eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zduńska Wolaprzetarg nieograniczony o wartości powyżej 60 000 euro na wykonanie termomodernizacji budynków wspólnot mieszkaniowych zarządzanych przez Towarzystwo Budownictwa Społecznego "ZŁOTNICKI" sp. z o.o. w Zduńskiej Woli ul. Kościelna 8, tel/fax (0-43) 823-24-49



Ogłoszenie z dnia 2006-06-06

POZYCJA 29573

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Zduńska Wola: przetarg nieograniczony o wartości powyżej 60 000 euro na wykonanie termomodernizacji budynków wspólnot mieszkaniowych zarządzanych przez Towarzystwo Budownictwa Społecznego "ZŁOTNICKI" sp. z o.o. w Zduńskiej Woli ul. Kościelna 8, tel/fax (0-43) 823-24-49

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Towarzystwo Budownictwa Społecznego "Złotnicki" sp. z o.o., do kontaktów: Anna Witczak - Specjalista d.s organizacji remontów, tel. (0-43) 823-22-58, w godzinach od 10.00 do 15.00 w sprawie procedury przetargowej, Henryk Jóźwiak Inspektor nadzoru inwestorskiego, tel. (0-43) 823-22-58, w godzinach od 10.00 do 15.00 w sprawie przedmiotu zamówienia, Stanisław Czernik Kierownik Działu Inwestycji i Planowania, tel. (0-43) 823-22-58, w godzinach od 10.00 do 15.00 w sprawie przedmiotu zamówienia, ul. Kościelna 8, 98-220 Zduńska Wola, tel. 043 8232449, fax 043 8232449, e-mail: sekretariat@bip.tbs-zlotnicki.akcessnet.net, www.bip.tbs-zlotnicki.akcessnet.net/. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przetarg nieograniczony o wartości powyżej 60 000 euro na wykonanie termomodernizacji budynków wspólnot mieszkaniowych zarządzanych przez Towarzystwo Budownictwa Społecznego "ZŁOTNICKI" sp. z o.o. w Zduńskiej Woli ul. Kościelna 8, tel/fax (0-43) 823-24-49. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z termomodernizacją budynków wspólnot mieszkaniowych polegające na: 1. Wspólnota Mieszkaniowa Nieruchomości Żytnia 30 w Zduńskiej Woli: a/ ocieplenie ścian zewnętrznych prefabrykowanych, warstwą styropianu o grubości 12 cm metodą lekką-mokrą. Boczne powierzchnie ościeży okien oraz powierzchnie pod parapetami należy wykonać styropianem o grubości 2 cm, b/ ocieplenie filarków międzyokiennych warstwą styropianu o grubości 18 cm metodą lekką-mokrą, c/ ocieplenie stropodachu wełną mineralną-granulat grubości 20 cm oraz wykonanie koniecznych prac związanych z naprawą połaci dachowej poprzez krycie dachu papą termozgrzewalną oraz wymianą obróbek blacharskich d/ wymiana stolarki okiennej na klatkach schodowych od strony wschodniej oraz w pralni i suszarni na okna PCV o współczynniku przenikalności ciepła U=1,3, e/ modernizacja instalacji centralnego ogrzewania obejmująca: - wymianę głowic do zaworów termostatycznych, - płukanie i czyszczenie instalacji, - regulację hydrauliczną instalacji, 2. Wspólnota Mieszkaniowa Nieruchomości Pomorska 23 w Zduńskiej Woli: a/ ocieplenie ścian zewnętrznych prefabrykowanych, warstwą styropianu o grubości 12 cm metodą lekką-mokrą. Boczne powierzchnie ościeży okien oraz powierzchnie pod parapetami należy wykonać styropianem o grubości 2 cm, b/ ocieplenie filarków międzyokiennych warstwą styropianu o grubości 18 cm metodą lekką-mokrą, c/ ocieplenie stropodachu granulatem celulozowym grubości 15 cm oraz wykonanie koniecznych prac związanych z naprawą połaci dachowej poprzez krycie dachu papą termozgrzewalną oraz wymianą obróbek blacharskich, d/ modernizacja instalacji centralnego ogrzewania obejmująca: - wymianę zaworów termostatycznych, - regulację hydrauliczną instalacji, 3. Wspólnota Mieszkaniowa Nieruchomości M.C.Skłodowskiej 8 w Zduńskiej Woli: a/ ocieplenie ścian zewnętrznych prefabrykowanych, warstwą styropianu o grubości 12 cm metodą lekką-mokrą. Boczne powierzchnie ościeży okien oraz powierzchnie pod parapetami należy wykonać styropianem grubości 2 cm, b/ ocieplenie filarków międzyokiennych warstwą styropianu o grubości 18 cm metodą lekką-mokrą, c/ ocieplenie stropodachu granulatem celulozowym grubości 15 cm oraz wykonanie koniecznych prac związanych z naprawą połaci dachowej poprzez punktową naprawę dachu papą termozgrzewalną w miejscach demontażu pokrycia niezbędnego dla wykonania ocieplenia stropodachu, d/ modernizacja instalacji centralnego ogrzewania obejmująca regulację hydrauliczną instalacji, zgodnie z załączonymi do SIWZ dokumentacjami technicznymi. Zadanie musi zostać realizowane zgodnie z wytycznymi oraz na podstawie opracowanych audytów energetycznych dla poszczególnych obiektów objętych zamówieniem. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Zasoby mieszkaniowe na terenie miasta Zduńska Wola: Budynki Wspólnot Mieszkaniowych Nieruchomości: Żytnia 30, Pomorska 23, M.C. Skłodowskiej 8, w imieniu i na rzecz których działa TBS ZŁOTNICKI sp. z o.o.w Zduńskiej Woli. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.32.10.00 - Izolacja cieplna Kod CPV wg słownika 2008: 45.32.10.00 - Izolacja cieplna Oryginalny kod CPV: 45.42.11.25 - Instalowanie okien z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.32 - Instalowanie okien Oryginalny kod CPV: 45.33.10.00 - Instalacje cieplne, wentylacyjne i konfekcjonowania powietrza Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.10.00 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Powyżej 60 000 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 16.10.2006;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 26 000,00 PLN. