Suwałki: Dostawa pomocy dydaktycznych niezbędnych do przeprowadzenia zajęć przewidzianych w ramach projektu pn. Młodzi zawodowcy - program rozwojowy Technikum nr 2 w Suwałkach oraz materiałów biurowych na potrzeby Zespołu Szkół nr 6 im. Karola Brzostowskiego
Numer ogłoszenia: 27606 - 2014; data zamieszczenia: 23.01.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 168094 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Nr 6 im. K. Brzostowskiego, ul. Sikorskiego 21, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 0-87 5658560, faks 0-87 5658561.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa pomocy dydaktycznych niezbędnych do przeprowadzenia zajęć przewidzianych w ramach projektu pn. Młodzi zawodowcy - program rozwojowy Technikum nr 2 w Suwałkach oraz materiałów biurowych na potrzeby Zespołu Szkół nr 6 im. Karola Brzostowskiego.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: ostawa pomocy dydaktycznych niezbędnych do przeprowadzenia zajęć przewidzianych w ramach projektu pn. Młodzi zawodowcy - program rozwojowy Technikum nr 2 w Suwałkach oraz materiałów biurowych na potrzeby Zespołu Szkół nr 6 im. Karola Brzostowskiego Zamówienie podzielone jest na 13 części i obejmuje następujące dostawy: Część zamówienia nr 1 - zakup sprzętu komputerowego na potrzeby realizacji projektu pn. Młodzi zawodowcy - program rozwojowy Technikum nr 2 w Suwałkach Część zamówienia nr 2 - zakup oprogramowania komputerowego niezbędnego do przeprowadzenia zajęć w ramach projektu pn. Młodzi zawodowcy - program rozwojowy Technikum nr 2 w Suwałkach Część zamówienia nr 3 - zakup oprogramowania komputerowego niezbędnego do przeprowadzenia zajęć na kierunku TECHNIK LOGISTYK w ramach projektu pn. Młodzi zawodowcy - program rozwojowy Technikum nr 2 w Suwałkach Część zamówienia nr 4 - dostawa programu do obsługi warsztatu samochodowego Część zamówienia nr 5 - dostawa programu komputerowego do logistyki transportu Część zamówienia nr 6 - dostawa programu do drukowania etykiet logistycznych Część zamówienia nr 7 - dostawa komputerowego systemu RFID (system identyfikacji radiowej) Część zamówienia nr 8 - dostawa oprogramowanie magazynowego wraz z modułem RFID + Moduł czytnika RFID HF Mifare Część zamówienia nr 9 - zakup sprzętu muzycznego do realizacji zajęć - koło informatyczno - akustyczne Część zamówienia nr 10 - zakup regałów magazynowych niezbędnych do przeprowadzenia zajęć w ramach przygotowania do egzaminu potwierdzającego kwalifikacje zawodowe - technik logistyk i technik spedytor Część zamówienia nr 11 - zakup palety niezbędnej do przeprowadzenia zajęć w ramach przygotowania do egzaminu potwierdzającego kwalifikacje zawodowe - technik logistyk i technik spedytor Część zamówienia nr 12 - zakup pomocy dydaktycznych niezbędnych do przeprowadzenia zajęć w ramach przygotowania do egzaminu potwierdzającego kwalifikacje zawodowe - technik logistyk i technik spedytor Część zamówienia nr 13 - dostawa materiałów biurowych na potrzeby Zespołu Szkół nr 6 im. Karola Brzostowskiego w Suwałkach Część zamówienia nr 14 - Zakup analogowych aparatów fotograficznych niezbędnych do przeprowadzenia zajęć w ramach koła fotograficzno reklamowego Część zamówienia nr 15 - Zakup pomocy dydaktycznych niezbędnych do przeprowadzenia zajęć w ramach koła fotograficzno-reklamowego.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 30.23.00.00 - Sprzęt związany z komputerami 48.90.00.00 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe 39.16.21.00 - Pomoce dydaktyczne 38.65.00.00 - Sprzęt fotograficzny 30.23.60.00 - Różny sprzęt komputerowy 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.19.76.44 - Papier kserograficzny .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Zakup sprzętu komputerowego na potrzeby realizacji projektu pn. Młodzi zawodowcy - projekt rozwojowy Technikum nr 2 w Suwałkach
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.05.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 74000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 81984,42
Oferta z najniższą ceną: 81984,42 / Oferta z najwyższą ceną: 81984,42
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Zakup oprogramowania komputerowego niezbędnego do przeprowadzenia zajęć w ramach projektu pn. Młodzi zawodowcy - program rozwojowy Technikum nr 2 w Suwałkach
