Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-02-12
Gdańsk: Sprzątanie i utrzymanie czystości w budynkach Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska w Gdańsku
Numer ogłoszenia: 28554 - 2008; data zamieszczenia: 12.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska, ul. Trakt św. Wojciecha 293, 80-001 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3094911 do 13, fax 058 3094634.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzątanie i utrzymanie czystości w budynkach Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska w Gdańsku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sprzątanie i utrzymanie czystości w pomieszczeniach administracyjno biurowych, laboratoryjnych i sanitarnych Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska o łącznej powierzchni użytkowej 2400 m2 oraz mycie szkła laboratoryjnego. Sprzątanie, utrzymanie czystości i mycie szkła laboratoryjnego dotyczy budynku WIOŚ w Gdańsku przy ul. Trakt Św. Wojciecha 293 (pow. użytkowa - 1573 m2) i budynku Delegatury WIOŚ z siedzibą w Słupsku przy ul. Kniaziewicza 30 (pow. użytkowa - 827 m2). Budynki te przeznaczone są na funkcjonowanie administracji publicznej. Sprzątanie odbywać się będzie w godzinach 16.00-20.00. Do najważniejszych obowiązków Wykonawcy należeć będzie: - Odkurzanie i pranie wykładzin dywanowych w pomieszczeniach biurowych i ciągach komunikacyjnych, - Sprzątanie (zamiatanie, zmywanie) posadzki z terakoty, lastrko i wykładzin z PCV, - Odkurzanie na mokro wyposażenia biurowego i laboratoryjnego, - Mycie okien i innych powierzchni przeszklonych, - Mycie i dezynfekcja toalet, - Opróżnianie pojemników na śmieci, - Mycie szkła laboratoryjnego (mycie tradycyjne i w zmywarce laboratoryjnej). Szczegółowy zakres i częstotliwość wykonywanych przez Wykonawcę prac zawierają zał. nr 1,2,3 stanowiące integralną część SIWZ. Stanowić też będą integralną część umowy zawartej z wybranym Wykonawcą. Zamawiający wymaga, aby przed złożeniem oferty Wykonawca, w zależności od tego na jaką część przedmiotu zamówienia składana będzie oferta, dokonał wizji lokalnej w obiektach Wykonawcy będących przedmiotem zamówienia (w centrali WIOŚ w Gdańsku, delegaturze WIOŚ w Słupsku), w celu zapoznania się z uwarunkowaniami dotyczącymi wykonania przedmiotu zamówienia (usługi sprzątania i utrzymania czystości).
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.70.00.00 - Usługi sprzątania Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.00.00 - Usługi sprzątania Oryginalny kod CPV: 74.72.20.00 - Usługi czyszczenia okien Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.13.00 - Usługi czyszczenia okien Oryginalny kod CPV: 74.73.10.00 - Usługi sprzątania budynków Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków Oryginalny kod CPV: 74.74.40.00 - Usługi czyszczenia pojemników na odpadki Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.80.00 - Usługi czyszczenia pojemników na odpadki Oryginalny kod CPV: 74.74.30.00 - Usługi czyszczenia urządzeń biurowych Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.91.00 - Usługi czyszczenia urządzeń biurowych Oryginalny kod CPV: 74.75.00.00 - Usługi sprzątania biur Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 9.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Kwota wadium wynosi : - przy składaniu oferty na cały przedmiot zamówienia: 1000 zł.(słownie złotych: jeden tysiąc), - przy składaniu oferty na I część przedmiotu zamówienia (sprzątanie i utrzymanie czystości w obiekcie w Gdańsku, ul. Trakt Św. Wojciecha 293): 600 zł (słownie złotych: sześćset), - przy składaniu oferty na II część przedmiotu zamówienia (sprzątanie i utrzymanie czystości w obiekcie Delegatury w Słupsku, ul. Kniaziewicza 30): 400 zł (słownie złotych: czterysta)..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2007r. Nr 223 poz. 1655) tj.: - Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. - Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. - Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. - Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 uPzp. Wykonawca przystępując do udziału w postępowaniu składa ofertę, oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wraz z żądanymi przez Zamawiającego dokumentami potwierdzającymi spełnianie tych warunków. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą - spełnia/nie spełnia - na podstawie analizy złożonych oświadczeń i dokumentów. