To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-12-17
Warszawa: Codzienny, elektroniczny monitoring mediów dla Biura Bezpieczeństwa Narodowego
Numer ogłoszenia: 274869 - 2013; data zamieszczenia: 17.12.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 226159 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Kancelaria Prezydenta RP, ul. Wiejska 10, 00-902 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6952863, faks 695-28-62.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Administracja publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Codzienny, elektroniczny monitoring mediów dla Biura Bezpieczeństwa Narodowego.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa codziennego monitoringu mediów drukowanych i elektronicznych, obejmującego ogólnopolskie i regionalne gazety codzienne, tygodniki, dwutygodniki, miesięczniki, periodyki, najważniejsze portale internetowe oraz serwisy agencyjne, główne stacje telewizyjne i radiowe pod kątem wskazanych haseł dla Biura Bezpieczeństwa Narodowego, który został szczegółowo opisany w załączniku nr 2 do SIWZ Zakres usług: 1. Wyszukiwanie przekazów medialnych zgodnie z ustalonymi grupami haseł w wydawnictwach prasowych i mediach elektronicznych ukazujących się w Polsce, których listę zawiera załącznik nr 2 do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia. 2. Stworzenie elektronicznej bazy danych wyszukanych przekazów medialnych oraz umieszczenie tej bazy danych na serwerze Wykonawcy. 3. Baza danych powstała w wyniku realizacji zamówienia będzie własnością Zamawiającego i utworzona zostanie na jego potrzeby. Wykonawca oświadczy, że prawa autorskie do stworzonej bazy wyszukanych przekazów medialnych nie będą ograniczone, oraz że nie będą naruszać praw osób trzecich. 4. Stworzenie systemu wyszukiwania przekazów umieszczonych w bazie i umożliwienie Zamawiającemu z jej korzystania przez internet z możliwością zarejestrowania wyników wyszukiwania na dowolnym nośniku. 5. Dostęp do wyszukanych treści przez dedykowaną na potrzeby Zamawiającego platformę internetową, umożliwiającą podgląd wyników monitoringu mediów: a) w dni pracujące od godz. 6.00 w przypadku: dzienników ogólnopolskich wraz z regionalnymi mutacjami, tygodników, dzienników regionalnych; b) w przypadku dwutygodników, miesięczników, kwartalników, prasy regionalnej oraz tytułów ukazujących się w sposób nieregularny w dniu ukazywania się do godziny 9.00; c) w przypadku materiałów z monitorowanych stacji radiowych i telewizyjnych oraz z monitorowanych portali internetowych w ciągu maksymalnie dwóch godzin od emisji w wersji elektronicznej przez platformę internetową. Wynik monitoringu portali internetowych przedstawiony będzie jako link do strony www, gdzie znajduje się dana informacja oraz skanu w pliku (PDF, JPG lub inny zaakceptowany przez Zamawiającego). 6. Dostępne materiały powinny być prezentowane w przejrzystym układzie graficznym, w dobrej jakości przy zachowaniu oryginalnego brzmienia. Tekst rozpoznawany przy użyciu programów OCR nie może różnic się od oryginalnej treści artykułu. W opisie każdego przekazu standardowo powinny znaleźć się co najmniej następujące parametry: tytuł publikacji, nazwa medium, data publikacji, numer strony, autor, monitorowane hasło, w przypadku audycji radiowych i telewizyjnych - dokładna godzina emisji i czas trwania audycji. 7. Wykonawca zobowiązany będzie, w przypadku zwiększenia liczby lub modyfikacji listy haseł przez Zamawiającego, do dokonania modyfikacji bezpłatnie. 8. Lista haseł może ulec zarówno zmniejszeniu, jak i zwiększeniu w stosunku do podanej maksymalnie o 15 w okresie trwania umowy. 9. Zmiana danych personalnych osób z listy haseł powoduje konieczność uwzględnienia tych zmian przez Wykonawcę w czasie trwania umowy, nie powoduje natomiast konieczności aneksowania umowy i będzie zgłoszona niezwłocznie przez Zamawiającego do Wykonawcy. 10. Zwiększenie liczby haseł oraz dodanie nowych nie powoduje konieczności aneksowania umowy. 11. Zmiana, o której mowa w pkt. 8, nie jest traktowana jako zmiana liczby monitorowanych haseł. 