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1/ Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi tj. posiadają aktualne odpisy z właściwego rejestru (KRS) lub aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert i załączą je do oferty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem własnoręcznym podpisem. Zakres prowadzonej działalności gospodarczej musi być zgodny z przedmiotem zamówienia pod rygorem wykluczenia z postępowania. 2/ Posiadają aktualne zaświadczenie o regulowaniu składek ZUS, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert i załączą je do oferty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem własnoręcznym podpisem pod rygorem wykluczenia z postępowania. 3/ Posiadają aktualne zaświadczenie o uiszczonych podatkach w Urzędzie Skarbowym, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert i załączą je do oferty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem własnoręcznym podpisem pod rygorem wykluczenia z postępowania, 4/ Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 i spełniają warunki określone w art. 22 ust 1 pkt 1 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych i złożą w powyższym zakresie stosowne pisemne oświadczenie pod rygorem wykluczenia z postępowania. 5/ Posiadają aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert i załączą je do oferty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem własnoręcznym podpisem po rygorem wykluczenia z postępowania. 6/ Posiadają aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, w przypadku gdy składający ofertę jest podmiotem zbiorowym, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert i załączą je do oferty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem własnoręcznym podpisem pod rygorem wykluczenia z postępowania. III.2.2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia i złożą w powyższym zakresie stosowne pisemne oświadczenie pod rygorem wykluczenia z postępowania i załączą do oferty: 1/ Informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników, oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. 2/ Kserokopię odpowiednich uprawnień budowlanych oraz polis ubezpieczeniowych odpowiedzialności cywilnej z tytułu wykonywanych samodzielnych funkcji w budownictwie, (tj. kierownik robót) kserokopia załączonego do oferty ważnego zaświadczenia o przynależności do właściwej izby przynajmniej na jeden rok, poświadczone za zgodność z oryginałem własnoręcznym podpisem, 3/ Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada wykonawca. 4/ Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. W przypadku zatrudnienia podwykonawcy, oferta winna zawierać dodatkowo dokumenty określone w punkcie III.2.1; III.2.2 bez podpunktu 4 do 7, 5/ Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat tego typu robót budowlanych,a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. We wzmiankowanym okresie wykonawca winien wykazać się wykonaniem co najmniej dwoma robotami budowlanymi, oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie w terminach umownych. 6/ Pisemne oświadczenie, że wykonawca zapoznał się z obiektami. 7/ Wykażą się średniorocznym zatrudnieniem z okresu ostatnich 12 miesięcy poprzedzających datę ogłoszenia zamówienia na poziomie 50 osób. Zatrudnienie to winno być udokumentowane np. za pomocą deklaracji ZUS DRA. III.2.3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia i złożą w powyższym zakresie stosowne pisemne oświadczenie pod rygorem wykluczenia z postępowania i załączą do oferty: 1/ Sprawozdania finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzenia sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. 2/ Wykażą się zyskiem z prowadzonej działalności w okresie ostatnich dwóch lat przed złożeniem oferty, 3/ Wykażą się przychodami za poprzedni rok obrachunkowy w wysokości nie mniejszej niż 5 000 000,00 zł. 4/ Opinię banków, w których wykonawca posiada rachunki bankowe, potwierdzające wielkość obrotów na rachunku z ostatnich 12 miesięcy, wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy nie mniejszą niż 1 000 000,00 zł, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5/ Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w kwocie nie mniejszej niż 1 000 000,00 zł i załączą do oferty kserokopię polisy lub inny dokument ubezpieczenia poświadczony za zgodność z oryginałem własnoręcznym podpisem. 6/ Pisemne oświadczenie o zobowiązaniu się do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 10% wartości brutto umowy bezpośrednio przed jej podpisaniem.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 17.07.2006. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać nieodpłatnie w siedzibie zamawiającego w pokoju nr 2 po złożeniu pisemnego wniosku o jej wydanie. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 17.07.2006 godzina 10:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 17.07.2006, godzina 11:00, siedziba zamawiającego.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 24.05.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.