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymagane od Wykonawców na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie odpis/zaświadczenie muszą być złożone przez każdy podmiot. - Oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. - Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiąca przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, zaświadczenia muszą być złożone przez każdy podmiot. - Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust.1 p. 4-8 ustawy Pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, zaświadczenie/dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot. - Wykaz wykonanych lub wykonywanych należycie w okresie ostatnich trzech lat, co najmniej dwóch usług, polegających na ochronie mienia w obiektach użyteczności publicznej o powierzchni użytkowej co najmniej 800m2 (przy składaniu oferty tylko na jedną z części przedmiotu zamówienia) oraz po jednej usłudze dla każdej części przedmiotu zamówienia (przy składaniu oferty na obie części zamówienia), oraz dokumenty potwierdzające, że usługi wymienione w załączniku zostały wykonane należycie. Jako obiekt użyteczności publicznej rozumieć należy obiekt w rozumieniu § 3 pkt. 6 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002r.w sprawie warunków jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie, Dz.U.75 z 2002r. poz. 690 z późn. zm.). - Polisa ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej deliktowej i kontraktowej prowadzonej działalności w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej (usługi sprzątania i utrzymania czystości). W terminie wyznaczonym na składanie ofert, Wykonawca dołączy do oferty aktualnie obowiązującą i ważną polisę oc. posiadaną przez Wykonawcę, na dzień składania ofert. W przypadku wybrania oferty Wykonawcy i uznania jej za najkorzystniejszą, Wykonawca w terminie, o którym mowa w Rozdziale I, pkt.15, podpunkt 15.2, przedłoży Zamawiającemu polisę spełniającą wymogi określone w Rozdziale I, punkt 15. - Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń jakimi dysponuje Wykonawca, wg załączonego wzoru. W przedmiotowym wykazie Wykonawca przedstawi informacje: a) liczbie i rodzajach (typach) wielofunkcyjnych odkurzaczy przewidzianych do prawidłowego wykonania usługi w obiektach Zamawiającego, b) rodzaju i liczbie maszyn do czyszczenia i prania wykładzin dywanowych przewidzianych do prawidłowego wykonania usługi w budynkach Zamawiającego, c) rodzaju i liczbie maszyn przeznaczonych do czyszczenia i nabłyszczania różnego rodzaju posadzek w obiektach Zamawiającego, d) liczbie i rodzaju posiadanego, pozostałego sprzętu, służącego do prawidłowego wykonania usługi takiego jak wózki do sprzątania, itp. Zamawiający wymaga także dołączenia do oferty: - Wypełnionego formularza cenowego - wg załączonego wzoru; - Wypełnionego formularza oferty - wg załączonego wzoru; - Potwierdzenia wpłaty wadium (w przypadku wniesienia wadium w formie innej niż w pieniądzu, do oferty należy załączyć kopię dokumentu wadium); - Parafowanego projektu umowy - wg załączonego wzoru.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gdansk.wios.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska, 80-001 Gdańsk, ul. Trakt Św. Wojciecha 293.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.02.2008 godzina 11:00, miejsce: Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska, 80-001 Gdańsk, ul. Trakt Św. Wojciecha 293, sekretariat, pok. nr 37..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Sprzątanie i utrzymanie czystości w obiekcie Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska w Gdańsku, ul. Trakt Św. Wojciecha 293.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - Obiekt w Gdańsku przy ul. Trakt Św. Wojciecha 293. Obejmuje budynek murowany, składający się z 2 części (budynków) połączonych ze sobą funkcjonalnie. - Budynek biurowo laboratoryjny posiada układ konstrukcyjny podłużny, 3 traktowy (ciąg pomieszczeń wzdłuż ścian bocznych, środkiem korytarz, z którego prowadzą wejścia do poszczególnych pomieszczeń). Usługa wykonywana będzie na parterze budynku (32 pomieszczenia). Budynek jest częściowo podpiwniczony (3 pomieszczenia magazynowe), przeszklony, posiadający wielodziałowe okna z PCV (38 szt.). Do budynku prowadzi 1 wejście zewnętrzne tzw. główne (od strony dziedzińca) i jeden wjazd na teren WIOŚ dla pojazdów, z drogi wewnętrznej. Budynek wyposażony jest w systemu sygnalizacji napadu i włamania. Powierzchnia użytkowa części budynku, w której