eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WągrowiecZakup i instalacja pomp ciepła

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-02-13

Wągrowiec: Zakup i instalacja pomp ciepła
Numer ogłoszenia: 29966 - 2008; data zamieszczenia: 13.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji, Spółka z o.o., ul. Janowiecka 100, 62-100 Wągrowiec, woj. wielkopolskie, tel. 067 2685086, 2622661, fax 067 2620126.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka miasta.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i instalacja pomp ciepła.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji , zakup, montaż i uruchomienie instalacji pomp ciepła jako urządzenia grzewczego, którego zadaniem jest dostarczenie energii cieplnej do budynków znajdujących się na terenie Miejskiego Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Wągrowcu, woj. wielkopolskie. - Moc cieplna instalacji - 135 -160 kW w układzie kaskadowym składającym się z 4 -5 pomp. - Dolne źródło ciepła - woda uzdatniona kierowana do sieci miejskiej. - Wymagany jest pośredni wymiennik ciepła od strony dolnego źródła.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 40.33.00.00 - Węzeł cieplny lokalny Kod CPV wg słownika 2008: 09.32.30.00 - Węzeł cieplny lokalny Oryginalny kod CPV: 29.10.00.00 - Maszyny do wytwarzania i wykorzystywania mocy mechanicznej Kod CPV wg słownika 2008: 42.10.00.00 - Maszyny do wytwarzania i wykorzystywania mocy mechanicznej Oryginalny kod CPV: 45.23.21.40 - Lokalne węzły grzewcze Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.21.40 - Roboty budowlane w zakresie lokalnych sieci grzewczych .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.04.2008.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział oferenci spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 oraz niewykluczeni na podstawie art. 24 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych Dz.U. Nr 19, poz 177 z późniejszymi zmianami.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający prosi o załączenie do wniosku: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej . Aktualność ww. dokumentów musi być potwierdzona przez organ je wydający , z datą nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. - koncesje, zezwolenia lub licencje jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, zwanym dalej zamówieniem , - dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienie do realizacji robót będących przedmiotem zamówienia , - wykaz osób i podmiotów które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia , wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności - wykaz musi obejmować osoby z uprawnieniami odpowiadającymi zakresowi wykonywanych prac i przynależeć do właściwej izby zawodowej - wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat robót o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , z podaniem ich wartości , przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia, że roboty zastały wykonane należycie. Wykonawca , który ubiega się o wykonanie zamówienia musi mieć na swoim koncie wykonanie samodzielne przynajmniej jednego zamówienia wdrożenia , które odpowiada zakresem zadaniu będącego przedmiotem zamówienia. Jeżeli firma zamierzająca wziąć udział w postępowaniu posiada kilka różnych rozwiązań spełniających założenia wymienione w pkt 1 , proszona jest o przedstawienie we wniosku wszystkich proponowanych typów instalacji , które będą oceniane każdy z osobna.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: dialog konkurencyjny.

    IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 3.


    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 40
    • 2. doświadczenie - ilość wykonanych zamówień - wdrożeń - 15
    • 3. gwarancje na urządzenia i wykonaną instalację - 15
    • 4. energochłonność oferowanych urządzeń - 30

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Po rozpatrzeniu wniosków i zaproszeniu do dalszego udziału w postępowaniu specyfikacja będzie dostępna na naszej stronie internetowej www.bip.mpwik-wagrowiec.pl.

    IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Opis potrzeb i wymagań zamawiającego oraz załączniki do opisu można uzyskać na stronie internetowej zamawiającego www.bip.mpwik-wagrowiec.pl

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.02.2008 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Miejskiego Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. ; 62-100 Wągrowiec; ul. Janowiecka 100; woj. wielkopolskie.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.