Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-08-27
Żółkiewka: Rewitalizacja skweru w Żółkiewce realizowana przez Ośrodek Kultury Samorządowej w Żółkiewce
Numer ogłoszenia: 296058 - 2009; data zamieszczenia: 27.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Żółkiewka , ul. Het. Żółkiewskiego 2, 22-335 Żółkiewka, woj. lubelskie, tel. 084/6831650.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zolkiewka.netbip.pl , www.zolkiewka.com
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rewitalizacja skweru w Żółkiewce realizowana przez Ośrodek Kultury Samorządowej w Żółkiewce.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest rewitalizacja skweru, zlokalizowanego przy ulicy Parkowej w Żółkiewce w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007 - 2013, Odnowa i rozwój wsi. Do zakresu prac wchodzi wykonanie: 1.Wycinki drzew 2.Robót przygotowawczych 3.Rozbiórki murków i remont chodników przy murku 4.Remont przylegającego chodnika przy ul. Parkowej, o powierzchni 138,43 m2 5.Ciągu pieszego o szerokości 2,5 do 3,0 mb, o powierzchni 825,38 m2 6.Schodów terenowych 7.Wyniesionego klombu w kształcie koła z miejscami siedzącymi umieszczonego w punkcie centralnym parku, o powierzchni 55,13 m2 8.Placu zabaw dla dzieci z elementów gotowych, wraz z przygotowaniem odpowiedniego podłoża amortyzującego upadki, o powierzchni 175,17 m2 9.Wymiana oświetlenia parkowego z remontem istniejącej sieci elektrycznej 10.Trawników 11.Oczyszczenie istniejących pomników 12.Montaż elementów małej architektury, takie jak: ławka, śmietniki betonowe, donice betonowe, tablice informacyjne, stojaki rowerowe 13.Inwentaryzacji geodezyjnej.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 45.11.27.11 - Roboty w zakresie kształtowania parków .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 1. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 2. Składający ofertę winien wnieść wadium w wysokości 5200 zł (słownie: pięć tysięcy dwieście złotych). Wadium może być wnoszone w następujących formach: - w pieniądzu - w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych - w gwarancjach ubezpieczeniowych - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 3.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na konto Zamawiającego : Nr 06 8200 1050 2006 5000 0281 0001 w Banku Spółdzielczym w Krasnymstawie O/Żółkiewka. W przypadku wnoszenia wadium przelewem, za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania rachunku Zamawiającego. 4. Wadium wniesione w formie gwarancji ubezpieczeniowej lub bankowej będzie akceptowane pod warunkiem, że jest zgodnie z Prawem zamówień publicznych, a w szczególności: 1. gwarancja będzie zawierała wszystkie przypadki utraty wadium przez oferenta określone w art. 46 ust. 5 Prawa zamówień publicznych, 2. okres ważności gwarancji będzie nie krótszy niż okres związania ofertą określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 5. Wadium wniesione w formie poręczenia bankowego będzie akceptowane pod warunkiem, że jest zgodne z Prawem zamówień publicznych, a w szczególności: 1. poręczenie będzie zawierało wszystkie przypadki utraty wadium przez oferenta określone w art. 46 ust. 5 Prawa zamówień publicznych, 2. poręczenie będzie zawierało określony datą termin odpowiedzialności, nie krótszy niż okres związania ofertą określony specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 6. Wadium wniesione w formie poręczenia udzielanego przez podmiot, o którym mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości będzie akceptowane pod warunkiem, że jest zgodne z Prawem zamówień publicznych, a w szczególności: 1. poręczenie będzie zawierało wszystkie przypadki utraty wadium przez oferenta określone w art. 46 ust. 5 Prawa zamówień publicznych, 2. poręczenie będzie zawierało określony datą termin odpowiedzialności, nie krótszy niż okres związania ofertą określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 7. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu do oferty należy dołączyć oryginał dokumentu lub poświadczoną przez wykonawcę za zgodność z oryginałem kserokopię dokumentu potwierdzającego dokonanie wpłaty. 8. W przypadku wniesienia wadium w formie określonej w punktach 3-6 do oferty należy dołączyć oryginał dokumentu.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności będących przedmiotem zamówienia, 1.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności zrealizowali co najmniej 3 kontrakty, odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, każdy o powierzchni nie mniejszej niż 600 m2, nawierzchni z kostki betonowej 1.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. 2.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez wykonawców oświadczenia i dokumenty. 