Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-02-23
Zielona Góra: Przetarg nieograniczony na organizację szkoleń w ramach projektu Lubuski Przedsiębiorca, realizowanego w ramach Działania 6.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
Numer ogłoszenia: 28148 - 2011; data zamieszczenia: 23.02.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Urząd Pracy w Zielonej Górze , ul. Wyspiańskiego 15, 65-036 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068 4565656, 4565624, faks 068 3270111.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wup.zgora.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na organizację szkoleń w ramach projektu Lubuski Przedsiębiorca, realizowanego w ramach Działania 6.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest organizacja szkoleń w ramach projektu Lubuski Przedsiębiorca, realizowanego w ramach Działania 6.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Każda edycja szkoleń złożona jest ze: 1. szkoleń zbiorowych - w wymiarze 75 godzin szkoleniowych, dla każdej z grup szkoleniowych, w zakresie tematyki wskazanej w dalszej części opisu przedmiotu zamówienia; 2. doradztwa indywidualnego w zakresie planowania biznesowego - w wymiarze 3 godzin szkoleniowych w przeliczeniu na 1 uczestnika. Celem szkoleń jest przekazanie uczestnikom wiedzy i praktycznych umiejętności w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej, w tym: wiedzy z zakresu mikroekonomii, prawa, rachunkowości i księgowości, informatyki oraz planowania biznesowego i finansowania działalności gospodarczej. Celem doradztwa jest wsparcie merytoryczne osoby chcącej rozpocząć działalność gospodarczą w zakresie związanym z tym przedsięwzięciem, omówienie pomysłu na biznes, w szczególności pod kątem możliwości zaistnienia w danej branży na rynku, pomocy merytorycznej w przygotowaniu biznesplanu, zdiagnozowania ewentualnych ryzyk i zagrożeń dla planowanej działalności gospodarczej, odnalezienia mocnych stron biznesu i szans powodzenia jego realizacji, inny zakres zgodny z tematem głównym doradztwa. Zgodnie z Regulaminem Projektu Szkolenia zostaną zorganizowane optymalnie w grupach 20 - 25 osobowych, przy czym w uzasadnionych przypadkach, na wniosek Zamawiającego grupa szkoleniowa może wzrosnąć do 30 osób, a Wykonawca zapewni zaplecze techniczno - logistyczne do przyjęcia do grupy dodatkowych osób. Nadto zgodnie z Regulaminem Projektu celem zawiązania grupy szkoleniowej jest zadeklarowanie przez minimum 10 osób (uczestników projektu) zgodnych oświadczeń odnośnie miejsca i trybu szkolenia (tj. dziennym / wieczorowym / zaocznym). II, III-IV kwartał 2011 roku Wykonanie przedmiotu zamówienia: 1. 50 osób w I edycji szkoleń realizowanych w terminie nie później niż od dnia 1 kwietnia 2011 r. do dnia 30 czerwca 2011 r.; 2. 100 osób w I edycji szkoleń realizowanych w terminie nie później od dnia 1 września 2011 r. do dnia 30 listopada 2011 r. Dokładny czas i termin szkolenia będzie wynikał z trybu realizacji szkolenia dla utworzonych grup szkoleniowych oraz ustalonego i zatwierdzonego przez Zamawiającego programu szkoleniowego. Usługa doradcza zostanie zapewniona w okresie trwania V bloku szkolenia oraz w okresie do 30 dni kalendarzowych liczonych od dnia następnego w stosunku do ostatniego dnia szkolenia. Usługa doradcza świadczona będzie indywidualnie każdemu uczestnikowi szkolenia osobiście lub za pośrednictwem e-maila. Wykonawca zapewni dostępność doradcy w okresie trwania usługi od poniedziałku do piątku w godzinach od 10 do 18 oraz sobotę od 10 do 14. Doradca w trakcie trwania usługi doradczej udostępni numer telefonu, pod który osoby chcące skorzystać z usługi będą mogły się zgłosić celem ustalenia miejsca i terminu usługi. Doradca w trakcie trwania usługi doradczej udostępni adres e-mail a udzielenie odpowiedzi na pytanie skierowane do niego drogą elektroniczną nie przekroczy 2 dni roboczych. Miejscem wykonania zamówienia jest teren miasta Zielona Góra i/lub Gorzów Wielkopolski. Dokładne miejsce szkolenia (Zielona Góra i/lub Gorzów Wielkopolski) dla danej ilości grup szkoleniowych zostanie określone po ich utworzeniu..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe 80.53.20.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie zarządzania 80.53.31.00 - Usługi szkolenia komputerowego .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie formułuje się wymagań szczegółowych.