Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-02-12
Legnica: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkoleń grupowych dla
osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Legnicy i w Filii PUP w Chojnowie (ZP-01/2008).
Numer ogłoszenia: 28493 - 2008; data zamieszczenia: 12.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy, ul. Andersa 2, 59-220 Legnica, woj. dolnośląskie, tel. 076 7225210, 7225217, fax 076 7225211.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup.legnica.net.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkoleń grupowych dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Legnicy i w Filii PUP w Chojnowie (ZP-01/2008)..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkoleń grupowych dla: -osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Legnicy i w Filii PUP w Chojnowie w ramach PROGRAMU OPERACYJNEGO KAPITAŁ LUDZKI PRIORYTET VI Rynek pracy otwarty dla wszystkich DZIAŁANIE 6.1. Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie PODDZIAŁANIE 6.1.3. Poprawa zdolności do zatrudnienia oraz podnoszenie poziomu aktywności zawodowej osób bezrobotnych współfinansowanych ze środków EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO, -osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Legnicy i w Filii PUP w Chojnowie finansowanych ze środków Funduszu Pracy. Zamówienie podzielono na 12 części: CZĘŚĆ 1: -Zarządzanie kadrami i płacami w przedsiębiorstwie. CZĘŚĆ 2: -Kurs komputerowy dla początkujących z umiejętnością obsługi podstawowych programów komputerowych (Pakiet Office) plus obsługa Internetu. CZĘŚĆ 3: -Profesjonalny sprzedawca-kasjer-fakturzysta (obsługa kasy fiskalnej, obsługa komputera, minimum sanitarne i znajomość przepisów bhp/p.poż.). CZĘŚĆ 4: -Kompleksowa obsługa nowoczesnego biura. CZĘŚĆ 5: -Zasady archiwizowania dokumentów. CZĘŚĆ 6: -Pracownik pielęgnacyjno-opiekuńczy dla dorosłych. CZĘŚ 7: -Przedstawiciel handlowy z zasadami prowadzenia działalności gospodarczej i prawem jazdy kat. B. CZĘŚĆ 8: -Operator koparki jednonaczyniowej kl. III i koparko-ładowarki CZĘŚĆ 9: -Księgowość od podstaw do samodzielnego księgowego z obsługą komputera. CZĘŚĆ 10: -Prawo jazdy kat. C. CZĘŚĆ 11: -Prawo jazdy kat. C+E. CZĘŚĆ 12: Kurs podstawowy na przewóz rzeczy.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 80.42.00.00 - Usługi szkoleniowe Kod CPV wg słownika 2008: 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 12.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.06.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj.: -posiadają wpis do rejestru instytucji szkoleniowych wydawany przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 27 października 2004 r. w sprawie rejestru instytucji szkoleniowych Dz. U. Nr 236 poz. 2365), 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: -w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali należycie co najmniej 2 usługi szkoleniowe dla minimum 10 osób każda, w zakresie jakiego dotyczy składana oferta (jeżeli wykonawca składa ofertę np. na szkolenie: Kurs komputerowy dla początkujących z umiejętnością obsługi podstawowych programów komputerowych (Pakiet Office) plus obsługa Internetu, to spełni warunek jeśli przedstawi co najmniej 2 należycie wykonane usługi dla min.10 osób każda). -dysponują minimum 3 osobami posiadającymi uprawnienia do prowadzenia szkolenia w zakresie szkolenia kierowców, tj. osobami, które zostały wpisane do ewidencji instruktorów i posiadają aktualną legitymację instruktora, w myśl art. 106 ustawy Prawo o ruchu drogowym (tj. Dz. U. z 2005 r. Nr 108, poz. 908 ze zm.) - warunek dotyczy części zamówienia Nr 7, 10 i 11. -dysponują pojazdami silnikowymi dostosowanymi do wykonania zamówienia, spełniającymi wymogi Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2003 r. Nr 32 poz. 262 ze zm.). Zamawiający uzna, że wykonawca dysponuje pojazdami dostosowanymi do wykonania zamówienia, jeżeli wykaże, że dysponuje co najmniej 3 samochodami przystosowanymi do przeprowadzenia przedmiotowego szkolenia (dla części Nr 7 i 10), 2 samochodami i 1 przyczepą przystosowanymi do przeprowadzenia przedmiotowego szkolenia dla części Nr 11 oraz 1 koparką i 1 koparko-ładowarką dla części Nr 8. -dysponują odpowiednimi warunkami lokalowymi i wyposażeniem dydaktycznym: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż: o Dysponuje pomieszczeniami wykładowymi, których liczba i pojemność jest adekwatna do liczby części, których dotyczy złożona oferta oraz uwzględnia wielkość grup szkoleniowych danej części zamówienia, jak również harmonogram zajęć. o Dla części zamówienia, w programie gdzie przewidziane są zajęcia z obsługi komputera, kas fiskalnych, faksu, ksero, wykonawca dysponuje: -samodzielnym stanowiskiem komputerowym dla każdego z uczestników szkolenia, -1 kasę fiskalną na 3 uczestników szkolenia (liczba kas jakimi dysponuje wykonawca musi wynikać z przyjętego harmonogramu i rozkładu zajęć), -1 faksem na 1 grupę uczestników szkolenia, (liczba faksów, jakimi dysponuje wykonawca musi wynikać z przyjętego harmonogramu i rozkładu zajęć), -1 kserokopiarką na 1 grupę uczestników szkolenia (liczba kserokopiarek, jakimi dysponuje wykonawca musi wynikać z przyjętego harmonogramu i rozkładu zajęć). 