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.05.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4611,27
Oferta z najniższą ceną: 4611,27 / Oferta z najwyższą ceną: 5696,59
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Zakup oprogramowania komputerowego niezbędnego do przeprowadzenia zajęć na kierunku /Technik logistyk/ w ramach projektu pn. Młodzi zawodowcy program rozwojowy Technikum nr 2 w Suwałkach
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.05.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3500,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3150,00
Oferta z najniższą ceną: 3150,00 / Oferta z najwyższą ceną: 3486,00
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Dostawa oprogramowania do obsługi warsztatu samochodowego
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.05.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2800,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2804,40
Oferta z najniższą ceną: 2804,40 / Oferta z najwyższą ceną: 2804,40
Waluta: PLN.
Część NR: 7
Nazwa: Dostawa komputerowego systemu RFID (system identyfikacji radiowej)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.05.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4800,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4797,00
Oferta z najniższą ceną: 4797,00 / Oferta z najwyższą ceną: 4797,00
Waluta: PLN.
Część NR: 9
Nazwa: Zakup sprzętu muzycznego do realizacji zajęć - koło informatyczno - akustyczne
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.06.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9338,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 9338,00
Oferta z najniższą ceną: 9338,00 / Oferta z najwyższą ceną: 9338,00
Waluta: PLN.
Część NR: 10
Nazwa: Zakup regałów magazynowych niezbędnych do przeprowadzenia zajęć w ramach przygotowania do egzaminu potwierdzającego kwalifikacje zawodowe - technik logistyk i technik spedytor
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.06.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2104,20
Oferta z najniższą ceną: 2104,40 / Oferta z najwyższą ceną: 5239,80
Waluta: PLN.
Część NR: 11
Nazwa: Zakup palety niezbędnej do przeprowadzenia zajęć w ramach przygotowania do egzaminu potwierdzającego kwalifikacje zawodowe - technik logistyk i technik pedytor
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.05.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 221,40
Oferta z najniższą ceną: 221,40 / Oferta z najwyższą ceną: 2214,00
Waluta: PLN.
Część NR: 12
Nazwa: Zakup pomocy dydaktycznych niezbędnych do przeprowadzenia zajęć w ramach przygotowania do egzaminu potwierdzającego kwalifikacje zawodowe - technik logistyk i technik spedytor
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.06.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 500,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 514,10
Oferta z najniższą ceną: 514,10 / Oferta z najwyższą ceną: 1476,00
Waluta: PLN.
Część NR: 13
Nazwa: Dostawa materiałów biurowych na potrzeby Zespołu Szkół Nr 6 im. Karola Brzostowskiego w Suwałkach
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.06.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7500,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 7408,77
Oferta z najniższą ceną: 7408,77 / Oferta z najwyższą ceną: 24756,19
Waluta: PLN.
Część NR: 14
Nazwa: Zakup analogowych aparatów fotograficznych niezbędnych do przeprowadzenia zajęć w ramach koła fotograficzno - reklamowego
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.05.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4933,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4600,00
Oferta z najniższą ceną: 4600,00 / Oferta z najwyższą ceną: 4600,00
Waluta: PLN.
Część NR: 15
Nazwa: Zakup pomocy dydaktycznych niezbędnych do przeprowadzenia zajęć w ramach kola fotograficzno-reklamowego
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.05.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3800,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3654,26
Oferta z najniższą ceną: 3654,26 / Oferta z najwyższą ceną: 3654,26
Waluta: PLN.
więcej: przetargi w Suwałkach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.
Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą: