Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-10-17
Nowy Sącz: Dostawa sprzętu informatycznego dla potrzeb Prokuratury Okręgowej w Nowym Sączu oraz podległych jednostek
Numer ogłoszenia: 272079 - 2008; data zamieszczenia: 17.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Prokuratura Okręgowa w Nowym Sączu , ul. Jagiellońska 56A, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. 018 4141000, fax. 018 4141006.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.prokuratura-nowysacz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu informatycznego dla potrzeb Prokuratury Okręgowej w Nowym Sączu oraz podległych jednostek.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot niniejszego zamówienia obejmuje dostawę: komputerów osobistych sztuk 6, monitorów ekranowych LCD 17 sztuk 6, komputer przenośny sztuk 1, drukarki laserowe typ 1 sztuk 6, drukarki laserowe typ 2 sztuk 4, drukarka atramentowa sztuk 1, zasilacze awaryjne UPS sztuk 4, kasety z taśmą LTO 2 Ultrium sztuk 10..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00 - Komputery osobiste 30.23.13.00 - Monitory ekranowe 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 30.23.21.30 - Kolorowe drukarki atramentowe 31.68.25.30 - Awaryjne urządzenia energetyczne 30.23.73.60 - Kasety z taśmą LTO .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium:III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 4.1. OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU I ICH UDOKUMENTOWANIE 4.1.1. WARUNKI PODMIOTOWE 4.1.1.1. Warunki ogólne - w przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: a)spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności objętej przedmiotem zamówienia, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, b)nie podlegają wykluczeniu z postępowania art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, c)wykonali w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie dostawę (lub sumę dostaw w ciągu roku) sprzętu informatycznego odpowiadającą swoją wartością dostawie stanowiącej przedmiot niniejszego postępowania. 4.1.1.2. Warunki szczegółowe - oferent musi spełniać wymagania: a)w zakresie kompletności i jakości oferty : - spełnienie warunków wymienionych w Rozdziale 6 niniejszej specyfikacji, - kompletność ważnych oświadczeń i wymaganych dokumentów wymienionych w Rozdziale 5, b)w zakresie doświadczenia i zdolności zawodowej : oferent wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie zrealizował dostawę (lub sumę dostaw w ciągu roku) sprzętu informatycznego odpowiadającą swoją wartością dostawie stanowiącej przedmiot niniejszego postępowania. Wykazane w załączniku nr 6 realizacje należy udokumentować referencjami. W przypadku umowy wspólnego wykonania zamówienia, wymóg ten może zostać spełniony wspólnie przez wszystkich wykonawców. c)w zakresie sytuacji finansowej : oferent zobowiązany jest wykazać stabilność finansową firmy w stopniu zapewniającym realizację zamówienia wraz z wypełnieniem warunków gwarancyjnych. Pod uwagę brane będą oferty, w których udokumentowano posiadanie obrotowych środków finansowych według załącznika nr 5 lub zdolność kredytową firmy (zaświadczenie z banku). 4.1.2. WARUNKI PRZEDMIOTOWE 4.1.2.1. oferowany sprzęt informatyczny spełniał będzie wymagania określone w Rozdziale 2 pkt 2.4. 4.1.2.2. Oferowany sprzęt winien spełniać minimum techniczno - jakościo?wych wymagań określonych w Opisie przedmiotu zamówienia, zawartych w załączniku nr 1 do SIWZ. 4.1.2.3. Oferenci wyrażą zgodę na rękojmię oraz gwarancję jakości na dostarczony sprzęt, na okres nie krótszy niż 36 miesiące licząc od dnia dostawy sprzętu. 4.1.2.4. Oferenci wyrażą zgodę na serwis gwarancyjny w siedzibie Zamawiającego. 4.1.2.5. Oferenci wyrażą zgodę, by w przypadku uszkodzenia dysków twardych (podczas trwania okresu gwarancji) i konieczności wymiany na nowy, Wykonawca zamontował nowy dysk twardy, a Zamawiający zachował uszkodzony dysk. Zamawiający ma prawo wymontować dyski twarde na czas jego naprawy w serwisie. 4.1.2.6. Oferenci wyrażą zgodę na otwieranie, w okresie udzielonej gwarancji, obudowy przez uprawnione osoby Zamawiającego, w celu wykonywania niezbędnych czynności konserwacyjnych, konfiguracyjnych i diagnostycznych oraz ewentualnej rozbudowy, bez utraty gwarancji na te urządzenia. 4.1.2.7. Oferenci przyjmują wymagania określone w Szczegółowych wymaganiach dotyczących przedmiotu zamówienia, które zostały określone w załączniku nr 1 do SIWZ, 4.1.2.8. Oferenci wyrażą zgodę na termin płatności faktury po wykonaniu całego zamówienia w terminie do 21 dni od daty otrzymania faktury przez Zamawiającego. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie dokumentów przedłożonych przez Wykonawcę w ofercie z zastosowaniem formuły spełnia, nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 5.1.Dla potwierdzenia spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu określonych w pkt. 4.1.1.1 Wykonawcy winni przedłożyć do oferty niżej wymienione dokumenty: a.)oświadczenie na treść art. 22 ust.1 oraz art. 44 ustawy - na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 3 do SIWZ, b.)aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument ten ma stwierdzać stan prawny Wykonawcy, zakres jego działalności potwierdzający, że Wykonawca prowadzi działalność gospodarczą o profilu odpowiadającym zamówieniu, osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w zakresie praw i obowiązków majątkowych - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Uwaga: W przypadku prowadzenia działalności w formie spółki cywilnej i przedłożenia do oferty zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej należy do tego dokumentu załączyć umowę spółki. Warunek nie ma zastosowania w przypadku załączenia do oferty aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli ujawniono w nim wspólników spółki, jak i sposób reprezentowania spółki (składania oświadczeń woli). c.)Aktualne zaświadczenie od właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. d.)Aktualne zaświadczenia od właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. e.)Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4 - 8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert, f.)Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. g.)Oświadczenie na mocy art. 36 ust. 4 ustawy na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 4 do SIWZ. 5.2.Oferty przedstawione przez dwa lub więcej podmiotów występujących wspólnie, będą musiały spełniać następujące wymagania: 5.2.1.oferta będzie zawierać informacje i dokumenty wymienione w punkcie pkt 5.1. lit a - g) dotyczące każdego partnera konsorcjum; Nie spełnienie tych wymagań, przez któregokolwiek uczestnika konsorcjum może spowodować wykluczenie oferty konsorcjum. 5.2.2.oferta będzie podpisana w taki sposób, by wiązała prawnie wszystkich partnerów; 5.2.3.wszyscy partnerzy będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy zgodnie z jej postanowieniami; 5.2.4.jeden z partnerów konsorcjum zostanie ustanowiony jako pełnomocnik, upoważniony do reprezentowania wszystkich uczestników konsorcjum w postępowaniu albo reprezentowania wszystkich uczestników konsorcjum w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo załączone do oferty; 5.2.5.zamawiający może w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania umowy w całości przez partnera kierującego lub od wszystkich partnerów łącznie lub od każdego z osobna, albo też w inny sposób ustalony w umowie konsorcjum; 5.3.Informacja finansowa za rok 2007 określająca obroty, zysk oraz zobowiązania i należności ogółem, sporządzona według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do specyfikacji, lub zaświadczenie z banku potwierdzające zdolność kredytową Wykonawcy. 5.4.Dla potwierdzenia spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu określonych w pkt. 4.1.1.2. SIWZ wykonawcy winni przedłożyć do oferty niżej wymienione dokumenty: a.)Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dostawę (lub sumę dostaw w ciągu roku). Doświadczenie dotyczy dostaw zakończonych w w okresach odpowiadających swoją wartością i rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz daty wykonania, odbiorców na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 6 do SIWZ. Realizacje należy udokumentować referencjami. b.)W przypadku przewidywanego podzlecenia części dostawy wykonawca sporządza dokument zgodnie ze wzorem załącznika nr 7 do SIWZ. W przypadku, gdy nie wystąpi podzlecenie części dostawy, nie ma obowiązku załączania tego dokumentu do oferty. c.)Dla każdej wymienionej dostawy ( zamówienia) w wykazach, o których mowa ww ppkt. a i b należy załączyć dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie. W przypadku referencji dotyczących dostaw wymienionych w wykazie, o którym mowa w powyższym ppkt. b, zgodność tych dokumentów z oryginałem potwierdza uprawniony przedstawiciel(e): Podwykonawcy i Wykonawcy, który składa ofertę. 5.5.Dla potwierdzenia spełnienia przez Wykonawców (warunków przedmiotowych) udziału w postępowaniu określonych w pkt. 4.1.2. SIWZ wykonawcy winni przedłożyć do oferty niżej wymienione dokumenty: 5.5.1.dokumenty stwierdzające spełnienie wymogów (w zakresie proponowanego sprzętu), o których mowa w Rozdziale 2 pkt. 2.4 5.5.2.Oświadczenie złożone tylko w ofercie, że Wykonawca wyraża zgodę na terminy płatności faktury po wykonaniu całego zamówienia do 21 dni od daty otrzymania faktury. 5.5.3.Oświadczenie złożone tylko w ofercie, ze Wykonawca wyraża zgodę na okresy rękojmi i gwarancji jakości w zakresie czasowym, nie krótszym niż 36 m- cy licząc od dnia dostawy sprzętu. 