Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-10-19
Toruń: PRZETARG NIEOGRANICZONY na dostawę odzieży roboczej, rękawic roboczych oraz obuwia roboczego w 2011 roku (SIWZ 37/P/10)
Numer ogłoszenia: 292867 - 2010; data zamieszczenia: 19.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zakład Komunikacji , ul. Sienkiewicza 24/26, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6555202, faks 056 6555339.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzk.torun.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: zakład budżetowy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZETARG NIEOGRANICZONY na dostawę odzieży roboczej, rękawic roboczych oraz obuwia roboczego w 2011 roku (SIWZ 37/P/10).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa w 2011 roku: w części 1 zamówienia - obuwia roboczego wymienionego w specyfikacji asortymentowej stanowiącej załącznik nr 1A do specyfikacji w części 2 zamówienia - odzieży roboczej wymienionej w specyfikacji asortymentowej stanowiącej załącznik nr 1B do specyfikacji, w części 3 zamówienia - rękawic roboczych wymienionych w specyfikacji asortymentowej stanowiącej załącznik nr 1C do specyfikacji,.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.10.00.00-0, 18.14.10.00-9, 18.80.00.00-7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
- zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzk.torun.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: MZK Toruń, 87 - 100 Toruń, ul. Sienkiewicza 24/26.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.10.2010 godzina 10:30, miejsce: Sekretariat MZK Toruń, 87 - 100 Toruń, ul. Sienkiewicza 24/26.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Obuwie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Buty filc.- gumowe, buty gumowe, trzewiki robocze, trzewiki robocze antyelektrostatyczne, buty ocieplane, trzewiki profilaktyczne, trzewiki spawalnicze.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.80.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Odzież robocza.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kalesony, koszula robocza, ubranie robocze, bluza robocza z logo MZK, ubranie robocze z materiału antyelektrostatycznego, ubranie robocze - ocieplane z materiału antyelektrostatycznego, kurtki ocieplane, czapka robocza, czapka ocieplana, kurtka p. deszczowa, płaszcz p. deszczowy, ubranie robocze ocieplane, fartuch roboczy drelichowy, fartuch stylonowy- damski, fartuch stylonowy - męski, kamizelka odblaskowa atestowana żółta lub pomarańczowa z nadrukiem MZK.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.10.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Rękawice robocze.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rękawice robocze-ochronne, rękawice robocze- wzmocnione lico, rękawice spawalnicze, rękawice olejoodporne-wysoki sztywny mankiet, rękawice ocieplane wewnątrz polarem, rękawice antyprzecięciowe do szkła znak bezpieczeństwa CE, rękawice termoodporne do 200 stopni C znak bezpieczeństwa CE, rękawice wibracyjne znak bezpieczeństwa CE, rękawice kwasoodporne z naturalnego lateksu znak bezpieczeństwa CE.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.14.10.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Ubezpieczenie majątku oraz odpowiedzialności cywilnej Oczyszczalni Ścieków "WARTA" S.A.
- Świadczenie usługi cateringowej dla uczestników Dziennego Domu Pomocy Społecznej przy ul. Rydygiera 30/32 w Toruniu na 2026 rok
- "Dostawa paliw płynnych do pojazdów oraz kotłowni olejowej Nadleśnictwa Golub-Dobrzyń."
- Kompleksowe ubezpieczenie mienia, odpowiedzialności cywilnej oraz ubezpieczenia komunikacyjne Przedsiębiorstwa Komunalnego Spółka z o.o. w Wieluniu
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do powielacza cyfrowego Riso SF 5350 E II
- ZAKUP I DOSTAWA 1000 Mg SOLI DROGOWEJ NA POTRZEBY AKCJI ZIMOWEJ 2025/2026
więcej: przetargi w Toruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Sukcesywna dostawa i sprzedaż wraz z transportem i rozładunkiem odzieży roboczej i ochronnej, obuwia roboczego i ochronnego, rękawic ochronnych i roboczych, środków ochrony indywidualnej.1.
- Dostawa umundurowania specjalnego i wyposażenia osobistego
- Dostawa odzieży ochronnej dla studentów na potrzeby Projektu nr FEDR.02.01-IP.01-0001/24 pn. "Edu - Fish - program edukacyjno-promocyjny w zakresie rybactwa"
- Kompleksowa obsługa obejmująca serwis i najem odzieży roboczej.
- Dostawa umundurowania, sortów odzieży bhp i środków ochrony osobistej dla pracowników Nadleśnictwa Nawojowa w roku 2026
- Dostawa produktów leczniczych i innych materiałów do Apteki Szpitalnej - uzupełnienie I 2026
więcej: Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





