKŁAD REMONTOWO-BUDOWLANY
jakie przetargi wygrała firma
EUGENIUSZ NOWAK "MALBUD" ZAKŁAD REMONTOWO-BUDOWLANY
- MALBUD Zakład Remontowo - Budowlany Eugeniusz Nowak, ul. Zagłoby 5, 60-177 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 11501,18 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 14033,76
Oferta z najniższą ceną: 14033,76 / Oferta z najwyższą ceną: 14033,76
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Art. 67 ust. 1 pkt 5 b ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010r., Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) stanowi, że Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie z wolnej ręki w przypadku udzielenia dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych zamówień dodatkowych, nieobjętych zamówieniem podstawowym i nieprzekraczających łącznie 50 % wartości realizowanego zamówienia, niezbędnych do jego prawidłowego wykonania, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia, jeżeli wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego. W dniu 12 października 2011r. stwierdzono zacieki na suficie korytarza oraz awarię instalacji oświetleniowej. Po zdemontowaniu sufitu podwieszanego i oględzinach okazało się, że strop i przewody są zawilgocone, najprawdopodobniej w wyniku opadów deszczu w dniach 10 i 11 października i przeciekania dachu. Wobec powyższego niemożliwą okazała się realizacja zadania remont i wyposażenie meblowe biblioteki oraz modernizacja głównej klatki schodowej i korytarzy w budynku biurowym IMGW - PIB Oddział w Poznaniu przy ul. Dąbrowskiego 174/176 bez przeprowadzenia dodatkowych prac. Ustalono, że należy wykonać konieczne prace remontowe: zdemontowanie zniszczonego sufitu podwieszanego z płyt gipsowo - kartonowych, zdemontowanie kabli instalacji oświetleniowej i lampy, osuszenie stropu za pomocą nagrzewnic, zabezpieczenie stropu preparatami grzybobójczymi, wykonanie gładzi gipsowych na stropie, zamontowanie nowych kabli instalacji oświetleniowej, zamontowanie lampy. Na tę okoliczność w dniu 12.10.2011r. sporządzono protokół konieczności. Według kosztorysu inwestorskiego wartość prac koniecznych do przeprowadzenia wynosi 11.501,18 zł netto. W powyższych okolicznościach spełnione zostały przesłanki do udzielenia zamówienia w trybie z wolnej ręki, zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 5 b ustawy Pzp.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie, dostawa i montaż oznakowania szpitala WIM - PIB
- Połączenie i remont lokali mieszkalnych nr 35 i 26/37 w budynku przy ul. Krakowskie Przedmieście 16/18 w Warszawie
- Dostawa 8 nowych, niezarejestrowanych samochodów osobowych
- Dostawa oraz montaż artykułów łazienkowych do kwater internatowych
- Remont pustostanów w budynku mieszkalnym przy ul. Króla Maciusia 11A m 55 i m 88 w Warszawie
- Realizacja ilościowego badania ewaluacyjnego Pikniku Naukowego i opracowanie raportu podsumowującego.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Chlebowie oraz Modernizacja PSZOK w Polanowicach w Gminie Wiejskiej Gubin
- Modernizacja oświetlenia wraz z wymianą istniejących opraw oświetleniowych na oprawy typu LED na terenie gminy Dubienka- postępowanie powtórzone
- Wykonanie zakątka pod mądrą sową - budowa strefy wyciszenia i odpoczynku dla uczniów oraz mieszkańców (numer postępowania UD-IX-ZP-13-2024)
- Rozbudowa i przebudowa budynku użyteczności publicznej przy ul. Dzieci Polskich 1 o pomieszczenia przeznaczone dla Klubu dziecięcego "Pszczółki" w Myszyńcu
- Modernizacja infrastruktury kulturalnej w Gminie Chocz - Gminny Ośrodek Kultury w Choczu
- Budowa budynku mieszkalnego przy ul. Kasprowicza w Zakopanem
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.