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia, na podstawie analizy złożonych dokumentów.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. Dla potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty: 1.Oświadczenie o spełnieniu warunków: 1.1.określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Pzp na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 1a do formularza Oferty 1.2.określonych w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 1b do formularza Oferty 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. Powyższy dokument musi być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Zaświadczenie o wpisie instytucji szkoleniowej do rejestru instytucji szkoleniowych wydawane przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej (Rozporządzenie Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 27 października 2004 r. w sprawie rejestru instytucji szkoleniowych Dz. U. Nr 236 poz. 2365). Ponadto, Wykonawca powinien złożyć oświadczenie mówiące o tym, że zaświadczenie o wpisie instytucji szkoleniowej do rejestru instytucji szkoleniowych wydawane przez wojewódzki urząd pracy jest aktualne w roku bieżącym, tj. 2008, co jest jednoznaczne z tym, iż wykonawca w roku bieżącym nadal prowadzi działalność szkoleniową. 4. Wykaz osób, które będą realizować przedmiot zamówienia ( tj. wykładowców, instruktorów, itp.) wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji i doświadczenia zawodowego oraz zakresu wykonywanych przez nie czynności - załącznik nr 2 do Formularza Oferty.Ponadto należy dołączyć kserokopię dokumentów potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (tj. np.: dyplomów, świadectw, uprawnień, zaświadczeń o ukończeniu szkoleń, itp.) stwierdzających, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia do realizacji przedmiotu zamówienia. 5.Wykaz zrealizowanych szkoleń grupowych o tematyce tożsamej ze składaną ofertą w okresie 3 ostatnich lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie (na załączniku nr 3 do Formularza Oferty). Do wykazu należy załączyć dokumenty wystawione przez zamawiających, na rzecz których wykonane zostały usługi, potwierdzające, że zostały wykonane należycie, np. referencje. 6.Oryginalnie i czytelnie (imię i nazwisko) podpisane oświadczenia osób , które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia o woli współpracy i dyspozycyjności w okresie realizacji kursu, potwierdzone przez Wykonawcę za zgodność podpisu tychże osób. 7.Wykaz sal wykładowych (określić liczbę miejsc szkoleniowych), wyposażenia dydaktycznego (określić liczbę komputerów, kas fiskalnych, faksów, kserokopiarek) oraz pojazdów (określić liczbę pojazdów, markę, przeznaczenie) jakimi dysponuje Wykonawca do realizacji szkolenia. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 2 składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto wobec niego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się w/w dokumentu, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. II. Inne wymagane dokumenty 1. Dokumenty potwierdzające, że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego: 1.1. Program szkolenia - na załączniku nr 4 do Formularza Oferty . Program szkolenia powinien zawierać: -nazwę i zakres szkolenia, -czas trwania i sposób organizacji szkolenia, -wymagania wstępne dla uczestników szkolenia, -cele szkolenia, -plan nauczania określający tematy zajęć edukacyjnych oraz ich wymiar, z uwzględnieniem części teoretycznej i praktycznej, -treść szkolenia w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych, -wykaz literatury oraz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych, -sposób sprawdzania efektów szkolenia. 1.2. Przewidywany harmonogram szkolenia z wyszczególnieniem dat, godzin i tematów zajęć. 1.3.Preliminarz kursu. 1.4.Certyfikaty jakości usług, jeżeli wykonawca takie posiada. Certyfikat jakości usług może dotyczyć zarówno kierunku szkolenia, na które wykonawca złoży ofertę, jak również Wykonawcy, jako instytucji szkoleniowej świadczącej usługi szkoleniowe. Będą brane pod uwagę różne formy certyfikatów, np.: Certyfikaty Systemu Zarządzania Jakością ISO, akredytacje np. Kuratora Oświaty, Polskiego Towarzystwa Informatycznego, Polskiego Biura Europejskiego Certyfikatu Umiejętności Komputerowych, atesty itp. III. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 1. Oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt.I ppkt. 1.1, 1.2, 2 winny być przedłożone przez każdego Wykonawcę; 2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy Pzp. 3. Dokument pełnomocnictwa musi być załączony do oferty i zawierać w szczególności wskazanie: postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, Wykonawcówubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego Wykonawcę - Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania. 4. Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany w imieniu wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym Wykonawcę ustawionego jako Pełnomocnika i przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej Wykonawcy. 5. Dokument pełnomocnictwa musi zostać złożony jako część oferty, musi być w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 25
