eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czarny DunajecPrzebudowa istniejącej kotłowni olejowej na kotłownię biomasową w budynku remizy OSP w miejscowości Czarny Dunajec.

Zobacz treść przetargu, którego dotyczy to sprostowanie



Ogłoszenie z dnia 2014-02-11

Numer ogłoszenia: 27131 - 2014; data zamieszczenia: 11.02.2014

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o udzieleniu zamówienia.

Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 27099 - 2014 data 11.02.2014 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Urząd Gminy w Czarnym Dunajcu, ul. Piłsudskiego 2, 34-470 Czarny Dunajec, woj. małopolskie, tel. 018 2613540, fax. 018 2613530.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: nazwa.
  • W ogłoszeniu jest: Czarny Dunajec: Przebudowa istniejącej kotłowni olejowej na kotłownię biomasową w budynku remizy OSP w miejscowości Czarny Dunajec. Numer ogłoszenia: 27099 - 2014; data zamieszczenia: 11.02.2014 OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane.
  • W ogłoszeniu powinno być: Czarny Dunajec: Remont Rynku w miejscowości Czarny Dunajec - Etap I. Numer ogłoszenia: 27099 - 2014; data zamieszczenia: 11.02.2014 OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane.
  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: II.1.
  • W ogłoszeniu jest: Przebudowa istniejącej kotłowni olejowej na kotłownię biomasową w budynku remizy OSP w miejscowości Czarny Dunajec...
  • W ogłoszeniu powinno być: Remont Rynku w miejscowości Czarny Dunajec - Etap I.
  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: II.3).
  • W ogłoszeniu jest: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa istniejącej kotłowni olejowej na kotłownię biomasową w budynku remizy OSP w miejscowości Czarny Dunajec. Zakres robót obejmuje wykonanie następujących elementów: - Roboty budowlane adaptacyjne i remontowe - Wykonanie sieci ciepłowniczej z Remizy OSP do budynku Urzędu Gminy z rekultywacją nawierzchni - Podłączenie sieci ciepłowniczej do Urzędu Gminy i Remizy OSP - Wykonanie przebicia przez ścianę - Wykonanie podłączenia do istniejącego układu grzewczego - Dostawa technologii kotłowni z montażem i pierwszym uruchomieniem - Usunięcie istniejącej technologii olejowej z utylizacją - Dostawa i montaż technologii kotłowni- elementy instalacji zawory, złączki naczynia wzbiorcze, izolacje - Komin biomasowy zewnętrzny dwuścienny - Instalacje elektryczne dla kotła i układu załadunku oraz instalacja elektryczna i AKPiA Wymagania dotyczące rękojmi i gwarancji: - Zamawiający żąda minimum 60-cio miesięcznego okresu gwarancji, licząc od dnia podpisania bez uwag ostatniego protokołu odbioru przedmiotu zamówienia, na wykonane roboty, zamontowane urządzenia i wbudowane materiały. W ramach zaoferowanej ceny, Wykonawca ma zapewnić 24 godzinny bezpłatny serwis gwarancyjny, przez cały okres gwarancji. Należy przez to rozumieć przyjazd serwisu na miejsce awarii w ciągu 24 godzin od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego. Ewentualne naprawy urządzeń poza miejscem wbudowania będą się odbywały na koszt i staranie Wykonawcy. Szczegółowy zakres robót został wyszczególniony w załączniku nr 8 do SIWZ - Przedmiar robót, w załączniku nr 9 do SIWZ - dokumentacja projektowa oraz w załączniku nr 10 do SIWZ - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (STWiOR). Wszystkie wskazane w dokumentacji siwz znaki towarowe, patenty lub pochodzenie należy rozumieć, jako przykładowe i rozpatrywać łącznie z wyrazem /równoważny/. Zamawiający nie określa wymagań związanych z realizacja zamówienia, o których mowa w art. 29, ust. 4 ustawy. Oferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia ma odpowiadać dokumentacji przetargowej. Wymagania stawiane Wykonawcy: - Wykonawca jest zobowiązany do zdobycia wszelkich informacji niezbędnych do prawidłowego przygotowania oferty oraz sprawdzenia i zweryfikowania materiałów przetargowych oraz niezwłocznego poinformowania Zamawiającego o ewentualnych błędach lub przeoczeniach. Zamawiający nie będzie uwzględniał żadnych roszczeń i uwag z tytułu błędów lub nieścisłości specyfikacji istotnych warunków zamówienia po upływie terminu na wniesienie odwołania, - Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisanym przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania równoważne spełniają wymagania określone przez Zamawiającego - art. 30 ust .5 ustawy /np. materiały, urządzenia/ tzn. takie, których parametry techniczne są równoważne - co najmniej takie same (nie gorsze) od tych podanych w siwz. Przed złożeniem oferty Zamawiający proponuje zapoznanie się Oferenta z obiektem i terenem na którym mają być prowadzone roboty. W interesie Wykonawcy jest zdobycie wszelkich niezbędnych informacji koniecznych do przygotowania i złożenia oferty...
  • W ogłoszeniu powinno być: Przedmiotem zamówienia jest remont Rynku w miejscowości Czarny Dunajec - etap I Szczegółowo zakres przewidywanych do wykonania prac obejmuje: - remont nawierzchni rynku poprzez wymianę istniejących warstw bitumicznych i brukowych na nawierzchnię z płyt granitowych (kolor granitu oraz wzór układania płyt do uzgodnienia z Inwestorem) - remont krawężników i obrzeży poprzez wymianę istniejących krawężników i obrzeży betonowych na krawężniki i obrzeża granitowe, - regulację wysokościową istniejących krawężników betonowych, - rozbiórkę istniejącej wiaty przystankowej wraz z punktem sprzedaży prasy, - montaż małej architektury - montaż ogrodzenia zieleńca, - regulację wysokościową istniejących studni, - zabezpieczenie istniejących sieci uzbrojenia terenu. Uwaga: Płyty kamienne granitowe mają być w kolorze szarym, o powierzchni szorstkiej (płomieniowanej), wymiary płyt oraz ich układ należy przyjąć zgodnie z dokumentacją przetargową. Roboty mają być prowadzone w sposób niepowodujący istotnego utrudnienia w ruchu na drodze wojewódzkiej 957 oraz drodze dojazdowej do sklepów oraz posesji prywatnych. Na czas trwania robót, Wykonawca zobowiązany jest do właściwego oznakowania i zabezpieczania placu robót. Wykonawca w ramach zamówienie dokona przeniesienia kiosku prasowego, znajdującego się na płycie Rynku w miejsce wskazane przez Zamawiającego (w promieniu do 20-50 m). Szczegółowy zakres robót został wyszczególniony w załączniku nr 8 do SIWZ - Przedmiar robót, w załączniku nr 9 do SIWZ - dokumentacja projektowa oraz w załączniku nr 10 do SIWZ - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (STWiOR)..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.