realizowana będzie usługa wynosi 970 m2. W budynku zdecydowanie przeważają dwa rodzaje posadzki - w laboratorium terakota, w pomieszczeniach biurowych - wykładzina dywanowa. W budynku wiele elementów przeszklonych - drzwi, ścianki działowe ( w tym do wysokości 3,6 m). - Budynek biurowy, 3 kondygnacyjny (piwnica - 8 pomieszczeń magazynowych, parter - 7 pomieszczeń, piętro - 9 pomieszczeń). Budynek przeszklony, posiadający wielodziałowe okna z PCV (18 szt.). Do budynku prowadzi 1 wejście zewnętrzne tzw. boczne (od strony dziedzińca). Budynek wyposażony jest w system sygnalizacji napadu i włamania. Powierzchnia użytkowa budynku wynosi 603 m2. W budynku zdecydowanie przeważa posadzka w postaci wykładziny dywanowej. W budynku wiele elementów przeszklonych w postaci drzwi i ścianki działowej (w tym do wysokości 3,6m). - Pracownikom Wykonawcy udostępnione będzie pomieszczenie z przeznaczeniem na przechowywanie sprzętu służącego do wykonania usługi. - Budynki chronione przez firmę ochroniarską, całodobowo, przez 7 dni w tygodniu. Szczegółowy zakres i częstotliwość wykonywanych prac zawiera zał. nr 1 i 2 do siwz..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.70.00.00-6, 74.72.20.00-6, 74.73.10.00-2, 74.74.00.00-8, 74.74.30.00-9, 74.75.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 9.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Sprzątanie i utrzymanie czystości w obiekcie Delegatury Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska z siedzibą w Słupsku, ul. Kniaziewicza 30.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obiekt w Słupsku przy ul. Kniaziewicza 30. Obejmuje budynek biurowo laboratoryjny oraz wolnostojący, parterowy budynek garażowo warsztatowy. - Budynek biurowo laboratoryjny, to budynek murowany, dwukondygnacyjny (parter i piętro) tylko w części środkowej (łącznie 47 pomieszczeń użytkowych). Budynek przeszklony - okna z PCV. Skrzydła budynku parterowe o konstrukcji drewnianej. Do budynku prowadzi 1 wejście zewnętrzne tzw. główne (od strony wewnętrznego dziedzińca). Powierzchnia użytkowa budynku wynosi 827m2. W murowanej, piętrowej części środkowej, przeważa posadzka w postaci terakoty. W części laboratoryjnej i administracyjno biurowej przeważa posadzka pokryta wykładziną z PCV. W obiekcie zainstalowany jest system sygnalizacji napadu i włamania obejmujący wszystkie pomieszczenia. - Pracownikom Wykonawcy udostępnione będzie pomieszczenie z przeznaczeniem na przechowywanie sprzętu służącego do wykonania usługi. - Budynek chroniony przez firmę ochroniarską, całodobowo, przez 7 dni w tygodniu. Szczegółowy zakres i częstotliwość wykonywanych przez Wykonawcę prac zawiera zał. nr 3 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.74.00.00-6, 74.72.20.00-6, 74.73.10.00-2, 74.74.00.00-8, 74.74.30.00-9, 74.75.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 9.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Remont estakady drogowej na Węźle Okopowa w Gdańsku
- Budowa ogrodzenia nieruchomości wraz z drogami dojazdowymi, placami na potrzeby składowania i magazynowania sprzętu, materiałów i wyposażenia związanego z ochroną ludności i obroną cywilną.
- Przygotowywanie i dostarczanie posiłków dla placówek opiekuńczo-wychowawczych "Piaskowy Dom", "Morski Dom", "Wichrowy Dom" w Gdańsku
- Zakup i dostawa tabletów z systemem operacyjnym Android do realizacji badań ankietowych przez Urząd Statystyczny w Gdańsku
- Dostawa sprzętu laboratoryjnego w 5 pakietach
- 47/TP/2025 Sukcesywne dostawy substancji chemicznych z podziałem na zadania.
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- KOMPLEKSOWE UTRZYMANIE CZYSTOŚCI KRYTEGO BASENU GMINNEGO CENTRUM KULTURY I SPORTU W ŻAROWIE W OKRESIE OD 01.01.2026 R. DO 31.12.2026 R.
- Sprzątanie pomieszczeń biurowych oraz pomocniczych siedziby WUP w Poznaniu w latach 2026-2027
- Kompleksowa usługa sprzątania w najmowanych lokalach na potrzeby działalności ROPS, WOA i CIC w 2026 roku
- Usługa utrzymania czystości w obiekcie Centrum Nauki i Kultury Młyny Rothera oraz na terenie zewnętrznym.
- Utrzymanie czystości i porządku w częściach wspólnych budynków oraz terenów otaczających nieruchomości komunalnego zasobu mieszkaniowego Gminy Miasto Zgierz zarządzanych przez MPGM Spółka z o. o.
- Świadczenie usług w zakresie utrzymania czystości w pomieszczeniach biurowych oraz salach wystawowych Stacji Muzeum przy ul. Towarowej 3, 00-811 Warszawa
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