- 2. Doświadczenie zawodowe i poziom wykstałcenia osób, które będą realizować zamówienie - 20
- 3. Doświadczenie wykonawcy - 20
- 4. Udział procentowy ogółem całkowitych kosztów materiałów szkoleniowych brutto(do zajęć teoretycznych i praktycznych) w ogólnej cenie brutto szkolenia - 25
- 5. Posiadanie przez wykonawcę certyfikatu jakości usług - 10
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup.legnica.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy, ul. Andersa 2, 59-220 Legnica, I piętro, pokój nr 6.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.02.2008 godzina 08:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy, ul. Andersa 2, 59-220 Legnica, I piętro, pokój nr 6.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkoleń grupowych dla: -osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Legnicy i w Filii PUP w Chojnowie w ramach PROGRAMU OPERACYJNEGO KAPITAŁ LUDZKI PRIORYTET VI Rynek pracy otwarty dla wszystkich DZIAŁANIE 6.1. Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie PODDZIAŁANIE 6.1.3. Poprawa zdolności do zatrudnienia oraz podnoszenie poziomu aktywności zawodowej osób bezrobotnych współfinansowanych ze środków EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO, -osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Legnicy i w Filii PUP w Chojnowie finansowanych ze środków Funduszu Pracy .
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zarządzanie kadrami i płacami w przedsiębiorstwie..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szkolenie ogółem dla 75 osób.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.42.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 25
- 2. Doświadczenie zawodowe i poziom wykształcenia osób, które będą realizować zamówienie - 20
- 3. Doświadczenie wykonawcy - 20
- 4. Udział procentowy ogółem całkowitych kosztów materiałów szkoleniowych brutto (do zajęć teoretycznych i praktycznych) w ogólnej cenie brutto szkolenia - 25
- 5. Posiadanie przez wykonawcę certyfikatu jakości usług - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Kurs komputerowy dla początkujących z umiejętnością obsługi podstawowych programów komputerowych (Pakiet Office) plus obsługa Internetu..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szkolenie ogółem dla 105 osób.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.42.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 25
- 2. Doświadczenie zawodowe i poziom wykształcenia osób, które będą realizować zamówienie - 20
- 3. Doświadczenie wykonawcy - 20
- 4. Udział procentowy ogółem całkowitych kosztów materiałów szkoleniowych brutto (do zajęć teoretycznych i praktycznych) w ogólnej cenie brutto szkolenia - 25
- 5. Posiadanie przez wykonawcę certyfikatu jakości usług - 10
INNE PRZETARGI Z LEGNICY
- Dostawa zestawów sprzętu dla specjalistycznej grupy ratownictwa chemiczno - ekologicznego
- Dostawa mobilnego zestawu do dekontaminacji wstępnej przystosowanego do transportu na przyczepie.
- "Legnica, Ogród Francuski w zabytkowym Parku Miejskim, (XVIII/XIX): Odbudowa Ogrodu Francuskiego - wizytówki zabytkowego - POWTÓRKA Parku Miejskiego w Legnicy"
- "Usługa dozoru i ochrony mienia Legnickiego Centrum Kultury"
- Sukcesywna dostawa trumien do pochówku i kremacji zmarłych oraz krzyży i obudów nagrobnych na potrzeby LPGK Sp. z o. o. z podziałem na części
- Utrzymanie kanalizacji deszczowej
więcej: przetargi w Legnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi szkoleniowe w zakresie realizacji szkoleń/kursów zawodowych dla uczniów i nauczycieli w ramach realizacji projektu pn.: "Droga do sukcesu"
- Usługi szkoleniowe w zakresie realizacji szkoleń/kursów zawodowych dla uczniów i nauczycieli w ramach realizacji projektu pn.:"Wykwalifikowany absolwent = znakomity pracownik"
- Usługi szkoleniowe w zakresie realizacji szkoleń/kursów zawodowych dla uczniów i w ramach realizacji projektu pn.: "Absolwent ZS nr 2 w Wieluniu - nowe umiejętności w transformacji"
- "Przeprowadzenie doskonalenia zawodowego w formie szkolenia"
- Kompleksowa organizacja szkoleń stacjonarnych w 31 powiatach na terenie województwa wielkopolskiego związanych z przedsięwzięciem pt. Aktywizacja Lokalnych Partnerstw ds. Wody (LPW) w ramach KPO
- Dostawy sprzętu oraz oprogramowania w ramach zadania pn. "Cyberbezpieczny Powiat Węgrowski"
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





