eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KoszalinSprzęt medyczny jednorazowego użytku kaniule, opatrunki na wkłucia, igły, akcesoria do biopsji

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-11-17

Koszalin: Sprzęt medyczny jednorazowego użytku kaniule, opatrunki na wkłucia, igły, akcesoria do biopsji
Numer ogłoszenia: 300391 - 2011; data zamieszczenia: 17.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Wojewódzki im. Mikołaja Kopernika , ul. T. Chałubińskiego 7, 75-581 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. (094) 3488103, faks (094) 3488103.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.swk.med.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzęt medyczny jednorazowego użytku kaniule, opatrunki na wkłucia, igły, akcesoria do biopsji.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE NR 1 Kaniule, obturatory, koreczki: 1) Kaniule do żył obwodowych 14G, 16G, 17G, 18G, 20G, 22G - 84 600 szt.; 2) Obturatory do kaniul - 18 200 szt.; 3) Koreczki do kaniul - 50 000 szt.; ZADANIE NR 2 Kaniule do żył obwodowych 1) Kaniule do żył obwodowych dla dzieci 24G - 0,7; 26G - 0,6 14 000 szt.; 2) Kaniula bezpieczna 14G, 16G, 17G, 18G, 20G, 22G 500 szt.; 3) Kaniule do żył obwodowych dla dorosłych 14G, 16G, 17G, 18G, 20G, 22G - 6 000 szt.; ZADANIE NR 3 Opatrunki na wkłucia jałowe, jednorazowego użytku 1) Opatrunek włókninowy 75-85mm x 50-70mm - 110 000 szt.; 2) Opatrunek przezroczysty 60-35mm x 70-75mm - 1 000 szt.; ZADANIE NR 4 Kaniule dotętnicze: 1) Kaniula dotętnicza 20G - 1 400 szt.; ZADANIE NR 5 Akcesoria do biopsji gruboigłowej: 1) Igła do biopsji gruboigłowej 14Gx130mm, 14Gx160mm - 400 szt. 2) Prowadnik do igieł do biopsji gruboigłowej 14G - 400 szt. ZADANIE NR 6 Igły do portów: 1) Igła do portów do wlewów krótkoterminowych 20 G x 20 mm, 20 G x 25 mm - 1 000 szt. 2) Igła do portów do wlewów długoterminowych 20 G x 20 mm, 20 G x 27 mm - 2 000 szt. ZADANIE NR 7: Akcesoria do biopsji wspomaganej próżniowo pod kontrolą usg i w stereotaksji 1) Igła biopsyjna wraz ze zintegrowanym, wymiennym koszykiem na bioptaty 7G i 10G - 40 szt. 2) Igła do biopsji cylindrycznej 9G - 30 szt. 3) Zestaw próżniowy zawierający kanistry wraz z drenami próżniowymi - 50 szt. 4) Zestaw ssąco-płuczący - 50 szt. ZADANIE NR 8: Akcesoria do biopsji mammotomicznej pod kontrolą usg 1) Igła biopsyjna wraz z drenami pod USG - 8G i 11G - 95 szt. 2) Znacznik kolagenowy - 8G i 11G - 4 szt. 3) Pojemnik próżniowy - 1200ml - 60 szt.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie
  • zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym
  • zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich
  • inne dokumenty

    1) oświadczenie dotyczące danych wykonawcy; 2) opis przedmiotu zamówienia; 3) formularz ofertowy; 4) próbki w celu porównania ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia: zadanie nr 1 - z pozycji 1, 3, 6, 7, 9, 11 - po 2 szt.; zadanie nr 2 - z pozycji 1, 2, 3 po 2 szt. z dowolnego rozmiaru; zadanie nr 3 - z pozycji 1 i 2 po 3 szt.; zadanie nr 4 - 2 szt.; zadanie nr 5 - katalog; zadanie nr 6 - po 2 szt. z pozycji 1 i 2; zadanie nr 7 - katalog; zadanie nr 8 - katalog. - podane pozycje dotyczą formularza ofertowego, - próbki należy opisać numerem zadania i numerem pozycji. 5) oświadczenie Wykonawcy o klasie wyrobu medycznego (klasa I, II a, II b, lub III); 6) deklaracja zgodności; 7) potwierdzenie jednostki notyfikowanej - nie dotyczy wyrobów medycznych należących do klasy I niesterylnej; 8) opublikowane badania kliniczne na bikompatybilność poliuretanu potwierdzające wpływ rodzaju materiału na ryzyko powstawania zakrzepowego zapalenia żył (dotyczy zadania nr 2, poz. 2)

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: 1) pełnomocnictwo ustanawiające reprezentację wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; 2) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku podmiotów, o których mowa w § 2 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30.12.2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, kopie dokumentów dotyczących każdego z tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem przez te podmioty

