eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MroczaCzęść I - olej opałowy Typu L (lekki) Część II - węgiel groszek Część III - drewno kominkowe



Ogłoszenie z dnia 2010-09-09

Mrocza: Część I - olej opałowy Typu L (lekki) Część II - węgiel groszek Część III - drewno kominkowe
Numer ogłoszenia: 284148 - 2010; data zamieszczenia: 09.09.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejsko-Gminny Ośrodek Kultury i Rekreacji , ul. Śluzowa 6, 89-115 Mrocza, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3856113, faks 052 3856113.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja Kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Część I - olej opałowy Typu L (lekki) Część II - węgiel groszek Część III - drewno kominkowe.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część I - olej opałowy Typu L (lekki) - w przewidzianej ilości 70 tyś. litrów w okresie od października 2010r. do grudnia 2011r. Część II - węgiel groszek 24-26 kj w przewidzianej ilości 80 ton w okresie od października 2010r. do grudnia 2011r. Część III - drewno kominkowe (liściaste) w ilości 28 m3 w okresie od października 2010r. do grudnia 2011r..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.00.00.00-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Część I - 1.995,00 zł. Część II - 440,00 zł. Część III - 44,80 zł.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

    IV.3) ZMIANA UMOWY

    Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

    IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mrocza.pl
    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.bip.mrocza.pl.

    IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.09.2010 godzina 12:00, miejsce: 89 - 115 Mrocza, ul. Sportowa 1 pok. nr 24.

    IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

    ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

    CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Oleju Opałowego.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa oleju opałowego w ilości 70 tyś. litrów.

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.51.00-5.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 15.

    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


    CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Węgiel groszek.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa węgla groszek 24-26 kj w ilości 80 ton.

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.11.12.10-5.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 15.

    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


    CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Drewno kominkowe.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa drewna kominkowego w ilości 28 m3.

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.41.30.00-8.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 15.

    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.