To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-10-14
Kielce: Budowa budynku gospodarczego wraz z infrastrukturą w Leśnictwie Dobrzeszów
Numer ogłoszenia: 270101 - 2011; data zamieszczenia: 14.10.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 241647 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Lasy Państwowe Nadleśnictwo Kielce, ul. Hubalczyków 15, 25-668 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 0-41 335-63-60, faks 0-41 345-24-08.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: PGL LP.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa budynku gospodarczego wraz z infrastrukturą w Leśnictwie Dobrzeszów.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 2. Zakres przedmiotu zamówienia do wykonania obejmuje: 1. Budowę budynku gospodarczego wg projektu 2. Wykonanie podjazdu wg projektu 3.Zagospodarowanie terenu. 4.Zamówienie obejmuje ponadto roboty odtworzeniowe związane z wyrównaniem i uporządkowaniem terenu, humusowanie gr. około 10cm, obsianie trawą, oraz usunięcie wszelkich wad w robotach. Wykonawca wykona także wszelkie czynności niezbędne do oddania robót. 5.Koszt zabezpieczenia terenu robót musi być włączony w cenę ofertową zamówienia. 6. Załatwienie wszystkich formalności i kosztów związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia leży po stronie Wykonawcy robót. 7. Obsługa geodezyjna wraz z inwentaryzacją powykonawczą i koszty z tym związane leżą po stronie Wykonawcy robót. 8. Opracowanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia po stronie Wykonawcy. 9. W zakresie składanej oferty należy uwzględnić, iż przed przekazaniem placu budowy kierownik budowy sporządzi plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia w dwóch egzemplarzach i przekaże 2 egzemplarze Zamawiającemu. 10. Wykonawca udzieli 36 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty, licząc od dnia odbioru przedmiotu zamówienia. 11. Materiały użyte do wykonania zadania muszą posiadać deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną w przypadku braku Polskich Norm przenoszących europejskie normy zharmonizowane. Wykonawca, który wygra przetarg musi dostarczyć w/w dokumenty przy odbiorze ostatecznym przedmiotu zamówienia. Wyklucza się montaż jakichkolwiek materiałów i sprzętu nie posiadających ważnych certyfikatów Unii Europejskiej. 12. Wszystkie materiały muszą być zgodne lub równoważne z załączoną dokumentacją projektowo - kosztorysową. Za materiały równoważne Zamawiający uzna te, które posiadają takie same parametry techniczne i jakościowe, a zastosowanie ich w żaden sposób nie wpłynie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań technicznych przewidzianych w dokumentacji projektowej . 13. Podczas realizacji inwestycji Wykonawca udostępni Zamawiającemu wgląd w materiały budowlane, które będą użyte do wykonania przedmiotu zamówienia. 14. Podane w opisach nazwy własne nie mają na celu naruszenie art. 29 i 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r., Nr 113 poz. 759 tekst jednolity), a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego i wydajnościowego. Przyjęcie rozwiązań równoważnych powodujące konieczność ingerencji w dokumentację projektową i wydane decyzje administracyjne wymagają ewentualnej zgody autora projektu w zakresie ochrony praw autorskich. Koszty związane z koniecznością zmian w projekcie i wydanych decyzjach administracyjnych leżą po stronie Wykonawcy. 15. Płatność za przedmiot zamówienia nastąpi jednorazowo po zakończeniu całości zadania inwestycyjnego oraz bezusterkowym odbiorze przedmiotu zamówienia i wystawionej na jego podstawie faktury..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe 45.11.27.00 - Roboty w zakresie kształtowania terenu 45.11.27.10 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych 45.26.23.00 - Betonowanie 45.26.23.10 - Zbrojenie 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.43.20.00 - Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian 45.11.11.20 - 45.11.11.20 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.10.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Usługi Budowlane Handel Ireneusz Sieczkowski, Komórki 5, 26-015 Pierzchnica, kraj/woj. świętokrzyskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 80000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 113682,28
Oferta z najniższą ceną: 113682,28 / Oferta z najwyższą ceną: 172277,92
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Ochrona fizyczna osób i mienia oraz obsługa urządzeń ochrony technicznej w Zespole Państwowych Szkół Muzycznych w Kielcach.
- Ochrona fizyczna osób i mienia oraz obsługa urządzeń ochrony technicznej w Zespole Państwowych Szkół Muzycznych w Kielcach
- Zakup wraz z dostawą wyrobów medycznych dla Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach.
- Dostawa kart podarunkowych przedpłaconych (prepaid) dla pracowników ŚCRMiTS w Kielcach
- "Samochód osobowo-dostawczy - 8-osobowy, diesel, automat" - powt.
- Doposażenie OIT Uniwersyteckiej Kliniki Neonatologii
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa dróg gminnych na terenie m. Siemyśl
- "Przebudowa drogi gminnej nr 101232 L na odcinku od km 0+000,0 do km 0+270,60 w miejscowości Rowiny"
- Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej z magazynem energii na budynku KM PSP w Lublinie
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z wewnętrznymi instalacjami w budynku oraz infrastrukturą towarzyszącą i zagospodarowaniem terenu w Pieszycach
- Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej z magazynem energii na budynku JRG- 2 KM PSP w Lublinie
- Przebudowa, modernizacja i wyposażenie Poradni Endoskopowej Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