5.5.4.Szczegółową specyfikację konfiguracji przedmiotu zamówienia, według wzoru zawartego w załączniku nr 8 do specyfikacji -uwzględniającą wymagania techniczno - jakościowe Zamawiającego określone w specyfikacji technicznej przedmiotu zamówienia jak i w pkt. 2.4. -określającą szczegółowo parametry sprzętu informatycznego objętego przedmiotem zamówienia: nazwę handlową urządzenia wraz z dokładnym wyspecyfikowaniem wchodzących w jego skład komponentów - z podaniem producenta danego komponentu i dokładanych jego parametrów technicznych. -zawierająca jako minimum parametry techniczne, określone przez Zamawiającego w Opisie przedmiotu zamówienia. 5.5.5. Wymienione w załączniku nr 1 do SIWZ - szczegółowych wymaganiach dotyczących przedmiotu zamówienia dokumenty, w tym: -Certyfikat ISO 9001:2000 dla producenta sprzętu (kopia certyfikatu potwierdzającą spełnianie wymogu), -Certyfikat ISO 14001 dla producenta sprzętu (kopie certyfikatu potwierdzającą spełnianie wymogu), -Certyfikat Microsoft, potwierdzający poprawną współpracę oferowanego sprzętu z ww. systemem operacyjnym (załączyć wydruk ze strony Microsoft WHCL), -Oświadczenie producenta potwierdzające spełnienie wymogu głośność jednostki centralnej w-g normy ISO 9296 (bez nośników) nie przekraczającej 29 dB, wraz z dokumentem niezależnej organizacji poświadczającym spełnienie wymogu głośności, -Deklarację producenta o zgodności z dyrektywami : 73 23EEC oraz 89 336EEC, -Deklarację zgodności i oznakowania wyrobów znakiem CE, -Poświadczenie o spełnianiu przez oferowany sprzęt kryteriów efektywności energetycznej określonej wymogami specyfikacji technicznej ENERGY STAR. W przypadku nieposiadania przez produkt oznaczenia znakiem ENERGY STAR, potwierdzenie efektywności energetycznej równoważnej - poprzez załączenie świadectwa potwierdzającego przeprowadzenie badań efektywności energetycznej i spełnienie przez sprzęt wymogów specyfikacji technicznej ENERGY STAR. 5.6.W celu potwierdzenia spełnienia warunków Wykonawców składających wspólną ofertę dokumenty wymienione w punktach 5.3. - 5.5. przedkładane są do oferty w imieniu wszystkich wykonawców. 5.7.Dokumenty wymienione w punktach 5.1. - 5.5 winny być złożone jako załączniki do oferty w terminie składania ofert. 5.8.Dokumenty do oferty Wykonawca przedkłada w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upoważnionych przedstawicieli Wykonawcy. 5.9.Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniami na język polski, poświadczonymi przez Wykonawcę. 5.10.Nie spełnienie warunków określonych w punkcie 5 dotyczących: -wymagań podmiotowych Zamawiającego w zakresie potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu stosownie do art. 24 ustawy ust. 1 pkt. 10 skutkuje wykluczeniem Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia, a oferta Wykonawcy zostanie odrzucona, -wymagań przedmiotowych Zamawiającego skutkuje odrzuceniem oferty..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 70
- 2 - Zastosowane podzespoły - 25
- 3 - Gwarancja - 5
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.prokuratura-nowysacz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: PROKURATURA OKRĘGOWA
ul. Jagiellońska 56a
33-300 Nowy Sącz
pok. 300.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.10.2008 godzina 10:00, miejsce: PROKURATURA OKRĘGOWA ul. Jagiellońska 56a 33-300 Nowy Sącz pok. 300.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z NOWEGO SĄCZA
- Dostawa sprzętu i wyposażenia dla SGR
- Dostawa 25 kompletów hełmów ochronnych, kamizelek ochronnych oraz gogli
- BZP.271.100.2025 Wykonania robót budowlanych (...) "Budowa hali sportowej przy Zespole Szkół Ekonomicznych - Szkole Podstawowej nr 7 w Nowym Sączu wraz z infrastrukturą techniczną (....)"
- Dostarczenie i montaż lady trawiennej dla Wydziału Nauk Społecznych i Sztuki Akademii Nauk Stosowanych w Nowym Sączu - II postępowanie
- BZP. 271.106.2025 Wykonanie usługi w zakresie bieżącego utrzymania sieci kanalizacji deszczowej na terenie miasta Nowego Sącza.
- BZP.271.109.2025 Zakup samochodu cysterny na potrzeby Spółki Sądeckich Wodociągów w Nowym Sączu.
więcej: przetargi w Nowym Sączu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa, modernizacja i wyposażenie Poradni Endoskopowej Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
- "Zakup notebooków z oprogramowaniem na potrzeby Starostwa Powiatowego w Polkowicach"
- Specjalistyczne wyposażenie i pomoce dydaktyczne dla III Liceum Ogólnokształcącego w Rzeszowie
- Dostawa monitorów na potrzeby funkcjonowania Instytutu Badawczego IDEAS (nr postępowania: 25/WNP-000014)
- Dostawa sprzętu komputerowego dla FINA
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych
więcej: Komputery osobiste »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





