Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-10-14
Nowa Sól: Realizacji szkoleń (kursów) w ramach projektu pt.: Aktywizacja osób bezrobotnych z Gminy Nowa Sól.
Numer ogłoszenia: 286939 - 2010; data zamieszczenia: 14.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Pomocy Społecznej Gmina Nowa Sól , ul. Moniuszki 3, 67-100 Nowa Sól, woj. lubuskie, tel. 68 3561690, faks 68 3561690.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna gminy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Realizacji szkoleń (kursów) w ramach projektu pt.: Aktywizacja osób bezrobotnych z Gminy Nowa Sól..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie usług szkoleniowych w częściach określonych poniżej: Część I. Organizacja i przeprowadzenie szkolenia (kursu) , Sprzedawca Profesjonalny- (wykłady + praktyka + egzamin końcowy) - dla 30 osób z podziałem na grupy 10-cio osobowe. Powinno odbyć się w ciągu 40 godzin lekcyjnych (45 minut każda) po 4 godziny dziennie i składać się z zajęć teoretycznych i praktycznych.Część II.Organizacja i przeprowadzenie szkolenia (kursu) z doradcą zawodowym. Aktywność i efektywność na rynku pracy obejmujących usługi wspierające w zakresie doradztwa zawodowego szczegółowy opis w załączniku nr 3b - dla 40 osób z podziałem na grupy 10-cio osobowe. Szkolenie grupowe 8 godzin lekcyjnych na każdą grupę. Szkolenie indywidualne 2-4 godzin lekcyjnych. Część III. Organizacja i przeprowadzenie szkolenia (kursu) z psychologiem szczegółowy opis w załączniku nr 3c - dla 40 osób z podziałem na grupy 10-cio osobowe. Szkolenie grupowe 6 godzin lekcyjnych na każdą grupę. Część IV. Organizacja i przeprowadzenie szkolenia (kursu) Obsługa wózków widłowych z praktyką na hali wysokiego składowaniaszczegółowy opis w załączniku nr 3d - dla 10 osób Szkolenie 40 godzin lekcyjnych. Przedmiot zamówienia obejmuje również: Ubezpieczenie uczestników szkolenia od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w trakcie szkolenia oraz w drodze na szkolenie i ze szkolenia, zgodnie ze wskazaniem na skierowaniu;Przeprowadzenie egzaminu wewnętrznego z zakresu zagadnień programu;Wydanie zaświadczeń o ukończeniu szkolenia i zdobytych kwalifikacjach;Zapewnienie uczestnikom szkolenia materiałów szkoleniowych (podręczników, kompendium etc.);Oznakowanie materiałów szkoleniowych, prezentacji multimedialnych i sal wykładowych poprzez umieszczenie logo typów unijnych i logo Projektu, które Zamawiający dostarczy odpowiednio wcześniej;Zapewnienie uczestnikom szkolenia codziennie napojów (kawy, herbaty, wody mineralnej lub źródlanej) w czasie przerw między zajęciami dydaktycznymi oraz poczęstunku w postaci paluszków, kruchych ciastek etc. W przypadku zajęć trwających nie mniej niż 6 godzin lekcyjnych Wykonawca zapewni uczestnikom kursu(szkolenia) ciepły posiłek.Zapewnienie nadzoru wewnętrznego służącego podniesieniu jakości szkolenia;Dostarczenia osobom szkolonym, po zakończeniu szkolenia, ankiet służących do oceny szkolenia, które przygotuje Zamawiający i przekaże Wykonawcy odpowiednio wcześniej.Przeprowadzania zajęć w dostosowanych pomieszczeniach oraz wyposażonych w sprzęt i pomoce dydaktyczne niezbędne do realizacji przedmiotu umowy, spełniających bezpieczne i higieniczne warunki pracy i nauki..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 17.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 3500 zł.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dysponuje osobami, które posiadają uprawnienia do przeprowadzenia: -szkolenia(kursu) Sprzedawca Profesjonalny;-szkolenia(kursu) Obsługa wózków widłowych z praktyką na hali wysokiego składowania;-szkolenia (kursu) Aktywność i efektywność na rynku pracy- doradca zawodowy;szkolenie z psychologiem.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminanowasol.biuletyn.net
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ośrodek Pomocy Społecznej Gmina Nowa Sól 67-100 Nowa Sól ul. Moniuszki 3, biuro podawcze..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.10.2010 godzina 10:00, miejsce: Ośrodek Pomocy Społecznej Gmina Nowa Sól 67-100 Nowa Sól ul. Moniuszki 3, biuro podawcze..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego - Kapitał Ludzki 2007-2013 - Poddziałanie 7.1.1.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z NOWEJ SOLI
- Zakup i montaż pomostów magazynowych ( antresoli magazynowej ) oraz regałów paletowych ( paleto regałów )
- "Usługi w zakresie dezynsekcji, deratyzacji, odmuszania w tym również tępienia insektów, likwidacja owadów żądlących w obiektach WS SP ZOZ w Nowej Soli"
- "Remont drogi powiatowej nr 1051F"
- Dostawa przenośnych magazynów energii na potrzeby Starostwa Powiatowego w Nowej Soli.
- Dostawa 3 sztuk agregatów prądotwórczych wraz z montażem na potrzeby Starostwa Powiatowego w Nowej Soli
- Bieżące utrzymanie nawierzchni jezdni oraz ciągów pieszych i rowerowych dróg gminnych na terenie miasta Nowa Sól w latach 2025-2026.
więcej: przetargi w Nowej Soli »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Szkolenie alpejskie ratowników górskich - przygotowanie do transgranicznych działań ratowniczych w okresie zimy, organizowanego w ramach współpracy transgranicznej GOPR i Horskiej Służby
- Udzielnie wsparcia specjalistycznego w formie szkoleń i warsztatów dla uczniów i nauczycieli Zespołu Szkół Ekonomicznych im. Tadeusza Kotarbińskiego w Radomsku.
- Usługi szkoleniowe w zakresie realizacji szkoleń/kursów zawodowych dla uczniów i nauczycieli w ramach realizacji projektu pn.: "Droga do sukcesu"
- Usługi szkoleniowe w zakresie realizacji szkoleń/kursów zawodowych dla uczniów i nauczycieli w ramach realizacji projektu pn.:"Wykwalifikowany absolwent = znakomity pracownik"
- Usługi szkoleniowe w zakresie realizacji szkoleń/kursów zawodowych dla uczniów i w ramach realizacji projektu pn.: "Absolwent ZS nr 2 w Wieluniu - nowe umiejętności w transformacji"
- Cyberbezpieczna Gmina Kołbiel
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





