eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaUsługa polegająca na wynajęciu sprzętu budowlanego wraz z obsługą i pełnym serwisem włącznie z paliwem

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-08-13

Warszawa: Usługa polegająca na wynajęciu sprzętu budowlanego wraz z obsługą i pełnym serwisem włącznie z paliwem
Numer ogłoszenia: 298090 - 2012; data zamieszczenia: 13.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania w m.st. Warszawie Sp. z o.o. , ul. Obozowa 43, 01-161 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8882040 do 41, 6320051, faks 022 8882048 lub 49, 8364916.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpo.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Usługi komunalne.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa polegająca na wynajęciu sprzętu budowlanego wraz z obsługą i pełnym serwisem włącznie z paliwem.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wynajęciu sprzętu budowlanego wraz z obsługą i pełnym serwisem włącznie z paliwem z podziałem na zadania: - Zadanie 1: obejmuje wynajem koparko-ładowarki z młotem oraz koparki kołowej podsiębiernej o pojemności łyżki 0,8 m3 przeznaczonych do wykonywania robót związanych z montażem systemu tlenowej stabilizacji odpadów oraz budową drogi technologicznej na półce wschodniej wysypiska na terenie Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów przy ul. Kampinoskiej 1; - Zadanie nr 2: obejmuje wynajem koparki podsiębiernej kołowej o pojemności łyżki 0,8 m3 do prac związanych z dostosowaniem powierzchni parkingowych i sieci kanalizacyjnych na terenie jednostek podległych Zamawiającemu zlokalizowanych w Warszawie przy ul. Sosnkowskiego 4, ul. Marsa 76 i ul. Tatarskiej 2/4; - Zadanie 3: obejmuje wynajem samochodu wywrotki trzyosiowej z trójstronnym wywrotem, hydroburtą i zaczepem do przyczepy przeznaczonego do wykonywania prac transportowych związanych z dostosowaniem powierzchni parkingowych i sieci kanalizacyjnych na terenie jednostek podległych Zamawiającemu zlokalizowanych w Warszawie przy ul. Sosnkowskiego 4, ul. Marsa 76 i ul. Tatarskiej 2/4; zgodnie z wymaganiami określonymi w SIWZ. Wartość zamówienia stanowiąca całkowite szacunkowe wynagrodzenie Wykonawcy zamówienia określona została w złotych (bez podatku od towarów i usług Vat) na kwotę poniżej 803920,00 zł..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.18.00.00-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Pełnomocnictwa zgodnie z zapisami SIWZ. 2) Pisemne zobowiązanie podmiotów, na które Wykonawca się powołuje do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia (dla sytuacji, o których mowa w SIWZ).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany treści zawartej umowy w zakresie cen określonych w Formularzu cenowym, tylko wówczas, gdy konieczność wprowadzenia takich zmian wynikać będzie z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a związanych ze zmianą należności publiczno-prawnych w tym np podatku VAT lub podatku akcyzowego, mających bezpośredni wpływ na cenę. Warunkiem wprowadzenia zmian, o których mowa powyżej jest pisemny wniosek Wykonawcy w tej sprawie przekazany koordynatorowi realizacji umowy ze strony Zamawiającego wskazanemu w umowie. Wniosek ten musi zawierać co najmniej: - proponowaną treść zmian, - wyczerpujące wyjaśnienie okoliczności, które są podstawą ich wprowadzenia wraz z udowodnieniem, że zmian tych nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mpo.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w formie dokumentu wydrukowanego w siedzibie Zamawiającego pok. 9 wpłata 30 zł na konto nr 31 1140 1010 0000 3848 6000 1019 (przed pobraniem SIWZ) lub gotówką w kasie.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.08.2012 godzina 11:00, miejsce: siedziba Zamawiającego ul. Obozowa 43, 01-161 Warszawa - Biuro Zamówień Publicznych, pok. nr 11.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: wynajem koparko-ładowarki z młotem oraz koparki kołowej podsiębiernej o pojemności łyżki 0,8 m3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wynajęciu sprzętu budowlanego wraz z obsługą i pełnym serwisem włącznie z paliwem, obejmująca wynajem koparko-ładowarki z młotem oraz koparki kołowej podsiębiernej o pojemności łyżki 0,8 m3 przeznaczonych do wykonywania robót związanych z montażem systemu tlenowej stabilizacji odpadów oraz budową drogi technologicznej na półce wschodniej wysypiska na terenie Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów przy ul. Kampinoskiej 1, zgodnie z wymaganiami określonymi w SIWZ. Wartość zamówienia stanowiąca całkowite szacunkowe wynagrodzenie Wykonawcy zamówienia określona została w złotych (bez podatku od towarów i usług Vat) na kwotę poniżej 803920,00 zł.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.18.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: wynajem koparki podsiębiernej kołowej o pojemności łyżki 0,8 m3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wynajęciu sprzętu budowlanego wraz z obsługą i pełnym serwisem włącznie z paliwem, obejmująca wynajem koparki podsiębiernej kołowej o pojemności łyżki 0,8 m3 do prac związanych z dostosowaniem powierzchni parkingowych i sieci kanalizacyjnych na terenie jednostek podległych Zamawiającemu zlokalizowanych w Warszawie przy ul. Sosnkowskiego 4, ul. Marsa 76 i ul. Tatarskiej 2/4, zgodnie z wymaganiami określonymi w SIWZ. Wartość zamówienia stanowiąca całkowite szacunkowe wynagrodzenie Wykonawcy zamówienia określona została w złotych (bez podatku od towarów i usług Vat) na kwotę poniżej 803920,00 zł.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.18.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: wynajem samochodu wywrotki trzyosiowej z trójstronnym wywrotem, hydroburtą i zaczepem do przyczepy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wynajęciu sprzętu budowlanego wraz z obsługą i pełnym serwisem włącznie z paliwem, obejmująca wynajem samochodu wywrotki trzyosiowej z trójstronnym wywrotem, hydroburtą i zaczepem do przyczepy przeznaczonego do wykonywania prac transportowych związanych z dostosowaniem powierzchni parkingowych i sieci kanalizacyjnych na terenie jednostek podległych Zamawiającemu zlokalizowanych w Warszawie przy ul. Sosnkowskiego 4, ul. Marsa 76 i ul. Tatarskiej 2/4, zgodnie z wymaganiami określonymi w SIWZ. Wartość zamówienia stanowiąca całkowite szacunkowe wynagrodzenie Wykonawcy zamówienia określona została w złotych (bez podatku od towarów i usług Vat) na kwotę poniżej 803920,00 zł..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.18.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.