12. Wykonawca zobowiązany będzie do stworzenia i archiwizowania elektronicznej bazy danych wyszukanych przekazów medialnych oraz umieszczenia tej bazy danych na swoim serwerze w postaci dostępnej dla Zamawiającego przez internet lub zarejestrowanej na dowolnym nośniku. 13. Wykonawca zobowiązany będzie do stworzenia na potrzeby Zamawiającego systemu wyszukiwania przekazów znajdujących się w bazie według kryteriów w postaci: zagadnienie, hasło (również przy zastosowaniu znaków logicznych i albo lub oraz znaków globalnych), data, autor, źródło, określone medium. 14. Wykonawca umożliwi Zamawiającemu całodobowy dostęp do bazy wyszukanych przekazów medialnych z dowolnego komputera po zalogowaniu. 15. Wykonawca udostępni liczbę kont dostępowych do platformy zgodną z aktualnymi potrzebami Zamawiającego. Liczba kont będzie mogła być dowolnie zwiększana lub zmniejszana przez Zamawiającego w trakcie trwania zamówienia. Zwiększenie liczby kont dostępowych nie powoduje konieczności aneksowania umowy. 16. Na platformie udostępniane będą wyniki monitoringu ze wszystkich mediów: prasy, radia, telewizji oraz internetu. 17. Wykonawca może zostać zobowiązany przez Zamawiającego do rozsyłania codziennie do godziny 7.00, na podane konta poczty elektronicznej, Biuletynu e-mail z bezpośrednim dostępem do treści z danego dnia. Wykonawca umożliwi dostęp zarówno do materiałów oryginalnych (wycinki prasowe) jak i przetworzonych na tekst i zapewni opcję wydruku materiału w formacie A4 bez względu na rozmiar materiału oryginalnego (PDF). Udostępnianie całych oraz fragmentów materiałów prasowych zarówno w oryginale jak i przetworzonych na tekst nie może prowadzić do naruszenia praw osób trzecich. Odpowiedzialność za ewentualne roszczenia osób trzecich związane z ochrona praw autorskich w pełni ponosi Wykonawca. 18. Wykonawca zobowiązany będzie do: a) umożliwienia uzyskania natychmiastowego dostępu do wszystkich zgromadzonych materiałów prasowych, audiowizualnych oraz internetowych; b) świadczenia usług wyszukiwania i archiwizowania na własnym serwerze artykułów i informacji na potrzeby Zamawiającego; c) zachowania tajemnicy w zakresie jakości i rodzaju gromadzonych informacji oraz poszczególnych użytkowników bazy wyszukanych materiałów; d) umożliwienia przeniesienia Zamawiającemu na własny nośnik i na własny koszt całej bazy zgromadzonych przekazów medialnych w każdej chwili, na żądanie Zamawiającego. 19. Wykonawca oświadcza, że ma możliwość korzystania zgodnie z prawem, z mających cechy utworu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. Nr 90 poz. 631 z późn. zmian.) materiałów wyselekcjonowanych w całości lub w znacznej części podczas przeprowadzanego monitoringu w zakresie umożliwiającym wykonanie przedmiotu umowy. 20. Wykonawca zobowiązany jest w dniu podpisania umowy do przekazania Zamawiającemu kodów dostępu do serwisu..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.21.62.00 - Elektroniczne usługi informacyjne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.12.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Press-Service Monitoring Mediów Sp. z o.o., ul. Grunwaldzka 19, 60-782 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 55000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 39456,00
Oferta z najniższą ceną: 39456,00 / Oferta z najwyższą ceną: 48480,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wymiana drzwi w komorach transformatorowych.
- Wewnętrzne roboty remontowo-budowlane w Teatrze Narodowym w Warszawie
- Świadczenie usług w zakresie ochrony mienia Filii Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Siedlcach przy ul. Pułaskiego 19/21 w okresie od 01.01.2026 r. do 31.12.2026 r.
- Zewnętrzne roboty remontowo-budowlane w Teatrze Narodowym w Warszawie
- Remont części pomieszczeń Terenowej Stacji WCKiK SPZOZ w Bydgoszczy.
- Zagospodarowanie terenu nieruchomości Ostroroga 25 w Warszawie, projekt i wykonanie parku kieszeniowego.
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