3.Wykonawcy zobowiązani są złożyć następujące oświadczenia i dokumenty : 3.1 Formularz oferty stanowiący załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ, 3.2 Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców, 3.3 Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków, o których mowa w art.22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych stanowiący załącznik Nr 2 do niniejszej SIWZ, 3.4 Dokumenty wymagane w pkt VI. specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 3.5 Dokument potwierdzający wniesienie wadium Zaleca się załączenie spisu treści oferty, ułożenie wszystkich wymaganych dokumentów zgodnie z kolejnością podaną w specyfikacji oraz ponumerowanie wszystkich stron oferty. W celu potwierdzenia spełnienia warunków Oferent musi załączyć do oferty dokumenty i oświadczenia wymagane w pkt. VI siwz na podstawie których zostanie dokonana ocena spełnienia tych warunków według formuły (spełnia-nie spełnia)..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wszyscy Wykonawcy muszą dostarczyć następujące informacje i dokumenty wraz ze swoją ofertą: 1. Formularz oferty przetargowej- załącznik nr 1 do SIWZ 2. Dowód wniesienia wadium wg pkt.VIII siwz zgodnie z art 45 pkt.6 i 7pzp. Dowód wpłaty wadium można załączyć do oferty lub wnieść je oddzielnie. 3.W przypadku Konsorcjum należy dołączyć list intencyjny wspólników chcących startować wspólnie oraz ustanowienie przez te firmy wspólnego pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowania o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie. W przypadku spółki cywilnej - umowa spółki cywilnej określająca osoby uprawnione do reprezentowania. 4. Oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 i 24 ust. 1 - 4 ustawy Prawo zamówień publicznych- załącznik nr 2 do SIWZ 5. Pełnomocnictwo do podpisywania dokumentów oferty i podpisania umowy (w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie), o ile nie wynika ono z innych złożonych dokumentów 6. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. ust 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 9. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzających, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 10. Aktualne zaświadczenie właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (lub KRUS) potwierdzających, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 11. W celu potwierdzenia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty : a. wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. układanie nawierzchni z kostki betonowej o powierzchni większej niż 600 m2, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje, protokoły odbioru), b. stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia w specjalności robót drogowych, winny być przedłożone kopie uprawnień budowlanych osób realizujących zamówienie ze strony Wykonawcy oraz kopie aktualnych zaświadczeń przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 13.Harmonogram rzeczowo - finansowy robót . 14.Polisa ubezpieczeniowa lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 15.Kosztorys Ofertowy sporządzony na podstawie przedmiaru robót oraz dokumentacji projektowej i zgodnie z zasadami zawartymi w specyfikacji technicznej wykonania robót. 16.W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy i roboty budowlane odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego należy złożyć: zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające, że dostarczone produkty będące przedmiotem dostawy odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym - wykonawca winien przedłożyć: 1.deklarację zgodności proponowanych urządzeń z Polską Normą przenoszącą normę europejską, 2.oświadczenie dotyczące oznaczenia proponowanych urządzeń znakiem bezpieczeństwa CE 3.karty katalogowe Wszystkie powyższe oświadczenia i dokumenty winny być przedstawione w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Dokumenty ofertowe powinny być ułożone i ponumerowane chronologicznie wg pkt.VI siwz..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zolkiewka.netbip.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ośrodek Kultury Samorządowej w Żółkiewce, ul. Krótka 3, 22-335 Żółkiewka.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.09.2009 godzina 10:00, miejsce: Ośrodek Kultury Samorządowej w Żółkiewce, ul. Krótka 3, 22-335 Żółkiewka.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013, Odnowa i rozwój wsi..
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi powiatowej nr 4134W relacji Kampinos - Górki - Dąbrowa - do dr. woj. nr 579 na odcinku 2 641 m
- Remont nawierzchni drogi gminnej nr 108513 L - ul. Św. Faustyny od km 0+000 do 0+421 w miejscowości Kraśnik
- Budowa drogi dla pieszych i rowerów w ciągu DW 867 Sieniawa-Hrebenne w ramach projektu: "Nowa jakość Roztocza-rozwój produktów turystycznych zwiększających potencjał turystyki aktywnej na Roztoczu"
- "Legnica, Ogród Francuski w zabytkowym Parku Miejskim, (XVIII/XIX): Odbudowa Ogrodu Francuskiego - wizytówki zabytkowego - POWTÓRKA Parku Miejskiego w Legnicy"
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1978R (ul. Pużaka w km od 0+418 do 1+054) w Krośnie
- Przebudowa drogi powiatowej nr P 1583 R Studzian - Wojciechówka w km 0+000-0+300 polegająca na budowie chodnika w m. Studzian
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





