eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ChojnówOrganizacja i przeprowadzenie szkoleń mieszkańców obszaru wsparcia w ramach projektu pn. Adapracja Domu Schrama na Miejski Ośrodek Kultury, Sportu i Rekreacji w Chojnowie realizowanego w ramach Priorytetu nr IX Odnowa zdegradowanych obszarów miejskich na terenie Dolnego Śląska (Miasta) Działania nr 9.1 Odnowa zdegradowanych obszrów miejskich w miastach powyżej 10 tysięcy mieszkańców Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-09-12

Chojnów: Organizacja i przeprowadzenie szkoleń mieszkańców obszaru wsparcia w ramach projektu pn. Adapracja Domu Schrama na Miejski Ośrodek Kultury, Sportu i Rekreacji w Chojnowie realizowanego w ramach Priorytetu nr IX Odnowa zdegradowanych obszarów miejskich na terenie Dolnego Śląska (Miasta) Działania nr 9.1 Odnowa zdegradowanych obszrów miejskich w miastach powyżej 10 tysięcy mieszkańców Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013.
Numer ogłoszenia: 284456 - 2011; data zamieszczenia: 12.09.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Chojnowie , Pl. Zamkowy 1, 59-225 Chojnów, woj. dolnośląskie, tel. 076 8187840.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: chojnow.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja i przeprowadzenie szkoleń mieszkańców obszaru wsparcia w ramach projektu pn. Adapracja Domu Schrama na Miejski Ośrodek Kultury, Sportu i Rekreacji w Chojnowie realizowanego w ramach Priorytetu nr IX Odnowa zdegradowanych obszarów miejskich na terenie Dolnego Śląska (Miasta) Działania nr 9.1 Odnowa zdegradowanych obszrów miejskich w miastach powyżej 10 tysięcy mieszkańców Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy zakres szkoleń obejmuje: 1. Szkolenia z zakresu obsługi komputera i praktycznego wykorzystania Internetu - 120 godz. - szkolenia dla 40 osób - 4 grupy szkoleniowe po 10 osób - w tym 2 grupy dla młodzieży i 2 grupy dla dorosłych, - pełne szkolenie dla jednej grupy obejmuje 30 godz. - przerwa kawowa (kawa, herbata, ciastka) - materiały szkoleniowe, - cel szkolenia: nabycie umiejętności podstawowego posługiwania się oprogramowaniem Office (WORD i EXCEL), opracowywanie pism, sporządzanie wykresów,korzystania z Internetu, wyszukiwania interesujących stron i informacji w Internecie, zakładania poczty e-mail i przesyłania informacji, uczestnictwa w forach internetowych. 2. Szkolenia z zakresu prowadzenia działalności gospodarczej -60 godz. - szkolenie dla 60 osób, - 2 grupy szkoleniowe dla 30 osób, - pełne szkolenie dla jednej grupy obejmuje 30 godz. - przerwa kawowa (kawa, herbata, ciastka) - materiały szkoleniowe, - szkolenie ma na celu pokazanie i wytłumaczenie procedury zakładania działalności gospodarczej - zakres szkolenia obejmuje między innymi: o wypełnianie wymaganych formularzy przy rozpoczynaniu działalności, o wybór sposobu prowadzenia rozliczeń rachunkowych i opodatkowania, o umiejętne opracowanie analizy SWOT, o strukturę i opracowanie biznes planu, o umiejętność poszukiwania klientów, o sposoby i możliwości pozyskania dofinansowania przedsięwzięcia (inwestycji). 3. Warsztaty z autoprezentacji i umiejętności poszukiwania pracy - 60 godz. - szkolenia dla 60 osób, - 2 grupy szkoleniowe dla 30 osób, - pełne szkolenie dla jednej grupy obejmuje 30 godz. - przerwa kawowa (kawa, herbata, ciastka) - materiały szkoleniowe, - szkolenie ma na celu nabycie umiejętności prezentacji własnej osoby w poszukiwaniu pracy, opracowania listu motywacyjnego i CV, efektywnego poszukiwania pracy, wypełniania wniosku na dofinansowanie rozpoczęcia działalności gospodarczej (wniosek z urzędu pracy i inne). 4. Warsztaty ze zdrowego trybu życia i diety - 60 godz. - szkolenia dla 60 osób, - 2 grupy szkoleniowe dla 30 osób, - pełne szkolenie dla jednej grupy obejmuje 30 godz. - przerwa kawowa (kawa, herbata, ciastka) - materiały szkoleniowe, - szkolenia obejmują sposoby zdrowego odżywiania z ukierunkowaniem na wiek oraz warunki pracy. Jak urozmaicić codzienne potrawy. Jakie stosować diety zależnie od stanu zdrowia (np. cukrzyca, nadciśnienie itp.) 5. 