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonanie, bądź wykonywanie w przypadku usług okresowych i ciągłych, w okresie ostatnich trzech lat co najmniej: 2 usług szkoleniowych Usługi szkoleniowe Klasa CPV 80500000-9 o wartości co najmniej 150.000,00 złotych brutto każda, 2 usług szkoleniowych w zakresie zarządzania i przedsiębiorczości Usługi szkolenia w dziedzinie zarządzania Klasa CPV 80532000-2 o wartości co najmniej 100.000,00 złotych brutto każda. Ocena spełniania warunku według formuły spełnia - nie spełnia wyłącznie na podstawie dokumentów załączonych do oferty, w szczególności na podstawie wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie formułuje się wymagań szczegółowych.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca dysponuje dla potrzeb niniejszego zamówienia co najmniej następującymi wykładowcami: Trener biznesowy (2 osoby) wymagane wykształcenie wyższe w zakresie ekonomii bądź zarządzania, wymagane przeprowadzenie szkoleń w zakresie przedsiębiorczości w wymiarze co najmniej 100 godzin szkoleniowych każdy wykładowca; Prawnik (1 osoba), wymagane wykształcenie wyższe w zakresie prawa, 5 - letnie doświadczenie w wykonywaniu zawodu prawniczego, oraz prowadzenie szkoleń w zakresie prawa gospodarczego i prawa pracy w wymiarze co najmniej 50 godzin szkoleniowych; Informatyk (1 osoba), wymagane wykształcenie wyższe w zakresie informatyki, 5 - letnie doświadczenie w wykonywaniu zawodu informatyka oraz prowadzenie szkoleń w zakresie informatyki w wymiarze co najmniej 50 godzin szkoleniowych; Księgowy (1 osoba), wymagane wykształcenie wyższe w zakresie ekonomii bądź zarządzania bądź średnie ekonomiczne, 5 - letnie doświadczenie w wykonywaniu zawodu księgowego bądź biegłego rewidenta, prowadzenie szkoleń w zakresie księgowości i rachunkowości w wymiarze co najmniej 50 godzin szkoleniowych Ocena spełniania warunku według formuły spełnia - nie spełnia wyłącznie na podstawie dokumentów załączonych do oferty, w szczególności na podstawie wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacji o podstawie do dysponowania tymi osobami.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie formułuje się wymagań szczegółowych.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Istotna zmiana umowy jest niedopuszczalna, za wyjątkiem okoliczności wskazanych w umowie, której wzór stanowi załącznik do niniejszej umowy, a w szczególności: zmiany terminu realizacji umowy, w przypadku wystąpienia okoliczności niemożliwych uprzednio do przewidzenia, a niezależnych od Stron, w szczególności wynikających z przypadków losowych typu absencja wykładowców bądź braku dostępności sal wykładowych z racji niezależnych od Stron; zmiany zakresu przedmiotowego umowy w przypadku zmniejszenia się ilości uczestników szkolenia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wup.zgora.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Urząd Pracy
ul. Wyspiańskiego 15
65-036 Zielona Góra.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.03.2011 godzina 09:30, miejsce: Wojewódzki Urząd Pracy ul. Wyspiańskiego 15 65-036 Zielona Góra.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Postępowanie w ramach projektu Lubuski Przedsiębiorca, realizowanego w ramach Działania 6.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Zakup i dostawa wielofunkcyjnego narzędzia ratowniczego w ilości 8 sztuk w ramach "Programu Ochrony ludności i obrony cywilnej na lata 2025-2026"
- Świadczenie usług sprzątania w budynkach Sądu Rejonowego w Zielonej Górze przy pl. Słowiańskim 2 oraz 5 w Zielonej Górze
- Udzielenie kredytu długoterminowego w 2025 roku na rzecz Powiatu Zielonogórskiego
- "Świadczenie usługi ochrony osób i mienia oraz usługi obsługi dyżurki ochrony/ recepcji i wydawania kluczy w Zespole Szkół Muzycznych przy ul. Dzikiej 6 w Zielonej Górze".
- Dostawa testów i odczynników do diagnostyki laboratoryjnej VI (odczynniki chemiczne, zestawy diagnostyczne, odczynniki laboratoryjne do diagnostyki chorób zakaźnych)
- Świadczenie usług medycznych dla pracowników Uniwersytetu Zielonogórskiego
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi szkoleniowe w zakresie realizacji szkoleń/kursów zawodowych dla uczniów i nauczycieli w ramach realizacji projektu pn.: "Droga do sukcesu"
- Usługi szkoleniowe w zakresie realizacji szkoleń/kursów zawodowych dla uczniów i nauczycieli w ramach realizacji projektu pn.:"Wykwalifikowany absolwent = znakomity pracownik"
- Usługi szkoleniowe w zakresie realizacji szkoleń/kursów zawodowych dla uczniów i w ramach realizacji projektu pn.: "Absolwent ZS nr 2 w Wieluniu - nowe umiejętności w transformacji"
- Cyberbezpieczna Gmina Kołbiel
- Dostawa i wdrożenie systemu do zarządzania oświatą i jednostkami nieoświatowymi w Gminie Miejskiej Mielec - II postępowanie
- "Przeprowadzenie doskonalenia zawodowego w formie szkolenia"
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