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Dopuszcza się możliwość wydłużenia okresu realizacji umowy, w przypadku niezrealizowania przedmiotu umowy w umownym terminie z powodu zmniejszenia potrzeb własnych. 2. Dopuszcza się możliwość zmiany przedmiotu zamówienia wynikającego z oferty na podstawie, której zawarta została umowa, przy niższej lub niezwiększonej cenie, w przypadku, gdy: 1) Wykonawca zaproponuje nowszy technologicznie produkt spełniający parametry określone w opisie przedmiotu zamówienia; 2) Wykonawca wstrzyma wprowadzanie przedmiotu umowy do obrotu handlowego i zaproponuje produkt równoważny, spełniający parametry określone w opisie przedmiotu zamówienia; 3) wystąpi incydent medyczny związany z przedmiotem umowy i Wykonawca zaproponuje produkt równoważny, spełniający parametry określone w opisie przedmiotu zamówienia; 4) producent przedmiotem umowy wstrzyma produkcję i Wykonawca zaproponuje produkt równoważny, spełniający parametry określone w opisie przedmiotu zamówienia; 5) producent zmieni sposób konfekcjonowania przedmiotu umowy. 3. Dopuszcza się możliwość zmiany numeru katalogowego, kodu produktu i nazwy własnej przedmiotu umowy, w przypadku, gdy wykonawca zaproponuje taką zmianę. 4. Dopuszcza się możliwość obniżenia wielkości ceny, w przypadku, gdy Wykonawca w okresie realizacji umowy zaproponuje ten sam produkt w niższej cenie. 5. Dopuszcza się możliwość zmiany stawki podatku VAT na towary sprzedawane w ramach rozstrzygniętego postępowania. Zmiana ceny następuje nie wcześniej niż z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego stawkę podatku VAT

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.swk.med.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Wojewódzki, ul. T. Chałubińskiego 7, 75-581 Koszalin - Dział Zamówień Publicznych.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.11.2011 godzina 10:00, miejsce: Szpital Wojewódzki, ul. T. Chałubińskiego 7, 75-581 Koszalin - Dział Zamówień Publicznych.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Kaniule, obturatory, koreczki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Kaniule do żył obwodowych 14G - 600 szt.; 2) Kaniule do żył obwodowych 16G - 1 500 szt.; 3) Kaniule do żył obwodowych 17G - 2 500 szt.; 4) Kaniule do żył obwodowych 18G - 15 000 szt.; 5) Kaniule do żył obwodowych 20G - 35 000 szt.; 6) Kaniule do żył obwodowych 22G - 30 000 szt.; 7) Obturatory do kaniul 16G - 100 szt.; 8) Obturatory do kaniul 17G - 100 szt.; 9) Obturatory do kaniul 18G - 2 000 szt.; 10) Obturatory do kaniul 20G - 8 000 szt.; 11) Obturatory do kaniul 22G - 8 000 szt.; 12) Koreczki do kaniul - 50 000 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Kaniule do żył obwodowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Kaniule do żył obwodowych dla dzieci 24G - 0,7; 26G - 0,6 - 14 000szt.; 2) Kaniula bezpieczna 14G, 16G, 17G, 18G, 20G, 22G - 500szt.; 3) Kaniule do żył obwodowych dla dorosłych 14G, 16G, 17G, 18G, 20G, 22G - 6 000szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Opatrunki na wkłucia jałowe, jednorazowego użytku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Opatrunek włókninowy 75-85mm x 50-70mm - 110 000 szt.; 2) Opatrunek przezroczysty 60-35mm x 70-75mm - 1 000 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Kaniule dotętnicze.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kaniula dotętnicza 20G - 1 400 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Akcesoria do biopsji gruboigłowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Igła do biopsji gruboigłowej 14Gx130mm, 14Gx160mm - 400szt.; 2) Prowadnik do igieł do biopsji gruboigłowej 14G - 400szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Igły do portów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Igła do portów do wlewów krótkoterminowych 20 G x 20 mm, 20 G x 25 mm - 1 000 szt.; 2) Igła do portów do wlewów długoterminowych 20 G x 20 mm, 20 G x 27 mm - 2 000 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Akcesoria do biopsji wspomaganej próżniowo pod kontrolą usg i w stereotaksji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Igła biopsyjna wraz ze zintegrowanym, wymiennym koszykiem na bioptaty 7G i 10G - 40 szt.; 2) Igła do biopsji cylindrycznej 9G - 30 szt.; 3) Zestaw próżniowy zawierający kanistry wraz z drenami próżniowymi - 50 szt.; 4) Zestaw ssąco-płuczący - 50 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Akcesoria do biopsji mammotomicznej pod kontrolą usg.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Igła biopsyjna wraz z drenami pod USG - 8G i 11G - 95 szt.; 2) Znacznik kolagenowy - 8G i 11G - 4 szt.; 3) Pojemnik próżniowy - 1200ml - 60 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.