eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Zachodniopomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Szczecinie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-07-24

Szczecin: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Zachodniopomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Szczecinie
Numer ogłoszenia: 292852 - 2013; data zamieszczenia: 24.07.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 229464 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zachodniopomorski Urząd Wojewódzki, ul. Wały Chrobrego 4, 70-502 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 4303465, 4303450, faks 91 4303606.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Zachodniopomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Szczecinie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Zachodniopomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Szczecinie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Przedmiot zamówienia podzielony jest na 8 części i dotyczy dostawy następujących urządzeń: Część 1 Urządzenie wielofunkcyjne - typ 1 Ilość: 10 szt. Urządzenie wielofunkcyjne - typ 2 Ilość: 3 szt. Urządzenie wielofunkcyjne - typ 3 Ilość: 2 szt. Urządzenie wielofunkcyjne - typ 4 Ilość: 3 szt. Urządzenie wielofunkcyjne - typ 5 Ilość: 1 szt. Urządzenie wielofunkcyjne - typ 6 Ilość: 1 szt. Część 2 Drukarka - typ 1 Ilość: 9 szt. Drukarka - typ 2 Ilość: 1 szt. Drukarka - typ 3 Ilość: 2 szt. Drukarka - typ 4 Ilość: 2 szt. Część 3 Projektor multimedialny - typ 1 Ilość: 1 szt. Projektor multimedialny - typ 2 Ilość: 2 szt. Część 4 Monitor - typ 1 Ilość: 7 szt. Monitor - typ 2 Ilość: 4 szt. Część 5 Przełącznik Switch Ilość: 10 szt. Część 6 Drukarka kodów kreskowych Ilość: 6 szt. Skaner dokumentów - typ 1 + licencja KofaxExpress Ilość: 4 szt. Skaner dokumentów - typ 2 Ilość: 2 szt. Część 7 Zasilacz awaryjny - UPS Ilość: 16 szt. Pamięć flash USB o pojemności 32 GB Ilość: 8 szt. Pamięć flash USB o pojemności 8 GB Ilość: 37 szt. Dysk twardy - typ 1 (3,5) Ilość: 1 szt. Dysk twardy - typ 2 (2,5) USB Ilość: 6 szt. Mysz komputerowa Ilość: 7 szt. Głośniki komputerowe - zestaw 2.1 Ilość: 3 szt. Karta graficzna Ilość: 1 szt. Część 8 Oprogramowanie - typ 1 Ilość: 1 szt. Oprogramowanie - typ 2 Ilość: 1 szt..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 38.65.21.00 - Projektory 30.23.13.10 - Wyświetlacze płaskie 32.42.00.00 - Urządzenia sieciowe 30.21.61.10 - Skanery komputerowe 48.92.00.00 - Pakiety oprogramowania do automatyzacji prac biurowych 30.23.72.80 - Akcesoria zasilające 30.23.46.00 - Pamięć flash 30.23.41.00 - Dysk magnetyczny 32.34.20.00 - Urządzenia głośnikowe 30.23.71.34 - Karty akceleratorów graficznych 48.32.20.00 - Pakiety oprogramowania graficznego 30.23.32.31 - 30.23.32.31 .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie jest w części współfinansowane przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2007-2013 oraz Pomocy Technicznej Programu Polska - Meklemburgia Pomorze Przednie / Brandenburgia 2007-2013 oraz ze środków Funduszu Granic Zewnętrznych.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Dostawa Urządzenie wielofunkcyjne - typ 1 (Ilość: 10 szt.) Urządzenie wielofunkcyjne - typ 2 (Ilość: 3 szt.) Urządzenie wielofunkcyjne - typ 3 (Ilość: 2 szt.) Urządzenie wielofunkcyjne - typ 4 (Ilość: 3 szt.) Urządzenie wielofunkcyjne - typ 5 (Ilość: 1 szt.) Urządzenie wielofunkcyjne - typ 6 (Ilość: 1 szt.)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.07.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Konica Minolta Business Solutionss Polska Sp. z o. o., ul. Muszkieterów 15, 02-273 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 131910,57 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 127548,05

  • Oferta z najniższą ceną: 127548,05 / Oferta z najwyższą ceną: 317884,89

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Dostawa: Drukarka - typ 1 (Ilość: 9 szt.) Drukarka - typ 2 (Ilość: 1 szt.) Drukarka - typ 3 (Ilość: 2 szt.) Drukarka - typ 4 (Ilość: 2 szt.)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.07.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Konica Minolta Business Solutionss Polska Sp. z o. o., ul. Muszkieterów 15, 02-273 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 35853,66 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 28708,76

  • Oferta z najniższą ceną: 28708,76 / Oferta z najwyższą ceną: 59359,80

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Dostawa: Projektor multimedialny - typ 1 (Ilość: 1 szt.) Projektor multimedialny - typ 2 (Ilość: 2 szt.)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.07.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Flop Komputery Sp. z o.o., ul. Dębogórska 22/107, 71-717 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14959,35 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 13910,00

  • Oferta z najniższą ceną: 13910,00 / Oferta z najwyższą ceną: 15971,55

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Dostawa: Monitor - typ 1 (Ilość: 7 szt.) Monitor - typ 2 (Ilość: 4 szt.)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.07.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • El Toro Bobrowski Blatkiewicz Spółka Jawna, Ul. Racławicka 23, 73-110 Stargard Szczeciński, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7520,33 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 8542,35

  • Oferta z najniższą ceną: 8167,20 / Oferta z najwyższą ceną: 8542,35

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Dostawa: Przełącznik (Switch) (Ilość: 10 szt.)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.07.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • El Toro Bobrowski Blatkiewicz Spółka Jawna, ul. Racławicka 23, 73-110 Stargard Szczeciński, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 22764,23 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 25030,50

  • Oferta z najniższą ceną: 25030,50 / Oferta z najwyższą ceną: 52336,50

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: Dostawa: Drukarka kodów kreskowych (Ilość: 6 szt.) Skaner dokumentów - typ 1 + licencja KofaxExpress (Ilość: 4 szt.) Skaner dokumentów - typ 2 (Ilość: 2 szt.)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.07.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • El Toro Bobrowski Blatkiewicz Spółka Jawna, ul. Racławicka 23, 73-110 Stargard Szczeciński, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 37235,77 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 33369,90

  • Oferta z najniższą ceną: 33369,90 / Oferta z najwyższą ceną: 54280,66

  • Waluta: PLN.

Część NR: 8   

Nazwa: Dostawa: Oprogramowanie - typ 1 (Ilość: 1 szt.) Oprogramowanie - typ 2 (Ilość: 1 szt.)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.07.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Test System S.C., ul. Młyńska 11, 66-400 Gorzów Wielkopolski, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2658,54 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3230,00

  • Oferta z najniższą ceną: 3230,00 / Oferta z najwyższą ceną: 3579,30

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.