5. Szkolenia z zakresu: radzenia sobie ze stresem oraz w sytuacjach trudnych - 60 godz. - szkolenia dla 60 osób, - 3 grupy szkoleniowe dla 20 osób, - pełne szkolenie dla jednej grupy obejmuje 20 godz. - przerwa kawowa (kawa, herbata, ciastka) - materiały szkoleniowe, - Szkolenie obejmuje : o Sposoby radzenia sobie ze stresem w życiu prywatnym i zawodowym o Metody radzenia sobie z negatywnymi emocjami o Metody radzenia sobie ze stresem - użyteczne techniki relaksacji o Sposoby wyciszania się i pobudzania aktywności o Metody radzenia sobie z sytuacjami trudnymi i barierami z tym związanymi WARUNKI PROWADZENIA ZAJĘĆ 1. Szkolenia będą odbywały się w Sali Edukacyjnej Miejskiej Biblioteki. (Sala edukacyjna jest wyposażona w sprzęt audiowizualny, który będzie udostępniony Wykonawcy bezpłatnie) 2. Jedna godzina lekcyjna = 45 min zajęć. 3. termin wykonania zamówienia: od 10.10.2011 r. do 16.12.2011 r. 4. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia list obecności. 5. Materiały szkoleniowe w formie drukowanej oraz listy obecności muszą być oznakowane wymaganym logo. 6. Zajęcia nie mogą rozpoczynać się wcześniej niż o godz. 14 i trwać dłużej niż do godz. 20. 7.w dniu podpisania umowy Wykonawca przedstawia harmonogram szkoleń, który ależy dostarczyć do siedziby Zamawiającego. 8. Każdy uczestnik szkolenia po jego ukończeniu otrzyma stosowne zaświadczenie określające zakres tematyczny oraz godzinowy kursu. Ww . dokument powinien zawierać minimum: inię i nazwisko uczestnika projektu, nazwę Wykonawcy, zakres tematyczny szkolenia, informację o programie. Wzór przedmiotowego zaświadczenia powinien zostać przedstawiony Zamawiającemu do akceptacji w terminie 30 dni od dnia podpisania umowy. 9. Wykonawca zobowiązany jest do rekrutacji uczestników szkoleń. Rekrutację należy przeprowadzić wśród mieszkańców obszaru wsparcia. 10. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić odpowiednio wykwalifikowaną kadrę wykładowców. 11. Wykonawca zobowiązany jest działać zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2002 r. nr 101, poz. 926, tekst jednolity).

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 16.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - zamawiający nie ma szczególnych wymagań odnośnie tego warunku.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży wykaz wykonanych szkoleń (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych - również wykonanych szkoleń) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - w zakresie odpowiadającym rodzajem przedmiotowi zamówienia dla co najmniej trzech z wymienionych obszarów merytorycznych, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz z załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - zamawiający nie ma szczególnych wymagań odnośnie tego warunku.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca złoży wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, w szczególności osób odpowiedzialnych za świadczenie usług, posiadających uprawnienia i kwalifikacje do prowadzenia szkoleń w zakresie przedmiotu zamówienia wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - zamawiający nie ma szczególnych wymagań odnośnie tego warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Zamawiający żąda, aby Wykonawca do oferty dołączył dokument lub dokumenty, z których będzie wynikać uprawnienie do podpisania oferty, np. aktualny odpis z właściwego rejestru, zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wymagane dokumenty można złożyć w formie kopii poświadczonej z oryginałem przez Wykonawcę. Jeżeli uprawnienie do reprezentacji osoby podpisującej ofertę nie wynika z załączonego dokumentu, o którym mowa wyżej, do oferty należy dołączyć także pełnomocnictwo w oryginale lub w postaci kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: chojnow.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Chojnowie, 59-225 Chojnów, pl. Zamkowy 1.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.09.2011 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Chojnowie, Pl. Zamkowy 1, 59-225 Chojnów, I -piętro Pok. nr 6 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Priorytet nr IX Odnowa zdegradowanych obszarów miejskich na terenie Dolnego Śląska (Miasta) Działania nr 9.1 Odnowa zdegradowanych obszarów miejskich w miastach powyżej 10 tysięcy mieszkanców Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.